ik sta op het schoolplein in mijn campingkloffiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef roos85 het volgende:
ik heb een Gerda voor je:
[ afbeelding ]
Ik geloof er wel in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:58 schreef Tamashii het volgende:
Maar, ff ontopic. Hoe reëel zou dat nou zijn van die gastendoekjes en dergelijke?
Met erg niet belangrijke spullen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof er wel in.
Ze hadden toen zo'n reallife soap (of eigenlijk Jan Smit) tijdens de bouw van het huis en je zag af en toe beelden dat ze voor het huis aan het shoppen waren> Yolanthe ging volledig los met erg niet belangrijke spullen voor het huis.
Oeh, ik ben bijna jaloers op je dat dat allemaal nog nieuw voor je isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas gemist! ik ga er eens lekker voor zitten!
Een eeltreatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik ben bijna jaloers op je dat dat allemaal nog nieuw voor je is
You're in for a treat!
het is dat ik echt betere dingen te doen heb nu, maar anders.. Misschien moet ik mezelf belonen en na elke 500 woorden van mijn essay een topic lezenquote:
Preciesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al wel bekend met the eelsound
quote:
hoe is het mogelijk dat je die pareltjes hebt gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas gemist! ik ga er eens lekker voor zitten!
* roos85 gaat zich diep schamen en krassenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe is het mogelijk dat je die pareltjes hebt gemist
Ik weet niet hoe het met de kleuterschool zat op Ibiza, gezien de familieomstandigheden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was op 13 jaar al de deur uit bij een vriendje?
Met toestemming van Ma, wanneer ging ze naar school dan?
whehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij mag me klodder noemen(wilde zeggen dat jij de enige bent die me irl hebt gezien van SHO, maar dat is niet zo
)
Wel 20 cm hoor, zeker!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken is
Dat doet niks af aan het feit dat ze het goed heeft gedaan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als het vanwege haar eigen kwaliteiten waren geweest was dit ook niet mogelijk geweest iig in mindere mate want het gros van haar tv is geflopt. De bulk met geld komt voornamelijk van haar paps en haar lovely hubby.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/78091
jeetje, heeft ze achter ook siliconen in laten brengen?? Lijkt wel een 2-zitsbank !!!!!
Can't join him to Holland ... en dan nog even de Hollanders die te dom zijn om Engels te praten/lezen/schrijven apart een fijn weekend wensen.quote:Can't join my husband to Holland..'cause I'm working. Have a great weekend everybody!! Fijn weekend!!
Mwoah, ze heeft van nature gewoon een aardig achterste. Altijd al gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
jeetje, heeft ze achter ook siliconen in laten brengen?? Lijkt wel een 2-zitsbank !!!!!
Zijde natuurlijk, die zijn duurder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft van nature gewoon een aardig achterste. Altijd al gehad.
Ik zit me eerder af te vragen of het weer zijden rozen zijn op die foto (zie het gedoe met Gerda Smit), of toch gewoon echte.
Doe mij zo'n 2-zitsbank dan!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
Vervoegingen zijn ook lastig:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moest wel lachen om deze:
[..]
Can't join him to Holland ... en dan nog even de Hollanders die te dom zijn om Engels te praten/lezen/schrijven apart een fijn weekend wensen.
Dan is die plaat best dik.
quote:Just arrived in my hotel room in LA, and look what my hubby send me..
quote:
Heb je je goeie bril wel op, of die met de vergrootglazen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Common guys best meldenswaardig.
Come on! Ik heb die domme fout nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:21 schreef Vivi het volgende:
Ik vind ze anders redelijk common, die verhaspelingen.
Welkom in SHO! Misschien nog even de andere topics afgaan waar we mensen afbranden op hun kledingstijl/slechte fotomomenten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh god nee toch! Iemand maakt spelfouten in wat niet zijn moederstaal is! Teh horror!
Dan moet je niet zo wijsneuzerig zijn te gaan twitteren in een taal die je moedertaal niet is!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh god nee toch! Iemand maakt spelfouten in wat niet zijn moederstaal is! Teh horror!
http://twitter.com/#!/YolantheCabauquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Ole het volgende:
Wat is nu haar twitteradres? Als ik Yolanthe intik krijg ik een stuk of 20 Yo's
Dat zie je toch aan de foto? Zelfs ik heb het gevondenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Ole het volgende:
Wat is nu haar twitteradres? Als ik Yolanthe intik krijg ik een stuk of 20 Yo's
Tnx!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/YolantheCabau
Als je op de foto klikt, bij de post van Elske, dan is er rechts een grote letter T voor Twittert
oh dat wist ik niet. Had in ene x het juiste account.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Tnx!
En Klodder, er zijn meerdere met foto´s van Yo +'
Wel leuke pakjes met zoals altijd getuite lipjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Lost_Lenore het volgende:
En tja, op de nieuwste (?) foto van Yolanthe (samen met haar zus in halloween-outfit) is ook niks aan te merken: they both look ravishing as bat-girls...![]()
[ afbeelding ]
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/85628
en uiteraard weer even interessant doen door met wat mensen op foto's te gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel leuke pakjes met zoals altijd getuite lipjes
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
en uiteraard weer even interessant doen door met wat mensen op foto's te gaan
Ik blijf me erover verbazen, dan stik je van het geld en heb je geen normale camera of telefoon met fatsoenlijke foto'squote:Op maandag 31 oktober 2011 12:02 schreef Eef999 het volgende:
Hier heeft ze de lipjes niet getuit, maar wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan?![]()
En een foto met bff Paris
het is echter wel gek als jij altijd met een celeb zonodig op de foto moet en deze zo nodig op je twitter moet plaatsen van kijk mij eens ff lekker op de foto zien staan met parisquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook wel eens met andere mensen op de foto. Vooral op feestjes. Da's écht niet zo gek hoor.
uhuh net zoals die mooie kleding van Wesleyquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen, dan stik je van het geld en heb je geen normale camera of telefoon met fatsoenlijke foto's
Echt een lelijke foto. Vooral die kleuren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:02 schreef Eef999 het volgende:
Hier heeft ze de lipjes niet getuit, maar wat heeft ze met haar wenkbrauwen gedaan?![]()
En een foto met bff Paris
Ze gaat de horeca in?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:01 schreef Elske6 het volgende:
Maar goed, ze zal d'r eigen bar moeten gaan verkopen daar denk...
Ik vind het op zich nog een prima foto, alleen die gelige gloed op het haar...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt een lelijke foto. Vooral die kleuren.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want een echte camera sleep je altijd graag mee en het staat ook echt bij elke party dress.
En of ze bewerkt zijn. Dus ze heeft wel geld over voor wat foto's. Zo'n app kost al gauw ¤ 0,79.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Eef999 het volgende:
Ze schreef laatst ergens dat ze een nieuwe iphone had, daar zien de foto's er normaal haarscherp mee uitOf ze bewerkt ze op haar manier voordat ze ze post
Misschien vindt ze het lastig om haar hand stil te houden terwijl ze "klik" doet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Eef999 het volgende:
Ze schreef laatst ergens dat ze een nieuwe iphone had, daar zien de foto's er normaal haarscherp mee uitOf ze bewerkt ze op haar manier voordat ze ze post
maar heeft ook wel weer zijn eigen charme toch????quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
En 'd'r eigen' is WestFries voor 'zichzelf'?
Bar en boos, die streektalen.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef Vivi het volgende:
En die Willeke komt nog uit een laserloos tijdperk blijkbaar?
Ik herinner me nog Yo haar columns (Beau Monde of Glossy?) van de tijd voor Jan (of nét tijdens), en dan schreef ze telkens weer dat ze veeeeeeeeeel kinderen wilde en dus nu niet lang kon wachten?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef Vivi het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat dat kinderverhaal een breekpuntje wordt..net als bij Jan Smit destijds. Yo wil vlgs mij nog helegaar geen broedkip spelen en Wes komt er zo ongeveer bij elke gelegenheid op terug...ik denk dat dat voor frustratie gaat zorgen.
Wat kun je best begrijpen? Dat-ie vreemd gaat of wil gaan of dat-ie kinderen wil?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Elske6 het volgende:
ik kan Wes best begrijpen. Yo zat een weekje in Amerika en twitterde: nog een paar dagen en dan lekker weer terug naar mijn mannetje ( !! ) die 2 dagen werden bijna 3 weken en dan daarna nog in A'dam blijven hangen ipv. naar Italie te gaan..
Dat ie op stap gaat met blonde woeste wilde onbekende vrouwen!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat kun je best begrijpen? Dat-ie vreemd gaat of wil gaan of dat-ie kinderen wil?
Spiegeltjes en kralenquote:Yolanthe komt met sieradenlijn
Een nieuwe leuke uitdaging voor Yolanthe. De voetbalvrouw gaat zich richten op sieraden. Ze gaat op kleine schaal handgemaakte armbandjes ontwerpen en verkopen. Yolanthe is al druk bezig met de collectie, zo laat ze zien op Twitter.
Binnenkort zal zij haar eigen webshop lanceren waarbij alle ontwerpen te zien zijn. Wanneer precies is nog niet bekend.
Dat poesje met dat kikkermutsje eronder!quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Getuite lipjes, ze zijn er weer![]()
Gister:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/91288
Die is al minstens 5 jaar op internet te vindenquote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat poesje met dat kikkermutsje eronder!![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, wat is het stil hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |