Ik vind het wel best joh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef sherezade het volgende:
je kunt iemand even goed goed uitkotsen qua persoonlijkheid als willen geven, daarom zijn sommige mannen piggs
Nee Sherezade. SHO is er niet alleen maar om af te zeiken. En dat is wat jij nu wel doet. Dingen zoeken die er niet zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je iets leuks wilt horen moet je naar het babes & hunks gaan
ik heb niet gezegd dat ze een slecht mens is (overigens hoe wil jij dat weten ken je haar?), hooguit een uitbuiter , golddigger en geloof niet dat ze oprecht is in alles wat ze doet en zegt...
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we de moeder van Gert eropaf sturen?
Ik vond het ook mooi in '' Waar is de Mol'' Yolanthe met Johnny..en overigens ik weet ook nog veel toen ik vijf wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:04 schreef Vivi het volgende:
For the record; ik vond 'r heel puur, warm en oprecht overkomen bij "Waar is de Mol". En ik weet ook nog heel veel van toen ik 5 was dus wat een gezanik weer zeg
Ja dat is waar met Paul was het leuker..ik heb Moors,Derksen en Katja Schuurman niet gekeken.quote:Ik vond de aflevering met Paul de Leeuw leuker.
Wel de hele tijd zingen hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef spierbal het volgende:
ik zou ook wel verstoppertje willen spelen met haar.
Moet ik het echt nog gaan uit leggen of heb je gewoon de laatste paar jaar onder een steen geleefd??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee Sherezade. SHO is er niet alleen maar om af te zeiken. En dat is wat jij nu wel doet. Dingen zoeken die er niet zijn.
En zoals jij omschrijft hoe je haar vindt moet je toch wel een hekel aan haar hebben. Waar komt dat vandaan? Wat heeft ze je aan gedaan?
ik doelde niet op mijn posts toen ik schreef de rest is history...ik had het over haar na het gastendoekjes drama en de hele rompslomp erom heen...dat ik daar geen zin in had om het allemaal op te sommenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sherezade: ik zal wel onder een steen hebben geleefd dan, dat ik jouw posts over Yolanthe door de jaren heen niet in m'n geheugen heb opgeslagen. Djeez.![]()
Wacht eens even... Onder een steen geleefd? Dus niet! Je profiel is aangemeld sinds januari 2010, toen waren Jan en Yolanthe al lang uit elkaar. Denk dat jij dus even onder je steen vandaan moet kruipen en begrijpen dat niet iedereen weet welk profiel jij eerst had en wat je daar allemaal mee op Fok geplempt hebt.
Jij verwijt anderen dat ze niet onthouden hebben wat jouw standpunt was inzake Yo vs Jan/Gerda/Allesisweg/hetEzeltje terwijl je met deze account pas op FOK! kwam toen Liza al bijna zwanger was van het kind van Jan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik doelde niet op mijn posts toen ik schreef de rest is history...ik had het over haar na het gastendoekjes drama en de hele rompslomp erom heen...dat ik daar geen zin in had om het allemaal op te sommen
En dan ook nog gelijk een aanname dat ik eerder een ander profiel heb gehad,
Blond???
nogmaals nee dat verwijt ik ze niet, ik doelde erop dat er in de yo topics genoeg zaken staan vermeld over haar hele ontwikkeling en ''succesvolle'' carierre tot nu toe met alle in's en out's en alles erom heenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij verwijt anderen dat ze niet onthouden hebben wat jouw standpunt was inzake Yo vs Jan/Gerda/Allesisweg/hetEzeltje terwijl je met deze account pas op FOK! kwam toen Liza al bijna zwanger was van het kind van Jan.
Dus of je hebt een andere account gehad, of je hebt een groot deel van deze reeks gemist omdat je nog niet op FOK! zat, en dan hebben wij dus de positieve posts over Yo gemist omdat ze er niet zijn.
Ik zie haar ook echt nooit. Waarom zou je dat ook gaan opzoeken? Er zijn leukere ergerprogramma's.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
het is net 8 uur geweest en zit hier nu al met de slappe lach
Ben ik btw de enige in dit topic die het lukt om Yo te ontwijken op tv?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en kan die verzuurde kut van een sherezade een eigen haat-topic krijgen? Of is dat teveel eer?
Nee. Ik heb haar ook niet gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
het is net 8 uur geweest en zit hier nu al met de slappe lach
Ben ik btw de enige in dit topic die het lukt om Yo te ontwijken op tv?
ah Wesley is er ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en kan die verzuurde kut van een sherezade een eigen haat-topic krijgen? Of is dat teveel eer?
jij mag me klodder noemenquote:
pics ??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
durf te wedden dat ik minimaal 10cm langer ben dan Wesselie
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
durf te wedden dat ik minimaal 10cm langer ben dan Wesselie
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een haat onder de dames en dat vanwege onze Yo .. lijkt wel de brugklas hier
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken is
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vraag maar aan JaneDoe, zij heeft me een aantal dagen geleden nog gezien
ik ben van mening dat Yo het goed heeft gedaan. Ik zie niemand van ons shoppen in Milaan met een creditcard waar geen limiet op zitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.
Ramoontje komt hier ook wel eens voorbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.
Ole heeft me ook irl gezien, net als Greys maar dat is 'jaren' geledenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?Goeiemorgen zeg
hier ben ik!! ik kan bevestigen datquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?Goeiemorgen zeg
Nee ik bedoelde afgelopen week met het boekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ole heeft me ook irl gezien, net als Greys maar dat is 'jaren' geleden
Fiewquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier ben ik!! ik kan bevestigen datklodder
vermoedelijk veul langer is dan wesselie
ze had wel hakjes aan.. maar ik ook!
het pareltje van de nederlandse literatuurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde afgelopen week met het boek
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als het vanwege haar eigen kwaliteiten waren geweest was dit ook niet mogelijk geweest iig in mindere mate want het gros van haar tv is geflopt. De bulk met geld komt voornamelijk van haar paps en haar lovely hubby.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben van mening dat Yo het goed heeft gedaan. Ik zie niemand van ons shoppen in Milaan met een creditcard waar geen limiet op zit
ze heeft het dus goed voor elkaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft natuurlijk zelf ook wel wat geld verdient, maar dat valt in het niet bij wat Wesley binnenharkt.
typisch weer zo'n mannen opmerking, alsof alle vrouwen worden gehaat omdat ze mooi zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
sylvie vergelijken met Yoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ze heeft het dus goed voor elkaarBtw, Sylvie is ooit ook zo begonnen en kijk hoe zij zich heeft ontwikkeld! Het kan dus best zijn dat Yo over een paar jaar ook helemaal hot is. Maar zolang de gastendoekjes en kunstblommen haar blijven achtervolgen zie ik het somber in voor haar
Mannen kunnen er ook wat van hoor. Kijk maar eens naar onze eigen Arie Boomsma. Zodra hij in het nieuws is reageren mannen ook vals op hem, hij is een sukkel, hij is lelijk, hij zou gay zijn etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nou, da's op zich niet zo'n gekke vergelijking hoor. Sylvie werd hier zwaar uitgekotst en kon niets meer goed doen.quote:
het was destijd wel een twijfelgevalletje goldigger... maar dat valt in het niets in tegenstelling hoe Yo werd en wordt uitgekotstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, da's op zich niet zo'n gekke vergelijking hoor. Sylvie werd hier zwaar uitgekotst en kon niets meer goed doen.
Nee echt niet hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef sherezade het volgende:
maar dat valt in het niets in tegenstelling hoe Yo werd en wordt uitgekotst
Volgens mij waarderen mensen (in NL) haar pas sinds ze haar verhaal over borstkanker heeft gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee echt niet hoorMan, Sylvie had zelfs een gruwelijk kind gebaard, volgens sommigen hier, dat ging écht heel ver. Pas toen ze naar Duitsland vertrok zijn mensen haar gaan waarderen.
nouja zoiets heeft natuurlijk ook een hele impact op je leven, als je dokter verteld dat je kanker hebt...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Sylvie haar borstkanker ook best uitmelken. Ze heeft het er zo vaak over en haalt het steeds aan, hoe het haar leven heeft verandert bla bla bla nog even en ze is in den Here![]()
Dat verhaal van Yo en de gastendoekjes ken ik nog niet, heb ik gemist destijds vrees ik....wat was er zo erg aan haar gastendoekjes?
dit kan je niet serieus menen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Sylvie haar borstkanker ook best uitmelken. Ze heeft het er zo vaak over en haalt het steeds aan, hoe het haar leven heeft verandert bla bla bla nog even en ze is in den Here![]()
quote:Dat verhaal van Yo en de gastendoekjes ken ik nog niet, heb ik gemist destijds vrees ik....wat was er zo erg aan haar gastendoekjes?
Zegt ie pas in het 19de topic. Station "Gevaarlijk doorgeslagen" hebben ze al heel lang geleden gepasseerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:09 schreef static het volgende:
Jullie zijn echt gevaarlijk doorgeslagen, weet je dat?
Welnee, de pers vraagt gewoon hoe het gaat tijdens interviews...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vond Sylvie al leuk voor haar kankerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij waarderen mensen (in NL) haar pas sinds ze haar verhaal over borstkanker heeft gedaan.of anders gezegd, mensen vinden haar iets leuker.
En de baby, dat was zonder overdrijven ook best een geval hoor
Net als ze het in haar beginjaren er steeds over had dat ze wel gestudeerd had. Een HBO personeelszaken ofzoiets. Prima dat je dat doet hoor maar begin er niet steeds over. Ik ben haar juist maar gaan waarderen (minder gaan irriteren) sinds ze hier minder te zien is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat verhaal van Yo en de gastendoekjes ken ik nog niet, heb ik gemist destijds vrees ik....wat was er zo erg aan haar gastendoekjes?
Je loopt 10 topics achterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:09 schreef static het volgende:
Jullie zijn echt gevaarlijk doorgeslagen, weet je dat?
Het heeft geen zin om dit bij te houden als ik in het buitenland ben. Wat dat betreft loop jij 10 topics achter.quote:
Beter dan een niet afgeronde vbo opleiding als Yoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Net als ze het in haar beginjaren er steeds over had dat ze wel gestudeerd had. Een HBO personeelszaken ofzoiets. Prima dat je dat doet hoor maar begin er niet steeds over. Ik ben haar juist maar gaan waarderen (minder gaan irriteren) sinds ze hier minder te zien is.
Ze was op 13 jaar al de deur uit bij een vriendje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Beter dan een niet afgeronde vbo opleiding als Yo
Ooooooh Syl heeft/had HBO, goedemorgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef yvonne het volgende:
Op 13e jaar zit je niet op een HBO hoor, dan ben je amper brugklasser.
[/quot
Sylvie heeft een afgeronde hbo opleiding,
We hadden het toch over Yo,,die al op haar 13e met lullen aan het spelen was ipv haar boeken aan het kaften
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef yvonne het volgende:
Op 13e jaar zit je niet op een HBO hoor, dan ben je amper brugklasser.
[/quot
Sylvie heeft een afgeronde hbo opleiding,
We hadden het toch over Yo,,die al op haar 13e met lullen aan het spelen was ipv haar boeken aan het kaften
Eerst was je nog wel soort-van grappig soms op een sneue manier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
Daarom juist niet waarschijnlijk. Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat was toch een verplichting?
Toch niet dat je dat zelf deed?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
dat was toch een verplichting?
dus jij bent ookal zo'n breezersletje die het normaal vind dat je op je 13 jarige leeftijd het huis uit gaat en gaat samenwonen met je paar jaar oudere vriend?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jawel toch?! In mijn tijd wel. /Jeugdtrauma
Ik liet het mijn zus doen. Die kon dat. Of liet de boeken gewoon ongekaft. Alsof zo'n lullig papiertje enig verschil zou maken na een jaar leven met mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
jawel toch?! In mijn tijd wel. /Jeugdtrauma
Hebbie het tegen mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?
herkenbaar..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.
ik heb een Gerda voor je:quote:*KRAS*
Heeft er iemand een lul of een gastendoekje voor me?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.
*KRAS*
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
herkenbaar..
[..]
ik heb een Gerda voor je:
[ afbeelding ]
* mascara-klodder krast met je mee bij gebrek aan gastendoekjes en lullenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
*KRAS*
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaadquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
Kopje koffie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik sta op het schoolplein in mijn campingkloffiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef roos85 het volgende:
ik heb een Gerda voor je:
[ afbeelding ]
Ik geloof er wel in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:58 schreef Tamashii het volgende:
Maar, ff ontopic. Hoe reëel zou dat nou zijn van die gastendoekjes en dergelijke?
Met erg niet belangrijke spullen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof er wel in.
Ze hadden toen zo'n reallife soap (of eigenlijk Jan Smit) tijdens de bouw van het huis en je zag af en toe beelden dat ze voor het huis aan het shoppen waren> Yolanthe ging volledig los met erg niet belangrijke spullen voor het huis.
Oeh, ik ben bijna jaloers op je dat dat allemaal nog nieuw voor je isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas gemist! ik ga er eens lekker voor zitten!
Een eeltreatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik ben bijna jaloers op je dat dat allemaal nog nieuw voor je is
You're in for a treat!
het is dat ik echt betere dingen te doen heb nu, maar anders.. Misschien moet ik mezelf belonen en na elke 500 woorden van mijn essay een topic lezenquote:
Preciesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al wel bekend met the eelsound
quote:
hoe is het mogelijk dat je die pareltjes hebt gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas gemist! ik ga er eens lekker voor zitten!
* roos85 gaat zich diep schamen en krassenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe is het mogelijk dat je die pareltjes hebt gemist
Ik weet niet hoe het met de kleuterschool zat op Ibiza, gezien de familieomstandigheden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was op 13 jaar al de deur uit bij een vriendje?
Met toestemming van Ma, wanneer ging ze naar school dan?
whehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij mag me klodder noemen(wilde zeggen dat jij de enige bent die me irl hebt gezien van SHO, maar dat is niet zo
)
Wel 20 cm hoor, zeker!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken is
Dat doet niks af aan het feit dat ze het goed heeft gedaan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als het vanwege haar eigen kwaliteiten waren geweest was dit ook niet mogelijk geweest iig in mindere mate want het gros van haar tv is geflopt. De bulk met geld komt voornamelijk van haar paps en haar lovely hubby.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/78091
jeetje, heeft ze achter ook siliconen in laten brengen?? Lijkt wel een 2-zitsbank !!!!!
Can't join him to Holland ... en dan nog even de Hollanders die te dom zijn om Engels te praten/lezen/schrijven apart een fijn weekend wensen.quote:Can't join my husband to Holland..'cause I'm working. Have a great weekend everybody!! Fijn weekend!!
Mwoah, ze heeft van nature gewoon een aardig achterste. Altijd al gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
jeetje, heeft ze achter ook siliconen in laten brengen?? Lijkt wel een 2-zitsbank !!!!!
Zijde natuurlijk, die zijn duurder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft van nature gewoon een aardig achterste. Altijd al gehad.
Ik zit me eerder af te vragen of het weer zijden rozen zijn op die foto (zie het gedoe met Gerda Smit), of toch gewoon echte.
Doe mij zo'n 2-zitsbank dan!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
Vervoegingen zijn ook lastig:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moest wel lachen om deze:
[..]
Can't join him to Holland ... en dan nog even de Hollanders die te dom zijn om Engels te praten/lezen/schrijven apart een fijn weekend wensen.
Dan is die plaat best dik.
quote:Just arrived in my hotel room in LA, and look what my hubby send me..
quote:
Heb je je goeie bril wel op, of die met de vergrootglazen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Common guys best meldenswaardig.
Come on! Ik heb die domme fout nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:21 schreef Vivi het volgende:
Ik vind ze anders redelijk common, die verhaspelingen.
Welkom in SHO! Misschien nog even de andere topics afgaan waar we mensen afbranden op hun kledingstijl/slechte fotomomenten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh god nee toch! Iemand maakt spelfouten in wat niet zijn moederstaal is! Teh horror!
Dan moet je niet zo wijsneuzerig zijn te gaan twitteren in een taal die je moedertaal niet is!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh god nee toch! Iemand maakt spelfouten in wat niet zijn moederstaal is! Teh horror!
http://twitter.com/#!/YolantheCabauquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Ole het volgende:
Wat is nu haar twitteradres? Als ik Yolanthe intik krijg ik een stuk of 20 Yo's
Dat zie je toch aan de foto? Zelfs ik heb het gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Ole het volgende:
Wat is nu haar twitteradres? Als ik Yolanthe intik krijg ik een stuk of 20 Yo's
Tnx!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/YolantheCabau
Als je op de foto klikt, bij de post van Elske, dan is er rechts een grote letter T voor Twittert
oh dat wist ik niet. Had in ene x het juiste account.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Tnx!
En Klodder, er zijn meerdere met foto´s van Yo +'
Wel leuke pakjes met zoals altijd getuite lipjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Lost_Lenore het volgende:
En tja, op de nieuwste (?) foto van Yolanthe (samen met haar zus in halloween-outfit) is ook niks aan te merken: they both look ravishing as bat-girls...![]()
[ afbeelding ]
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/85628
en uiteraard weer even interessant doen door met wat mensen op foto's te gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel leuke pakjes met zoals altijd getuite lipjes
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
en uiteraard weer even interessant doen door met wat mensen op foto's te gaan
Ik blijf me erover verbazen, dan stik je van het geld en heb je geen normale camera of telefoon met fatsoenlijke foto'squote:Op maandag 31 oktober 2011 12:02 schreef Eef999 het volgende:
Hier heeft ze de lipjes niet getuit, maar wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan?![]()
En een foto met bff Paris
het is echter wel gek als jij altijd met een celeb zonodig op de foto moet en deze zo nodig op je twitter moet plaatsen van kijk mij eens ff lekker op de foto zien staan met parisquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook wel eens met andere mensen op de foto. Vooral op feestjes. Da's écht niet zo gek hoor.
uhuh net zoals die mooie kleding van Wesleyquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen, dan stik je van het geld en heb je geen normale camera of telefoon met fatsoenlijke foto's
Echt een lelijke foto. Vooral die kleuren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:02 schreef Eef999 het volgende:
Hier heeft ze de lipjes niet getuit, maar wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan?![]()
En een foto met bff Paris
Ze gaat de horeca in?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:01 schreef Elske6 het volgende:
Maar goed, ze zal d'r eigen bar moeten gaan verkopen daar denk...
Ik vind het op zich nog een prima foto, alleen die gelige gloed op het haar...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt een lelijke foto. Vooral die kleuren.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want een echte camera sleep je altijd graag mee en het staat ook echt bij elke party dress.
En of ze bewerkt zijn. Dus ze heeft wel geld over voor wat foto's. Zo'n app kost al gauw ¤ 0,79.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Eef999 het volgende:
Ze schreef laatst ergens dat ze een nieuwe iphone had, daar zien de foto's er normaal haarscherp mee uitOf ze bewerkt ze op haar manier voordat ze ze post
Misschien vindt ze het lastig om haar hand stil te houden terwijl ze "klik" doet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Eef999 het volgende:
Ze schreef laatst ergens dat ze een nieuwe iphone had, daar zien de foto's er normaal haarscherp mee uitOf ze bewerkt ze op haar manier voordat ze ze post
maar heeft ook wel weer zijn eigen charme toch????quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
En 'd'r eigen' is WestFries voor 'zichzelf'?
Bar en boos, die streektalen.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef Vivi het volgende:
En die Willeke komt nog uit een laserloos tijdperk blijkbaar?
Ik herinner me nog Yo haar columns (Beau Monde of Glossy?) van de tijd voor Jan (of nét tijdens), en dan schreef ze telkens weer dat ze veeeeeeeeeel kinderen wilde en dus nu niet lang kon wachten?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef Vivi het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat dat kinderverhaal een breekpuntje wordt..net als bij Jan Smit destijds. Yo wil vlgs mij nog helegaar geen broedkip spelen en Wes komt er zo ongeveer bij elke gelegenheid op terug...ik denk dat dat voor frustratie gaat zorgen.
Wat kun je best begrijpen? Dat-ie vreemd gaat of wil gaan of dat-ie kinderen wil?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Elske6 het volgende:
ik kan Wes best begrijpen. Yo zat een weekje in Amerika en twitterde: nog een paar dagen en dan lekker weer terug naar mijn mannetje ( !! ) die 2 dagen werden bijna 3 weken en dan daarna nog in A'dam blijven hangen ipv. naar Italie te gaan..
Dat ie op stap gaat met blonde woeste wilde onbekende vrouwen!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat kun je best begrijpen? Dat-ie vreemd gaat of wil gaan of dat-ie kinderen wil?
Spiegeltjes en kralenquote:Yolanthe komt met sieradenlijn
Een nieuwe leuke uitdaging voor Yolanthe. De voetbalvrouw gaat zich richten op sieraden. Ze gaat op kleine schaal handgemaakte armbandjes ontwerpen en verkopen. Yolanthe is al druk bezig met de collectie, zo laat ze zien op Twitter.
Binnenkort zal zij haar eigen webshop lanceren waarbij alle ontwerpen te zien zijn. Wanneer precies is nog niet bekend.
Dat poesje met dat kikkermutsje eronder!quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Getuite lipjes, ze zijn er weer![]()
Gister:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/91288
Die is al minstens 5 jaar op internet te vindenquote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat poesje met dat kikkermutsje eronder!![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, wat is het stil hier!
Is haar pasta mislukt?quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, wat is het stil hier!
Ik wist niet dat ze kan kokenquote:
Volgens haar Tweets wel.quote:
quote:YolantheCabau Going to the supermarket with my girls to get some food, any suggestions what I should cook tonight for 8 persons?
YolantheCabau Thanks for all the great tips!!I'm gonna make a nice pasta and a apple pie for dessert! Have a sweet evening everybody!!
quote:
'A apple pie'quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook magnetron pasta zijn![]()
Maarre... 'what i should cook tonight for 8 persons?'
quote:Broertje voor zoon Wesley Sneijder
van onze redactie
AMSTERDAM - Jessey Sneijder, het vijfjarige zoontje van Wesley Sneijder, krijgt er in 2012 een (half)broertje bij.
Ramona, de ex-vrouw van de voetballer, is al een paar maanden in blijde verwachting. "Ik ben reuzenblij. Zo rond Koninginnedag verwachten we onze zoon, want dat gaat het worden", vertelt ze aan Weekblad Privé.
Vader van de baby is Ramona's vriend, met wie ze inmiddels alweer twee jaar gelukkig is. En het babynieuws is niet het enige blijde nieuws. "Hij heeft me een paar weken geleden ten huwelijk gevraagd. (...) Ik verwacht dat we na de zomer trouwen. Het is een bezegeling van ons geluk:"
Wesley en Yolanthe hebben Ramona al gefeliciteerd met het blijde nieuws. "Yolanthe belde meteen en ze vindt het zo leuk. Een hartstikke lieve reactie en dat is alleen maar fijn."
Mooie kerstboomquote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze al weer druk in de weer zijn voor het kerstseizoen?
quote:
Wel leuk!quote:Wesley en Yolanthe hebben Ramona al gefeliciteerd met het blijde nieuws. "Yolanthe belde meteen en ze vindt het zo leuk. Een hartstikke lieve reactie en dat is alleen maar fijn."
Nee Tukker is weer terug met zijn ha-ha-grappen.quote:
O jaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Tukker is weer terug met zijn ha-ha-grappen.
Het was anders vrij serieus. Weet ik toch veel dat dat een oude foto is...quote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Tukker is weer terug met zijn ha-ha-grappen.
Ik heb haar wel eens gespot bij de woonboot van Jeroen Pauw.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Livra het volgende:
Ik ben echt verbaasd over die ex van Wes. Ik dacht dat zij toen wat met die iets te agressieve kickbokser had maar blijkbaar heeft ze al 2 jaar een relatie. Weet iemand met wie?
Volgens Privé: Wie de gelukkige vader is, verklapt Ramona liever niet. Nu ik niet meer in de schijnwerpers sta, houd ik dat voor mezelf. Hij is een heel lieve jongen, half Surinaams, half Nederlands. We zijn 2 jaar bij elkaar en het voelt erg goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Livra het volgende:
Ik ben echt verbaasd over die ex van Wes. Ik dacht dat zij toen wat met die iets te agressieve kickbokser had maar blijkbaar heeft ze al 2 jaar een relatie. Weet iemand met wie?
Samen laten zetten, tegelijk, elk dezelfde zinquote:Op zondag 11 december 2011 11:02 schreef Leandra het volgende:
Ik snap "have put the same line together" niet zo...
Ze hebben het niet zelf verzonnen, want psalm 23, maar wat hebben ze dan gedaan? Ieder de helft?
Ik moest ook meteen hieraan denken ipv aan Psalm 23!quote:Op zondag 11 december 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
As I walk though the valley of the shadow of death
I take a look at my life and realize there's not much left
Cuz I've been bragging and (...) so long that
Even my momma thinks that my life is gone.
Dit pruilmondje overtreft werkelijk alle voorgaandequote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef juultje84 het volgende:
Ach gut...ze zijn gezellig met Afrojack wezen eten...
[ afbeelding ]
Ach, ik vind het wel lekker.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Eleentje86 het volgende:
Jezus wat is Yolanthe fucking dun geworden.Zonde zeg
Anders ikke en dan ook nog met die Godsleuzen op dr lijf. Net alsof ze het oh-zo zwaar hebben gehad, genezen van 1 of andere zware ziekte of dat ze jaren in deathrow hebben gezetenquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Yo altijd tof maar ik ben wel een beetje klaar met die vissenbek en ontzettend kinderachtige rappervingergedoe op elke pic.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Anders ikke en dan ook nog met die Godsleuzen op dr lijf. Net alsof ze het oh-zo zwaar hebben gehad, genezen van 1 of andere zware ziekte of dat ze jaren in deathrow hebben gezeten
Dat laatste lukt vooralsnog niet echt goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Ik lees net de 'Parool'-column van Theodor Holman:
Wesley en Yolanthe willen met deze zin uitstralen 'dat ze voor eeuwig bij elkaar willen blijven', zelfs al komen er moeilijke tijden. Ach, waren de trouwgeloften niet genoeg dan? Ze zijn nog geen anderhalf jaar getrouwd.
De column eindigt met: Wat kan mij dit eigenlijk allemaal schelen? Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het heel erg benauwend vind. Ik zie een godenzoon verteerd door schuldgevoel. Dat huwelijk, let op mijn woorden, duurt niet lang meer.
Daar sluit ik me zwijgend bij aan
Bij de begrafenis van mijn opa heeft de dominee het ongeveer 20 minuten over psalm 23 gehad, ik vergeet die psalm dus nooit meerquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:
Is 'de heer is mijn herder' niet van psalm 14?
Mijn lagere school was een christelijke ...
ach gut. ff weer even interessant doenquote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef juultje84 het volgende:
Ach gut...ze zijn gezellig met Afrojack wezen eten...
[ afbeelding ]
Je kunt het meisje wel uit de trailertrash halen, maar de trailertrash niet uit het meisje (of zoiets)?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef Elske6 het volgende:
ze wordt echt met de dag ordinairder !!!!!
Ja idd ala Angelina Jolie haar tekst op de schouder. Die kop van haar op die foto met die gerimpelde lipjesquote:
En weer die lipjesquote:
Mjah, 'gewone' mensen twitteren toch ook wat ze doen/laten enzo? Dus daar kan ik nou niet echt mee zitten dat ze op twitter heeft gezet dat ze een tattoo heeft laten zetten. Waarom niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd ala Angelina Jolie haar tekst op de schouder. Die kop van haar op die foto met die gerimpelde lipjesWesje die verdoofd en wezenloos uit zijn ogen kijkt, ze heeft hem flink ingepalmd heb ik het idee. Het blijft een akelig stelletje die zich zelf zo geweldig vinden en oh zo gewoon en vol goedheid en dit moeten profileren met hun bijbelse teksten op het lijf. Waarom moeten ze dit meteen met de media delen vraag ik me af? Hou het dan voor jezelf, bovendien als ik me niet vergis mag je niet eens je lichaam versieren van de Bijbel/God
Ze werden toch gek van de media en steeds lastig gevallen klagen ze toch vaak? Ik zou mijn zaakjes dan niet op twitter gooien iig.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En weer die lipjes
Het wordt idd een beetje sneu ondertussen.
[..]
Mjah, 'gewone' mensen twitteren toch ook wat ze doen/laten enzo? Dus daar kan ik nou niet echt mee zitten dat ze op twitter heeft gezet dat ze een tattoo heeft laten zetten. Waarom niet.
Ze zwemt in het geld, kan nonstop merkkleding kopen, 100 keer van outfit wisselen, we zien ook niks anders van haar en tóch zou ze graag een hoedje met een pluimpje willen dragenquote:Sylvie van der Vaart benijdt prinses Máxima om creaties
Laatste update: 14 december 2011 07:24 info
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart kijkt met scheve ogen naar de creaties van prinses Máxima. De presentatrice zou ook wel elke week de kans willen krijgen om zich flink uit te dossen.
"Als prinses heeft zij zo veel kansen om uit te pakken", stelt Sylvie in Grazia. "Ik zou ook wel elke week een gelegenheid willen hebben om een diadeem of hoedje met een of andere pluim op mijn hoofd te zetten."
De 33-jarige Van der Vaart ziet mode vooral als een manier om zich uit te drukken. "Zonder al te dramatisch te willen klinken: ik leef fashion", legt ze uit. "Mode is een van de mooie dingen in het leven, net als heerlijk uit eten gaan of naar een mooie film kijken."
Toch zou Sylvie haar kledingstijl niet in een paar woorden kunnen omschrijven. "Het enige wat altijd terugkomt is vrouwelijk, maar verder ga ik van classy tot sexy, van hoge hakken tot ballerina's en van seventies tot een licht eighties-gevoel. Ik heb veel vrouwen in me."
Eens. En om nu met je pluimhoed naar de plaatselijke super te gaan, is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb in dit geval meer sympathie en begrip voor sylvie. Schattig toch, zwemmen in het geld en dromen van een diadeem of pluim op je hoed.
Misschien krijgt ze straks wel aanbiedingen om lintjes door te knippen!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef Copycat het volgende:
Ik pleit voor meer koninklijke evenementen voor Sylvie.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Sylvie trouwens ook tenenkrommend, zo nep dat mens altijd in de camera blikt, bah. En wb haar "fashion", mens ziet er altijd zo ontzettend ouwelijk uit, met dat gefohnde helmhaar en d'r matchymatchy setjes.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Sylvie trouwens ook tenenkrommend, zo nep dat mens altijd in de camera blikt, bah. En wb haar "fashion", mens ziet er altijd zo ontzettend ouwelijk uit, met dat gefohnde helmhaar en d'r matchymatchy setjes.
Pain is temporary..... een lelijke paupertattoo is voor altijdquote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er wel beter uit dan z'n broer, maar het blijft een beetje apart...
Die staan er idd normaal op.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef Vivi het volgende:
D'r vriendinnen doen wel normaal met hun mondje...
[ afbeelding ]
Wie is die getinte gnoom in het midden?quote:
Ik moet met die rare foto's zo enrom denken aan Demi Moore en d'r toyboy, en maar leuk doen op twitter en toen ging ie vreemdquote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Getuite lipjes, ze zijn er weer![]()
Gister:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/91288
Da's de tandvleesbroer van Yo, dat zie je toch zo! *insert schlagermelodie*quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie is die getinte gnoom in het midden?
Wes kijkt echt zo van: altijd blijven lachenquote:
Ja, dat krijg je nou van dat constante eendenbekkie, rimpels!quote:
OMG wat is dat voor een WWK-boom?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
Welke kleur heeft de boom? Is hij wit of blauwig?
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/105177
Wie zou er eigenlijk eerder vreemdgaan hier, Yo of De Kabouter?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet met die rare foto's zo enrom denken aan Demi Moore en d'r toyboy, en maar leuk doen op twitter en toen ging ie vreemd
ik denk yo, ze gebruikt wesley enkel maar als een duwtje in de rug voor een betere carierre, wacht maar als ze straks eens in contact komt met ECHTE MOOIE MANNEN dan denk ik niet dat ze de verleiding kan weerstaanquote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie zou er eigenlijk eerder vreemdgaan hier, Yo of De Kabouter?
het zal ook nog wel even duren ja, eerst nog even reizen, shoppen, paar vakantiehuisjes aanschaffen...maar uiteindelijk gaat dat ook wel vervelen...dus het zal nog wel even allemaal gaan duren..het is nu nog allemaal spannend en nieuw hequote:Op donderdag 15 december 2011 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ze ook nog niet uit elkaar gaan. Sowieso reizen ze allebei wat af, die zitten nog bijna in de 'roze wolk' faseZe zitten nooit op elkaars lip.
Wel blijf ik het grappig vinden dat er nog geen zwangerschap is, terwijl ze zelf zo vaak riep op jonge leeftijd aan een groot gezin te willen beginnen. Misschien spreekt ze telkens namens de mannen
Wil je zeggen dat een stel zonder kinderen vroeg of laat uit elkaar gaat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
het zal ook nog wel even duren ja, eerst nog even reizen, shoppen, paar vakantiehuisjes aanschaffen...maar uiteindelijk gaat dat ook wel vervelen...dus het zal nog wel even allemaal gaan duren..het is nu nog allemaal spannend en nieuw he
Nee jij hebt niet gelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef Cynix ® het volgende:
Wil je zeggen dat een stel zonder kinderen vroeg of laat uit elkaar gaat?
Al denk ik dat je in dít geval wel gelijk hebt.
Mwah, als ik naar de echtscheidingen in mijn omgeving kijk dan zijn juist degenen met kinderen het makkelijkst en snelst verlopen, en was Kees zonder kinderen helemaal niet snel klaar....quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tuurlijk gaat een stel sneller uit elkaar zonder kinderen, hoeveel mensen roepen wel niet dat ze om de kinderen alleen al bij elkaar blijven... Genoeg.
Zonder kinderen verdeel je de inboedel en klaar is kees.
Ik bedoelde met dít geval: Yo & Wes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee jij hebt niet gelijkWij zijn maandag 31 jaar getrouwd en hebben geen kinderen...dus hoe kom je daar bij dat stellen zonder kinderen uit elkaar gaan eerder als stellen met kinderen.
Ik had het later pas door dat jij Yo en Wes bedoelde ..sollyquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik bedoelde met dít geval: Yo & Wes.
Mijn vrouw en ik hebben ook geen kinderen en we zijn niet van plan uit elkaar te gaan.
Het lijkt in ieder geval of voetballers met veel geld altijd scheiden. Of er nu kinderen in het spel zijn of niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tuurlijk gaat een stel sneller uit elkaar zonder kinderen, hoeveel mensen roepen wel niet dat ze om de kinderen alleen al bij elkaar blijven... Genoeg.
Zonder kinderen verdeel je de inboedel en klaar is kees.
Alleen als ze het oneens zijn over de kinderwens. Of wellicht als ze geen kinderen kunnen krijgen en dat verdriet niet kunnen delen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een stel zonder kinderen vroeg of laat uit elkaar gaat?
Al denk ik dat je in dít geval wel gelijk hebt.
Voetballers zonder geld ook, maar omdat het voetballers zonder geld (en dus zonder status) zijn staat het niet in de bladenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval of voetballers met veel geld altijd scheiden. Of er nu kinderen in het spel zijn of niet.
Vind ik juist niet, de NL elftal spelers zijn bv volgens mij bijna allemaal maar een keer getrouwd of hebben al heel lang dezelfde vriendin, vaak al vanaf hun jeugd nog.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval of voetballers met veel geld altijd scheiden. Of er nu kinderen in het spel zijn of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |