quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en kan die verzuurde kut van een sherezade een eigen haat-topic krijgen? Of is dat teveel eer?
Nee. Ik heb haar ook niet gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
het is net 8 uur geweest en zit hier nu al met de slappe lach
Ben ik btw de enige in dit topic die het lukt om Yo te ontwijken op tv?
ah Wesley is er ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en kan die verzuurde kut van een sherezade een eigen haat-topic krijgen? Of is dat teveel eer?
jij mag me klodder noemenquote:
pics ??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
durf te wedden dat ik minimaal 10cm langer ben dan Wesselie
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
durf te wedden dat ik minimaal 10cm langer ben dan Wesselie
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een haat onder de dames en dat vanwege onze Yo .. lijkt wel de brugklas hier
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken is
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
vraag maar aan JaneDoe, zij heeft me een aantal dagen geleden nog gezien
ik ben van mening dat Yo het goed heeft gedaan. Ik zie niemand van ons shoppen in Milaan met een creditcard waar geen limiet op zitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.
Ramoontje komt hier ook wel eens voorbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Lol idd, ik ben benieuwt hoeveel haat er onder de vrouwen nog zou zijn als Yolanthe er lelijk uitzag.
Ole heeft me ook irl gezien, net als Greys maar dat is 'jaren' geledenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?Goeiemorgen zeg
hier ben ik!! ik kan bevestigen datquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kak, zei ik nou Ole en moest het JaneDoe zijn?Goeiemorgen zeg
Nee ik bedoelde afgelopen week met het boekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ole heeft me ook irl gezien, net als Greys maar dat is 'jaren' geleden
Fiewquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier ben ik!! ik kan bevestigen datklodder
vermoedelijk veul langer is dan wesselie
ze had wel hakjes aan.. maar ik ook!
het pareltje van de nederlandse literatuurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde afgelopen week met het boek
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als het vanwege haar eigen kwaliteiten waren geweest was dit ook niet mogelijk geweest iig in mindere mate want het gros van haar tv is geflopt. De bulk met geld komt voornamelijk van haar paps en haar lovely hubby.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben van mening dat Yo het goed heeft gedaan. Ik zie niemand van ons shoppen in Milaan met een creditcard waar geen limiet op zit
ze heeft het dus goed voor elkaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft natuurlijk zelf ook wel wat geld verdient, maar dat valt in het niet bij wat Wesley binnenharkt.
typisch weer zo'n mannen opmerking, alsof alle vrouwen worden gehaat omdat ze mooi zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |