Volgens mij is dat helemaal niet meer zeker. Cassandra was ook ineens weer weg, dus ik krijg het idee dat we er vanuit moeten gaan dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef Nairua het volgende:
Ik ben hier! En ik wacht op instructies. 4 pers. vind ik best hoor, maar dan wil ik wel zeker zijn dat men ook komt.
Ik zei al: bij weinig enthousiasme lijkt me dat geen goed idee. Natuurlijk wil ik meeten, en natuurlijk wil ik jou ook meeten, maar dan liever als je zelf wat lekkerder in je vel zit. Zo heb ik je nog niet meegemaakt...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben niet zo enthousiastAls iedereen wilt meeten én mij wilt meeten zal ik er zijn. Maar verplaatsen vind ik ook geen punt
Zal ik doen. Als ik daar niet op tijd achter kom en je dus niets hoort, neem dan maar aan dat het niet doorgaat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga slapen. Capstan wil jij me smsen hoe of wat als de rest toch besluit te meeten?
Lijkt me op dit moment wel beter, ja. Ik hoop dat het allemaal niet heel ernstig is...quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we het dan maar niet doorlaten gaan.
Hebben jullie nog niet gemeet?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
*Schop*
kaneel, al iets meer bekend over de volgende meet?
16 en 17 kan ik nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry, beetje laat. Ik moest helaas ook nog op werk invallen voor een zieke collega.
Goed, de AVNZMG Meet gaat nu plaatsvinden in het pittoreske Leiden!
[ afbeelding ]
Het gaat plaatsvinden in december, alwaar mijn voorkeur voor een vrijdag of een zaterdag is. De uitvalsbasis is Casa Kaneel, waar natuurlijk enkele mensen kunnen overnachten.
TLDR: Meet!
Datum: Weet ik morgen.
Lijsten:
Mensen die komen:
Misschien:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |