Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 september 2011 08:14 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames,
Ik heb hier al heel lang niet gepost. Toen we het medisch traject in gingen had ik behoefte aan wat afstand. Ik zag dat ik hier nog steeds in het lijstje sta, maar.....
Ik heb vorige week een positieve test geplast, ik mag er dus uit
Iedereen succes hierzo.
Heel herkenbaar! De ene dag ben ik er helemaal niet zoveel mee bezig, maar de andere dag weer heel erg!!quote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef Nanadu het volgende:
Thistleweed gefeliciteerd!!!!!!
Ik vind het toch wel knap van iedereen die er relax in staat om zwanger te worden, lijkt mij zoveel rust geven. Ik heb mij van tevoren ook voorgenomen om er rustig in te staan, helemaal omdat ik al een dochter heb. Helaas lukt dit mij toch niet zo goed. Ik ben er toch meer mee bezig dan ik dacht. Het overheerst niet mijn leven, maar ik wil zo graag weer zwanger zijnIk zit nu op dag 12 van mijn cyclus, dus de klusperiode komt eraan. We zullen ons best dus maar weer doen
![]()
Ik hoop op veel streepjes deze maand vooral voor LB en Papillion en natuurlijk ook voor de anderen.
Ja wij doen ook om de dag. En ik ben er heel veel mee bezigquote:Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef KatyM het volgende:
Ik ga aankomende week hard klussen om de oktober maand succesvol te laten zijn, ik ga voor om de dag batsen. Verder ben ik er heeeul niet mee bezig hoor.
Dat was ik denk ik ... Sorry!!quote:Op zondag 25 september 2011 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
wie heeft er in godsnaam die OP zo vernaggeld? could have guessed
Ik ga fixen
Fixed!
Noes, ik lees dit en vervolgens besef ik me dat dat hier ook het geval is deze maandquote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef Mangostine het volgende:
Argh! Mijn vriend is komende maand een paar dagen naar het buitenland en jawel hoor, het is weer exact tijdens mijn vruchtbare dagen gepland![]()
Irritant hè! Die van mij is 4 dagen weg. Vier! Hele dagen!quote:Op maandag 26 september 2011 13:52 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Noes, ik lees dit en vervolgens besef ik me dat dat hier ook het geval is deze maand![]()
. Plotseling moet m'n lief 2 dagen weg, maar ik had me nog niet gerealiseerd dat ik dan ook ongeveer m'n eisprong heb.
4 dagen is wel erg lang ja... Kan 'ie geen rietjes achterlaten?quote:Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Irritant hè! Die van mij is 4 dagen weg. Vier! Hele dagen!
Wij ook niet hoorquote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Freubelot!Wat batsen jullie hier veel af. Zo veel doen wij het niet
Gelukkig nog iemand, wij batsen ook niet zo vaak! Ik begon al bijna aan onze relatie te twijfelenquote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Wat batsen jullie hier veel af. Zo veel doen wij het niet
Vind het ook leukquote:Op maandag 26 september 2011 15:15 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er zoveel in augustus gestart zijn voor het echie, gaan we met zijn allen een beetje gelijk op.
Da's wel de planningquote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Kwisted het volgende:
Jaantje en Mangostine, dan gaan jullie natuurlijk wel batsen vlak voordat de mannen gaan en zodra ze terug zijn? Sperma blijft toch iets van 3 dagen in je leven? Misschien is dat net genoeg!
We weten al even dat we dolgraag kindjes zouden willen. Vorige maand vroegquote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Kwisted het volgende:
Freubelot, gezellig dat je erbij bent! Ook voor jou natuurlijk veel succes. Hoe oud zijn jij en je partner? Vind ik altijd wel leuk om te weten. En hadden jullie al langer een kinderwens?
quote:Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef Sopho het volgende:
Hallo ijverige batsers! Welkom bij de club, dat jullie maar snel doorschuiven. Ik zie dat we elkaar wat beter leren kennen. Nou, kom tie: ik ben 32 jaar en vriendje 34 jaar. We hebben al een stuiter peuter, dus ik kan twee streepjes piesen. Nu het trucje zien te herhalen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:12 schreef designed... het volgende:
[..]
W86, kwaaltjesbeschrijving! Nu!
ik heb sinds een paar dagen ineens allemaal pukkeltjes in mijn gezicht (en heb ik anders echt nooit, ook niet voor mn menstruatie aan), moet vaak plassen (mn vriend noemt me al zeikerdquote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Kwisted het volgende:
[..]
W86, wat voel jij dan? Ook je borsten? Ik heb zelf ook allemaal het idee dat het snel raak zou zijn. Vanmorgen in bed met mijn vriend over gehad wat we zouden doen als we zelf geen kindjes kunnen krijgen. Dan zouden we wel willen adopterenAl is dat natuurlijk ook makkelijker gezegd als gedaan.
Geen gespannen borsten meer aurum?quote:Op maandag 26 september 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
Als het goed is word ik dit weekend niet ongesteld
Maar ik weet niet of ik me dingen zit in te beeldenMijn borsten zijn wat meer gespannen dan normaal.
nope, zhe bewbs are back to normal. Wel jammer altijd mooi als het wat meer lijktquote:Op woensdag 28 september 2011 13:58 schreef Freubelot het volgende:
Spannend W86!!! Klinkt hoopvol, nu hopen dat je lichaam je niet voor de gek houdt!!
[..]
Geen gespannen borsten meer aurum?
Ik denk dat ik het heel moeilijk ga vinden om niet bij elke steekje te hopen dat ik zwanger ben... Maar ja, ik moet nog minimaal 2 weken geduld hebben.
Alsof jij meer boob nodig hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nope, zhe bewbs are back to normal. Wel jammer altijd mooi als het wat meer lijkt
Hier tijdens de zwangerschap van een cup C naar een cup E gegaan. En ik ben er nog niet vanafquote:Op woensdag 28 september 2011 18:45 schreef Women86 het volgende:
nooit genoeg bewbs? ik heb al E laat staan wat er gebeurd als ik zwanger ben.... pffffffffff!
Ik heb een A-cupjequote:Op donderdag 29 september 2011 11:11 schreef Mangostine het volgende:
Oh, ik heb een klein uitgevallen B-tje, dus laat de boobs maar komen tzt :p
bel anders je huisarts even, ze kunnen je een goedje geven wat je cyclus een reboot geeftquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:41 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend aurum en women86, ik zal het weekend gaan duimen.
Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets.
Vind dit erg irritant, want weet nu niet waar ik aan toe ben. Kan me ook niet voorstellen dat ik eerder zulke lange cyclussen had. Het was wel onregelmatig, maar wel heel vaak (voor mijn gevoel dan). Vind het ook wel spannend om naar mijn nod toe te leven (alleen de eerste paar keer, daarna heb ik al snel de lol eraf
) en wil ik graag een tweede streepje zien. Net als alle anderen hier in dit topic. Maar op dit moment zit ik in zo'n niemandsland voor mij gevoel, heb ook totaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden, dus ook niet het idee dat ik naar een nod toeleef. Waar ik dat twee weken geleden wel had.
Maar goed ik houd de moed erin, maar moest even mijn verhaal kwijt.
Ik loldequote:Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Sopho het volgende:
@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.
Hij is wel leuk dubbelzinnigquote:@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.
Hier heb ik nog niet overnagedacht. Al neig ik er nu nog na om te zeggen dat de ring er na die tijd weer ingaat. Maar als het nog lang duurt , dan blijft die daarna misschien wel even uitquote:Al dat gedoe met hormonen na de pil enzo... Mochten jullie een kindje hebben, gaat iedereen dan weer aan de hormonen?
hoe groot is de kans dat je je precieze cyclus nog weet voor je aan de pil begon?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:36 schreef Oksel het volgende:
Hoe groot is de kans dat je cyclus hetzelfde blijft nadat je stopt met de pil? En hoe groot is de kans dat je cyclus (veel) langer wordt na stoppen met de pil? Wat is de maximum cyclus?
Ik begrijp hieruit dat je Nuvaring hebt gebruikt?quote:[b]Op vrijdag 30 september 2011 01:41 schreef Sethiwe het volgende:[/b
Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets.
Ik voelde echt steekjes, maar misschien waren het gewoon m'n darmenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:48 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
katyM weet je het heel zeker dat het je eisprong was, of toch van het weekend nog een poging wagen?
[..]
Is dat zo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
Bij veel vrouwen wordt de cyclus korter naarmate ze ouder worden, maar dat is niet verplicht.
Ik denk dat je met ovu-testen nog beter kunt 'richten'?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:33 schreef Women86 het volgende:
geen bloed geeft moeddat vind ik wel een hele goede haha! dat is hier ook aan de orde... 2 dagen na mijn NOD en negatieve test nog steeds geen bloed (dus dat geeft mij ook moed)
Milka ik duim voor ons allebei!
spannend alle aankomende NODjes!
Ik lees bij velen (op meerdere sites) dat ze gebruik maken van ovutesten. Wat is daar de precieze reden van? Ik lees nl. ook bijna bij iedereen dat ze in de klusweek om de dag klussenWaarom nog ovutesten dan? Ik heb zelf nl. ook een onregelmatige cyclus maar niet zo onregelmatig dat mijn eisprong niet in de klusweek zou vallen. Ik snap het overigens wel bij onregelmatige cyclussen die echt wel 10 dagen oid. met elkaar verschillen dus begrijp me niet verkeerd.
Succes!quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef sterrenmunt het volgende:
woei, ik ga hier weer heeeeel langzaamaan meeschrijven. En deze kloon deed het nog, handig.
Welkom terug! Leuk dat jullie er weer voor gaan...quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef sterrenmunt het volgende:
woei, ik ga hier weer heeeeel langzaamaan meeschrijven. En deze kloon deed het nog, handig.
We hebben een dochter, heel lief meisje, en we willen graag een tweede kindje mocht het lukken. We hadden in gedachten om ergens volgend jaar te stoppen met de pil maar ik voel me zo rot bij de pil dat ik, na gesprek met man, direct ben gestopt. Meer om beter in mijn vel te zitten maar mocht ik zwanger raken is het helemaaaal geen probleem.
Dit keer in eerste instantie zonder allerlei ovulatietesten en ook nog geen verplicht gesex op due dates etc.
Dus ik dacht, laat ik me hier eens melden, zit nog een beetje te twijfelen of ik nu ook meteen aan het foliumzuur moet.
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Nog steeds hetzelfde knalpositief hier hoor. Ik heb zaterdagavond pas voor het eerst getest, zou dan maandagmiddag de test weer lichter moeten kleuren?
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook, maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..
Ik ga zo op naar een drogisterij![]()
Morgenvroeg CB testen
Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen
[ afbeelding ]
IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
Pies nou gewoon effe over die test heen, ben je meteen van de spanning af ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ooohh Poppejans! Wat lief dat je die berichtjes erbij hebt gezocht! Dit maakt mij nog nerveuzer haha! Ik twijfel nog even door
Precies Tante_Soesa! Ik vind je PUPO hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pies nou gewoon effe over die test heen, ben je meteen van de spanning af ook
Dat dus!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pies nou gewoon effe over die test heen, ben je meteen van de spanning af ook
Ja maar al ie is negatief, dan weet je het maar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha, dat klinkt goed. Maar...ik ben eigenlijk nog niet eens overtijd he. Ik zit mezelf volgens mij alleen maar gek te maken zo...De enige reden dat ik zo zit te hyperen is dat ik eigenlijk nooit een hele duidelijke ovulatietest heb gehad (PCOS) en nu ineens wel (2e ronde medicatie). Wat fijn dat ik dit allemaal hier kwijt kan
![]()
. Als ik weer naar het toilet moet doe ik denk ik een testje...(ooohh, wat ben ik bang voor een negatieve test)
Nou ik heb getest vanaf dag 8 en nog steeds elke dag een licht tweede streepje. En elke dag redelijk rond hetzelfde tijdstip dus denk niet dat ik hem gemist heb. Had vroeger veel cyclussen van 30/31 dagen, dus wie weet deze keer weer. Dan zou m'n eisprong echt wel vandaag moeten zijn. Zo niet is m'n cyclus misschien gewoon van slag (2e ronde na pilstop). Dan baal ik er echt van! Weet ook niet goed of ik dan doorga met testen. Afwachten dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:20 schreef Sethiwe het volgende:
KatyM duurt ook wel lang voor je, kan je hem niet gemist hebben? Vorige week dacht je toch dat die al was? Of was je toen ook al aan het testen, dat weet ik even niet meer![]()
Even daarop inhakend: ik heb meteen tijdens de eerste poging 2 streepjes geplast. Maar, ik ben inderdaad wel zo'n 8 maanden daarvoor al met de pil gestopt. Anders betwijfel ik ook of het zo snel 'gelukt' zou zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:18 schreef Oksel het volgende:
Interessant..
http://www.zwangerschapsp(...)schap-na-pilgebruik/
Toch even mezelf quotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:24 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou ik heb getest vanaf dag 8 en nog steeds elke dag een licht tweede streepje. En elke dag redelijk rond hetzelfde tijdstip dus denk niet dat ik hem gemist heb. Had vroeger veel cyclussen van 30/31 dagen, dus wie weet deze keer weer. Dan zou m'n eisprong echt wel vandaag moeten zijn. Zo niet is m'n cyclus misschien gewoon van slag (2e ronde na pilstop). Dan baal ik er echt van! Weet ook niet goed of ik dan doorga met testen. Afwachten dus.
Thanks iedereen voor de reactiesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Nanadu het volgende:
Designed gefeliciteerd!!!
KatyM wat goed dat je je eisprong hebt gespot. Als het bij ons deze ronde niet lukt dan wil ik ook met ovutesten gaan beginnen. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, dus ik moet nog wel even wachten![]()
Je hebt ze niet verwisseld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even snel zonder verder bij te lezen:
Design, gefeliciteerd! Wat snel :-).
Hier nog steeds positieve ovu testen en negatieve zwangerschapstesten...geen spoor van een menstruatie. Vaag!
Ik heb eigenlijk nooit een hele dikke positieve ovu test (PCOS, dan heb je geen pieken in het LH hormoon, heel ingewikkeld verhaal...) en nu 3 dagen achter elkaar. Heel vreemd vind ik het! Zojuist nog een ovu testje gedaan en dat was weer een licht streepje. Ik verwacht ook gewoon ieder moment ongesteld te worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Kwisted het volgende:
milka, op hoeveel dagen zit je nu dan al? En je bent zeker niet zwanger?
T_S bij mij was de ovu test ook echt maar 1 dag een dikke streep, de dagen ervoor en erna een dun streepje.
Ik heb vanmiddag weer een nieuwe test gekocht, maar deze ga ik wel echt bewaren! Ze zijn ook eigenlijk te duur om zomaar er doorheen te plassen
Hier ben ik ook nog steeds erg bang voor... Ook de reden waarom ik niet veel meepost.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik weet niet, op een of andere manier zit er toch nog steeds in mn hoofd dat het zwanger worden bij mij niet zal lukken.
Oh fijn dat meer mensen dit hebben, ik word dan ineens een hele slechte versie van mezelfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef Kwisted het volgende:
KatyM, ik heb op momenten ook echt zitten zeuren en jengelen dat mijn vriend zich niet zo moet aanstellen en gewoon hup er ff overheen moet![]()
Bij mij ook hoor. Hij zei ook zoiets over 'als het op deze manier moet kan je het wel vergeten' . Daar heeft hij ook absoluut gelijk in. Zie ik dan in als het al te laat is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef _aurum_ het volgende:
Maar werkt dat zeuren en jengelen dan? Want mijn lief zou echt zoiets hebben van je zout maar op met je labiele gedrag.
Het werkt contra productief bij ons. Maar misschien bij jullie niet?
Je bent een half jaar bezig toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef Mangostine het volgende:
Meuh. Even van me afschrijven: ik heb twee collega's die ongeveer tegelijkertijd zwanger zijn geraakt, nu 10-11 weken.
Ik gun het ze van harte hoor. Maar ik wil ook! Waarom gaat het bij anderen wel zo snel en probleemloos?
Heb ik hetzelfde hoor, het hoort in het rijtje "en dan heeft die weer een burn-out, dan die weer zwanger, altijd wat" . Jammer dan, ik moet nu constant klappen opvangen als anderen met verlof zijn, dan mogen ze dat strak voor mij doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef Mangostine het volgende:
En ik werk in een organisatie waar het eerder als een probleem wordt gezien als alwéér iemand zwanger raakt. (Overdracht! 4 maanden afwezig! Parttime terugkeer!) Dus ik voel de bui al hangen.
Zal me tzt niet in dank afgenomen worden. Mocht het een keer gebeuren.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh fijn dat meer mensen dit hebben, ik word dan ineens een hele slechte versie van mezelf.
Nu weer 2 weken wachten! Duim voor iedereen.
Haha kwisted dat had mijn vriend ook kunnen zeggen. Hij vond het ook stom dat ik 2 weken geleden een test had gedaan, ik had afgesproken om nog een week langer te wachten, maar mijn geduld was toen al opquote:Hij vindt het volgens mij wel irritant dat ik om de haverklap denk dat ik al zwanger ben en dan toch weer niet en dan toch weer wel Hij vond het ook een beetje stom dat ik gisteren al een test heb gedaan ipv dit weekend pas. Want tja eigenlijk weten we nu nog niks en die test kostte wel weer 12 euro (clearblue). Daar moet ik hem dan ook wel weer gelijk in geven.
Waar halen ze het lef vandaan denk ik dan? Want wat wil je dan horen? Ja, ben bezig - heb je geen fuck mee te maken. Ja, maar het lukt niet - pijnlijke stilte. Nee, ik hoef ze niet - einde gesprek. Ik kan daar zó agressief van worden!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Sethiwe het volgende:
Al heb ik nu al weleens mensen die aan mij vragen wanneer we aan kinderen beginnen. Want je bent vrouw, je hebt de leeftijd, een vriend, een huis en werk, dus is het volgens anderen al tijd voor kinderen, laat ons dat lekker zelf beslissen denk ik dan.
De meeste mensen zullen het gewoon geïnteresseerd bedoelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:27 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Waar halen ze het lef vandaan denk ik dan? Want wat wil je dan horen? Ja, ben bezig - heb je geen fuck mee te maken. Ja, maar het lukt niet - pijnlijke stilte. Nee, ik hoef ze niet - einde gesprek. Ik kan daar zó agressief van worden!
het wordt irritant als meer mensen het vragen, en de vraag wordt vaak zo nonchalant gesteld, meer als opmerking: "goh wordt het niet eens tijd?"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen het gewoon geïnteresseerd bedoelen.
^^quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen het gewoon geïnteresseerd bedoelen.
maar als het gevoelig ligt bij jou, dat kunnen die mensen toch ook niet aan je neus zien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef Mangostine het volgende:
[..]
het wordt irritant als meer mensen het vragen, en de vraag wordt vaak zo nonchalant gesteld, meer als opmerking: "goh wordt het niet eens tijd?"
Dit ^^quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Women86 het volgende:
Bij ons weet niemand dat we bezig zijn juist omdat ik niet steeds de vragen wil van en en en?
Plus het lijkt me zo leuk om iedereen straks te verrassen! Ben echt benieuwd naar de reacties.
Ik heb al wel de vragen gehad in de omgeving (goh word het niets eens tijd, of gewoon goh ben je zwanger?) Dat was dan zelfs in periodes dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat het geïnteresseerd bedoeld is maar toch vind ik het wel een vraag waar je wel een beetje lef voor nodig hebt. Ik heb toen ook gezegd dat ik de vraag niet handig vond gezien zo'n vraag bij sommige mensen heel pijnlijk kan overkomen. Stel dat ik onvruchtbaar was (en dat schreeuw je niet van de daken, althans ik niet) en iemand vraagt me of ik zwanger ben dan zou ik die vraag behoorlijk pijnlijk vinden. Ik zou me ook afvragen waar ze het lef vandaan halen om dat te vragen. Ik vind dat sommige mensen wel is na mogen denken bij het feit dat zwanger worden of zijn niet zo vanzelfsprekend is. En dat sommige mensen rekening houden met dat feit voordat ze iemand gaan vragen.
Dat wordt feest dit weekend voor julliequote:Ik heb vandaag een bijna-positieve ovutest geplast *vind het toch wel spannend*
Dat is voor iedereen verschillend, maar de ovulatietesten van Sensitest bevielen hier wel erg goed. Enneh, welkom!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |