Hij heeft weer aan de zak gekregen met Inter, dus de spelersbonus is niet binnenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:22 schreef Stroekie het volgende:
Wat is het stil op het wes en yo front
arme yo kan dus niet op shopping spree ?quote:Op woensdag 21 september 2011 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft weer aan de zak gekregen met Inter, dus de spelersbonus is niet binnen
De middenstanders in Milaan hoeven zich nog geen zorgen te maken.quote:NUSport, feb. 2011: Sneijder krijgt zijn bruto salaris bij Internazionale van 10,5 miljoen euro tot medio 2015 uitgekeerd. Daarnaast heeft hij nog inkomen als het boegbeeld van Nike en de KNVB en inde hij in 2010 nog premies van Inter voor het winnen van de wereldbeker (driekwart miljoen euro).
Het ligt naast het bord. Je kunt overdrijven.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:17 schreef Elske6 het volgende:
http://lockerz.com/s/141019956
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/71776
lekker fris zo'n bonttasje op je bord...maar.... geen getuitte lipjes in ieder geval...
excuus, je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt naast het bord. Je kunt overdrijven.
Bron: Televaag.quote:Yo: ''Wesley belangrijker dan eigen carrière''
Yolanthe Sneijder-Cabau verkiest haar huwelijk met Wesley Sneijder ver boven haar eigen carrière. ''Wesley staat gewoon op nummer één en hij stijgt ver boven elke carrièredroom uit.''
In een interview met weekblad Story zegt Yolanthe dat ze tijdens de opnames van 'Yolanthe op 3' in Amerika, haar man verschrikkelijk miste. 'In de periode dat ik in Amerika was, miste ik mijn man enorm en realiseerde ik me hoe belangrijk mijn huwelijk voor me is. Dus heb ik besloten dat ik komend jaar meer tijd thuis wil doorbrengen.' Yolanthe stopt haar werkzaamheden bij de TROS, zoals eerder deze maand bekend werd.
Ondertussen heeft Yolanthe wel een contract getekend bij het Amerikaanse artiestenbureau CAA, dus haar carrière lijkt zeker niet stil te komen liggen. CAA vertegenwoordigt ook sterren als Brad Pitt, George Clooney en Julia Roberts. In het interview zegt ze dat Wesley achter deze keuze staat.
Misschien nu tijd voor de lange verwachte zwangerschap?quote:Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
Wat schattig, Yo gaat huisvrouwtje spelen.
Dit dus!quote:Op maandag 26 september 2011 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Logisch ook, ik vond Amerika zooooo ver weg en ik mis m'n mannetje zooooooooooo ontzettend, daarom zeg ik m'n contract bij de TROS op zodat ik vaker in Amerika kan werken
I second that.quote:Op maandag 26 september 2011 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
CAA kent haar niet, verder: een wijs besluit.
Ze zijn waarschijnlijk nog steeds aan het proberen om d'r naam goed te spellen .quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef Copycat het volgende:
Is de administratie van CAA nu nog niet bijgewerkt?
Ik ken haar naam wel, kwam volgens mij eens voorbij op fb, ik heb een gemeenschappelijke vriendin yayquote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef Vivi het volgende:
Hier staat ze met Laura Ponticorvo, kennen we die nog people? http://www.whosay.com/yolanthe/photos/72756
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |