Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef yvonne het volgende:
Ooooooh Syl heeft/had HBO, goedemorgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef yvonne het volgende:
Op 13e jaar zit je niet op een HBO hoor, dan ben je amper brugklasser.
[/quot
Sylvie heeft een afgeronde hbo opleiding,
We hadden het toch over Yo,,die al op haar 13e met lullen aan het spelen was ipv haar boeken aan het kaften
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef yvonne het volgende:
Op 13e jaar zit je niet op een HBO hoor, dan ben je amper brugklasser.
[/quot
Sylvie heeft een afgeronde hbo opleiding,
We hadden het toch over Yo,,die al op haar 13e met lullen aan het spelen was ipv haar boeken aan het kaften
Eerst was je nog wel soort-van grappig soms op een sneue manier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
Daarom juist niet waarschijnlijk. Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat was toch een verplichting?
Toch niet dat je dat zelf deed?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
dat was toch een verplichting?
dus jij bent ookal zo'n breezersletje die het normaal vind dat je op je 13 jarige leeftijd het huis uit gaat en gaat samenwonen met je paar jaar oudere vriend?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jawel toch?! In mijn tijd wel. /Jeugdtrauma
Ik liet het mijn zus doen. Die kon dat. Of liet de boeken gewoon ongekaft. Alsof zo'n lullig papiertje enig verschil zou maken na een jaar leven met mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
jawel toch?! In mijn tijd wel. /Jeugdtrauma
Hebbie het tegen mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?
herkenbaar..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.
ik heb een Gerda voor je:quote:*KRAS*
Heeft er iemand een lul of een gastendoekje voor me?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.
*KRAS*
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
herkenbaar..
[..]
ik heb een Gerda voor je:
[ afbeelding ]
* mascara-klodder krast met je mee bij gebrek aan gastendoekjes en lullenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
*KRAS*
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaadquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |