Syvie Meis is altijd De Hoer, nep, gemaakt en wat al dan niet meer?quote:
Ik vond dat ook opvallend, je man op nationale tv een vrijbrief geven om vreemd te gaan, als hij een 'leuk jong ding' kan krijgen. Zo jezelf omlaag halen, sneu om te zien.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:46 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
Als je haar een van de mooisten vindt dan kom je niet vaak buiten.Maar ze zei dat ze het wel kon begrijpen als hij vreemdging als ze er zo uitziet op haar 60e en dat ze het hem wel zou 'moeten' vergeven als ze er zo uit zou zien met 60 jaar. Het komt op mij gewoonweg over als heel erg oppervlakkig zijn qua uiterlijkheden. Dat je je relatie af laat hangen van je uiterlijk. Dat doet ze zelf. Haar denkwijze. Zijn denkwijze.
Ik vond dat stukje echt aardig gênant hoor. Als vrouw van 31 zulke uitspraken, ik met 23 jaar denk nog niet eens zo. Gewoon je eigenwaarde en de waarde van je relatie laten afhangen van hoe je eruitziet.... Ik vind dat abnormaal en niet de schuld van de mensen die kritiek hebben geleverd op haar.
Ik dacht dat iemand dat ook al eens vertelde hier. Insight information. Was het niet Copycat die dat viavia hoorde?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond dat ook opvallend, je man op nationale tv een vrijbrief geven om vreemd te gaan, als hij een 'leuk jong ding' kan krijgen. Zo jezelf omlaag halen, sneu om te zien.
Gaf me het vermoeden dat het wellicht al gebeurd is.
Ik kan het me niet herinneren. Maar kan ook een kwestie van Alzheimer Light zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik dacht dat iemand dat ook al eens vertelde hier. Insight information. Was het niet Copycat die dat viavia hoorde?
Kan me ernstig vergissen uiteraard.
Oh, misschien was het vivi of zo! He verdorie wat jammer dat we het niet meer weten.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren. Maar kan ook een kwestie van Alzheimer Light zijn.
Dat heb ik ook al eens gehoord ja... Was Vivi volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand dat ook al eens vertelde hier. Insight information. Was het niet Copycat die dat viavia hoorde?
Kan me ernstig vergissen uiteraard.
Nee de Viva.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gehoord ja... Was Vivi volgens mij.
Viev had altijd leuke dingen te melden in SHO, dus die mot terug.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gehoord ja... Was Vivi volgens mij.
Yep, dat vooral.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:06 schreef alors het volgende:
En dat ook!quote:Op donderdag 8 september 2016 11:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Viev had altijd leuke dingen te melden in SHO, dus die mot terug.
Vivi heb ik lang niet meer gezien hier.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Viev had altijd leuke dingen te melden in SHO, dus die mot terug.
Het wordt hoog tijd Vivi te bevrijden uit het harnas van het Echte Leven. Waar verzamelen we?quote:Op donderdag 8 september 2016 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vivi heb ik lang niet meer gezien hier.
Roept ze de kapster Sylvana.quote:
Oh ja inderdaad! Daar had ik niet eens bij stilgestaan.. Kan natuurlijk best zo zijn. Maar ik vind ook dat het echt lijkt dat hij zeer gek op haar is; dan doe je zoiets toch niet zo snel?!quote:Op donderdag 8 september 2016 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond dat ook opvallend, je man op nationale tv een vrijbrief geven om vreemd te gaan, als hij een 'leuk jong ding' kan krijgen. Zo jezelf omlaag halen, sneu om te zien.
Sleep Sylvie er maar weer bij want die doet er enorm toe. Vnl in jouw hoofd.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Syvie Meis is altijd De Hoer, nep, gemaakt en wat al dan niet meer?
Die verbouwd haar hele kop ook niet omdat iedereen een mening over haar heeft.
Ja, fillers wellicht, maar ze is ook een tandje ouder dan Yo. Maar die is dan tevreden over zichzelf. Is niet onzeker.
Als je anorexia hebt, is het dan ook de schuld van de bladen en media waar slankere mensen de overhand hebben?
Nee, dat zit in jezelf.
En jij blijft graag op de man spelen, zo blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Sleep Sylvie er maar weer bij want die doet er enorm toe. Vnl in jouw hoofd.
ik heb een stuk van het programma gezien maar het boeide me niet zo, maar ik heb eerlijk gezegd gebiologeerd zitten kijken hoe vreemd het gezicht van linda beweegt als ze praat en lachtquote:Op maandag 5 september 2016 22:40 schreef Moonah het volgende:
Niemand gekeken? Of niet noemenswaardig genoeg?
Dat had ik ook! Vond het eigenlijk ook een beetje paradoxaal dat zij juist dat programma presenteert...quote:Op zondag 11 september 2016 08:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb een stuk van het programma gezien maar het boeide me niet zo, maar ik heb eerlijk gezegd gebiologeerd zitten kijken hoe vreemd het gezicht van linda beweegt als ze praat en lacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |