Ik vind het wel best joh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef sherezade het volgende:
je kunt iemand even goed goed uitkotsen qua persoonlijkheid als willen geven, daarom zijn sommige mannen piggs
Nee Sherezade. SHO is er niet alleen maar om af te zeiken. En dat is wat jij nu wel doet. Dingen zoeken die er niet zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je iets leuks wilt horen moet je naar het babes & hunks gaan
ik heb niet gezegd dat ze een slecht mens is (overigens hoe wil jij dat weten ken je haar?), hooguit een uitbuiter , golddigger en geloof niet dat ze oprecht is in alles wat ze doet en zegt...
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we de moeder van Gert eropaf sturen?
Ik vond het ook mooi in '' Waar is de Mol'' Yolanthe met Johnny..en overigens ik weet ook nog veel toen ik vijf wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:04 schreef Vivi het volgende:
For the record; ik vond 'r heel puur, warm en oprecht overkomen bij "Waar is de Mol". En ik weet ook nog heel veel van toen ik 5 was dus wat een gezanik weer zeg
Ja dat is waar met Paul was het leuker..ik heb Moors,Derksen en Katja Schuurman niet gekeken.quote:Ik vond de aflevering met Paul de Leeuw leuker.
Wel de hele tijd zingen hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef spierbal het volgende:
ik zou ook wel verstoppertje willen spelen met haar.
Moet ik het echt nog gaan uit leggen of heb je gewoon de laatste paar jaar onder een steen geleefd??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee Sherezade. SHO is er niet alleen maar om af te zeiken. En dat is wat jij nu wel doet. Dingen zoeken die er niet zijn.
En zoals jij omschrijft hoe je haar vindt moet je toch wel een hekel aan haar hebben. Waar komt dat vandaan? Wat heeft ze je aan gedaan?
ik doelde niet op mijn posts toen ik schreef de rest is history...ik had het over haar na het gastendoekjes drama en de hele rompslomp erom heen...dat ik daar geen zin in had om het allemaal op te sommenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sherezade: ik zal wel onder een steen hebben geleefd dan, dat ik jouw posts over Yolanthe door de jaren heen niet in m'n geheugen heb opgeslagen. Djeez.![]()
Wacht eens even... Onder een steen geleefd? Dus niet! Je profiel is aangemeld sinds januari 2010, toen waren Jan en Yolanthe al lang uit elkaar. Denk dat jij dus even onder je steen vandaan moet kruipen en begrijpen dat niet iedereen weet welk profiel jij eerst had en wat je daar allemaal mee op Fok geplempt hebt.
Jij verwijt anderen dat ze niet onthouden hebben wat jouw standpunt was inzake Yo vs Jan/Gerda/Allesisweg/hetEzeltje terwijl je met deze account pas op FOK! kwam toen Liza al bijna zwanger was van het kind van Jan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik doelde niet op mijn posts toen ik schreef de rest is history...ik had het over haar na het gastendoekjes drama en de hele rompslomp erom heen...dat ik daar geen zin in had om het allemaal op te sommen
En dan ook nog gelijk een aanname dat ik eerder een ander profiel heb gehad,
Blond???
nogmaals nee dat verwijt ik ze niet, ik doelde erop dat er in de yo topics genoeg zaken staan vermeld over haar hele ontwikkeling en ''succesvolle'' carierre tot nu toe met alle in's en out's en alles erom heenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij verwijt anderen dat ze niet onthouden hebben wat jouw standpunt was inzake Yo vs Jan/Gerda/Allesisweg/hetEzeltje terwijl je met deze account pas op FOK! kwam toen Liza al bijna zwanger was van het kind van Jan.
Dus of je hebt een andere account gehad, of je hebt een groot deel van deze reeks gemist omdat je nog niet op FOK! zat, en dan hebben wij dus de positieve posts over Yo gemist omdat ze er niet zijn.
Ik zie haar ook echt nooit. Waarom zou je dat ook gaan opzoeken? Er zijn leukere ergerprogramma's.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
het is net 8 uur geweest en zit hier nu al met de slappe lach
Ben ik btw de enige in dit topic die het lukt om Yo te ontwijken op tv?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en kan die verzuurde kut van een sherezade een eigen haat-topic krijgen? Of is dat teveel eer?
Nee. Ik heb haar ook niet gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
het is net 8 uur geweest en zit hier nu al met de slappe lach
Ben ik btw de enige in dit topic die het lukt om Yo te ontwijken op tv?
ah Wesley is er ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en kan die verzuurde kut van een sherezade een eigen haat-topic krijgen? Of is dat teveel eer?
jij mag me klodder noemenquote:
pics ??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
durf te wedden dat ik minimaal 10cm langer ben dan Wesselie
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
durf te wedden dat ik minimaal 10cm langer ben dan Wesselie
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een haat onder de dames en dat vanwege onze Yo .. lijkt wel de brugklas hier
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken is
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vraag maar aan JaneDoe, zij heeft me een aantal dagen geleden nog gezien
ik ben van mening dat Yo het goed heeft gedaan. Ik zie niemand van ons shoppen in Milaan met een creditcard waar geen limiet op zitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.
Ramoontje komt hier ook wel eens voorbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.
Ole heeft me ook irl gezien, net als Greys maar dat is 'jaren' geledenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?Goeiemorgen zeg
hier ben ik!! ik kan bevestigen datquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?Goeiemorgen zeg
Nee ik bedoelde afgelopen week met het boekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ole heeft me ook irl gezien, net als Greys maar dat is 'jaren' geleden
Fiewquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier ben ik!! ik kan bevestigen datklodder
vermoedelijk veul langer is dan wesselie
ze had wel hakjes aan.. maar ik ook!
het pareltje van de nederlandse literatuurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde afgelopen week met het boek
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als het vanwege haar eigen kwaliteiten waren geweest was dit ook niet mogelijk geweest iig in mindere mate want het gros van haar tv is geflopt. De bulk met geld komt voornamelijk van haar paps en haar lovely hubby.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben van mening dat Yo het goed heeft gedaan. Ik zie niemand van ons shoppen in Milaan met een creditcard waar geen limiet op zit
ze heeft het dus goed voor elkaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft natuurlijk zelf ook wel wat geld verdient, maar dat valt in het niet bij wat Wesley binnenharkt.
typisch weer zo'n mannen opmerking, alsof alle vrouwen worden gehaat omdat ze mooi zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
sylvie vergelijken met Yoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ze heeft het dus goed voor elkaarBtw, Sylvie is ooit ook zo begonnen en kijk hoe zij zich heeft ontwikkeld! Het kan dus best zijn dat Yo over een paar jaar ook helemaal hot is. Maar zolang de gastendoekjes en kunstblommen haar blijven achtervolgen zie ik het somber in voor haar
Mannen kunnen er ook wat van hoor. Kijk maar eens naar onze eigen Arie Boomsma. Zodra hij in het nieuws is reageren mannen ook vals op hem, hij is een sukkel, hij is lelijk, hij zou gay zijn etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nou, da's op zich niet zo'n gekke vergelijking hoor. Sylvie werd hier zwaar uitgekotst en kon niets meer goed doen.quote:
het was destijd wel een twijfelgevalletje goldigger... maar dat valt in het niets in tegenstelling hoe Yo werd en wordt uitgekotstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, da's op zich niet zo'n gekke vergelijking hoor. Sylvie werd hier zwaar uitgekotst en kon niets meer goed doen.
Nee echt niet hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef sherezade het volgende:
maar dat valt in het niets in tegenstelling hoe Yo werd en wordt uitgekotst
Volgens mij waarderen mensen (in NL) haar pas sinds ze haar verhaal over borstkanker heeft gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee echt niet hoorMan, Sylvie had zelfs een gruwelijk kind gebaard, volgens sommigen hier, dat ging écht heel ver. Pas toen ze naar Duitsland vertrok zijn mensen haar gaan waarderen.
nouja zoiets heeft natuurlijk ook een hele impact op je leven, als je dokter verteld dat je kanker hebt...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Sylvie haar borstkanker ook best uitmelken. Ze heeft het er zo vaak over en haalt het steeds aan, hoe het haar leven heeft verandert bla bla bla nog even en ze is in den Here![]()
Dat verhaal van Yo en de gastendoekjes ken ik nog niet, heb ik gemist destijds vrees ik....wat was er zo erg aan haar gastendoekjes?
dit kan je niet serieus menen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Sylvie haar borstkanker ook best uitmelken. Ze heeft het er zo vaak over en haalt het steeds aan, hoe het haar leven heeft verandert bla bla bla nog even en ze is in den Here![]()
quote:Dat verhaal van Yo en de gastendoekjes ken ik nog niet, heb ik gemist destijds vrees ik....wat was er zo erg aan haar gastendoekjes?
Zegt ie pas in het 19de topic. Station "Gevaarlijk doorgeslagen" hebben ze al heel lang geleden gepasseerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:09 schreef static het volgende:
Jullie zijn echt gevaarlijk doorgeslagen, weet je dat?
Welnee, de pers vraagt gewoon hoe het gaat tijdens interviews...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vond Sylvie al leuk voor haar kankerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij waarderen mensen (in NL) haar pas sinds ze haar verhaal over borstkanker heeft gedaan.of anders gezegd, mensen vinden haar iets leuker.
En de baby, dat was zonder overdrijven ook best een geval hoor
Net als ze het in haar beginjaren er steeds over had dat ze wel gestudeerd had. Een HBO personeelszaken ofzoiets. Prima dat je dat doet hoor maar begin er niet steeds over. Ik ben haar juist maar gaan waarderen (minder gaan irriteren) sinds ze hier minder te zien is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat verhaal van Yo en de gastendoekjes ken ik nog niet, heb ik gemist destijds vrees ik....wat was er zo erg aan haar gastendoekjes?
Je loopt 10 topics achterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:09 schreef static het volgende:
Jullie zijn echt gevaarlijk doorgeslagen, weet je dat?
Het heeft geen zin om dit bij te houden als ik in het buitenland ben. Wat dat betreft loop jij 10 topics achter.quote:
Beter dan een niet afgeronde vbo opleiding als Yoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Net als ze het in haar beginjaren er steeds over had dat ze wel gestudeerd had. Een HBO personeelszaken ofzoiets. Prima dat je dat doet hoor maar begin er niet steeds over. Ik ben haar juist maar gaan waarderen (minder gaan irriteren) sinds ze hier minder te zien is.
Ze was op 13 jaar al de deur uit bij een vriendje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
Beter dan een niet afgeronde vbo opleiding als Yo
Ooooooh Syl heeft/had HBO, goedemorgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef yvonne het volgende:
Op 13e jaar zit je niet op een HBO hoor, dan ben je amper brugklasser.
[/quot
Sylvie heeft een afgeronde hbo opleiding,
We hadden het toch over Yo,,die al op haar 13e met lullen aan het spelen was ipv haar boeken aan het kaften
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef yvonne het volgende:
Op 13e jaar zit je niet op een HBO hoor, dan ben je amper brugklasser.
[/quot
Sylvie heeft een afgeronde hbo opleiding,
We hadden het toch over Yo,,die al op haar 13e met lullen aan het spelen was ipv haar boeken aan het kaften
Eerst was je nog wel soort-van grappig soms op een sneue manier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef sherezade het volgende:
Daarom juist niet waarschijnlijk. Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat was toch een verplichting?
Toch niet dat je dat zelf deed?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
dat was toch een verplichting?
dus jij bent ookal zo'n breezersletje die het normaal vind dat je op je 13 jarige leeftijd het huis uit gaat en gaat samenwonen met je paar jaar oudere vriend?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jawel toch?! In mijn tijd wel. /Jeugdtrauma
Ik liet het mijn zus doen. Die kon dat. Of liet de boeken gewoon ongekaft. Alsof zo'n lullig papiertje enig verschil zou maken na een jaar leven met mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
jawel toch?! In mijn tijd wel. /Jeugdtrauma
Hebbie het tegen mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
crisis heb je nu nog niet de spinrag van je verzuurde kut gewassen?
herkenbaar..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.
ik heb een Gerda voor je:quote:*KRAS*
Heeft er iemand een lul of een gastendoekje voor me?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn moeder deed er eentje voor en de rest moest ik zelf maar uitzoeken.
*KRAS*
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
herkenbaar..
[..]
ik heb een Gerda voor je:
[ afbeelding ]
* mascara-klodder krast met je mee bij gebrek aan gastendoekjes en lullenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
*KRAS*
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaadquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
Kopje koffie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |