Inderdaad toen singles nog leuk wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klopt inderdaadBij een van de singles meet
Het centraal station is best wel groot. Spreken we op een perron af oid?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zaterdag 6 november 13.00 afspreken op centraal station
Neuj gewoon meetingpoint, daar bij gwkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het centraal station is best wel groot. Spreken we op een perron af oid?
Oh dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neuj gewoon meetingpoint, daar bij gwk
Is prima. Hoe herkennen we elkaar trouwens? Tis dan m'n 1e meet en zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neuj gewoon meetingpoint, daar bij gwk
Ik zal kijken of ik die unox muts met vlechten nog heb, maar volgens mij had ik die al terug gegeven!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben het grijze muisje! Haha
Tijn, capstan en ik kennen elkaar dan al, als jij nou een rode roos bij je draagtIs t feest compleet
Door mij Cassendra en Capstanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik die unox muts met vlechten nog heb, maar volgens mij had ik die al terug gegeven!
Of ik roep gewoon "IK KOM VOOR DIE FOKKING MEET!! IEMAND?!?!?"
*wordt afgevoerd in witte pyama*
Nah, ik moet jullie toch wel kunnen vinden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb je geen draagbare magnetron? Dan nog een kop koffie en klaar
Cassendra, Capstan en mij.quote:
Als het er meer worden durf ik straks niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er nog steeds maar 4 in totaal?
Ow kmop jongen, met z'n 4en is toch ook leuk? Gezelligheid maak je zelf. Met z'n 2en kun je het toch ook gezellig hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het er meer worden durf ik straks niet meer
Het was ook niet serieus. Vandaar ook deze smilyquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow kmop jongen, met z'n 4en is toch ook leuk? Gezelligheid maak je zelf. Met z'n 2en kun je het toch ook gezellig hebben?
Ja dan kunnen we ook gaan klaverjassenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Met zijn 4 is het ook gezelligIk heb er wel zin in
Ja leuk iedereen heeft voor mij een pokerface en iedereen kan mijn gezicht altijd lezen.quote:
Oke; zal straks ff kijken hoe ik in de tijd (met werk bedoel ik). Het is middenin mijn tentamenperiode; maar ik wil wel graag komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Cassandra87 het volgende:
zaterdag 5 november vanaf 1 uur, einde zien we wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |