Dank, ik dacht echt dat ik de enige was hier die dat dacht..quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
Yo en Wes doen of ze royals zijn![]()
De nep-Kate en William.
botox wordt gebruikt om rimpels weg te werken, niet om lippen op te vullenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:57 schreef Wimperkruller het volgende:
Schattig.![]()
En botox. Lippen opgespoten.
Ja, ze doet allebei.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 18:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
botox wordt gebruikt om rimpels weg te werken, niet om lippen op te vullen
Ik heb met een half oog zitten kijken, ik vond vooral wesley spontaan en sympathiek overkomen.quote:Op maandag 5 september 2016 22:40 schreef Moonah het volgende:
Niemand gekeken? Of niet noemenswaardig genoeg?
Ik kijk nu. Heb het opgenomen. Ze zijn een leuk stel. Programma vind ik redelijk. Het is wel knap hoe ze hun ouder hebben gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2016 22:40 schreef Moonah het volgende:
Niemand gekeken? Of niet noemenswaardig genoeg?
Mee eens.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:56 schreef Za het volgende:
Ik zag een klein stukje van hen vanmiddag, en ik vind haar altijd zo leuk. Ze is altijd zo positief en heeft zo'n leuke stem.
Het verbaasd me dat ze zo onzeker is, ik hoorde haar zeggen tegen de tijd dat ze 50/60 is Wesley al wel een paar keer vreemd gegaan zal zijn, en dat ze dat wel zou begrijpen, serieus, denkt ze dat ze qua looks Wesley onwaardig is?
Ze krijgt al jarenlang kritiek natuurlijk, ook dit topic staat er natuurlijk vol mee, met die walgelijke topic titel. Ik ben echt blij voor haar en hen dat ze eindelijk een baby hebben omdat ze dat zo graag wilden.
Jammer dat mensen in de media of waar dan ook een meisje dat waarschijnlijk een van de mooisten van ons land was zo onzeker hebben gemaakt. Hopelijk heeft ze er schijt aan nu, ze komt in ieder geval gelukkig over
Mensen hebben kritiek nadat ze zichelf is gaan verbouwen, niet daarvoor.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:56 schreef Za het volgende:
Ik zag een klein stukje van hen vanmiddag, en ik vind haar altijd zo leuk. Ze is altijd zo positief en heeft zo'n leuke stem.
Het verbaasd me dat ze zo onzeker is, ik hoorde haar zeggen tegen de tijd dat ze 50/60 is Wesley al wel een paar keer vreemd gegaan zal zijn, en dat ze dat wel zou begrijpen, serieus, denkt ze dat ze qua looks Wesley onwaardig is?
Ze krijgt al jarenlang kritiek natuurlijk, ook dit topic staat er natuurlijk vol mee, met die walgelijke topic titel. Ik ben echt blij voor haar en hen dat ze eindelijk een baby hebben omdat ze dat zo graag wilden.
Jammer dat mensen in de media of waar dan ook een meisje dat waarschijnlijk een van de mooisten van ons land was zo onzeker hebben gemaakt. Hopelijk heeft ze er schijt aan nu, ze komt in ieder geval gelukkig over
Als je haar een van de mooisten vindt dan kom je niet vaak buiten.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:56 schreef Za het volgende:
Nee er is altijd kritiek geweest op haar mond, haar tanden, haar inplant en weet ik wat nog meer, gewicht ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 september 2016 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen hebben kritiek nadat ze zichelf is gaan verbouwen, niet daarvoor.
Ze is zelf doorgeslagen in het hele uiterlijk aanpassen en zelf onzeker.
Er zijn er zovelen die leven in de spotlight (en vele malen meer in beeld zijn dan Wesley en Yolanthe) die niet continue of zelfs nooit belachelijk worden gemaakt.quote:Het leven in de spotlight is een keuze. Als jij je huwelijksdag verkoopt en je leven in een serie vastlegt, en bezig blijft met het genereren van aandacht, wie zijn schuld is het dan dat men iets over je schrijft.
Ja zwak het maar af.quote:Op donderdag 8 september 2016 00:32 schreef Leandra het volgende:
Je hebt wel door dat het de initialen van het kind zijn?
Xess Xava Sneijder Cabau, en dan schop je drama om de "ter" achter Cabau?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |