abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102680303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef sherezade het volgende:

dus ik weet niet wat ik ervan moet denken....ik kan er niks over zeggen ik was er immers niet bij
Dat weet je dan verdomd goed te verbloemen. Je doet niet anders dan er wat van denken en zeggen. :')

Nee, stel je voor dat je empathie gaat opbrengen voor iemand met zo'n knokige knie.
Teh Horreur.
Go hard or go home
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:52:29 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102680355
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef sherezade het volgende:

Ik heb het interview niet gezien, als ik zin heb dan ga ik het wel eens terug kijken....
ik zeg niet dat het wel meevalt maar je kunt het ook overdrijven,

Marilyn Monroe deed het destijds ook, verhalen aandikken en verzinnen om sympathie op te wekken bij mensen om er vervolgens iets uit te kunnen slepen....ik bedoel maar
dus ik weet niet wat ik ervan moet denken...ik kan er niks over zeggen ik was er immers niet bij
Mijn God, jij verzint echt je eigen waarheid om maar een rechtvaardiging voor je haat te hebben?
Dat is best heul ziekelijk enzo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:54:03 #278
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_102680402
Ik zapte even langs en wat ziet ze er ontzettend veel beter uit zonder al die opsmuk. Mooie meid is het, maar d'r styliste moet de bons krijgen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_102680485
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn God, jij verzint echt je eigen waarheid om maar een rechtvaardiging voor je haat te hebben?
Dat is best heul ziekelijk enzo.
nope, ik geloof gewoon niet alles wat er gezegd word, aangezien mevrouw creditcard-sneijder nooit een hoog waarheidsgehalte heeft gehad.
Dit heeft niks met haat te maken, ik heb gewoon mijn twijfels over de zogenaamde traumatische ervaringen van celebs...in het verleden is al vaak genoeg gebleken dat verhalen niet waar waren of geheel verzonnen waren van bepaalde celebs
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:00:31 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102680604
Ik vind jouw op niks gebaseerde aannames nogal stuitend.
pi_102680681
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind jouw op niks gebaseerde aannames nogal stuitend.
dan leef jij toch in een droomwereld als jij alles gelooft wat er gezegd wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:05:27 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102680723
Dat zeg ik dan ook niet ...
Maar om er -zonder en zelfs ook maar zelf een blik op te hebben geworpen- meteen vanuit te gaan dat het wel zou zijn aangedikt, 'want dat doen ze, die celebs' is het andere uiterste.
pi_102680841
Ik vind Yolanthe soms best een doos, maar zeg eerlijk, ze doet toch gewoon haar best?
Als ik met een voetballer met miljoenen op de bank getrouwd was kocht ik ook veel leuke jurkjes denk ik. Dan liggen gewoon je prio's iets anders.

Dus, er van uit gaan dat ze dit doet om aandacht te trekken vind ik eigenlijk gewoon onzin.
pi_102681069
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:
Dat zeg ik dan ook niet ...
Maar om er -zonder en zelfs ook maar zelf een blik op te hebben geworpen- meteen vanuit te gaan dat het wel zou zijn aangedikt, 'want dat doen ze, die celebs' is het andere uiterste.
er zal wel een kern van waarheid in zitten maar geloof ook wel aangedikt, aangezien ze door heel nederland wordt uitgekotst en met een charme offensief bezig zijn
perfecte timing om nu je gekwetste ziel open en bloot neer te leggen bij de kijkers
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:34:43 #285
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102681586
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:17 schreef sherezade het volgende:

[..]

, aangezien ze door heel nederland wordt uitgekotst
Bron?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_102681617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:17 schreef sherezade het volgende:

er zal wel een kern van waarheid in zitten maar geloof ook wel aangedikt, aangezien ze door heel nederland wordt uitgekotst en met een charme offensief bezig zijn
perfecte timing om nu je gekwetste ziel open en bloot neer te leggen bij de kijkers
Ze wordt vooral uitgekotst door zure venijnige mokkels. Verder valt het volgens mij wel mee.
Een deel van de bevolking zou haar nog gewoon keihard geven. En terecht!
Go hard or go home
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:36:20 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102681631
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:34 schreef static het volgende:

Bron?
Sherezade zegt het, dus dan is het zo!
Do not question her authority
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:49:56 #288
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_102682049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:56 schreef sherezade het volgende:

[..]

nope, ik geloof gewoon niet alles wat er gezegd word, aangezien mevrouw creditcard-sneijder nooit een hoog waarheidsgehalte heeft gehad.
Dit heeft niks met haat te maken, ik heb gewoon mijn twijfels over de zogenaamde traumatische ervaringen van celebs...in het verleden is al vaak genoeg gebleken dat verhalen niet waar waren of geheel verzonnen waren van bepaalde celebs
Precies, ben ik helemaal met je eens. Ik vond het een beetje beautifull emotioneel zijn waar veel celebs last van hebben inderdaad. Ik zeg niet dat ze het verzint maar ik heb het idee dat ze de situatie enigzins uitbuit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_102682232
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:34 schreef static het volgende:

[..]

Bron?
Mwah, jij vindt deze reeks al een jaar lang positief? Ze wordt enkel uitgelachen :D En nee, niet enkel zure wijven heur, de mannen lachen net zo hard.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_102682268
Pfff, wat een gezeik om niks.

De een is nu eenmaal emotioneler als de ander. Ik ben nuchter, en laat niet snel een traan, maar bij bv mijn zusje is dat heel anders. Als zij over onze overleden praat moet ze bijna altijd huilen, daar kan ze niks aan doen en dat is al helemaal geen aandachttrekkerij of uitbuiting. Ieder mens zit anders in elkaar.
pi_102682340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:09 schreef lezzer het volgende:
Ik vind Yolanthe soms best een doos, maar zeg eerlijk, ze doet toch gewoon haar best?

Met allebei de punten eens :Y Doos eerste klas, maar doet haar best.
Maar ik laat het programma van gister zitten, boeit me echt totaal niet, dan kijk ik liever naar de interviews met Gerard Butler enzo :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_102682374
Ik ken hele Yolanthe niet, maar heb natuurlijk wel een mening over haar omdat ik haar overal op tv zie.
Mijn beeld is dat ze erg wil overkomen dat ze heel gewoon gebleven is en erg veel humor (zelfspot) kent. Alleen de acties die ze doet zijn nogal tegenstrijdig.

-De over de top reclame van c1000 met tineke schouten waarbij ze met een helikopter naar de supermarkt komt.
- Een prive moment (huwelijk) verkopen aan tv
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:59:27 #293
123170 alors
zlata1234
pi_102682381
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mwah, jij vindt deze reeks al een jaar lang positief? Ze wordt enkel uitgelachen :D En nee, niet enkel zure wijven heur, de mannen lachen net zo hard.
Je kunt ook overdrijven, uitkotsen is echt een te groot woord. Als je ziet wat zij van zichzelf op internet slingeren is het gewoon makkelijk en leuk om daar grappen over te maken. Dat gebeurt vooral in dit topic, met uitzondering van een enkeling waarbij echt niks wat Yolanthe doet, draagt of zegt ooit goed kan zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_102682823
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:

Ja, dat valt dus allemaal wel mee. Enkel uitgelachen? Hm, ik post hier toch echt en zie tot op heden geen reden om haar uit te lachen. Oh ja, haar tandvlees. H.a.ha-hi-blaat. :'(
Go hard or go home
pi_102683386
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Ze wordt vooral uitgekotst door zure venijnige mokkels. Verder valt het volgens mij wel mee.
Een deel van de bevolking zou haar nog gewoon keihard geven. En terecht!
wat heeft dat er mee te maken??? sinds wanneer moet een vent een vrouw aardig vinden om haar te geven?? tuurlijk zou iedereen haar geven die de kans krijgt
pi_102683540
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:59 schreef alors het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven, uitkotsen is echt een te groot woord. Als je ziet wat zij van zichzelf op internet slingeren is het gewoon makkelijk en leuk om daar grappen over te maken. Dat gebeurt vooral in dit topic, met uitzondering van een enkeling waarbij echt niks wat Yolanthe doet, draagt of zegt ooit goed kan zijn.
nou zelfs Paul de leeuw heeft haar hiermee geconfronteerd dat ze niet lekker bij het nederlanse volk ligt en dat alles en iedereen negatief over haar is en wat volgens haar de insteek hier van was.
Net zoals Carlo Boshard haar hierover met de neus op de feiten heeft gedrukt over het feit dat ze van die rare acties aan zich heeft.,...dus het is echt niet een enkeling van het volk..of het fok-volk :')
pi_102683634
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:35 schreef sherezade het volgende:

[..]

nou zelfs Paul de leeuw heeft haar hiermee geconfronteerd dat ze niet lekker bij het nederlanse volk ligt en dat alles en iedereen negatief over haar is en wat volgens haar de insteek hier van was.
Net zoals Carlo Boshard haar hierover met de neus op de feiten heeft gedrukt over het feit dat ze van die rare acties aan zich heeft.,...dus het is echt niet een enkeling van het volk..of het fok-volk :')
Mens, vertel eens iets leuks. Je bent zo verzuurd zeg.

Ik vind Yolanthe zoals sommigen hier al zeggen ook een beetje een doos en soms irritant, maar jij gaat wel heel ver met negatieve haatgevoelens tov haar. Ze is geen slecht mens ofzo. Wat heeft ze verkeerd gedaan?
pi_102683698
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

wat heeft dat er mee te maken??? sinds wanneer moet een vent een vrouw aardig vinden om haar te geven?? tuurlijk zou iedereen haar geven die de kans krijgt
:? :')
Ja, dus wordt ze niet alleen maar uitgekotst.
Go hard or go home
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:41:50 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102683739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:40 schreef Noek het volgende:
:? :')
Ja, dus wordt ze niet alleen maar uitgekotst.
Zullen we de moeder van Gert eropaf sturen?
pi_102683747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mens, vertel eens iets leuks. Je bent zo verzuurd zeg.

Ik vind Yolanthe zoals sommigen hier al zeggen ook een beetje een doos en soms irritant, maar jij gaat wel heel ver met negatieve haatgevoelens tov haar. Ze is geen slecht mens ofzo. Wat heeft ze verkeerd gedaan?
als je iets leuks wilt horen moet je naar het babes & hunks gaan

ik heb niet gezegd dat ze een slecht mens is (overigens hoe wil jij dat weten ken je haar?), hooguit een uitbuiter , golddigger en geloof niet dat ze oprecht is in alles wat ze doet en zegt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')