abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163587777
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
Yo en Wes doen of ze royals zijn :D
De nep-Kate en William.
Dank, ik dacht echt dat ik de enige was hier die dat dacht..
India, ga er na toe!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 juli 2016 @ 20:51:35 #252
163650 Greys
pi_163587911
Waarom vinden jullie dat eigenlijk? Oprecht nieuwsgierig naar. Omdat ze hun kind laten dopen terwijl ze chique gekleed zijn? Dan zijn er wel heel veel Katen en Williammen, overal ter wereld en ook bij niet-BN-ers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_163592197
Gewoon omdat het geen royals zijn denk ik. En het zijn halve kampers en zo. Geen 'chique' mensen, denk daarom.
  zondag 10 juli 2016 @ 10:02:41 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_163636026
Dat 'over the top' zijn zij.
Ze ziet er inderdaad fantastisch uit, al ben ik niet zo van de haarstukjes/netjes, maar ze kan het prima hebben.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 16:21:22 #255
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_164091964
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 29 juli 2016 @ 17:20:32 #256
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164093060
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 16:21 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we iets gemist?
With love :*
  vrijdag 29 juli 2016 @ 17:32:36 #257
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_164093292
Nee, die heeft ze voor het eerst online gezet volgens mij.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_164093734
Schattig. O-)

En botox. Lippen opgespoten.
pi_164094320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 17:57 schreef Wimperkruller het volgende:
Schattig. O-)

En botox. Lippen opgespoten.
botox wordt gebruikt om rimpels weg te werken, niet om lippen op te vullen
pi_164095892
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:31 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

botox wordt gebruikt om rimpels weg te werken, niet om lippen op te vullen
Ja, ze doet allebei.
pi_165035869

'' I am under no obligation to make sense to you.''
  maandag 5 september 2016 @ 22:26:54 #262
11682 Moonah
Jolie femme
pi_165116279
Ik vind hen wel een leuk stel! Mooi hoe ze beiden ontroerd raken door elkaar en hoe ze over hun relatie spreken. Linda daarentegen kan écht niet interviewen. Gaat nergens verder op in, werkt gewoon haar lijstje af.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 5 september 2016 @ 22:40:36 #263
11682 Moonah
Jolie femme
pi_165116781
Niemand gekeken? Of niet noemenswaardig genoeg? ;)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_165116839
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:40 schreef Moonah het volgende:
Ik heb met een half oog zitten kijken, ik vond vooral wesley spontaan en sympathiek overkomen.
  maandag 5 september 2016 @ 22:47:39 #265
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_165117045
Wesley kwam inderdaad heel sympathiek over! Ook als een echte lieverd, hij is duidelijk dol op Yolanthe! Yolanthe zelf vond ik dit keer minder, bij Linda's zomerweek destijds vond ik haar leuker / normaler.

Maar ik heb met ze mee zitten huilen hoor :)
pi_165117187
Vind ze allebei wel leuk en oprecht. Heb deze niet gezien, maar dat vond ik altijd al. Heb Yolanthe nooit echt fake gevonden qua gedrag (wel qua hoofd inmiddels!) maaaar 't kan ook dat ik gewoonweg geen mensenkennis heb. :+
  dinsdag 6 september 2016 @ 00:15:25 #267
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_165119450
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:40 schreef Moonah het volgende:
Ik kijk nu. Heb het opgenomen. Ze zijn een leuk stel. Programma vind ik redelijk. Het is wel knap hoe ze hun ouder hebben gemaakt.
pi_165122113
Ik kan online alleen dat stukje waar ze 90 zijn gratis terugkijken.

Lichaamstaal van Yo doet me meteen denken aan het feit of ze het er niet moeilijk mee had om zichzelf zo te laten zien.
Ze verbouwd haar gezicht bij het leven, ook bij Late Night schrok ik er laatst van.

Dat wegduiken in je handen, volgens mij vond ze het maar wat moeilijk om zich zo te laten zien... En Wes maar troosten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_165143384
Ik zag een klein stukje van hen vanmiddag, en ik vind haar altijd zo leuk. Ze is altijd zo positief en heeft zo'n leuke stem.
Het verbaasd me dat ze zo onzeker is, ik hoorde haar zeggen tegen de tijd dat ze 50/60 is Wesley al wel een paar keer vreemd gegaan zal zijn, en dat ze dat wel zou begrijpen, serieus, denkt ze dat ze qua looks Wesley onwaardig is?

Ze krijgt al jarenlang kritiek natuurlijk, ook dit topic staat er natuurlijk vol mee, met die walgelijke topic titel. Ik ben echt blij voor haar en hen dat ze eindelijk een baby hebben omdat ze dat zo graag wilden.
Jammer dat mensen in de media of waar dan ook een meisje dat waarschijnlijk een van de mooisten van ons land was zo onzeker hebben gemaakt. Hopelijk heeft ze er schijt aan nu, ze komt in ieder geval gelukkig over :)
  woensdag 7 september 2016 @ 12:40:52 #270
403520 Sway-
La vie est belle
pi_165149070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 00:56 schreef Za het volgende:
Ik zag een klein stukje van hen vanmiddag, en ik vind haar altijd zo leuk. Ze is altijd zo positief en heeft zo'n leuke stem.
Het verbaasd me dat ze zo onzeker is, ik hoorde haar zeggen tegen de tijd dat ze 50/60 is Wesley al wel een paar keer vreemd gegaan zal zijn, en dat ze dat wel zou begrijpen, serieus, denkt ze dat ze qua looks Wesley onwaardig is?

Ze krijgt al jarenlang kritiek natuurlijk, ook dit topic staat er natuurlijk vol mee, met die walgelijke topic titel. Ik ben echt blij voor haar en hen dat ze eindelijk een baby hebben omdat ze dat zo graag wilden.
Jammer dat mensen in de media of waar dan ook een meisje dat waarschijnlijk een van de mooisten van ons land was zo onzeker hebben gemaakt. Hopelijk heeft ze er schijt aan nu, ze komt in ieder geval gelukkig over :)
Mee eens.
pi_165149872
quote:

Mensen hebben kritiek nadat ze zichelf is gaan verbouwen, niet daarvoor.
Ze is zelf doorgeslagen in het hele uiterlijk aanpassen en zelf onzeker.

Het leven in de spotlight is een keuze. Als jij je huwelijksdag verkoopt en je leven in een serie vastlegt, en bezig blijft met het genereren van aandacht, wie zijn schuld is het dan dat men iets over je schrijft.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_165162835
quote:

Als je haar een van de mooisten vindt dan kom je niet vaak buiten. :P Maar ze zei dat ze het wel kon begrijpen als hij vreemdging als ze er zo uitziet op haar 60e en dat ze het hem wel zou 'moeten' vergeven als ze er zo uit zou zien met 60 jaar. Het komt op mij gewoonweg over als heel erg oppervlakkig zijn qua uiterlijkheden. Dat je je relatie af laat hangen van je uiterlijk. Dat doet ze zelf. Haar denkwijze. Zijn denkwijze.

Ik vond dat stukje echt aardig gênant hoor. Als vrouw van 31 zulke uitspraken, ik met 23 jaar denk nog niet eens zo. Gewoon je eigenwaarde en de waarde van je relatie laten afhangen van hoe je eruitziet.... Ik vind dat abnormaal en niet de schuld van de mensen die kritiek hebben geleverd op haar.
pi_165165512
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:32 schreef Pisces29 het volgende:

Mensen hebben kritiek nadat ze zichelf is gaan verbouwen, niet daarvoor.
Ze is zelf doorgeslagen in het hele uiterlijk aanpassen en zelf onzeker.
Nee er is altijd kritiek geweest op haar mond, haar tanden, haar inplant en weet ik wat nog meer, gewicht ook waarschijnlijk.
Dat is ze gaan aanpassen, en daarna kreeg ze alleen nog maar meer commentaar.

quote:
Het leven in de spotlight is een keuze. Als jij je huwelijksdag verkoopt en je leven in een serie vastlegt, en bezig blijft met het genereren van aandacht, wie zijn schuld is het dan dat men iets over je schrijft.
Er zijn er zovelen die leven in de spotlight (en vele malen meer in beeld zijn dan Wesley en Yolanthe) die niet continue of zelfs nooit belachelijk worden gemaakt.
Het ergste was nog wel Koefnoen (meen ik) die van Wesley een poppenkast pop maakte, wie bedenkt zoiets, een bekende en goede voetballer op zo'n manier belachelijk maken omdat hij niet zo lang is? Noem mij 1 iemand met wie datzelfde gebeurd is svp.
Kijk naar de titel van deze thread, zelfs wanneer ze een baby krijgen houdt de spot niet op.
Dat gedoe naar hen toe mag gewoon weleens een keertje stoppen hier.
  donderdag 8 september 2016 @ 00:32:03 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165165589
Je hebt wel door dat het de initialen van het kind zijn?
Xess Xava Sneijder Cabau, en dan schop je drama om de "ter" achter Cabau?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165165656
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 00:32 schreef Leandra het volgende:
Je hebt wel door dat het de initialen van het kind zijn?
Xess Xava Sneijder Cabau, en dan schop je drama om de "ter" achter Cabau?
Ja zwak het maar af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')