Oh..ik dacht al; heeft ze nu highlights in heur haar?quote:Op maandag 26 september 2011 16:45 schreef Greys het volgende:
Ze is wel dol op dat filter met hoog contrast enzo he?
Oh dat kijk ik nooit, weet wel dat er Ponticorvo's zijn met een Van Der Valk, zal wel familie zijn.quote:
Ach en haar huwelijk en Wes stonden op nummer 1.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:33 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Haar gezicht is totaal anders door die tanden
Ik zou er een tattoo van maken, als ik haar wasquote:'Ik dank God voor deze deze fantastische kans'
Nou ja, eng. Echt lelijk is ze nog steeds niet, maar er gaan er wel steeds meer van in een dozijn. Er is totaal niets meer van haar 'oorspronkelijke frisheid' over. Dit soort meiden hebben ze in Amerika zelf toch ook wel genoeg?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:18 schreef kissaa het volgende:
Ik vind haar een enge kop hebben.
*ril*
Tijd om te biggen!quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
Handen omhoog als je gelooft dat Yo binnenkort schittert als actrice en/of presentatrice in een internationale productie, brought to you with many thanks to CAA.
De vrouw van Mr Ed.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
Handen omhoog als je gelooft dat Yo binnenkort schittert als actrice en/of presentatrice in een internationale productie, brought to you with many thanks to CAA.
Ik zie haar nog wel in een of ander American Express reclamespotje verschijnen, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 16:32 schreef Copycat het volgende:
Wuf itquote:Op woensdag 28 september 2011 17:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n shampoo reclame dat zij dan roept "bekus joe ar wuf it"
Wat een ronduit lelijke foto, ik word bang van dat gebit, ze doet me aan Philemon Wesselink denken.. in dragquote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje goed lezen en je weet hoe ze er terecht is gekomen: Manlief deed een duit in het zakje bij CAA..
En Yo leest mee op Fok: ze trekt haar lip minder ver op zodat we het tandvlees niet meer zo duidelijk zien. Hoe lang zou ze dat volhouden?
Dus jij denkt dat een gerenommeerd agency als CAA zich laat omkopen door Wes?quote:Op woensdag 28 september 2011 18:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
Stukje goed lezen en je weet hoe ze er terecht is gekomen: Manlief deed een duit in het zakje bij CAA..
Ik ook, maar ze is ook gewoon mooi. Ik val nooit zo over één gespleten haarpunt.quote:
Waar gaan ze heen? Ibiza?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag Yolanthe bij Jonny de Mol in Waar is de Mol bij SBS 6
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:45 schreef Livra het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat ze de nieuwe Nespresso reclame met best friend Sjors op mag nemen. En dat ze dan heel verleidelijk met haar gebit een cupje open scheurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |