quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, wat is het stil hier!
Is haar pasta mislukt?quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, wat is het stil hier!
Ik wist niet dat ze kan kokenquote:
Volgens haar Tweets wel.quote:
quote:YolantheCabau Going to the supermarket with my girls to get some food, any suggestions what I should cook tonight for 8 persons?
YolantheCabau Thanks for all the great tips!!I'm gonna make a nice pasta and a apple pie for dessert! Have a sweet evening everybody!!
quote:
'A apple pie'quote:Op maandag 28 november 2011 19:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook magnetron pasta zijn![]()
Maarre... 'what i should cook tonight for 8 persons?'
quote:Broertje voor zoon Wesley Sneijder
van onze redactie
AMSTERDAM - Jessey Sneijder, het vijfjarige zoontje van Wesley Sneijder, krijgt er in 2012 een (half)broertje bij.
Ramona, de ex-vrouw van de voetballer, is al een paar maanden in blijde verwachting. "Ik ben reuzenblij. Zo rond Koninginnedag verwachten we onze zoon, want dat gaat het worden", vertelt ze aan Weekblad Privé.
Vader van de baby is Ramona's vriend, met wie ze inmiddels alweer twee jaar gelukkig is. En het babynieuws is niet het enige blijde nieuws. "Hij heeft me een paar weken geleden ten huwelijk gevraagd. (...) Ik verwacht dat we na de zomer trouwen. Het is een bezegeling van ons geluk:"
Wesley en Yolanthe hebben Ramona al gefeliciteerd met het blijde nieuws. "Yolanthe belde meteen en ze vindt het zo leuk. Een hartstikke lieve reactie en dat is alleen maar fijn."
Mooie kerstboomquote:Op maandag 28 november 2011 22:48 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze al weer druk in de weer zijn voor het kerstseizoen?
quote:
Wel leuk!quote:Wesley en Yolanthe hebben Ramona al gefeliciteerd met het blijde nieuws. "Yolanthe belde meteen en ze vindt het zo leuk. Een hartstikke lieve reactie en dat is alleen maar fijn."
Nee Tukker is weer terug met zijn ha-ha-grappen.quote:
O jaquote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Tukker is weer terug met zijn ha-ha-grappen.
Het was anders vrij serieus. Weet ik toch veel dat dat een oude foto is...quote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Tukker is weer terug met zijn ha-ha-grappen.
Ik heb haar wel eens gespot bij de woonboot van Jeroen Pauw.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Livra het volgende:
Ik ben echt verbaasd over die ex van Wes. Ik dacht dat zij toen wat met die iets te agressieve kickbokser had maar blijkbaar heeft ze al 2 jaar een relatie. Weet iemand met wie?
Volgens Privé: Wie de gelukkige vader is, verklapt Ramona liever niet. Nu ik niet meer in de schijnwerpers sta, houd ik dat voor mezelf. Hij is een heel lieve jongen, half Surinaams, half Nederlands. We zijn 2 jaar bij elkaar en het voelt erg goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Livra het volgende:
Ik ben echt verbaasd over die ex van Wes. Ik dacht dat zij toen wat met die iets te agressieve kickbokser had maar blijkbaar heeft ze al 2 jaar een relatie. Weet iemand met wie?
Samen laten zetten, tegelijk, elk dezelfde zinquote:Op zondag 11 december 2011 11:02 schreef Leandra het volgende:
Ik snap "have put the same line together" niet zo...
Ze hebben het niet zelf verzonnen, want psalm 23, maar wat hebben ze dan gedaan? Ieder de helft?
Ik moest ook meteen hieraan denken ipv aan Psalm 23!quote:Op zondag 11 december 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
As I walk though the valley of the shadow of death
I take a look at my life and realize there's not much left
Cuz I've been bragging and (...) so long that
Even my momma thinks that my life is gone.
Dit pruilmondje overtreft werkelijk alle voorgaandequote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef juultje84 het volgende:
Ach gut...ze zijn gezellig met Afrojack wezen eten...
[ afbeelding ]
Ach, ik vind het wel lekker.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Eleentje86 het volgende:
Jezus wat is Yolanthe fucking dun geworden.Zonde zeg
Anders ikke en dan ook nog met die Godsleuzen op dr lijf. Net alsof ze het oh-zo zwaar hebben gehad, genezen van 1 of andere zware ziekte of dat ze jaren in deathrow hebben gezetenquote:Op maandag 12 december 2011 21:54 schreef Vivi het volgende:
Ik vond Yo altijd tof maar ik ben wel een beetje klaar met die vissenbek en ontzettend kinderachtige rappervingergedoe op elke pic.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Anders ikke en dan ook nog met die Godsleuzen op dr lijf. Net alsof ze het oh-zo zwaar hebben gehad, genezen van 1 of andere zware ziekte of dat ze jaren in deathrow hebben gezeten
Dat laatste lukt vooralsnog niet echt goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Ik lees net de 'Parool'-column van Theodor Holman:
Wesley en Yolanthe willen met deze zin uitstralen 'dat ze voor eeuwig bij elkaar willen blijven', zelfs al komen er moeilijke tijden. Ach, waren de trouwgeloften niet genoeg dan? Ze zijn nog geen anderhalf jaar getrouwd.
De column eindigt met: Wat kan mij dit eigenlijk allemaal schelen? Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het heel erg benauwend vind. Ik zie een godenzoon verteerd door schuldgevoel. Dat huwelijk, let op mijn woorden, duurt niet lang meer.
Daar sluit ik me zwijgend bij aan
Bij de begrafenis van mijn opa heeft de dominee het ongeveer 20 minuten over psalm 23 gehad, ik vergeet die psalm dus nooit meerquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:
Is 'de heer is mijn herder' niet van psalm 14?
Mijn lagere school was een christelijke ...
ach gut. ff weer even interessant doenquote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef juultje84 het volgende:
Ach gut...ze zijn gezellig met Afrojack wezen eten...
[ afbeelding ]
Je kunt het meisje wel uit de trailertrash halen, maar de trailertrash niet uit het meisje (of zoiets)?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef Elske6 het volgende:
ze wordt echt met de dag ordinairder !!!!!
Ja idd ala Angelina Jolie haar tekst op de schouder. Die kop van haar op die foto met die gerimpelde lipjesquote:
En weer die lipjesquote:
Mjah, 'gewone' mensen twitteren toch ook wat ze doen/laten enzo? Dus daar kan ik nou niet echt mee zitten dat ze op twitter heeft gezet dat ze een tattoo heeft laten zetten. Waarom niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd ala Angelina Jolie haar tekst op de schouder. Die kop van haar op die foto met die gerimpelde lipjesWesje die verdoofd en wezenloos uit zijn ogen kijkt, ze heeft hem flink ingepalmd heb ik het idee. Het blijft een akelig stelletje die zich zelf zo geweldig vinden en oh zo gewoon en vol goedheid en dit moeten profileren met hun bijbelse teksten op het lijf. Waarom moeten ze dit meteen met de media delen vraag ik me af? Hou het dan voor jezelf, bovendien als ik me niet vergis mag je niet eens je lichaam versieren van de Bijbel/God
Ze werden toch gek van de media en steeds lastig gevallen klagen ze toch vaak? Ik zou mijn zaakjes dan niet op twitter gooien iig.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En weer die lipjes
Het wordt idd een beetje sneu ondertussen.
[..]
Mjah, 'gewone' mensen twitteren toch ook wat ze doen/laten enzo? Dus daar kan ik nou niet echt mee zitten dat ze op twitter heeft gezet dat ze een tattoo heeft laten zetten. Waarom niet.
Ze zwemt in het geld, kan nonstop merkkleding kopen, 100 keer van outfit wisselen, we zien ook niks anders van haar en tóch zou ze graag een hoedje met een pluimpje willen dragenquote:Sylvie van der Vaart benijdt prinses Máxima om creaties
Laatste update: 14 december 2011 07:24 info
AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart kijkt met scheve ogen naar de creaties van prinses Máxima. De presentatrice zou ook wel elke week de kans willen krijgen om zich flink uit te dossen.
"Als prinses heeft zij zo veel kansen om uit te pakken", stelt Sylvie in Grazia. "Ik zou ook wel elke week een gelegenheid willen hebben om een diadeem of hoedje met een of andere pluim op mijn hoofd te zetten."
De 33-jarige Van der Vaart ziet mode vooral als een manier om zich uit te drukken. "Zonder al te dramatisch te willen klinken: ik leef fashion", legt ze uit. "Mode is een van de mooie dingen in het leven, net als heerlijk uit eten gaan of naar een mooie film kijken."
Toch zou Sylvie haar kledingstijl niet in een paar woorden kunnen omschrijven. "Het enige wat altijd terugkomt is vrouwelijk, maar verder ga ik van classy tot sexy, van hoge hakken tot ballerina's en van seventies tot een licht eighties-gevoel. Ik heb veel vrouwen in me."
Eens. En om nu met je pluimhoed naar de plaatselijke super te gaan, is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb in dit geval meer sympathie en begrip voor sylvie. Schattig toch, zwemmen in het geld en dromen van een diadeem of pluim op je hoed.
Misschien krijgt ze straks wel aanbiedingen om lintjes door te knippen!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef Copycat het volgende:
Ik pleit voor meer koninklijke evenementen voor Sylvie.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Sylvie trouwens ook tenenkrommend, zo nep dat mens altijd in de camera blikt, bah. En wb haar "fashion", mens ziet er altijd zo ontzettend ouwelijk uit, met dat gefohnde helmhaar en d'r matchymatchy setjes.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Sylvie trouwens ook tenenkrommend, zo nep dat mens altijd in de camera blikt, bah. En wb haar "fashion", mens ziet er altijd zo ontzettend ouwelijk uit, met dat gefohnde helmhaar en d'r matchymatchy setjes.
Pain is temporary..... een lelijke paupertattoo is voor altijdquote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er wel beter uit dan z'n broer, maar het blijft een beetje apart...
Die staan er idd normaal op.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef Vivi het volgende:
D'r vriendinnen doen wel normaal met hun mondje...
[ afbeelding ]
Wie is die getinte gnoom in het midden?quote:
Ik moet met die rare foto's zo enrom denken aan Demi Moore en d'r toyboy, en maar leuk doen op twitter en toen ging ie vreemdquote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
Getuite lipjes, ze zijn er weer![]()
Gister:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/91288
Da's de tandvleesbroer van Yo, dat zie je toch zo! *insert schlagermelodie*quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie is die getinte gnoom in het midden?
Ja, dat krijg je nou van dat constante eendenbekkie, rimpels!quote:
OMG wat is dat voor een WWK-boom?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
Welke kleur heeft de boom? Is hij wit of blauwig?
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/105177
Wie zou er eigenlijk eerder vreemdgaan hier, Yo of De Kabouter?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet met die rare foto's zo enrom denken aan Demi Moore en d'r toyboy, en maar leuk doen op twitter en toen ging ie vreemd
ik denk yo, ze gebruikt wesley enkel maar als een duwtje in de rug voor een betere carierre, wacht maar als ze straks eens in contact komt met ECHTE MOOIE MANNEN dan denk ik niet dat ze de verleiding kan weerstaanquote:Op woensdag 14 december 2011 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie zou er eigenlijk eerder vreemdgaan hier, Yo of De Kabouter?
het zal ook nog wel even duren ja, eerst nog even reizen, shoppen, paar vakantiehuisjes aanschaffen...maar uiteindelijk gaat dat ook wel vervelen...dus het zal nog wel even allemaal gaan duren..het is nu nog allemaal spannend en nieuw hequote:Op donderdag 15 december 2011 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ze ook nog niet uit elkaar gaan. Sowieso reizen ze allebei wat af, die zitten nog bijna in de 'roze wolk' faseZe zitten nooit op elkaars lip.
Wel blijf ik het grappig vinden dat er nog geen zwangerschap is, terwijl ze zelf zo vaak riep op jonge leeftijd aan een groot gezin te willen beginnen. Misschien spreekt ze telkens namens de mannen
Wil je zeggen dat een stel zonder kinderen vroeg of laat uit elkaar gaat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
het zal ook nog wel even duren ja, eerst nog even reizen, shoppen, paar vakantiehuisjes aanschaffen...maar uiteindelijk gaat dat ook wel vervelen...dus het zal nog wel even allemaal gaan duren..het is nu nog allemaal spannend en nieuw he
Nee jij hebt niet gelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef Cynix ® het volgende:
Wil je zeggen dat een stel zonder kinderen vroeg of laat uit elkaar gaat?
Al denk ik dat je in dít geval wel gelijk hebt.
Mwah, als ik naar de echtscheidingen in mijn omgeving kijk dan zijn juist degenen met kinderen het makkelijkst en snelst verlopen, en was Kees zonder kinderen helemaal niet snel klaar....quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tuurlijk gaat een stel sneller uit elkaar zonder kinderen, hoeveel mensen roepen wel niet dat ze om de kinderen alleen al bij elkaar blijven... Genoeg.
Zonder kinderen verdeel je de inboedel en klaar is kees.
Ik bedoelde met dít geval: Yo & Wes.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee jij hebt niet gelijkWij zijn maandag 31 jaar getrouwd en hebben geen kinderen...dus hoe kom je daar bij dat stellen zonder kinderen uit elkaar gaan eerder als stellen met kinderen.
Ik had het later pas door dat jij Yo en Wes bedoelde ..sollyquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik bedoelde met dít geval: Yo & Wes.
Mijn vrouw en ik hebben ook geen kinderen en we zijn niet van plan uit elkaar te gaan.
Het lijkt in ieder geval of voetballers met veel geld altijd scheiden. Of er nu kinderen in het spel zijn of niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tuurlijk gaat een stel sneller uit elkaar zonder kinderen, hoeveel mensen roepen wel niet dat ze om de kinderen alleen al bij elkaar blijven... Genoeg.
Zonder kinderen verdeel je de inboedel en klaar is kees.
Alleen als ze het oneens zijn over de kinderwens. Of wellicht als ze geen kinderen kunnen krijgen en dat verdriet niet kunnen delen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat een stel zonder kinderen vroeg of laat uit elkaar gaat?
Al denk ik dat je in dít geval wel gelijk hebt.
Voetballers zonder geld ook, maar omdat het voetballers zonder geld (en dus zonder status) zijn staat het niet in de bladenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval of voetballers met veel geld altijd scheiden. Of er nu kinderen in het spel zijn of niet.
Vind ik juist niet, de NL elftal spelers zijn bv volgens mij bijna allemaal maar een keer getrouwd of hebben al heel lang dezelfde vriendin, vaak al vanaf hun jeugd nog.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lijkt in ieder geval of voetballers met veel geld altijd scheiden. Of er nu kinderen in het spel zijn of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |