Kopje koffie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
ik sta op het schoolplein in mijn campingkloffiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja sjezus, ik zit nog in m'n pyamabroek inderdaad
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef roos85 het volgende:
ik heb een Gerda voor je:
[ afbeelding ]
Ik geloof er wel in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:58 schreef Tamashii het volgende:
Maar, ff ontopic. Hoe reëel zou dat nou zijn van die gastendoekjes en dergelijke?
Met erg niet belangrijke spullen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof er wel in.
Ze hadden toen zo'n reallife soap (of eigenlijk Jan Smit) tijdens de bouw van het huis en je zag af en toe beelden dat ze voor het huis aan het shoppen waren> Yolanthe ging volledig los met erg niet belangrijke spullen voor het huis.
Oeh, ik ben bijna jaloers op je dat dat allemaal nog nieuw voor je isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas gemist! ik ga er eens lekker voor zitten!
Een eeltreatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik ben bijna jaloers op je dat dat allemaal nog nieuw voor je is
You're in for a treat!
het is dat ik echt betere dingen te doen heb nu, maar anders.. Misschien moet ik mezelf belonen en na elke 500 woorden van mijn essay een topic lezenquote:
Preciesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al wel bekend met the eelsound
quote:
hoe is het mogelijk dat je die pareltjes hebt gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
helaas gemist! ik ga er eens lekker voor zitten!
* roos85 gaat zich diep schamen en krassenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe is het mogelijk dat je die pareltjes hebt gemist
Ik weet niet hoe het met de kleuterschool zat op Ibiza, gezien de familieomstandigheden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was op 13 jaar al de deur uit bij een vriendje?
Met toestemming van Ma, wanneer ging ze naar school dan?
whehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij mag me klodder noemen(wilde zeggen dat jij de enige bent die me irl hebt gezien van SHO, maar dat is niet zo
)
Wel 20 cm hoor, zeker!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien kan Ole langswaaien om het bevestigen, of dat mét of zonder hakken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |