Kopje koffie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
ik sta op het schoolplein in mijn campingkloffiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef roos85 het volgende:
ik heb een Gerda voor je:
[ afbeelding ]
Ik geloof er wel in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:58 schreef Tamashii het volgende:
Maar, ff ontopic. Hoe reëel zou dat nou zijn van die gastendoekjes en dergelijke?
Met erg niet belangrijke spullen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof er wel in.
Ze hadden toen zo'n reallife soap (of eigenlijk Jan Smit) tijdens de bouw van het huis en je zag af en toe beelden dat ze voor het huis aan het shoppen waren> Yolanthe ging volledig los met erg niet belangrijke spullen voor het huis.
Oeh, ik ben bijna jaloers op je dat dat allemaal nog nieuw voor je isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas gemist! ik ga er eens lekker voor zitten!
Een eeltreatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik ben bijna jaloers op je dat dat allemaal nog nieuw voor je is
You're in for a treat!
het is dat ik echt betere dingen te doen heb nu, maar anders.. Misschien moet ik mezelf belonen en na elke 500 woorden van mijn essay een topic lezenquote:
Preciesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al wel bekend met the eelsound
quote:
hoe is het mogelijk dat je die pareltjes hebt gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas gemist! ik ga er eens lekker voor zitten!
* roos85 gaat zich diep schamen en krassenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe is het mogelijk dat je die pareltjes hebt gemist
Ik weet niet hoe het met de kleuterschool zat op Ibiza, gezien de familieomstandigheden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was op 13 jaar al de deur uit bij een vriendje?
Met toestemming van Ma, wanneer ging ze naar school dan?
whehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij mag me klodder noemen(wilde zeggen dat jij de enige bent die me irl hebt gezien van SHO, maar dat is niet zo
)
Wel 20 cm hoor, zeker!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken is
Dat doet niks af aan het feit dat ze het goed heeft gedaan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Als het vanwege haar eigen kwaliteiten waren geweest was dit ook niet mogelijk geweest iig in mindere mate want het gros van haar tv is geflopt. De bulk met geld komt voornamelijk van haar paps en haar lovely hubby.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/78091
jeetje, heeft ze achter ook siliconen in laten brengen?? Lijkt wel een 2-zitsbank !!!!!
Can't join him to Holland ... en dan nog even de Hollanders die te dom zijn om Engels te praten/lezen/schrijven apart een fijn weekend wensen.quote:Can't join my husband to Holland..'cause I'm working. Have a great weekend everybody!! Fijn weekend!!
Mwoah, ze heeft van nature gewoon een aardig achterste. Altijd al gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
jeetje, heeft ze achter ook siliconen in laten brengen?? Lijkt wel een 2-zitsbank !!!!!
Zijde natuurlijk, die zijn duurder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:00 schreef female81 het volgende:
[..]
Mwoah, ze heeft van nature gewoon een aardig achterste. Altijd al gehad.
Ik zit me eerder af te vragen of het weer zijden rozen zijn op die foto (zie het gedoe met Gerda Smit), of toch gewoon echte.
Doe mij zo'n 2-zitsbank dan!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
Vervoegingen zijn ook lastig:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:58 schreef Copycat het volgende:
Ik moest wel lachen om deze:
[..]
Can't join him to Holland ... en dan nog even de Hollanders die te dom zijn om Engels te praten/lezen/schrijven apart een fijn weekend wensen.
Dan is die plaat best dik.
quote:Just arrived in my hotel room in LA, and look what my hubby send me..
quote:
Heb je je goeie bril wel op, of die met de vergrootglazen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:40 schreef Elske6 het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Common guys best meldenswaardig.
Come on! Ik heb die domme fout nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:21 schreef Vivi het volgende:
Ik vind ze anders redelijk common, die verhaspelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |