Ik vind het op zich nog een prima foto, alleen die gelige gloed op het haar...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt een lelijke foto. Vooral die kleuren.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:55 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want een echte camera sleep je altijd graag mee en het staat ook echt bij elke party dress.
En of ze bewerkt zijn. Dus ze heeft wel geld over voor wat foto's. Zo'n app kost al gauw ¤ 0,79.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Eef999 het volgende:
Ze schreef laatst ergens dat ze een nieuwe iphone had, daar zien de foto's er normaal haarscherp mee uitOf ze bewerkt ze op haar manier voordat ze ze post
Misschien vindt ze het lastig om haar hand stil te houden terwijl ze "klik" doet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:10 schreef Eef999 het volgende:
Ze schreef laatst ergens dat ze een nieuwe iphone had, daar zien de foto's er normaal haarscherp mee uitOf ze bewerkt ze op haar manier voordat ze ze post
maar heeft ook wel weer zijn eigen charme toch????quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:45 schreef Copycat het volgende:
En 'd'r eigen' is WestFries voor 'zichzelf'?
Bar en boos, die streektalen.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef Vivi het volgende:
En die Willeke komt nog uit een laserloos tijdperk blijkbaar?
Ik herinner me nog Yo haar columns (Beau Monde of Glossy?) van de tijd voor Jan (of nét tijdens), en dan schreef ze telkens weer dat ze veeeeeeeeeel kinderen wilde en dus nu niet lang kon wachten?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef Vivi het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat dat kinderverhaal een breekpuntje wordt..net als bij Jan Smit destijds. Yo wil vlgs mij nog helegaar geen broedkip spelen en Wes komt er zo ongeveer bij elke gelegenheid op terug...ik denk dat dat voor frustratie gaat zorgen.
Wat kun je best begrijpen? Dat-ie vreemd gaat of wil gaan of dat-ie kinderen wil?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Elske6 het volgende:
ik kan Wes best begrijpen. Yo zat een weekje in Amerika en twitterde: nog een paar dagen en dan lekker weer terug naar mijn mannetje ( !! ) die 2 dagen werden bijna 3 weken en dan daarna nog in A'dam blijven hangen ipv. naar Italie te gaan..
Dat ie op stap gaat met blonde woeste wilde onbekende vrouwen!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat kun je best begrijpen? Dat-ie vreemd gaat of wil gaan of dat-ie kinderen wil?
Spiegeltjes en kralenquote:Yolanthe komt met sieradenlijn
Een nieuwe leuke uitdaging voor Yolanthe. De voetbalvrouw gaat zich richten op sieraden. Ze gaat op kleine schaal handgemaakte armbandjes ontwerpen en verkopen. Yolanthe is al druk bezig met de collectie, zo laat ze zien op Twitter.
Binnenkort zal zij haar eigen webshop lanceren waarbij alle ontwerpen te zien zijn. Wanneer precies is nog niet bekend.
Dat poesje met dat kikkermutsje eronder!quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Getuite lipjes, ze zijn er weer![]()
Gister:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/91288
Die is al minstens 5 jaar op internet te vindenquote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat poesje met dat kikkermutsje eronder!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |