Welkom in SHO! Misschien nog even de andere topics afgaan waar we mensen afbranden op hun kledingstijl/slechte fotomomenten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh god nee toch! Iemand maakt spelfouten in wat niet zijn moederstaal is! Teh horror!
Dan moet je niet zo wijsneuzerig zijn te gaan twitteren in een taal die je moedertaal niet is!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh god nee toch! Iemand maakt spelfouten in wat niet zijn moederstaal is! Teh horror!
http://twitter.com/#!/YolantheCabauquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Ole het volgende:
Wat is nu haar twitteradres? Als ik Yolanthe intik krijg ik een stuk of 20 Yo's
Dat zie je toch aan de foto? Zelfs ik heb het gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Ole het volgende:
Wat is nu haar twitteradres? Als ik Yolanthe intik krijg ik een stuk of 20 Yo's
Tnx!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/YolantheCabau
Als je op de foto klikt, bij de post van Elske, dan is er rechts een grote letter T voor Twittert
oh dat wist ik niet. Had in ene x het juiste account.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Tnx!
En Klodder, er zijn meerdere met foto´s van Yo +'
Wel leuke pakjes met zoals altijd getuite lipjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Lost_Lenore het volgende:
En tja, op de nieuwste (?) foto van Yolanthe (samen met haar zus in halloween-outfit) is ook niks aan te merken: they both look ravishing as bat-girls...![]()
[ afbeelding ]
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/85628
en uiteraard weer even interessant doen door met wat mensen op foto's te gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel leuke pakjes met zoals altijd getuite lipjes
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
en uiteraard weer even interessant doen door met wat mensen op foto's te gaan
Ik blijf me erover verbazen, dan stik je van het geld en heb je geen normale camera of telefoon met fatsoenlijke foto'squote:Op maandag 31 oktober 2011 12:02 schreef Eef999 het volgende:
Hier heeft ze de lipjes niet getuit, maar wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan?![]()
En een foto met bff Paris
het is echter wel gek als jij altijd met een celeb zonodig op de foto moet en deze zo nodig op je twitter moet plaatsen van kijk mij eens ff lekker op de foto zien staan met parisquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook wel eens met andere mensen op de foto. Vooral op feestjes. Da's écht niet zo gek hoor.
uhuh net zoals die mooie kleding van Wesleyquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen, dan stik je van het geld en heb je geen normale camera of telefoon met fatsoenlijke foto's
Echt een lelijke foto. Vooral die kleuren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:02 schreef Eef999 het volgende:
Hier heeft ze de lipjes niet getuit, maar wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan?![]()
En een foto met bff Paris
Ze gaat de horeca in?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:01 schreef Elske6 het volgende:
Maar goed, ze zal d'r eigen bar moeten gaan verkopen daar denk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |