Hij heeft weer aan de zak gekregen met Inter, dus de spelersbonus is niet binnenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Stroekie het volgende:
Wat is het stil op het wes en yo front
arme yo kan dus niet op shopping spree ?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft weer aan de zak gekregen met Inter, dus de spelersbonus is niet binnen
De middenstanders in Milaan hoeven zich nog geen zorgen te maken.quote:NUSport, feb. 2011: Sneijder krijgt zijn bruto salaris bij Internazionale van 10,5 miljoen euro tot medio 2015 uitgekeerd. Daarnaast heeft hij nog inkomen als het boegbeeld van Nike en de KNVB en inde hij in 2010 nog premies van Inter voor het winnen van de wereldbeker (driekwart miljoen euro).
Het ligt naast het bord. Je kunt overdrijven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:17 schreef Elske6 het volgende:
http://lockerz.com/s/141019956
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/71776
lekker fris zo'n bonttasje op je bord...maar.... geen getuitte lipjes in ieder geval...
excuus, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt naast het bord. Je kunt overdrijven.
Bron: Televaag.quote:Yo: ''Wesley belangrijker dan eigen carrière''
Yolanthe Sneijder-Cabau verkiest haar huwelijk met Wesley Sneijder ver boven haar eigen carrière. ''Wesley staat gewoon op nummer één en hij stijgt ver boven elke carrièredroom uit.''
In een interview met weekblad Story zegt Yolanthe dat ze tijdens de opnames van 'Yolanthe op 3' in Amerika, haar man verschrikkelijk miste. 'In de periode dat ik in Amerika was, miste ik mijn man enorm en realiseerde ik me hoe belangrijk mijn huwelijk voor me is. Dus heb ik besloten dat ik komend jaar meer tijd thuis wil doorbrengen.' Yolanthe stopt haar werkzaamheden bij de TROS, zoals eerder deze maand bekend werd.
Ondertussen heeft Yolanthe wel een contract getekend bij het Amerikaanse artiestenbureau CAA, dus haar carrière lijkt zeker niet stil te komen liggen. CAA vertegenwoordigt ook sterren als Brad Pitt, George Clooney en Julia Roberts. In het interview zegt ze dat Wesley achter deze keuze staat.
Misschien nu tijd voor de lange verwachte zwangerschap?quote:Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
Wat schattig, Yo gaat huisvrouwtje spelen.
Dit dus!quote:Op maandag 26 september 2011 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Logisch ook, ik vond Amerika zooooo ver weg en ik mis m'n mannetje zooooooooooo ontzettend, daarom zeg ik m'n contract bij de TROS op zodat ik vaker in Amerika kan werken
I second that.quote:Op maandag 26 september 2011 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
CAA kent haar niet, verder: een wijs besluit.
Ze zijn waarschijnlijk nog steeds aan het proberen om d'r naam goed te spellen .quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef Copycat het volgende:
Is de administratie van CAA nu nog niet bijgewerkt?
Ik ken haar naam wel, kwam volgens mij eens voorbij op fb, ik heb een gemeenschappelijke vriendin yayquote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Vivi het volgende:
Hier staat ze met Laura Ponticorvo, kennen we die nog people? http://www.whosay.com/yolanthe/photos/72756
Oh..ik dacht al; heeft ze nu highlights in heur haar?quote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
Ze is wel dol op dat filter met hoog contrast enzo he?
Oh dat kijk ik nooit, weet wel dat er Ponticorvo's zijn met een Van Der Valk, zal wel familie zijn.quote:
Ach en haar huwelijk en Wes stonden op nummer 1.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Haar gezicht is totaal anders door die tanden
Ik zou er een tattoo van maken, als ik haar wasquote:'Ik dank God voor deze deze fantastische kans'
Nou ja, eng. Echt lelijk is ze nog steeds niet, maar er gaan er wel steeds meer van in een dozijn. Er is totaal niets meer van haar 'oorspronkelijke frisheid' over. Dit soort meiden hebben ze in Amerika zelf toch ook wel genoeg?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef kissaa het volgende:
Ik vind haar een enge kop hebben.
*ril*
Tijd om te biggen!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
Handen omhoog als je gelooft dat Yo binnenkort schittert als actrice en/of presentatrice in een internationale productie, brought to you with many thanks to CAA.
De vrouw van Mr Ed.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
Handen omhoog als je gelooft dat Yo binnenkort schittert als actrice en/of presentatrice in een internationale productie, brought to you with many thanks to CAA.
Ik zie haar nog wel in een of ander American Express reclamespotje verschijnen, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
Wuf itquote:Op woensdag 28 september 2011 17:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n shampoo reclame dat zij dan roept "bekus joe ar wuf it"
Wat een ronduit lelijke foto, ik word bang van dat gebit, ze doet me aan Philemon Wesselink denken.. in dragquote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje goed lezen en je weet hoe ze er terecht is gekomen: Manlief deed een duit in het zakje bij CAA..
En Yo leest mee op Fok: ze trekt haar lip minder ver op zodat we het tandvlees niet meer zo duidelijk zien. Hoe lang zou ze dat volhouden?
Dus jij denkt dat een gerenommeerd agency als CAA zich laat omkopen door Wes?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
Stukje goed lezen en je weet hoe ze er terecht is gekomen: Manlief deed een duit in het zakje bij CAA..
Ik ook, maar ze is ook gewoon mooi. Ik val nooit zo over één gespleten haarpunt.quote:
Waar gaan ze heen? Ibiza?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag Yolanthe bij Jonny de Mol in Waar is de Mol bij SBS 6
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:45 schreef Livra het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat ze de nieuwe Nespresso reclame met best friend Sjors op mag nemen. En dat ze dan heel verleidelijk met haar gebit een cupje open scheurt.
Volgens mij wel, zal even mijn nieuwe gids erbij pakken..Staat niet eens in de gids waar ze naar toe zijn (geweest)!quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:45 schreef Livra het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat ze de nieuwe Nespresso reclame met best friend Sjors op mag nemen. En dat ze dan heel verleidelijk met haar gebit een cupje open scheurt.
Ibiza dus.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens mij wel, zal even mijn nieuwe gids erbij pakken..Staat niet eens in de gids waar ze naar toe zijn (geweest)!
quote:sneijder101010
Help @stopkindermsbrk win ¤ 10.000 by voting (without registratation) by this link http://www.voordewereldva(...)orzienend-opvanghuis and click the green 'stem' button!
Ja ze had al lang haar maar sinds haar wedding heeft ze zich al haarstukken / extensions erin laten zetten want het was ineens 30 cm langerquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:42 schreef Elske6 het volgende:
is het nu gezichtsbedrog of is ¾ van Yo's haar fake??? ( en ja hoor, lipjes getuit !!! )
http://yfrog.com/kl7v8ublj
Tweet van Wes.quote:
Hoezo spannend?quote:Nog even en dan is het zover.. 'Waar is de Mol' op Ibiza met @Yolanthecabau spannend.. 21.30 SBS6 #WaarIsDeMol
Niet alleen in Waar is de mol. Het is gewoon een mooie meid. Eigenlijk heeft Yo niks Hollands, ze is zo Spaans als wat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat ziet ze er prachtig uit bij Waar is de Mol
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)_angst__.html?p=14,2quote:Yolanthe Sneijder-Cabau leefde jeugdjaren in angst
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau vertelt in een emotioneel interview in Waar is de Mol over haar angstige jeugdjaren op het Spaanse eiland Ibiza.
“Wij woonden op Ibiza en mijn vader verdiende veel geld, maar dat ging mis. Hij raakte aan de drugs. Dat werd heftiger, hij werd agressief. Er was veel angst in huis", vertelt de openhartige voetbalvrouw aan presentator Johnny de Mol. "Als het stil was, was er angst en anders hoorde je geschreeuw en werd er iemand pijn gedaan.”
Op vijfjarige leeftijd namen Yo, haar moeder Rici van Kasbergen, en haar broers en zussen de benen naar Nederland om het huiselijk geweld te ontvluchten. “Mijn vader had zichzelf opgesloten met een paar kinderen, hij was compleet de weg kwijt. Mijn moeder heeft toen in paniek gezegd: 'we gaan gewoon'. Diezelfde dag zijn we nog gevlucht".
Eenmaal in Nederland hadden Yolanthe en haar familie moeite hun leven weer op te pakken. Ook was er niet de weelde die ze nu gewend is. "In Nederland hadden we niks meer, behalve veel liefde van mijn moeder en opa en oma. Mijn moeder is alles voor mij. Ik zal alles voor haar doen."
Dus dan zouden al haar zussen in het 'fake-complot' zitten en haar gewoon allerlei aangedikte onzin laten vertellen op tv over haar/hun vader? Daar geloof ik dan weer weinig vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb een stuk gezien van Yo en Sjonnie en heb het idee dat haar acting classes vruchten beginnen af te werpen. Ik vind het sowieso verbazend hoe gedetailleerd ze alles kan herinneren wat gebeurd is in haar kleutertijd. En dan dat mooie janken erbijIk heb ook niet zo'n fijne dingen meegemaakt thuis zelfs nog tot oudere leeftijd als zij en bij mij zijn er flarden blijven hangen. Misschien was het een soort charme offensief zodat NL meer begrip voor haar krijgt. Ze zag er wel goed uit dat weer wel, verder vind ik haar nog steeds een stomme doos.
Nee hoor dat zeg ik niet maar ik denk dat ze best een beetje aan het dramatiseren was en dat ze die situatie aangrijpt en uitmelkt om zo wat meer sympathie te kweken in NL. Blijf het knap vinden dat ze het allemaal nog precies weet, en ik heb ook broers en zussen hoor maar ben dan ook geen Yo hè onze wonder womanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan zouden al haar zussen in het 'fake-complot' zitten en haar gewoon allerlei aangedikte onzin laten vertellen op tv over haar/hun vader? Daar geloof ik dan weer weinig van
Weet je wat ik denk? Dat iedereen anders met dingen omgaat, en je nooit kunt invullen voor iemand hoe iemand zich er bij voelt (of zou moeten voelen).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor dat zeg ik niet maar ik denk dat ze best een beetje aan het dramatiseren was en dat ze die situatie aangrijpt en uitmelkt om zo wat meer sympathie te kweken in NL. Blijf het knap vinden dat ze het allemaal nog precies weet, en ik heb ook broers en zussen hoor maar ben dan ook geen Yo hè onze wonder woman
het ligt eraan hoe jezelf in de schoenen staat, de ene zus heeft er misschien minder moeite mee als de ander...de een kan het zich heel aantrekken en de ander legt het heel snel naast zich neerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan zouden al haar zussen in het 'fake-complot' zitten en haar gewoon allerlei aangedikte onzin laten vertellen op tv over haar/hun vader? Daar geloof ik dan weer weinig van
Aangedikt? Dus het viel allemaal wel mee dat ze voor hun vader moesten vluchten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
het ligt eraan hoe jezelf in de schoenen staat, de ene zus heeft er misschien minder moeite mee als de ander...de een kan het zich heel aantrekken en de ander legt het heel snel naast zich neer
dus het zou kunnen zijn dat Yo het anders ervaart omdat ze de jongste is en minder levenservaring heeft als de andere waardoor het dus aangedikt is
ik zeg niet dat het zo is maar het zou zo maar kunnen
Ik heb het interview niet gezien, als ik zin heb dan ga ik het wel eens terug kijken....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Aangedikt? Dus het viel allemaal wel mee dat ze voor hun vader moesten vluchten?
En wie zegt dat haar zussen er niet hetzelfde van vinden?
Dat weet je dan verdomd goed te verbloemen. Je doet niet anders dan er wat van denken en zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef sherezade het volgende:
dus ik weet niet wat ik ervan moet denken....ik kan er niks over zeggen ik was er immers niet bij
Mijn God, jij verzint echt je eigen waarheid om maar een rechtvaardiging voor je haat te hebben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef sherezade het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, als ik zin heb dan ga ik het wel eens terug kijken....
ik zeg niet dat het wel meevalt maar je kunt het ook overdrijven,
Marilyn Monroe deed het destijds ook, verhalen aandikken en verzinnen om sympathie op te wekken bij mensen om er vervolgens iets uit te kunnen slepen....ik bedoel maar
dus ik weet niet wat ik ervan moet denken...ik kan er niks over zeggen ik was er immers niet bij
nope, ik geloof gewoon niet alles wat er gezegd word, aangezien mevrouw creditcard-sneijder nooit een hoog waarheidsgehalte heeft gehad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, jij verzint echt je eigen waarheid om maar een rechtvaardiging voor je haat te hebben?
Dat is best heul ziekelijk enzo.
dan leef jij toch in een droomwereld als jij alles gelooft wat er gezegd wordt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jouw op niks gebaseerde aannames nogal stuitend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zal wel een kern van waarheid in zitten maar geloof ook wel aangedikt, aangezien ze door heel nederland wordt uitgekotst en met een charme offensief bezig zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:
Dat zeg ik dan ook niet ...
Maar om er -zonder en zelfs ook maar zelf een blik op te hebben geworpen- meteen vanuit te gaan dat het wel zou zijn aangedikt, 'want dat doen ze, die celebs' is het andere uiterste.
Bron?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
, aangezien ze door heel nederland wordt uitgekotst
Ze wordt vooral uitgekotst door zure venijnige mokkels. Verder valt het volgens mij wel mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:17 schreef sherezade het volgende:
er zal wel een kern van waarheid in zitten maar geloof ook wel aangedikt, aangezien ze door heel nederland wordt uitgekotst en met een charme offensief bezig zijn
perfecte timing om nu je gekwetste ziel open en bloot neer te leggen bij de kijkers
Sherezade zegt het, dus dan is het zo!quote:
Precies, ben ik helemaal met je eens. Ik vond het een beetje beautifull emotioneel zijn waar veel celebs last van hebben inderdaad. Ik zeg niet dat ze het verzint maar ik heb het idee dat ze de situatie enigzins uitbuit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
nope, ik geloof gewoon niet alles wat er gezegd word, aangezien mevrouw creditcard-sneijder nooit een hoog waarheidsgehalte heeft gehad.
Dit heeft niks met haat te maken, ik heb gewoon mijn twijfels over de zogenaamde traumatische ervaringen van celebs...in het verleden is al vaak genoeg gebleken dat verhalen niet waar waren of geheel verzonnen waren van bepaalde celebs
Mwah, jij vindt deze reeks al een jaar lang positief? Ze wordt enkel uitgelachenquote:
Met allebei de punten eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:09 schreef lezzer het volgende:
Ik vind Yolanthe soms best een doos, maar zeg eerlijk, ze doet toch gewoon haar best?
Je kunt ook overdrijven, uitkotsen is echt een te groot woord. Als je ziet wat zij van zichzelf op internet slingeren is het gewoon makkelijk en leuk om daar grappen over te maken. Dat gebeurt vooral in dit topic, met uitzondering van een enkeling waarbij echt niks wat Yolanthe doet, draagt of zegt ooit goed kan zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, jij vindt deze reeks al een jaar lang positief? Ze wordt enkel uitgelachenEn nee, niet enkel zure wijven heur, de mannen lachen net zo hard.
Ja, dat valt dus allemaal wel mee. Enkel uitgelachen? Hm, ik post hier toch echt en zie tot op heden geen reden om haar uit te lachen. Oh ja, haar tandvlees. H.a.ha-hi-blaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
Mwah, jij vindt deze reeks al een jaar lang positief? Ze wordt enkel uitgelachenEn nee, niet enkel zure wijven heur, de mannen lachen net zo hard.
wat heeft dat er mee te maken??? sinds wanneer moet een vent een vrouw aardig vinden om haar te geven?? tuurlijk zou iedereen haar geven die de kans krijgtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze wordt vooral uitgekotst door zure venijnige mokkels. Verder valt het volgens mij wel mee.
Een deel van de bevolking zou haar nog gewoon keihard geven. En terecht!
nou zelfs Paul de leeuw heeft haar hiermee geconfronteerd dat ze niet lekker bij het nederlanse volk ligt en dat alles en iedereen negatief over haar is en wat volgens haar de insteek hier van was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, uitkotsen is echt een te groot woord. Als je ziet wat zij van zichzelf op internet slingeren is het gewoon makkelijk en leuk om daar grappen over te maken. Dat gebeurt vooral in dit topic, met uitzondering van een enkeling waarbij echt niks wat Yolanthe doet, draagt of zegt ooit goed kan zijn.
Mens, vertel eens iets leuks. Je bent zo verzuurd zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou zelfs Paul de leeuw heeft haar hiermee geconfronteerd dat ze niet lekker bij het nederlanse volk ligt en dat alles en iedereen negatief over haar is en wat volgens haar de insteek hier van was.
Net zoals Carlo Boshard haar hierover met de neus op de feiten heeft gedrukt over het feit dat ze van die rare acties aan zich heeft.,...dus het is echt niet een enkeling van het volk..of het fok-volk
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken??? sinds wanneer moet een vent een vrouw aardig vinden om haar te geven?? tuurlijk zou iedereen haar geven die de kans krijgt
Zullen we de moeder van Gert eropaf sturen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:40 schreef Noek het volgende:
![]()
![]()
Ja, dus wordt ze niet alleen maar uitgekotst.
als je iets leuks wilt horen moet je naar het babes & hunks gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mens, vertel eens iets leuks. Je bent zo verzuurd zeg.
Ik vind Yolanthe zoals sommigen hier al zeggen ook een beetje een doos en soms irritant, maar jij gaat wel heel ver met negatieve haatgevoelens tov haar. Ze is geen slecht mens ofzo. Wat heeft ze verkeerd gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |