Nee die vinden deze meet saaiquote:
Of ze willen mij gewoon niet ontmoetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die vinden deze meet saaien van de meet daarvoor?
Nee, ik volg het topic eigenlijk niet meer omdat er veel te veel onzin in staat. Als ik 's ochtends opsta dan zijn er weer 13 pagina's om in te halen, waar ik geen zin in heb.quote:
Vertel dit aan de mods dan, ik denk dat je niet de enige bent die niet meer meeleest vanwege al het gespam van nutteloze infoquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, ik volg het topic eigenlijk niet meer omdat er veel te veel onzin in staat. Als ik 's ochtends opsta dan zijn er weer 13 pagina's om in te halen, waar ik geen zin in heb.
Dus als ik wel zou gaan zou ik me een beetje een vreemde voelen, het buitenbeentje om zo maar te zeggen.
Gewoon als je online meepostenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, ik volg het topic eigenlijk niet meer omdat er veel te veel onzin in staat. Als ik 's ochtends opsta dan zijn er weer 13 pagina's om in te halen, waar ik geen zin in heb.
Dus als ik wel zou gaan zou ik me een beetje een vreemde voelen, het buitenbeentje om zo maar te zeggen.
Waarom?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Is er geen optie om een besloten forum te starten
Die heb ik hier nog niet gezienquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:21 schreef Cassandra87 het volgende:
dan kunnen ongewenste gasten t topc niet volspammen
Zie hierquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vertel dit aan de mods dan, ik denk dat je niet de enige bent die niet meer meeleest vanwege al het gespam van nutteloze info
Oh datquote:
Ik heb er ook wel zin in.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb wel zin in de meet, moet ik zeggenMits het niet een mega groep wordt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zaterdag 5 november 13.00 afspreken op centraal station
Komen zeker:
Cassandra87
Tijnbrein
Magnetronkoffie
Capstan
Misschien:
Denwauwelaar
Axel88
Benzin
Zeg het nog een keer in het topicquote:Op woensdag 2 november 2011 21:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat is de huidige stavaza? Axel? who else?
ik denk hetquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Cassandra leeft nauwelijks maar heeft nog wel een pols.
Is de meet doodgebloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |