Absoluut, het is helemaal jouw schuld en iedereen is boos op je.quote:
Toen was ik voor de eerste keer linksvoor op een feest. Net naar voren gelopen, intro van Charly, en toen Fuck You Up met dat geluid zonder oordoppen. Man man manquote:
Je kan langer horen wat er aan de telefoon gezegd wordtquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat zijn alle serieuze voordelen van oordoppen dan?
Geen piepende oren na het feest, minder gehoorbeschadigingquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef T-Force het volgende:
Edit: Qlimax anthem is vrij onder het gemiddelde. Anthem van vorig jaar vond ik beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, frustratie als ik die naam hoor of lees....Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Wat is dit nou weer voor vraagquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Was er ook geen beter geluid ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geen piepende oren na het feest, minder gehoorbeschadigingNadelen zijn er imo niet
ja snap heus wel dat van die gehoorbeschadiging. Maar ik bedoel meer met andere voordelen, zuiverder geluid etc. dingen op feesten beter horenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag_!
Ik vind het geluid (met name de hoge tonen) vaak te hard zonder oordoppen, waardoor het voor mij beter klinkt met oordoppen inquote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Was er ook geen beter geluid ofzo?
Welke doppen heb je en wat betaalde je ervoor?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind het geluid (met name de hoge tonen) vaak te hard zonder oordoppen, waardoor het voor mij beter klinkt met oordoppen inDe bass die blijf je natuurlijk gewoon voelen
Klopt, niet alles is kut.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef T-Force het volgende:
Ik ben niet aan het trollen, niet alles van Brennan Heart is kut hoorRunning Late heeft een aardige melodie, maar die synth & kick & vocals kunnen gewoon niet
Exinore ER bij Schoonenberg voor 180 euroquote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Welke doppen heb je en wat betaalde je ervoor?
oquote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Exinore ER bij Schoonenberg voor 180 euro
Ik vind het zelf ook beter klinken.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als het beter klinkt wil ik het nog wel eens overwegen om ze aan te schaffen.
Dus niks stomme vraag..
Zitten ze goed? Kunnen ze uitvallen?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:17 schreef StM het volgende:
Veel grote namen hebben ook Exinore doppen. De ER filters zijn namenlijk de enige met een vlakke demping en die dus het geluid niet vervormen. Earproof heeft ze ook maar dat zijn dezelfde filters alleen zijn ze iets duurder dacht ik.
Ik moet de eerste nog tegenkomen die niet tevreden was en je moet het gewoon zien als een investering in je oren
Tellsell quotesquote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
Exinore oordoppen zijn m'n beste aanschaf ooit!
Voor mij ook 1 van de beste aankopen ooit. Serieusquote:Op donderdag 29 september 2011 00:22 schreef -Menn0- het volgende:
Exinore oordoppen zijn m'n beste aanschaf ooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |