Heerlijk he? Al die bekende SAIFAM spulletjes. Geen onnodig gegooi met extreem veel promo's, maar gewoon een soepele 2 uur aan Italiaanse hits, prima!quote:
Wij mogen een voorproefje?quote:Mind.Illusion
There is so many great news coming upon me the last weeks. I can't tell you everything yet, but the future looks bright and especially banging ;-) Hope to share it with you all in the near future. So stay tuned!
Alles setjes luisterde lekker weg. Die van Chris One was ook heerlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:57 schreef ElDani het volgende:
[..]
Heerlijk he? Al die bekende SAIFAM spulletjes. Geen onnodig gegooi met extreem veel promo's, maar gewoon een soepele 2 uur aan Italiaanse hits, prima!
Tartaros vond ik ook wel geinig, hij schijnt (eindelijk) een label gevonden te hebben.
Chris One vond ik wisselend, soms echt leuke tracks, soms iets TE onbekende early voor mij.
[..]
Wij mogen een voorproefje?
Kan/ mag er helaas nog weinig over kwijt...quote:
Getekend bij Scantraxx en een plekje op de mainstage Defqon volgend jaar?quote:Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kan/ mag er helaas nog weinig over kwijt...![]()
wat zijn dat voor een levitaspraktijken steedsquote:[b]Op woensdag 28 september 2011 00:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kan/ mag er helaas nog weinig over kwijt...![]()
Over dat gesproken. Clock Kid heeft weer een boeking geloof ik, gokje is Qountdown op 1 van de 4 talentspots. Ik snap niet zo goed wat ze in die jongen zien als ik eerlijk moet zijn. Het mixwerk is prima, maar er zijn genoeg mensen die hetzelfde kunnen met CDJ's. Het zal wel aan de dubstep liggen die hij in wat tracks werkt.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Getekend bij Scantraxx en een plekje op de mainstage Defqon volgend jaar?
Volgens mij draait hij wel redelijk afwisselende sets, maar er zijn inderdaad genoeg die dat ook kunnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Over dat gesproken. Clock Kid heeft weer een boeking geloof ik, gokje is Qountdown op 1 van de 4 talentspots. Ik snap niet zo goed wat ze in die jongen zien als ik eerlijk moet zijn. Het mixwerk is prima, maar er zijn genoeg mensen die hetzelfde kunnen met CDJ's. Het zal wel aan de dubstep liggen die hij in wat tracks werkt.
Succes!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Laten we het dan houden op een flink aantal gigs in zowel binnen- als buitenland
En daarnaast nog wat andere dingen, maar dat merkt de hele hs wereld wel binnen nu 3/4 weken
Interesse gewekt!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Laten we het dan houden op een flink aantal gigs in zowel binnen- als buitenland
En daarnaast nog wat andere dingen, maar dat merkt de hele hs wereld wel binnen nu 3/4 weken
Ik gok op Defqon weer, vooral omdat hij op HT ook zegt van dat hij zich er over verbaasd hoe vroeg artiesten geboekt worden. Wat opzich wel klopt omdat men je voor het defqon anthem al in September vraagtquote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Over dat gesproken. Clock Kid heeft weer een boeking geloof ik, gokje is Qountdown op 1 van de 4 talentspots. Ik snap niet zo goed wat ze in die jongen zien als ik eerlijk moet zijn. Het mixwerk is prima, maar er zijn genoeg mensen die hetzelfde kunnen met CDJ's. Het zal wel aan de dubstep liggen die hij in wat tracks werkt.
Oeh.. De hele hs wereld.. Ik ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 28 september 2011 00:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ja ja ja.. Ergens deze week online. Pssst: Iedereen hier kent het. Enneh, heb geen PM o.i.d ontvangen met de vraag of hij/zij het mocht weten hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat zijn dat voor een levitaspraktijken steeds
Ik heb er ook heel weinig mee moet ik bekennen.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:51 schreef Sethje het volgende:
Ik vind die Clock Kid echt helemaaaaaaaaaaal niks magoed
Iedereen kent wat? Nee nou wacht ik wel gewoon hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 00:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja ja ja.. Ergens deze week online. Pssst: Iedereen hier kent het. Enneh, heb geen PM o.i.d ontvangen met de vraag of hij/zij het mocht weten hoor.
Een half biertjequote:Op woensdag 28 september 2011 11:23 schreef Levitas het volgende:
Nou vooruit dan.. Het artikel van deze week zie je snel genoeg verschijnen, maar het andere artikel wat eraan zit te komen...
Robuust had deels gelijk. En toch had je het niet helemaal goed, en krijg ik een biertje van je, haha!
23:30, vrij vroeg voor een liveset?quote:Op woensdag 28 september 2011 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Blackbox
22:30 - 23:30 Activator "Subground"
23:30 - 00:15 Davide Sonar Live
00:15 - 01:30 Ivan Carsten
01:30 - 02:30 TNT
02:30 - 03:30 Tatanka
03:30 - 04:30 Zatox
04:30 - 05:00 Wild Motherfuckers Live
05:00 - 06:00 Stephanie
06:00 - 07:00 X-Qlusivo Italia Brigata
Hosted by: MC DV8
Beatbox
21:30 - 23:30 Francesco Zeta
23:30 - 01:15 Activator
01:15 - 03:00 The R3bels
03:00 - 04:00 Anime
04:00 - 05:00 Noize Suppressor
05:00 - 06:00 Art of Fighters
Hosted by: MC Renegade
Hmm stephanie om 5 uur, verassend...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Blackbox
23:30 - 00:15 Davide Sonar Live
00:15 - 01:30 Ivan Carsten
01:30 - 02:30 TNT
02:30 - 03:30 Tatanka
03:30 - 04:30 Zatox
04:30 - 05:00 Wild Motherfuckers Live
05:00 - 06:00 Stephanie
06:00 - 07:00 X-Qlusivo Italia Brigata
Hosted by: MC DV8
Beatbox
21:30 - 23:30 Francesco Zeta
01:15 - 03:00 The R3bels
03:00 - 04:00 Anime
04:00 - 05:00 Noize Suppressor
05:00 - 06:00 Art of Fighters
Hosted by: MC Renegade
Jaja, een RAW set hequote:Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Hmm stephanie om 5 uur, verassend...
in combinatie mettwitter:QdanceBackstage twitterde op woensdag 28-09-2011 om 13:09:43Ok ok... Who wants to hear the Qlimax 2011 anthem? reageer retweet
bevestigt het wel een beetje, toch?twitter:DJZatox twitterde op woensdag 28-09-2011 om 13:17:09My Present for u .. Is almost ready .. Just few hours...
reageer retweet
niet verwachtquote:Op woensdag 28 september 2011 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jaja, een RAW set hein combinatie mettwitter:QdanceBackstage twitterde op woensdag 28-09-2011 om 13:09:43Ok ok... Who wants to hear the Qlimax 2011 anthem? reageer retweet
bevestigt het wel een beetje, toch?twitter:DJZatox twitterde op woensdag 28-09-2011 om 13:17:09My Present for u .. Is almost ready .. Just few hours...
reageer retweet
http://www.q-dance.nl/q/events/Qlimax_2011/list_messages/13410quote:Op woensdag 28 september 2011 14:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jaja, een RAW set hein combinatie mettwitter:QdanceBackstage twitterde op woensdag 28-09-2011 om 13:09:43Ok ok... Who wants to hear the Qlimax 2011 anthem? reageer retweet
reageer retweet
Dan mag ie opschietenquote:Op woensdag 28 september 2011 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Blackbox
Beatbox
Zoals Bartman zit te wachten op het album van Chris One, zit ik te wachten op die van Frontliner. Maar ja scantraxx. Tegen de tijd dat die uit is heb je alle tracks al tig keer gehoord op feestjesquote:Op woensdag 28 september 2011 15:54 schreef eQuaL het volgende:
Wat een zwak anthem, maar had van Zatox niet echt veel beter verwacht. Had liever Frontliner gehad
Je had het bijna goedquote:Op woensdag 28 september 2011 15:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zoals Bartman zit te wachten op het album van Chris One the machine, zit ik te wachten op die van Frontliner.
Favo track van die 2, 2009 hardstylequote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Anthem van Zatox valt erg tegen....
Dit pareltje kwam ik net weer tegenWat doet A-Lusion tegenwoordig, al tijden geen nieuwe platen meer van em gehoord.
Zucht....quote:Zoals elk jaar staat november voor Q-dance in het teken van Qlimax. Ook dit jaar komen veel hardstyle liefhebbers uit heel Europa op 26 november bijeen in GelreDome voor dit unieke event. Massaal laten bezoekers zich na een drukke festivalzomer meenemen in een lange nacht van keiharde muziek en vette shows.
In 2010 wilde Q-dance het publiek verassen met een andere opzet van Qlimax. Het podium was op de lange zijde geplaatst zodat er meer dansruimte was en iedereen de show van dichtbij kon meemaken. Ook was ervoor gekozen om de show gelijkmatig te verdelen over de DJ introducties en hun sets. Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.
Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten.
Alle top elementen van de voorgaande negen shows in het GelreDome worden voor deze editie van Qlimax samengepakt. Q-dance wil alvast meegeven dat elke bezoeker vanaf binnenkomst wordt gezien als proefkonijn in het grootste dancelabaratorium van de wereld. Maak je borst maar nat.
Bij een nieuwe Qlimax editie hoort natuurlijk een speciaal anthem. Met een rauwe, duistere en vooral harde sound, dit jaar gemaakt door Zatox. Om alvast in een Qlimax sfeer te komen, willen Q-dance en Zatox je het anthem graag cadeau doen, je kunt deze hier gratis downloaden. Enjoy!
Inderdaad, niks mis met het anthem. Voor het eerst sinds jaren ook weer een anthem met een break van onder de minuut.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef ElDani het volgende:
Tja, ik vind het anthem eigenlijk wel degelijk. Steekt gewoon prima in elkaar en is wat harder dan gebruikelijk.
[...]
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het maar een ruk anthem. Maargoed, wat boeit mijn mening, ik ben immers slechts een dagjes mens Qlimax/Defqon.
Tot ziens![]()
WAAAAAAARRRRR IS BRENNAN JY HATUR!?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef ElDani het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze in gaan programmeren.. Gokje:
Acti (Subground)
Josh & Wesz
Wildstylez/NC
Headhunterz
Technoboy
Zatox
Gunz4Hire/Ran-D
B-Front
The Vipier
Op zich een line-up waar ik het wel voor zou doen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 17:30 schreef haakon het volgende:
[..]
WAAAAAAARRRRR IS BRENNAN JY HATUR!?
Even serieus, voor deze line-up zou jij 70 euro betalen?quote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef ElDani het volgende:
Tja, ik vind het anthem eigenlijk wel degelijk. Steekt gewoon prima in elkaar en is wat harder dan gebruikelijk. Ik ben benieuwd wat ze in gaan programmeren.. Gokje:
Acti (Subground)
Josh & Wesz
Wildstylez/NC
Headhunterz
Technoboy
Zatox
Gunz4Hire/Ran-D
B-Front
The Vipier
Josh en Weszquote:Op woensdag 28 september 2011 16:55 schreef ElDani het volgende:
Tja, ik vind het anthem eigenlijk wel degelijk. Steekt gewoon prima in elkaar en is wat harder dan gebruikelijk. Ik ben benieuwd wat ze in gaan programmeren.. Gokje:
Acti (Subground)
Josh & Wesz
Wildstylez/NC
Headhunterz
Technoboy
Zatox
Gunz4Hire/Ran-D
B-Front
The Vipier
Ik wel hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 18:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Even serieus, voor deze line-up zou jij 70 euro betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eeder:quote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind wel dat josh en wes wel een paar leuke platen hebben gemaakt, maar het zijn geen uitgesproken goede producers, vandaar dieSmiley?
quote:Josh & Wesz op Qlimax
Ga je mond spoelen jongemanquote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef robuust89 het volgende:
Ik vind wel dat josh en wes wel een paar leuke platen hebben gemaakt, maar het zijn geen uitgesproken goede producers, vandaar dieSmiley?
x2. Het zijn misschien geen noisecontrollers maar ze bewijzen al een aantal jaar achter elkaar kwaliteit te leveren. Dat zie ik DJ's als een DBSTF of een A-lusion niet doen.quote:
Klopt. Ik zou ze dol graag willen zien en horen op Qlimax. Ze zijn een van de weinige die gevarieerd draaien. Maar ik zie het niet gebeuren....helaasquote:
Je haalt hier kwaliteit en persoonlijke smaak ernstig hard door elkaarquote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2. Het zijn misschien geen noisecontrollers maar ze bewijzen al een aantal jaar achter elkaar kwaliteit te leveren. Dat zie ik DJ's als een DBSTF of een A-lusion niet doen.
Volgens mij is het geen Ultimate Seduction, tenminste kan hem niet vinden. En dat is geen mc..quote:Op maandag 26 september 2011 18:09 schreef poiuytr het volgende:
The Ultimate Seduction
Als ik een Dj daarmee hoor openen loop ik gelijk de zaal uitje set kun je niet slechter beginnen als dat!
Die MC trouwens![]()
![]()
Nja dat weet ik niet. Ik snap wel wat je bedoeld maar ik had het hier namelijk vooral over het technische en innovatieve vlak qua produceren. En dan denk ik oprecht dat J&W met oa G-Force, I got you en Sanctuary of Love (die is voor jouw DJ T-killer) in die zin blijvend kwaliteit leveren. Kijk je vervolgens naar een A-lusion dan kom ik in het afgelopen jaar niet verder dan die remix van Zany die ie zelf notabene eigenlijk wat te raw vond..quote:Op woensdag 28 september 2011 19:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Je haalt hier kwaliteit en persoonlijke smaak ernstig hard door elkaar
Mashup van Speedy J - Pullover en Frontliner - Tuuduu.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:30 schreef Internepper het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen Ultimate Seduction, tenminste kan hem niet vinden. En dat is geen mc..
Iemand die wel weet hoe het eerste nummer heet?
Dat is origineel ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mashup van Speedy J - Pullover en Frontliner - Tuuduu.
Z'n nummers zijn ietwat eentonig maar vooral de eerste Ezteq releases vond ik ook heel aardig jaquote:
klinkt goedquote:
x2quote:Op woensdag 28 september 2011 15:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/q/events/Qlimax_2011/list_messages/13410
http://bit.ly/QL11Anthem
Matig anthem... boeit mij niet echt.....
heerlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 16:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Dit pareltje kwam ik net weer tegenWat doet A-Lusion tegenwoordig, al tijden geen nieuwe platen meer van em gehoord.
helemaal mee eens, The Prophecy, Science & Religion, The Darksidequote:Op woensdag 28 september 2011 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Anthems zoals die van 2003 (deepack), 2005 (zany) en 2006 (alpha twins) zullen toch nooit meer gemaakt worden....
Nog even voor alle n00bs alle Qlimax Anthems op een rijtje:
2003: Deepack - The Prophecy
2003: The Prophet - Follow The Leader
2004: Future Tribes - Deadlock (Unofficial)
2005: Zany - Science & Religion
2006: Alpha Twins - The Darkside
2007: Headhunterz - The Power Of The Mind
2008: Technoboy - Next Dimensional World
2009: D-Block & S-te-Fan - The Nature Of Our Mind
2010: Brennan Heart - Alternate Reality
2011: Zatox - No Way Back
whehehequote:Op woensdag 28 september 2011 17:30 schreef haakon het volgende:
[..]
WAAAAAAARRRRR IS BRENNAN JY HATUR!?
volgens mij nog op XQ Holland gehoord, heerlijkquote:Op woensdag 28 september 2011 19:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat is origineel ja.
Kwam dit pareltje net weer tegen
EInzzquote:Op woensdag 28 september 2011 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, er is HE-LE-MAAL niks mis met Josh & Wesz
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer...Oeh dat ziet er lekker uit, ik heb verdomme die mix van Niels nog niet eens afgeluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:54 schreef robuust89 het volgende:
IDD!quote:
J&W zijn echt beest van Producers en daarnaast zijn ze een van de betere acts. In mijn top10 lijstje hebben ze zeker een plaatsjeAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Charlie Lownoise opende ermee...quote:Op woensdag 28 september 2011 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt goed
[..]
x2
[..]
heerlijk
[..]
helemaal mee eens, The Prophecy, Science & Religion, The Darkside![]()
[..]
whehehe![]()
[..]
volgens mij nog op XQ Holland gehoord, heerlijk
had al zo'n idee, maar te lui om op te zoekequote:Op woensdag 28 september 2011 20:35 schreef MDMAzing het volgende:
[..]
Charlie Lownoise opende ermee...
Hij lacht om het idiote scenario dat J&W op Qlimax zouden staan, omdat die gasten daar gewoon niet mainstream genoeg voor zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 21:10 schreef robuust89 het volgende:
Sorry voor mijn dwalingmisschien komt het door mijn gebrek aan slaap, maar ik snap nog steeds niet wat er
aan is als j&w op Qlimax staan?
Absoluut, het is helemaal jouw schuld en iedereen is boos op je.quote:
Toen was ik voor de eerste keer linksvoor op een feest. Net naar voren gelopen, intro van Charly, en toen Fuck You Up met dat geluid zonder oordoppen. Man man manquote:
Je kan langer horen wat er aan de telefoon gezegd wordtquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat zijn alle serieuze voordelen van oordoppen dan?
Geen piepende oren na het feest, minder gehoorbeschadigingquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef T-Force het volgende:
Edit: Qlimax anthem is vrij onder het gemiddelde. Anthem van vorig jaar vond ik beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, frustratie als ik die naam hoor of lees....Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Wat is dit nou weer voor vraagquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Was er ook geen beter geluid ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geen piepende oren na het feest, minder gehoorbeschadigingNadelen zijn er imo niet
ja snap heus wel dat van die gehoorbeschadiging. Maar ik bedoel meer met andere voordelen, zuiverder geluid etc. dingen op feesten beter horenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag_!
Ik vind het geluid (met name de hoge tonen) vaak te hard zonder oordoppen, waardoor het voor mij beter klinkt met oordoppen inquote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Was er ook geen beter geluid ofzo?
Welke doppen heb je en wat betaalde je ervoor?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind het geluid (met name de hoge tonen) vaak te hard zonder oordoppen, waardoor het voor mij beter klinkt met oordoppen inDe bass die blijf je natuurlijk gewoon voelen
Klopt, niet alles is kut.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef T-Force het volgende:
Ik ben niet aan het trollen, niet alles van Brennan Heart is kut hoorRunning Late heeft een aardige melodie, maar die synth & kick & vocals kunnen gewoon niet
Exinore ER bij Schoonenberg voor 180 euroquote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Welke doppen heb je en wat betaalde je ervoor?
oquote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Exinore ER bij Schoonenberg voor 180 euro
Ik vind het zelf ook beter klinken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als het beter klinkt wil ik het nog wel eens overwegen om ze aan te schaffen.
Dus niks stomme vraag..
Zitten ze goed? Kunnen ze uitvallen?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef StM het volgende:
Veel grote namen hebben ook Exinore doppen. De ER filters zijn namenlijk de enige met een vlakke demping en die dus het geluid niet vervormen. Earproof heeft ze ook maar dat zijn dezelfde filters alleen zijn ze iets duurder dacht ik.
Ik moet de eerste nog tegenkomen die niet tevreden was en je moet het gewoon zien als een investering in je oren
Tellsell quotesquote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
Exinore oordoppen zijn m'n beste aanschaf ooit!
Voor mij ook 1 van de beste aankopen ooit. Serieusquote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
Exinore oordoppen zijn m'n beste aanschaf ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |