abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2011 @ 20:26:28 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102373022
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
01 oktober women86 (aug 2011)
05 oktober designed
08 oktober Kwisted
13 oktober Freubelot
15 oktober jaantje_
20 oktober Clauwhee
25 oktober Sopho
25 oktober Marjolijntje

Lijnloos
Skoap
Ladyblack (08-2010)
Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
Kolonia (04-2009)
papillion

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 29-09-2011 11:40:00 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 25 september 2011 @ 20:27:08 #2
190853 RockabeIIa
pi_102373057
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :*
pi_102373421
Bedankt voor het aanpassen, Rockabella ^O^ .

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 08:14 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames,

Ik heb hier al heel lang niet gepost. Toen we het medisch traject in gingen had ik behoefte aan wat afstand. Ik zag dat ik hier nog steeds in het lijstje sta, maar.....

Ik heb vorige week een positieve test geplast, ik mag er dus uit :D

Iedereen succes hierzo.
Gefeliciteerd *O* . Fijn dat het medische gebeuren voor jullie het juiste steuntje in de rug is gebleken!
pi_102375152
Ik sta twee keer in de NOD lijst :P Maar ik denk echt dat ik morgen ongesteld wordt.. Waarschijnlijk komt er een nieuwe NOD aan van mij. Wordt vervolgd..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102376597
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef Nanadu het volgende:
Thistleweed gefeliciteerd!!!!!!

Ik vind het toch wel knap van iedereen die er relax in staat om zwanger te worden, lijkt mij zoveel rust geven. Ik heb mij van tevoren ook voorgenomen om er rustig in te staan, helemaal omdat ik al een dochter heb. Helaas lukt dit mij toch niet zo goed. Ik ben er toch meer mee bezig dan ik dacht. Het overheerst niet mijn leven, maar ik wil zo graag weer zwanger zijn :o Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus, dus de klusperiode komt eraan. We zullen ons best dus maar weer doen :P

Ik hoop op veel streepjes deze maand vooral voor LB en Papillion en natuurlijk ook voor de anderen.
Heel herkenbaar! De ene dag ben ik er helemaal niet zoveel mee bezig, maar de andere dag weer heel erg!!
Succes alvast met de klusperiode! ;)
pi_102376671
Ik ga aankomende week hard klussen om de oktober maand succesvol te laten zijn, ik ga voor om de dag batsen. Verder ben ik er heeeul niet mee bezig hoor :@.
pi_102381015
Thistleweed van harte gefeliciteerd *O* .
KatyM succes met je klusweek.
Marjolijntje is er geen hoop dat de }) voorbij gaan morgen?

zeurmodus: linkjes in de op doen het al even niet, waar moet dit doorgegeven worden, of kan iemand dit herstellen? Ik kan dit niet als computeranalfabeet :7 en mijn weinige kennis van fok helpt ook niet mee.
  zondag 25 september 2011 @ 22:35:40 #8
190853 RockabeIIa
pi_102381090
wie heeft er in godsnaam die OP zo vernaggeld? could have guessed :P

:'( Ik ga fixen

Fixed!
pi_102381173
Dank je wel. Ik was het niet :o .

[ Bericht 82% gewijzigd door Sethiwe op 25-09-2011 22:49:09 ]
pi_102388173
quote:
12s.gif Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef KatyM het volgende:
Ik ga aankomende week hard klussen om de oktober maand succesvol te laten zijn, ik ga voor om de dag batsen. Verder ben ik er heeeul niet mee bezig hoor :@.
Ja wij doen ook om de dag. En ik ben er heel veel mee bezig :@ Ik rammel gewoon van alle kanten.

Hoe doet de rest dat tijdens de klusweek? Om de dag, dagelijks of meerdere keren per dag? :P
Wij doen het bewust om de dag, omdat volgens internet de zaadjes dan van optimale kwaliteit zijn. En natuurlijk omdat ze toch tot 3 dagen in je baarmoeder blijven leven.

Aaaah vanavond voor het 'laatst' geklust voor deze eisprong. Nu begint het wachten weer!
NOD is 8 oktober
pi_102388201
Hoi dames,

vriend en ik zijn vanaf augustus bezig voor een eerste kind, hebben jullie nog een plekje over voor een nieuwe enthousiasteling?

Heb gisteren m'n ei gehad en zijn de afgelopen vijf dagen errug goed bezig geweest :Y kunnen hem niet gemist hebben, zeg maar!

M'n NOD ligt rond 5 oktober (vorige cyclus was 22 dgn, nu gok ik op 25)
3 oktober heb ik al een afspraak bij de gyn ivm endometriose (die vooralsnog geen vruchtbaarheidsproblemen op zal leveren, wel pijn :{ )
Ik hoop dus dat de gyn de 3e een inwendige echo doet en wat leuks zal zien ;) geen idee of dat uberhaupt mogelijk is zo vroeg...

Let me know if I'm welcome :)

In ieder geval succes iedereen en een dikke gefeliciteerd voor de zwangeren!

[ Bericht 0% gewijzigd door designed... op 26-09-2011 06:21:07 ]
pi_102388208
Natuurlijk ben je welkom Designed, gezellig juist!

We hebben tegelijk onze eisprong gehad, ik ook gisteren. En wij zijn ook in augustus begonnen. Wat een toeval! Mijn eerste cyclus duurde alleen 31 dagen.

Hopelijk hebben we begin oktober allebei geluk :)
pi_102388211
Kwisted, thanks! En superleuk dat we zo dicht bij elkaar zitten met de NOD en ei!

dacht al zoiets na het lezen van je reactie boven mij :) Trouwens, mijn gyn heeft vriend en mij in het eerste gesprek gezegd dat we het gewoon heeeel vaak moesten doen. Het liefst twee keer per dag :o Vriend en ik tegelijk: 2x per wat? Ik stommelde nog iets over zaadkwaliteit en 'dat trekt toch niemand', maar ze schudde haar hoofd en bleef serieus :Y
Dusss, we 'batsen' (hahaha, vond hem goed gevonden) nu gewoon erg vaak :) En moet zeggen dat ik dat helemáál niet erg vind!
M'n libido is echt skyhigh sinds ik geen pil meer slik :)
pi_102388213
Ja haha ik vind batsen ook een goede benaming :P Serieus 2x per dag? Ik vond om de dag al genoeg.. Ik heb normaal een enorm libido, maar vrijen om zwanger te worden leid me zo af. Hmm hopelijk heeft mijn vriend dan toch raak geschoten. Het lijkt me heel moeilijk om geduldig te blijven als het niet in 1, 2, of 3x lukt.

Hadden jullie al langer een kinderwens? En hoe oud zijn jullie?
pi_102388248
hahaha, ja serieus 2 x per dag... Vriend deelde me in de auto nog mee dat hij 1 keer per dag wel de max vond, want hij was geen 16 meer :) Ik ben trouwens 26 en vriend 29.. Binnenkort 27 en 30 want we zijn op dezelfde dag jarig haha!

Kinderwens is eigenlijk pas sterk geworden na kijkoperatie ivm de endo, gyn gaf aan dat we na de start 3 maanden de tijd kregen om op eigen houtje zwanger te worden. Lukte dat niet dan gaan we de mmm in. Pas toen drong het tot me door dat ik niet eerst carriere kon maken (wat ik wel altijd voor ogen had) wilde ik ook nog kinderen krijgen. Dus nu heb ik last van 'haast' en vriend weet ook niet hoe snel hij moet schieten :P

waarom ben jij eigenlijk al/nog wakker?
pi_102388251
en Kwisted, hoe oud zijn jullie? Dacht ik kijk even in de OP of daar iets van info staat, maar zie niks :) En hoe lang hebben jullie al een kinderwens?
pi_102388381
Nou het feest is hier vannacht losgebarsten hoor, de }) zijn niet te missen. Stiekem had ik het ook niet anders verwacht, zo ziek teruggekomen uit Marokko. Maar evengoed blijft het flink balen.
Ik ga zo maar eens ovu trutjes bestellen, komende ronde alles toch iets meer in de gaten houden dan.

Modje, mag mn nieuwe NOD naar 25 oktober?

Ik ga mee voor de oktober streepjesregen :)

Designed: Welkom hier! Dat je maar snel door mag naar Z&G! :)
pi_102388521
thanks Marjolijntje en jammer van je menstruatie! Weet niet of je al eens ovutesten hebt gebruikt, maar ik kan je die van zwanger en kids aanraden. Iets van 15 euro voor 25 stuks en effectief (en da's toch het belangrijkste)
pi_102388916
Ah Marjolijntje, toch niet raak. Maar nu hebben we dezelfde NOD. :P
Welkom Designed, jullie batsen er flink op los. Ik houd het op om de dag hoor! Twee keer per dag! Om de dag lukt gemakkelijk nu ik van de pil af ben :o

Ik heb nu ook de ovutesten maar gehaald, misschien geeft dat meer zekerheid over wanneer de ei ploing doet. Kunnen we nog gerichter batsen :7
pi_102389390
Welkom designed!

Als het goed is word ik dit weekend niet ongesteld :P

Maar ik weet niet of ik me dingen zit in te beelden :') Mijn borsten zijn wat meer gespannen dan normaal.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102389913
Dat klinkt goed Aurum :)

Welkom designed! *O* Herkenbare verhalen ;).

Wij zijn 31 (vriend) en ik 26. Ook in augustus gestopt en nu aan het proberen voor de eerste :). NOD denk ik rond 15 oktober. :)
pi_102390107
bedankt voor het warme welkom allemaal!

sopho, in de praktijk redden we 2x per dag ook zeker niet. Vriend houdt het vaak voor gezien na 1x. 'het moet wel lekker blijven' is z'n leus. Ik geef hem groot gelijk :)
Ik vind ovutesten echt een uitkomst! Geeft een goed gevoel dat je je ei niet gemist hebt.

Aurum, spannend! Wanneer ben je van plan te gaan testen?

KatyM, leuk! Qua leeftijden liggen we ook dicht bij elkaar.
pi_102390676
Designed welkom, hopelijk ben je snel door en kan je de mm overslaan.

Marjolijntje sterkte met de }).

Aurum spannend, ga jij de streepjesregen van oktober beginnen?

Kwisted geduldig blijven valt niet mee, hopelijk hoef je niet zolang te wachten.

Geduldig wachten valt mij ook tegen, wacht nog steeds op de start van ronde 1, dag 38 inmiddels. Ik had nog wel voorgenomen om rustig af te wachten... 8)7
pi_102391448
KatyM: Als je in de lijst wil maak je NOD dag dan even dikgedrukt ;)

Jullie weten de spanning wel op te bouwen zeg :D Ik had nog niet echt nagedacht wanneer ik ga testen... Ik denk dat ik moet wachten tot ik over tijd ben.... toch?

Dus dan zou het volgende week worden :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102391933
aurum wachten tot je overtijd bent is wel het verstandigste... maar ik hou dat niet vol en test twee dagen eerder.. ;)

laten we zegen dat geduldig zijn niet een van mijn sterkte punten is.
pi_102394892
Nieuw topic alweer :)
Nog even wachten op }) , als het goed is op de 30e ofzo....

En dan eindelijk.....de 1e ronde :Y)
pi_102395796
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
wie heeft er in godsnaam die OP zo vernaggeld? could have guessed :P

:'( Ik ga fixen

Fixed!
Dat was ik denk ik ... Sorry!!
pi_102396004
Argh! Mijn vriend is komende maand een paar dagen naar het buitenland en jawel hoor, het is weer exact tijdens mijn vruchtbare dagen gepland :')

Cyclus is afgelopen woensdag begonnen (na 39 dagen!), dus ik gok op een eisprong in week 41. En net die week... :(
Maar ik heb nog geen zin om ovulatietesten te halen. Dan wordt het ineens zo klinisch.

Designed, welkom en succes!
Aurum, spannend... in de duimstand!

Wij batsen doorgaans om de dag, maar gezien het feit dat hij deze maand net die dagen weg is wil ik voorstellen om de frequentie enigszins op te voeren. :Y)
pi_102396818
he, weer een nieuw gezicht! Welkom designed.

Hier is het plan om om de dag van bil te gaan (lekker batsuh!) maar we zijn allebei behoorlijk lui, maar een baby is een goede 'stok achter de deur' ;-)

ik ga deze maand wel met ovu-testen aan de slag. Met deze maand een cyclus van ruim 35 dagen, ben ik niet meer zo zeker van mijn cyclus. En mijn menstruatie is ook van slag. Dag 2, maar al bijna geen bloed meer...

Aurum, spannend! Wat leuk dat er nu weer een nieuwe testfase aankomt. Ik vond het een week geleden al zo spannend met mogelijke streepjesregen.
pi_102397098
Welkom designed! Veel succes, ik duim dat het jullie lukt binnen de 3 maanden.

Spannend aurum! In principe kan je 1 of 2 dagen voor NOD positief testen, maar ik vind dat een beetje zonde. Testen kosten misschien niet heel veel, maar ik merk het vanzelf ook wel. Pas als m'n NOD geweest is en er is dan nog niks, ga ik wel een test halen. Tot nu toe wist ik steeds wel rond die tijd dat het niet meer nodig was (hoewel ik het vast niet had volgehouden als ik een test in huis had gehad :+).

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef Mangostine het volgende:
Argh! Mijn vriend is komende maand een paar dagen naar het buitenland en jawel hoor, het is weer exact tijdens mijn vruchtbare dagen gepland :')
Noes, ik lees dit en vervolgens besef ik me dat dat hier ook het geval is deze maand :') _O- . Plotseling moet m'n lief 2 dagen weg, maar ik had me nog niet gerealiseerd dat ik dan ook ongeveer m'n eisprong heb. }:|
pi_102397247
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:52 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

Noes, ik lees dit en vervolgens besef ik me dat dat hier ook het geval is deze maand :') _O- . Plotseling moet m'n lief 2 dagen weg, maar ik had me nog niet gerealiseerd dat ik dan ook ongeveer m'n eisprong heb. }:|
Irritant hè! Die van mij is 4 dagen weg. Vier! Hele dagen! :o
pi_102397630
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Irritant hè! Die van mij is 4 dagen weg. Vier! Hele dagen! :o
4 dagen is wel erg lang ja... Kan 'ie geen rietjes achterlaten? :P

Over ovutesten: Ik twijfel daar ook over. Aan de ene kant lijkt het me wel fijn, iets gerichter bezig zijn en wat meer zekerheid. Maar het betekent ook dat alles wat minder 'los' gaat. En dat wilde ik eigenlijk wel zo lang mogelijk zo houden. Maar wie weet blijkt uit de ovutesten dat we totaal verkeerd klussen (cyclus is niet heel regelmatig), dan zou het zonde zijn om langer te wachten... Hoewel we nu pas in ronde 4 zitten, is ook niet heel lang nog natuurlijk.
pi_102397664
misschien kunnen de heren een kadootje achterlaten? 'kijk eens, schatje. Een heel potje vol' ;-)
pi_102398501
Hoi allemaal,

Na een poosje lurken in OUD zou ik toch graag mee gaan schrijven hier.. als jullie dat ok vinden natuurlijk.
Mijn vriend en ik hebben besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Ik heb mijn eerste pilloze maand gehad en nu dus de eerste echte ronde... Heel spannend!
Eerste cyclus was 25 dagen, hopen dat het zo netjes blijft. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen is 13 oktober mijn NOD.

Veel succes aan iedereen hier!! En natuurlijk hopen op snel veel tweede streepjes!
pi_102398537
Welkom Freubelot!

:o Wat batsen jullie hier veel af. Zo veel doen wij het niet :@
pi_102398938
Welkom Freubelot! Dat je maar snel door mag naar Z&G!

Ik vind ovu testen ook niet echt fijn, maar we gaan nu alweer naar ronde 6 en ik hoop zo toch ook iets meer zekerheid te krijgen. Mocht ronde 6 niet lukken ga ik in ronde 7 ook temperaturen. Wachten is stom :P
pi_102399434
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Freubelot!

Wij ook niet hoor :) . Als om de dag lukt is dat mooi, maar dat gebeurt lang niet altijd.
pi_102399454
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef _aurum_ het volgende:

Gelukkig nog iemand, wij batsen ook niet zo vaak! Ik begon al bijna aan onze relatie te twijfelen :P .

Welkom freubelot.

Jaantje en Mangostine dat is wel een verkeerde timing van weg zijn van jullie mannen.

Vitapientje kan het niet zijn dat je menstruatie veranderd is, nu je geen pil meer slikt? Hoewel 2 dagen dan nog wel erg kort is lijkt mij?

Ik vind het leuk dat er zoveel in augustus gestart zijn voor het echie, gaan we met zijn allen een beetje gelijk op.
pi_102399606
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:15 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Ik vind het leuk dat er zoveel in augustus gestart zijn voor het echie, gaan we met zijn allen een beetje gelijk op.
Vind het ook leuk *O* ! We maken er geen wedstrijd van hoor, we gaan gewoon allemaal in oktober :+. Het gaat mij zo tegenvallen als het echt een jaar gaat duren, of nog langer.
pi_102399674
Nou hoor ik er niet meer bij ;(

:')

O+ baalt deze keer volgens mij meer dan ik dat het nu niet raak was.. Ik had me er al een beetje op ingesteld, ivm ziek enzo :o
pi_102400093
Bedankt voor het welkom!

Marjolijntje, wanneer ben jij gestart dan?
Enne oktober streepjesmaand, dat klinkt goed :s) Ik ga proberen hier niet teveel op te hopen, zou wel heel veel geluk zijn in de eerste ronde..
pi_102400291
Wij zijn april dit jaar gestart.
pi_102401730
Marjolijntje jij hoort er zeker wel blij! We vinden het juist hartstikke gezellig dat je mee kletst! :Y

Jaantje en Mangostine, dan gaan jullie natuurlijk wel batsen vlak voordat de mannen gaan en zodra ze terug zijn? Sperma blijft toch iets van 3 dagen in je leven? Misschien is dat net genoeg!

Freubelot, gezellig dat je erbij bent! Ook voor jou natuurlijk veel succes. Hoe oud zijn jij en je partner? Vind ik altijd wel leuk om te weten. En hadden jullie al langer een kinderwens?

Aurum, ik denk dat wij het veel doen omdat wij in de 1e ronde zitten. Ik denk als ik dadelijk in de volgende ronde kom dat het al wat minder zou zijn.. We waren gewoon enthousiast denk ik haha. 1x per dag zou ik ook wel aankunnen, maar mijn vriend niet. Ik heb een hoger libido dan hij, en dat is niet altijd leuk :N

Ik had eigenlijk eerder een kinderwens dan mijn vriend. Ik zag steeds meer dames in mijn nabije omgeving zwanger worden. En toen ging ik er eigenlijk pas echt overna denken. Het lijkt me zo leuk om een jong gezinnetje te zijn!

Oh trouwens ik ben sinds we begonnen zijn echt verslaafd aan elk programma op tv wat gaat over bevallen en babys haha. Bevallingsverhalen, I didn't know I was pregnant, Oei ik groei! Ik kijk het gelijk, en daardoor ga ik nog harder rammelen!
pi_102402342
sethiwe, ik heb 8 jaar een koperspiraal gehad. Dus geen hormonen. Mijn cyclus was dus altijd al 'natuurlijk'. Maar een koperspiraal kan je menstruatie wel verergeren.

En ik weet niet of wij ook echt om de dag gaan volhouden. We hebben namelijk een gezamelijke hobby: slapen en dan ook lekker vroeg slapen. Haha!

kwisted, ik heb hetzelfde. Alles over baby's is leuk! Mijn zus is over 3 weken uitgerekend en nu kan ik samen met haar al die programma's kijken, maar ook mee naar voorlichtingsavonden. Dus nog meer films over baby's kijken. Dus ik rammel luid met je mee!
pi_102403381
Ja, hoe oud is iedereen eigenlijk hier? Ben ik ook wel benieuwd naar! :Y

Ik ben 24 en mijn vriend is 26.
pi_102403865
Ik ben 26 en mijn vriend wordt dit weekend 27 :)
pi_102404107
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Kwisted het volgende:
Jaantje en Mangostine, dan gaan jullie natuurlijk wel batsen vlak voordat de mannen gaan en zodra ze terug zijn? Sperma blijft toch iets van 3 dagen in je leven? Misschien is dat net genoeg!
Da's wel de planning :9 .

Freubelot, welkom & succes!

SCD: Ik ben 27, mijn lief is 33.
pi_102404438
ik ben 29, mijn man is 32
pi_102405281
Oke! Leuk om te weten ;)
pi_102405683
Ik ben 25, mijn vriend is 30 *;
pi_102406814
Welkom nieuwen,lekker batseeeuuuh! Haha! Wij doen het normaliter ook niet zo vaak,rond de eisprong hebben we het tempo wat opgevoerd,om de dag dus. Nu wil vriendlief even een weekje rust (hij is moe,hihi).
Oja,wij zijn in juli begonnen en zijn beide 29
pi_102406878
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Kwisted het volgende:

Freubelot, gezellig dat je erbij bent! Ook voor jou natuurlijk veel succes. Hoe oud zijn jij en je partner? Vind ik altijd wel leuk om te weten. En hadden jullie al langer een kinderwens?

We weten al even dat we dolgraag kindjes zouden willen. Vorige maand vroeg O+ of het nu geen tijd was om te stoppen met de pil.. *O*

Lief is 26 en ik ben 27..
  † In Memoriam † maandag 26 september 2011 @ 18:45:38 #53
309370 Nanadu
pi_102407201
Ik ben 29 en mijn man ook.

Wat betreft klussen en hoeveel, wij doen het ongeveer om de dag. Dit verschilt alleen nog wel eens, soms vaker en soms ook iets minder. Als het aan mijn man ligt batsen we een stuk vaker, maar dat red ik echt niet :P . Geloof mij als je eenmaal een kind hebt wil je soms gewoon liever meteen de slaap pakken die je kan pakken ;)

Ik heb besloten dat ik deze ronde nog even afwacht en dat ik daarna op ovulatietesten overga, dan heb ik misschien ook iets meer duidelijkheid over mijn gemiddelde cyclus.
pi_102408706
Welkom nieuwe aanwas!

Ik ben 30 en mijn vriend is 23. We gaan nu naar de zevende ronde.

Which reminds me...Wil een MOD mijn NOD op 20 oktober zetten?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102412330
Ik ben 33 en lief is 28.
pi_102412952
He wat leuk, het wordt gezellig druk hier!! Hallo nieuwen! :W :W
pi_102413435
Hallo ijverige batsers! Welkom bij de club, dat jullie maar snel doorschuiven. Ik zie dat we elkaar wat beter leren kennen. Nou, kom tie: ik ben 32 jaar en vriendje 34 jaar. We hebben al een stuiter peuter, dus ik kan twee streepjes piesen. Nu het trucje zien te herhalen.
pi_102416098
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef Sopho het volgende:
Hallo ijverige batsers! Welkom bij de club, dat jullie maar snel doorschuiven. Ik zie dat we elkaar wat beter leren kennen. Nou, kom tie: ik ben 32 jaar en vriendje 34 jaar. We hebben al een stuiter peuter, dus ik kan twee streepjes piesen. Nu het trucje zien te herhalen.
:D Ik vind de nuchterheid in dit topic wel mooi :D Zojuist aan onze klusweek begonnen (hoop ik, ovutesten wijzen nog niks uit).
pi_102420759
:W zwaai terug aan alle 'ouden' voor het warme welkom :)

Leuk om de leeftijden bij de nicks te zien, toch wel een gemengd groepje zo!
heb even een vraag: ik heb zaterdag en zondag een positieve ovutest geplast (ik kan dus ook twee strepen plassen Sopho ;) hahaha)
Nu is de teststreep veel lichter geworden, dus ei is echt geweest. Maar kan die streep van zondag een restje hormonen zijn geweest, dus dat de ei zaterdag gesprongen is? Of is al het LH gelijk uit je lijf na de sprong en moet hij dus gisteren of vandaag zijn geweest?

Ben benieuwd naar de lengte van mn LF, vandaar dat ik het vraag!
pi_102421399
welkom nieuwe meiden! Snel door naar Z&G zou ik zeggen!

Designed, volgens mij zijn de ovu testen niet altijd betrouwbaar.. ik heb er zelf wisselende ervaringen mee. In het begin probeerde ik de tests rond wat ik dacht dat mijn vruchtbare periode zou moeten zijn. Volgens het boekje rond dag 14. Omdat hier eigenlijk een aantal maanden niets duidelijks uit is gekomen ben ik een hele cyclus gaan testen. Ook hier heb ik wisselende resultaten gehad. Ik kreeg niet elke maand een knallend donker streepje te zien. Volgens mij hangt dit ook af van het tijdstip van testen en hoeveel je hebt gedronken. Als je veel drinkt, kan dit de test beinvloeden zodat deze niet helemaal donker zal worden. Mijn ervaring met mijn wel knallende maanden is dat er nog een lichter streepje zichtbaar is na de eisprong. Dus lijkt me dat het hormoon niet direct verdwijnt.
Ik ben 3 mnd geleden met temperaturen begonnen en dit geeft wel behoorlijk duidelijk aan wanneer de eisprong nu echt is. Ik vind temperaturen wel erg intensief, zeker icm ovutesten.. je bent er niet alleen emotioneel op die manier de hele dag mee bezig, maar je hebt ook dan veel activiteiten.
pi_102421747
dananana, thanks voor je antwoord! Ik heb drie keer per dag getest op aanraden van gyn omdat ik echt m'n ei niet mag missen, en had gelukkig een hele duidelijke positieve test op zaterdag. Was bijna zwart, zo donker.

De reden dat ik niet temperatuur is dat ik van mezelf al een hele instabiele temperatuur heb, en heb vaak koorts door ontstekingen. Wel jammer, want dat is idd veel accurater.

Maar ik begrijp dus dat het hromoon wel even in m'n lichaam blijft zitten. Ik ga er dan maar lekker vanuit dat het op de nacht van za/zo geweest is :)

Thanks!
pi_102426947
Marjolijntje Ik wil je echt niet buitensluiten en ook geen anderen :* , het viel me alleen op dat er zoveel in augustus begonnen zijn. Dat vind ik fijn want dan zitten we een beetje in hetzelfde schuitje. Het is fijn dat jullie ervaringsdeskundigen er ook zijn, omdat jullie al wat meer ervaring hebben, helaas. Ik zie het liefst dat iedereen zich zo snel mogelijk kan melden in Z&G.
En het is natuurlijk ook geen wedstrijd, zo zie ik het al helemaal niet.
Sorry dat ik mij verkeerd heb uitgedrukt, heb ik niet zo bedoeld :@ .

Leeftijd: vriendlief 31, ik 28.

Vitapientje ik ga je hobby uitoefenen :z :P
pi_102427076
Ik bedoelde mijn reactie ook niet verkeerd hoor Sethiwe! :* En die van jou kwam ook niet verkeerd binnen :)
En inderdaad, laat dit topic maar lekker snel leeglopen, met zn allen door naar Z&G!
pi_102438963
@ designed, volgens mij is het lh-hormoon direct na je eisprong verdwenen en kan je daarna geen positieve ovutest plassen. Zo heb ik het 'ergens' gelezen.
pi_102454866
Ik lees wisselende ervaringen met de ovutesten. Ik heb nu ook een doosje staan voor de nieuwsgierigheid, maar geen idee wat het gaat opleveren. Maak me er niet zo druk om eigenlijk. Vind het wel grappig dat we nog meer kunnen testen. En dan posten dat je een streep hebt en wij weten wat je die dag gaat doen!
pi_102457235
Nou ik was er echt zeker van dat ik donderdag mijn eisprong had, voelde wat pijntjes onderin rechts. En ik had de afscheiding die erbij hoort. Maar volgens mijn cyclus zou het zondag pas zijn. En inderdaad, volgens de test was het toch zondag. Ik had een hele duidelijke streep. Ik had de testen van de kruidvat 9,95 voor 5, best duur eigenlijk. Eigenlijk vind ik mezelf ook best triest dat ik de 1e ronde al meteen ga testen. Zooo ongeduldig.

Nu wachten op de NOD, jeetje wat duurt dat lang!! Ik ben me ook heel bewust van mijn lichaam en bij alles wat ik voel denk ik meteen dat ik zwanger ben :P

Volgens mij wordt mijn vriend af en toe echt gek van mij. Ik praat er echt veel over.. Gelukkig heb ik tot mijn NOD veel afspraken staan, dus veel afleiding. Zal wel goed voor me zijn :)
pi_102458392
Ik lees al een hele tijd 'stiekem' mee in heel OUD maar nu ga ik me hier aanmelden als dat mag :D
Mijn NOD is 1 oktober dus dat is a.s. weekend al! Spannend!
Ik heb al getest vandaag (met een vroege test) maar die liet helaas 1 streepje zien. Maar het is vroeg getest dus we hebben nog kans...
Vanaf augustus zijn we bezig dus dit is de 2e ronde.
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:08:14 #68
190853 RockabeIIa
pi_102462182
welkom en veel succes w86 :)
pi_102464303
hahaha, Kwisted! Da's niet triest, dat heet vooruit denken ^O^

Welkom Women! En 1 oktober is al bijna :) Nog eventjes geduld maar!

Vitapientje, ik plastte (dubbel T toch?) ook geen positieve meer na m'n ei, dus dat zit goed. Er blijft alleen altijd wel een streepje komen, heb dus altijd wel LH in m'n lijf..

Sopho, echt alles waar ik twee streepjes op zie verschijnen als ik plas vind ik leuk om te doen :) Naast dat het een goed doel dient (ben echt blij dat ik 1: een normale cyclus heb, en 2: m'n ei kan vinden) stilt het ook m'n testdrang. I admit, I'm an addict....
Kom er ronduit voor uit, heb al 10 testen klaar liggen en ze gaan echt allemaal op tot NOD+1. Zéker als ik zwanger blijk te zijn (en dan haal ik er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog zo'n leuke digitale bij!)
pi_102466523
Women86 welkom. Van het weekend kan je al testen, dat is al heel snel :o .
Designed je bent echt erg haha. Hoop maar dat het snel raak is, anders wordt het zo duur :P .
Kwisted ik ken het gevoel, ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar voel wel vanalles, helaas gaf een test duidelijkheid, nu wacht ik (rustig) af tot het })feest gaat beginnen.
pi_102466866
Welkom Women86! Dat jij ook maar snel door mag naar Z&G :)

Jeetje, designed, dat is wel heel erg veel testen hoor! Dure 'hobby' inderdaad :P

Jammer Sethiwe :* dat de }) maar snel mogen komen en dan snel door naar de volgende ronde!
pi_102472037
bedankt voor het welkom :) Fijn om te zien hoe iedereen hier met elkaar mee leeft!
Ik hoop inderdaad gauw door te mogen naar Z&G. Maar dat wens ik ook voor jullie allemaal. ^O^
1 okt. is inderdaad snel, vind het heel erg spannend!
aangezien dit mijn eerste is weet ik niet hoe snel je al zwangerschap verschijnselen kunt hebben? maar ik meen toch echt een aantal kwaaltjes te hebben die er anders niet zijn...(maar kan het me natuurlijk ook verbeelden/ of voelen omdat ik het zo graag wil)
pi_102472649
Welkom W86!

Op de een of andere manier heb ik er een hard hoofd in dat het raak is deze maand. Voel me niet anders? Naja, zondag is d-day :+
pi_102472990
Welkom Women86!

Spannend aurum en women, hopen dat aankomend weekend wat goeds gaat brengen!!

Hier nog geen ervaring met ovulatietesten. We willen die voorlopig nog niet gebruiken, mocht het over een poosje nog niet raak zijn, ga ik deze denk ik maar proberen.
Voor nu batsen ( _O- ) we ongeveer om de dag en natuurlijk wanneer we verder zin hebben.
En ik heb me voorgenomen om na mn NOD 13 oktober te testen, ik ben heel benieuwd of me dat gaat lukken.

Kwisted ook ik merk dat ik er veel mee bezig ben. Overal zie ik nu ook zwangere vrouwen en kleine kindjes... Maar daarom is dit forum ook echt fijn, kun je het lekker van je af schrijven.

Ik ben wel benieuwd naar je kwaaltjes Women86...
pi_102473261
Lieve modjes, ik zie dat mijn NOD in de lijst op 5 oktober staat, mag dit naar 25 oktober? Thanks! :*
pi_102473431
Veel Noddjes aan het begin van de maand zeg!

Ik ben dus aan het wachten op 8 oktober. Ik heb wel gevoelige tepels als 2 dagen! Joepie goede symptomen! Haha

aurum, spannend! Zondag is al heel snel. Je weet maar nooit he. Sommige vrouwen hebben pas weken na hu ovulatie zwangerschapsklachten. Dus sluit het niet uit :)

W86, wat voel jij dan? Ook je borsten? Ik heb zelf ook allemaal het idee dat het snel raak zou zijn. Vanmorgen in bed met mijn vriend over gehad wat we zouden doen als we zelf geen kindjes kunnen krijgen. Dan zouden we wel willen adopteren :Y Al is dat natuurlijk ook makkelijker gezegd als gedaan.

designed, het liefst zou ik ook elke dag een test doen. Het is ook hartstikke spannend om dan te wachten op de uitslag, en te hopen op 2 streepjes!

freubelot, wat lief dat je vriend dan ineens zegt dat je kunt stoppen met de pil! Zo is het hier ook gegaan. Ik wilde al een paar maanden eerder beginnen, maar hij was er nog niet klaar voor. En toen ineens zei hij dat hij het ook wilde. Ohh dat was zooo fijn *O*

trouwens ik lees ook wel eens mee op babybytes, Jullie ook? Maar dat is lang niet zo leuk als hier zeg. Niemand reageert echt op elkaar. Het zijn alleen losse opmerkingen steeds. :N Verder is die site natuurlijk wel helemaal geweldig! _O_
pi_102474792
Kwisted, ik heb het idee dat 90% van babybytesposters van die ontzettende mutsen zijn en dat als je daar zegt dat je met je vriend geneukt hebt er zo'n golf van verontwaardiging volgt... Want daar is het 'ik heb gemeenschap met mijn man gehad' of 'mijn partner en ik hebben het bed met elkaar gedeeld'. En dan staat er bij leeftijd 22 :N
Krijg er nu al de kriebels van!

Lurk er wel alle info van af overigens... :9
Ze hebben daar ook hele makkelijke calculators staan, die zijn ideaal.

W86, kwaaltjesbeschrijving! Nu! :P
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2011 @ 13:20:43 #78
309370 Nanadu
pi_102475081
Mijn nod ligt als het goed is op 12 oktober (afgaande op vorige cyclus van 29 dagen), maar het zou ook zomaar een week later kunnen zijn (afgaande op eerste cyclus van 36 dagen). Ik weet het dus nog niet zo goed. Ik waag mij niet zo snel aan zwangerschapstesten, omdat ik ook zo'n onregelmatige cyclus heb. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel veel testen gedaan iedere maand en dat was iedere keer weer drama als het niet raak was :'( :@ . Ik wacht dus liever iets langer, tot na 36 dagen, voordat ik test.

Wel weer veel nieuwelingen hier, wat fijn *O* en hopen dat we snel door kunnen!

Babybytes ken ik ook van mijn vorige zwangerschap, maar gebruikte het eigenlijk alleen voor alle info over de ontwikkelingen in de buik.
pi_102475634
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:12 schreef designed... het volgende:
[..]
W86, kwaaltjesbeschrijving! Nu! :P
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Kwisted het volgende:
[..]

W86, wat voel jij dan? Ook je borsten? Ik heb zelf ook allemaal het idee dat het snel raak zou zijn. Vanmorgen in bed met mijn vriend over gehad wat we zouden doen als we zelf geen kindjes kunnen krijgen. Dan zouden we wel willen adopteren :Y Al is dat natuurlijk ook makkelijker gezegd als gedaan.

ik heb sinds een paar dagen ineens allemaal pukkeltjes in mijn gezicht (en heb ik anders echt nooit, ook niet voor mn menstruatie aan), moet vaak plassen (mn vriend noemt me al zeikerd :D ),
heb last van mijn rug (onderin) en af en toe is buik pijn/kramp (kan het niet echt benoemen wat het nu is). Allemaal voor mijn onbekende lichamelijke klachten voor mijn menstruatie aan...
Mijn borsten daar heb ik niet echt last van, zijn niet gevoeliger dan normaal :P
pi_102476069
kwisted, jullie zijn ook net bezig las ik? We hebben dezelfde leeftijd, ben ook 25.

Ik herken veel uit jou post(s).
Ook ik zie overal zwanger vrouwen, veel in eigen omgeving ook. En ik kijk ook naar alles wat met baby's te maken heeft (tv, internet, reclamefolders). Het is echt heel erg! Stiekem zou ik in elke kledingwinkel wel naar de baby afdeling willen lopen en neuzen tussen babykleertjes. Hoezo rammel de rammel? haha

nanadu: erg lastig als je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Die van mij is ook onregelmatig maar met een max van 5 dagen (en dat is maar 1 keer voorgekomen). Ik weet hoe dat voelt want je denkt direct dat het raak is maar dan blijkt je cyclus weer onregelmatig te zijn...
wij zijn nl. vorig jr al gestopt met de pil (om te ontpillen haha) en pas nu serieus bezig met klussen!

[ Bericht 30% gewijzigd door Women86 op 28-09-2011 13:58:52 ]
pi_102476247
Spannend W86!!! Klinkt hoopvol, nu hopen dat je lichaam je niet voor de gek houdt!!
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:

Als het goed is word ik dit weekend niet ongesteld :P

Maar ik weet niet of ik me dingen zit in te beelden :') Mijn borsten zijn wat meer gespannen dan normaal.
Geen gespannen borsten meer aurum?

Ik denk dat ik het heel moeilijk ga vinden om niet bij elke steekje te hopen dat ik zwanger ben... Maar ja, ik moet nog minimaal 2 weken geduld hebben.
pi_102476382
freubelot: dat kan ook nog hé, dat je lichaam je voor de gek houdt, dat lees ik inderdaad her en der maar dat vind ik zo maf! maar hopen dat mn lichaam geen spelletje speelt dan!
en dat kan ik me voorstellen dat het moeilijk zal zijn om niet bij elk steekje te hopen dat je zwanger bent. Dat had ik nl ook alleen kan ik dat nu gelukkig een beetje loslaten na de negatieve vroege test (toch hoop ik nog stiekem op mijn nod dag positief te testen!)
pi_102480793
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:58 schreef Freubelot het volgende:
Spannend W86!!! Klinkt hoopvol, nu hopen dat je lichaam je niet voor de gek houdt!!

[..]

Geen gespannen borsten meer aurum?

Ik denk dat ik het heel moeilijk ga vinden om niet bij elke steekje te hopen dat ik zwanger ben... Maar ja, ik moet nog minimaal 2 weken geduld hebben.
nope, zhe bewbs are back to normal. Wel jammer altijd mooi als het wat meer lijkt :P
pi_102481108
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nope, zhe bewbs are back to normal. Wel jammer altijd mooi als het wat meer lijkt :P
Alsof jij meer boob nodig hebt :{w

Overigens blijf ik toch nog even doorduimen, spannend :) O+
pi_102481706
Je hebt nooit genoeg bewbs :D :P

Ik ben er nog wel redelijk relaxed onder, maar dat kan zondag anders zijn :)
pi_102484922
nooit genoeg bewbs? ik heb al E laat staan wat er gebeurd als ik zwanger ben.... pffffffffff!
pi_102505626
hier ook in ernstige afwachting, ik denk as dinsdag mijn NOD (twee weken na mijn eisprong)....
pi_102506595
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:45 schreef Women86 het volgende:
nooit genoeg bewbs? ik heb al E laat staan wat er gebeurd als ik zwanger ben.... pffffffffff!
Hier tijdens de zwangerschap van een cup C naar een cup E gegaan. En ik ben er nog niet vanaf :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_102506722
Oh, ik heb een klein uitgevallen B-tje, dus laat de boobs maar komen tzt :p
pi_102506741
Ik heb net allemaal nieuwe BH's gekocht, ik vind mn boobs prima zo :P Ik wil er niet meer bij! :')
pi_102507252
Omg Tally!!! van C naar E?? ik kan nu al niet lekker op m'n buik slapen :(
big boobs suck! Soms..... :)

Milka, spannend dinsdag! Ik zal voor je duimen!

Zijn er nog mensen die vandaag of morgen testen?
  donderdag 29 september 2011 @ 11:40:16 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102507752
Marjolijntje, het is aangepast!
En Freubelot, ik heb je erbij gezet! :Y
pi_102511172
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:11 schreef Mangostine het volgende:
Oh, ik heb een klein uitgevallen B-tje, dus laat de boobs maar komen tzt :p
Ik heb een A-cupje ;(

@Aurum: ik schat je in als iemand die zondag ook nog wel redelijk relaxed is. Ben benieuwd of dat klopt :) Maar spannend in het natuurlijk sowieso.

@Milka: dinsdag! Dat is ook al bijna :D Spannend, spannend!
pi_102518849
Volgens mij doe ik een Coco: Ik ben _niet_ zwanger tot het tegendeel bewezen is :P

Dus ik test op zijn vroegst maandag pas :Y

Zou wel cool zijn als het raak zou zijn though, mijn Vati en Mutti komen zondagaaf terug....heb ik maandag een verassing voor ze :P
pi_102531483
Ik duim natuurlijk voor iedereen dat het raak is de komende dagen/ komende week. Er zijn volgens mij heel veel NODjes! ^O^
ik moet nog 2 dagen wachten... en nog steeds enkele kwaaltjes! Ben erg benieuwd.
pi_102537986
Spannend aurum en women86, ik zal het weekend gaan duimen.

Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets :{ .
Vind dit erg irritant, want weet nu niet waar ik aan toe ben. Kan me ook niet voorstellen dat ik eerder zulke lange cyclussen had. Het was wel onregelmatig, maar wel heel vaak (voor mijn gevoel dan) :P . Vind het ook wel spannend om naar mijn nod toe te leven (alleen de eerste paar keer, daarna heb ik al snel de lol eraf O-) ) en wil ik graag een tweede streepje zien. Net als alle anderen hier in dit topic. Maar op dit moment zit ik in zo'n niemandsland voor mij gevoel, heb ook totaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden, dus ook niet het idee dat ik naar een nod toeleef. Waar ik dat twee weken geleden wel had.
Maar goed ik houd de moed erin, maar moest even mijn verhaal kwijt.
pi_102539045
Sethiwe :*
Afwachten is ruk, zeker als het zo lang duurt. Helaas kun je weinig anders...
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:26:14 #98
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102540503
Ik ga voor jullie allemaal duimen, dames! Zoveel NOD's, daar zouden er toch echt een paar tussen kunnen zitten. Als ik de symptomen zo lees, gaat het de goede kant op!

Hier is de }) eindelijk doorgebroken gisteren, na een cyclus van 58 dagen. We zijn dus weer gerustgesteld :). Geen grootse wijzigingen nodig in onze trouwplannen dus, al had ik dat helemaal niet erg gevonden. Vond het toch wel een klein beetje jammer... Veel baby's gezien de afgelopen maanden, dus het knettert aan alle kanten in mijn eierstokken!

Maar nu lekker focussen op mijn bruiloft dus. Waarschijnlijk gaan we pas in maart/april weer echt voor het tweede streepje. Voorlopig dus even veilig seksen, maar dit voelt gewoon wel goed. Ik moet ook niet te veel tegelijk willen en als we na ons trouwen nog op huwelijksreis willen, is het wel handig dat ik nog mag vliegen... ;)
pi_102541651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:41 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend aurum en women86, ik zal het weekend gaan duimen.

Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets :{ .
Vind dit erg irritant, want weet nu niet waar ik aan toe ben. Kan me ook niet voorstellen dat ik eerder zulke lange cyclussen had. Het was wel onregelmatig, maar wel heel vaak (voor mijn gevoel dan) :P . Vind het ook wel spannend om naar mijn nod toe te leven (alleen de eerste paar keer, daarna heb ik al snel de lol eraf O-) ) en wil ik graag een tweede streepje zien. Net als alle anderen hier in dit topic. Maar op dit moment zit ik in zo'n niemandsland voor mij gevoel, heb ook totaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden, dus ook niet het idee dat ik naar een nod toeleef. Waar ik dat twee weken geleden wel had.
Maar goed ik houd de moed erin, maar moest even mijn verhaal kwijt.
bel anders je huisarts even, ze kunnen je een goedje geven wat je cyclus een reboot geeft :)

@ Frum: Zijn je cyclussen altijd zo lang?
pi_102542648
Zo, na het kennismaken nu gelijk de boobies vergelijken. Ik ben van een kleine B naar een flinke D gegaan tijdens de zwangerschap. En dus gewoon niet kwijtraken! :o

@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.

wat gaan er weer veel dames spannende dagen tegemoet! Streepjes willen we zien!

@Frummeltje, begrijp ik nu dat je even pauze neemt? Toch geen bastaardje maken voor je huwelijk 8-) ?
pi_102542882
Sethiwe :* Wat frustrerend; hebben jullie besloten om voor een tweede streepje te gaan, moet je hier zo lang op wachten...

Frummeltje: Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk!!

Okay, boobies vergelijken.. Ik zit nu al op een D-cup, ben benieuwd wat het gaat worden ;)
Ik heb volgens mij mn ei gespot, voor de zekerheid gaan we het er vandaag en morgen ook nog lekker van nemen...
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:18:40 #102
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102543553
@Aurum: Nee, ik heb al een paar mooie cyclussen gehad van rond de 33 dagen. Ik ben alleen in de afgelopen weken anders gaan eten en aan het sporten, dus dat zal wel van invloed geweest zijn.

@ Sopho en Freubelot: inderdaad een pauze ingelast in verband met ons trouwen volgend jaar. Vanaf augustus gestopt met proberen zwanger te raken, omdat de mogelijke bevalling anders te dicht bij de trouwdatum zou komen. Het duurde nu alleen ineens zo lang voordat ik ongesteld werd, dat ik me bijna zorgen maakte ;). Nu dus voorlopig geen NOD's van mij, maar ik blijf gezellig meeposten en jullie allemaal lekker naar het zwangerschapstopic wensen! :)
pi_102543723
Oh ik heb nu ook al een cup D, hoop niet dat er teveel bijkomt hoor.

Ik heb nu klusweek, wilde gister m'n man verleiden, maar hij was zo moe, is niet gelukt. Ik hoop nu echt niet dat vandaag m'n eisprong is, aangezien we vanavond allebei laat thuis zijn. Ik ben wel aan de ovutesten dus ik kan het gelukkig een beetje zien. Begrijp dat sommige zeggen dat je er dan juist extra mee bezig bent, maar ik ervaar juist dat het veel rust geeft omdat ik nu zeker weet dat ik echt nog niet zwanger kan zijn. Ik ga uit van een cyclus van 30 dagen dus dan zou zondag m'n eisprong zijn, ik hoop dat ik hem kan vinden :).

Nou veel plezier met verheugen op de bruiloft Freubelot. En ik hoop op snel veel streepjes! *O*
pi_102545959
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Sopho het volgende:
@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.
Ik lolde :D :')

Even ontopic: Sethiwe, bij een aantal vriendinnen van mij heeft het ook een hele tijd geduurd voordat alles weer een beetje normaal liep. Maar inderdaad, als je je er niet lekker bij voelt, gewoon even contact opnemen met de ha :)
pi_102547589
Mwah, ik denk dat het niets wordt deze maand, begin al weer aan de schoonmaak en opruim manie (kortom, ik mut ongesteld worden). He jammer, mijn cyclus is ook een beetje van de wappie trouwens, nu ineens bijna twee weken langer
pi_102547657
Ik heb het idee dat ik vandaag m'n eisprong heb en nu zie ik m'n man de hele dag niet. En gister hebben we niet gesext. Ik baaaaal! :o

[ Bericht 27% gewijzigd door KatyM op 30-09-2011 14:33:46 ]
pi_102551178
ik lees een paar dagen niet mee en ik heb het idee dat ik al heel veel heb gemist. Dit weekend ff goed bijlezen over NODjes :)
En dit weekend weer ff flink van bil gaan. Poging nr 2!

hier een F-cup. Ik maak me nu al zorgen over het vervolg en vooral na een zwangerschap, straks kan ze op mn rug knopen...

Al dat gedoe met hormonen na de pil enzo... Mochten jullie een kindje hebben, gaat iedereen dan weer aan de hormonen?
pi_102554456
Dus je moet 2 streepjes hebben, ofzo?
pi_102565657
Huh?
pi_102565831
Pffff,laat me maar gewoon ongi worden,dan kunnen we weer een ronde verder. Dit afwachten duurt me te lang,ik heb verder alle symptomen dus ik twijfel er geen moment aan dat ik het NIET ga worden.
pi_102568710
ahh ja milka, wachten is echt vervelend! Hopelijk breekt het snel door. Heb je voor de zekerheid wel een test gedaan?

Vitapientje, ik denk wel dat ik weer aan de pil ga. Nooit geen problemen mee gehad. Ik vergat hem ook nooit. En heerlijk dat je hem kan doorslikken als je niet ongesteld wil worden, en ik wist altijd op de dag af wanneer ik het zou worden. Jij niet dan?

Wm86, voor jou morgen je NOD. Heb je al getest? Of heb je je in kunnen houden? Laat je meteen iets weten als je test? Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!

Ik ben mezelf (en mijn vriend) helemaal gek aan het maken weer he. Ik moet nog een week wachten, en ik twijfel de hele tijd over wat ik voel in mijn lijf. Ik lees overal dat je borsten gevoelig worden, maar alleen mijn tepels zijn gevoelig. Ik zit ook de hele tijd op te letten of ze van kleur/grootte veranderen
pi_102568852
Oh en trouwens verder nog geen kramp of iets. Maar ik lag dan ook weer dat het zeker een week duurt voordat je bebe innesteld etc. Ik hoop dus dit weekend op een klein beetje bloed bij het afvegen :@

Aaah ik moet echt proberen er minder mee bezig te zijn, maar dat lukt gewoon niet. Ben dan ook bang dat de teleurstelling groot is als ik gewoon ongesteld word.

oh en het helpt trouwens ook niet dat mijn vriend met een lief ingepakt kadootje thuis kwam, 'Pluk van de Petteflat' O+ Om voor te lezen als we een kindje hebben *; *zucht*
pi_102570325
kwisted: ik heb nog niet getest nee! Ik heb me in kunnen houden. Ik heb echt van die symptomen nu die ook bij menstruatie horen dus ik wacht morgen even af. Word wel gek van de onzekerheid. Ene moment voel ik van alles en denk/hoop ik dat ik zwanger ben en andere moment denk ik juist weer helemaal van niet. Ik ken dat gek maak gevoel maar al te goed! Ben er ook heel erg mee bezig. Dat boek is wel heel erg lief van je vriend!
Ik snap dat je hoopt op een beetje bloed bij het afvegen komend weekend maar vestig daar nou niet al je hoop op want dat hoeft niet altijd hé!

ik weet eigenlijk nog niet hoe ik me ga voelen als ik negatief test / wel ongesteld word. Wat ik dan wel zeker weet is dat je lichaam je dan echt behoorlijk voor de gek kan houden! Nou ja we zien wel... nog 1 dagje wachten.

[ Bericht 28% gewijzigd door Women86 op 30-09-2011 23:47:49 ]
pi_102570575
vitapientje: ik weet trouwens niet of ik weer aan de pil ga... wij zijn bewust al vorig jr gestopt om te 'ontpillen' maar wat een rommel is dat eigenlijk in je lijf. Dat merk je pas wanneer je ermee gestopt bent.
Veel plezier trouwens met poging nr 2 ;)

KatyM dat is inderdaad balen :{ ik hoop voor je dat er eventueel toch nog kansen zijn in deze klusperiode.

he bah vervelende onzekerheid Milka, dat is niet leuk!
pi_102570649
ik ga op zeker weer aan de Mirena als we klaar zijn. Ik heb nooit klachten gehad en ik voelde me 10 keer beter dan ik nu doe. Voor mijn gevoel stuiter ik alle kanten op zo die laatste dagen van mijn cyclus.

Ik vind mezelf al irritant :') Dus ik vraag maar niks aan mijn man O-)
pi_102573140
quote:
Hij is wel leuk dubbelzinnig :).

Dames dank jullie voor het advies :* .Maar ik ga voorlopig niet naar de huisarts, vind 6 weken daar nog te kort voor, misschien heb ik een cyclus overgeslagen of zo. Ik probeer nog maar geduldig te wachten. Krijg nu ook zere borsten en dat is met een F-cup echt niet fijn (met een andere cup ook niet, maar dacht ik noem de cup in een ander zinsverband ofzoiets). Eerder had ik ook zere borsten twee weken voor de nod, dus er is hoop 8)7 .

Milka82 sterkte met wachten :*

Kwisted wat lief van je man om een boek te kopen.

Freubelot en Vitapientje veel plezier met klussen het weekend.

katyM weet je het heel zeker dat het je eisprong was, of toch van het weekend nog een poging wagen?

quote:
Al dat gedoe met hormonen na de pil enzo... Mochten jullie een kindje hebben, gaat iedereen dan weer aan de hormonen?
Hier heb ik nog niet overnagedacht. Al neig ik er nu nog na om te zeggen dat de ring er na die tijd weer ingaat. Maar als het nog lang duurt , dan blijft die daarna misschien wel even uit O-).

Women86 spannend morgen, ehh vandaag.

Aurum sterkte met je gestuiter :* .
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 07:36:27 #117
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102575965
Hoe groot is de kans dat je cyclus hetzelfde blijft nadat je stopt met de pil? En hoe groot is de kans dat je cyclus (veel) langer wordt na stoppen met de pil? Wat is de maximum cyclus?
pi_102576257
Thanks Setiwe :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:36 schreef Oksel het volgende:
Hoe groot is de kans dat je cyclus hetzelfde blijft nadat je stopt met de pil? En hoe groot is de kans dat je cyclus (veel) langer wordt na stoppen met de pil? Wat is de maximum cyclus?
hoe groot is de kans dat je je precieze cyclus nog weet voor je aan de pil begon?

Wat wil je bereiken met deze vragen?
pi_102579289
ik menstrueer nog niet maar heb al wel een test gedaan en die zegt maar 1 streepje :{ dus ik denk dat wij nu door gaan naar de derde ronde...
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:24:42 #120
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_102579717
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 30 september 2011 01:41 schreef Sethiwe het volgende:[/b

Ik begrijp hieruit dat je Nuvaring hebt gebruikt?

Toen ik hem eruit haalde duurde het 54 dagen totdat ik ongesteld werd..
De volgende duurde 39 dagen ..

Dat stelde me enigszins gerust.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_102580026
W86, hoe lang duurt je cyclus nu? Succes met afwachten!
pi_102580542
mijn cyclus is soms iets onregelmatig, maar mijn vorige was 29 dagen. Ik zit nu op dag 29 maar nog steeds geen }) . Nu ga ik natuurlijk ook weer allerlei dingen lezen over dat bij sommige mensen de test pas na een week over tijd positief was enz. Dat moet ik ook helemaal niet lezen maak ik mijzelf alleen maar onzeker van! Ga er vanuit dat ik dus weer een iets onregelmatige cyclus heb en dat ik gewoon vandaag nog of een van de komende dagen menstrueer.
* women86 geeft zichzelf een nuchtere schop onder dr kont en gaat zo richting drogist voorraadje tampons halen (hoopte ze niet meer nodig te zijn dus niets meer in huis :P) beetje vervelend als ik toch morgen menstrueer en de winkels zijn dicht :+
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:18:26 #123
309370 Nanadu
pi_102583598
W86 lastig is dat he het afwachten tot je ongesteld wordt (of niet).

Ik ben vandaag op kraambezoek geweest bij een 2 weken oude baby en hierdoor is het gevoel dat ik zwanger wil worden nog eens extra versterkt. Helaas moeten we geduldig afwachten tot er raak wordt geschoten ;)
pi_102584756
Hier nu lage rugpijn -O- Wel jammer, ik had zo gehoopt dat het ook deze keer bij ronde drie raak zou zijn.
Over de anticonceptie na de bevalling, ik 'mag' niet meer (drie keer keizersnede is de max) dus waarschijnlijk laat ik me steriliseren tijdens de ks van deze.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:22:58 #125
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102585854
rijstebuiltje zijn jullie ook aan het wachten op een 2e streepje?
pi_102586584
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 00:48 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

katyM weet je het heel zeker dat het je eisprong was, of toch van het weekend nog een poging wagen?

[..]

Ik voelde echt steekjes, maar misschien waren het gewoon m'n darmen :@. Ik heb ovutesten gedaan gister en vandaag en nog steeds een standaard vaag streepje te zien, niets dikgedrukt.

Ik zit nu op dag 14 en hoop wel dat ik m'n eisprong een dezer dagen kan localiseren :D. Vorig jaar toen ik stopte met de pil, had ik ook eerste cyclus 22 dagen en daarna steeds 30/31. Ik heb de 22 dagen nu ook gehad, dus ik hoop dan nu op eentje van 30/31. Dat betekent dat de eisprong nog moet komen.

Nanadu, ik ken dat, zo'n kleine baby, zo lief en die geur O+. Hoop op 2012, dat wij dan ook zo'n schatje in ons armen mogen houden. :).

[ Bericht 2% gewijzigd door KatyM op 01-10-2011 18:13:39 ]
pi_102599315
Rijstebuiltje :* , ik gebruikte idd de nuvaring. "Fijn" dan weet ik dat het vaker kan gebeuren bij nuvaring.
Ik heb hem ooit een keer eerder een maand uitgehad toen ik een maand of wat niet ongesteld werd en toen was het dat ik al ongesteld werd na 3,5 week (en heb ik de nuvaring weer terug gedaan). Ik ben wel zo realistisch dat het niet elke keer hetzelfde hoeft te zijn. Maar wachten op de start van het productief klussen duurt lang :@ .

Jammer w86 hopelijk de volgende ronde meer geluk.

KatyM er is dus nog hoop dat je productief aan de klus kan en je man in de buurt is ;) .

Milka sterkte met je rugpijn :* , zou het geen kwaaltje kunnen zijn? Zwangerschap hoeft toch niet altijd dezelfde symptomen te geven? Of is jou persoonlijke ervaring anders, je hebt tenslotte veel meer ervaring dan mij.

Nanadu wat heerlijk zo'n kleintje van 2 weken O+ . Ik heb ook weer een aantal vriendinnen die zwanger zijn, dus kan eind dit jaar, begin volgend jaar ook weer kleine babies knuffelen.
pi_102603716
Nog geen streepjes helaas dus. W86, misschien kan het nog deze ronde, anders de volgende keer.
Nou KatyM dat wordt klussen binnenkort!
Ik vind het heerlijk weer zonder de pil. Veel stabieler en blijer, helaas wil man niet zijn leidingen laten knopen, dus na de tweede zoek ik een andere oplossing. Spiraal was geen succes de vorige keer, ik bleef bloeden. Na acht maanden er uit laten vissen door de ha.

Gisteren op een Bbq een hoogzwangere vriendin weer eens gezien. Het is dat ik zo lelijk zwanger ben, maar toch kriebelde het weer. Stuiter peuter kon er maar niet over uit dat er een baby in de buik zit en of die nu ook sliep. En vanochtend weer of de baby in de buik nu ook wakker was. Heerlijk idee dat er misschien volgend jaar zo'n gesprek thuis kan plaatsvinden over mijn bolle pens. Zwijmel, rammel!
pi_102603799
Sopho dat lijkt mij ook zo gezellig, dat soort gesprekken! Daar kan ik echt naar uitkijken. O+
pi_102608157
wie kan mij ff helpen, is je eerstvolgende menstruatie normaliter 28 dagen na de start van je periode of 28 dagen na het eindigen ervan. Ik weet het even niet meer en het internet zegt verschillende dingen :')
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:19:41 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102608232
De eerste dag van je cyclus is de eerste dag dat je ongesteld wordt aurum, dus je volgende periode is ca 28 dagen na de eerste dag van je menstruatie.
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:23:08 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102608340
Hoe staat het ervoor eigenlijk? Nog geen tekenen?

Ik las in het voorbijgaan dat het bij Frummeltje eindelijk is doorgebroken? Balen meid :* maar laat het nu allemaal maar even goed stabiliseren terwijl jij je bezig gaat houden met je grote dag! ^)
pi_102608585
Nope nog niks, maar vandaar de twijfel.. ik las ergens dat het 28 dagen na het einde is, dan zou woensdag d-day moeten zijn.

Naja we houden de spanning er nog even in :P
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:34:28 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102608727
Nouja, die 28 dagen is natuurlijk per vrouw verschillend he. Als ik op dag 28 zit ben ik overtijd en waarschijnlijk zwanger ;) Frummeltje heeft 58 dagen moeten wachten...

Maargoed, als jij een cyclus van 28 dagen hebt, dan is dag 29 de dag dat je menstruatie weer doorbreekt. (en dus dag 1 van de volgende cyclus)
  Vis een optie? zondag 2 oktober 2011 @ 13:57:34 #135
70532 loveli
N
pi_102609506
28 dagen na het begin, 28 dg is de gemiddelde cyclusduur. Bij veel vrouwen wordt de cyclus korter naarmate ze ouder worden, maar dat is niet verplicht.
crap in = crap out
pi_102614756
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
Bij veel vrouwen wordt de cyclus korter naarmate ze ouder worden, maar dat is niet verplicht.
Is dat zo?
Bij mij juist langer, dus dan word ik misschien jonger ipv ouder. :D

Succes hier dames! ^O^
Laat ik jullie niet in het Als-topic tegenkomen. }:|
pi_102636958
Kolonia moet je nog oppassen dat je niet te jong wordt :P.
Ik ga mijn best doen om niet in het als-topic te komen, maar wens een ieder die daar helaas zit wel heel veel succes en hopelijk dat er daar voor iedereen tweede streepjes komt, lb en kolonia O+ .

Aurum spannend, het is maandag je kan testen O-). Of wacht je nog even af?
pi_102639757
Hier nog steeds rugpijn maar geen bloed geeft moed. Al denk ik dat morgen de hel losbreekt.....
Aurum,hoe staat het bij jullie?
pi_102640446
Spannend meiden, die NODs!
Ik zit vandaag op dag 8, ga vanaf nu ovutesten doen. Kijken wat daar uit komt. Heb nog wel 5 dagen antibiotica, ben benieuwd of dat nog invloed heeft op alles.
pi_102641126
Frummeltje, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Heel veel succes met alle bruiloftsvoorpret en daarna weer vol goede moed aan de klus ;) .

milka, ik duim nog even hoor!

aurum, hoe is het bij jou??
pi_102641890
Aurum, ik ben ook benieuwd! En Milka, wat jaantje al zei: ik duim ook nog even door :)
pi_102642174
Aurum, hoe gaat het daar? en Milka, geen bloed geeft moed, lol! *)

Ik begin aan het einde van de week met de ovutesten. Volgens al die internet cycles reken dingen ben ik aan het eispringen op 9 of 10 oktober.Eens kijken wanneer het nu echt plaatsvindt. :P Ik ben niet nieuwsgierig, wil het gewoon graag weten.

Bij mij was de }) sneller voorbij dan gedacht. Ik zat met vier dagen er al weer hoog en droog bij.
pi_102643755
geen bloed geeft moed ^O^ dat vind ik wel een hele goede haha! dat is hier ook aan de orde... 2 dagen na mijn NOD en negatieve test nog steeds geen bloed (dus dat geeft mij ook moed)
Milka ik duim voor ons allebei!

spannend alle aankomende NODjes!

Ik lees bij velen (op meerdere sites) dat ze gebruik maken van ovutesten. Wat is daar de precieze reden van? Ik lees nl. ook bijna bij iedereen dat ze in de klusweek om de dag klussen *; Waarom nog ovutesten dan? Ik heb zelf nl. ook een onregelmatige cyclus maar niet zo onregelmatig dat mijn eisprong niet in de klusweek zou vallen. Ik snap het overigens wel bij onregelmatige cyclussen die echt wel 10 dagen oid. met elkaar verschillen dus begrijp me niet verkeerd.
pi_102644863
Geen beeb deze maand, de rode draak ( :P ) is vanmorgen gearriveerd. Ik hield er al niet echt rekening mee. Was wel jammer dat mijn lief een beetje sip was, want die had wel goede hoop.

Volgende keer dan maar! *;

ik ben zo iemand met een klachtenvrije periode, dus ik voel het ook niet aankomen. Het is er ineens en na 3 dagen is het ook weer over. Heeft zo zijn voordelen, maar je zit tot het laatste moment in spanning :')
pi_102645266
Jammer Aurum :(
pi_102645356
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:33 schreef Women86 het volgende:
geen bloed geeft moed ^O^ dat vind ik wel een hele goede haha! dat is hier ook aan de orde... 2 dagen na mijn NOD en negatieve test nog steeds geen bloed (dus dat geeft mij ook moed)
Milka ik duim voor ons allebei!

spannend alle aankomende NODjes!

Ik lees bij velen (op meerdere sites) dat ze gebruik maken van ovutesten. Wat is daar de precieze reden van? Ik lees nl. ook bijna bij iedereen dat ze in de klusweek om de dag klussen *; Waarom nog ovutesten dan? Ik heb zelf nl. ook een onregelmatige cyclus maar niet zo onregelmatig dat mijn eisprong niet in de klusweek zou vallen. Ik snap het overigens wel bij onregelmatige cyclussen die echt wel 10 dagen oid. met elkaar verschillen dus begrijp me niet verkeerd.
Ik denk dat je met ovu-testen nog beter kunt 'richten'? :) Ik had me voorgenomen om die testen pas te overwegen als we minstens een half jaar bezig zouden zijn. Door die testen zou het voor mij persoonlijk allemaal wat meer 'geforceerd' gaan lijken en ik wilde het zo lang mogelijk 'leuk en luchtig' houden. Maar mijn schoonzusje, bijvoorbeeld, die is al sinds poging 1 al aan het temperaturen. Daar voelt zij zich het prettigst bij :)

Aurum, jammer! Volgende keer beter :) :*
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:49:16 #147
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102647640
4 dagen na NOD, geen bloed, geen 2e streepje, geen pijn. Gewoon, niets..
pi_102647811
woei, ik ga hier weer heeeeel langzaamaan meeschrijven. En deze kloon deed het nog, handig.

We hebben een dochter, heel lief meisje, en we willen graag een tweede kindje mocht het lukken. We hadden in gedachten om ergens volgend jaar te stoppen met de pil maar ik voel me zo rot bij de pil dat ik, na gesprek met man, direct ben gestopt. Meer om beter in mijn vel te zitten maar mocht ik zwanger raken is het helemaaaal geen probleem.

Dit keer in eerste instantie zonder allerlei ovulatietesten en ook nog geen verplicht gesex op due dates etc.
Dus ik dacht, laat ik me hier eens melden, zit nog een beetje te twijfelen of ik nu ook meteen aan het foliumzuur moet.
pi_102648016
Welkom sterrenmunt! Ik zou toch wel gelijk met foliumzuur beginnen ja :)
pi_102648351
Hoi sterrenmunt!
Wat ik neem is ''Etos zwanger worden'' pilletjes, zit foliumzuur in, maar ook gelijk alle vitaminen en mineralen die je nodig hebt. :)
pi_102648648
}) :( en wij gaan door naar de volgende ronde...
volgende NOD zetten we maar op 2 november

Oksel vervelend die onzekerheid! Ik hoop natuurlijk voor jou nog op een 2e streepje!

Ik gebruik de davitamon fem fit, zit ook alles in!
pi_102649239
Hè stom Women86 !!:(
pi_102650587
Jammer Women86! :*
pi_102652735
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef sterrenmunt het volgende:
woei, ik ga hier weer heeeeel langzaamaan meeschrijven. En deze kloon deed het nog, handig.
Succes!

Ik ken je nog van toen, maar ben vergeten wiens kloon jij ook weer bent. :'(
Mag ik een pm. :)

Al gevonden.
Ik hoop dat je snel nog zo'n mooi exemplaar erbij hebt. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Kolonia op 03-10-2011 16:45:44 ]
pi_102653069
Wat leuk!
Ik dacht dat je nog niet wilde joh, maar snap je verhaal wel trouwens :D
Ben benieuwd!
pi_102656757
Hallo! Hier een kloon (ik doe nog even niet aan PM's)
Ik heb al een heerlijke dreumes en we gaan nu dus proberen voor een tweede kindje.
Ik ga me eens even verdiepen in dit topic
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:34:05 #157
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102656876
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef sterrenmunt het volgende:

We hebben een dochter, heel lief meisje, en we willen graag een tweede kindje mocht het lukken. We hadden in gedachten om ergens volgend jaar te stoppen met de pil maar ik voel me zo rot bij de pil dat ik, na gesprek met man, direct ben gestopt. Meer om beter in mijn vel te zitten maar mocht ik zwanger raken is het helemaaaal geen probleem.

Dit keer in eerste instantie zonder allerlei ovulatietesten en ook nog geen verplicht gesex op due dates etc.
Dus ik dacht, laat ik me hier eens melden, zit nog een beetje te twijfelen of ik nu ook meteen aan het foliumzuur moet.
Welkom terug! Leuk dat jullie er weer voor gaan...

Ik zou wel met foliumzuur beginnen vast....

@Brrompje, jij ook succes!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102658495
Leuk sterrenmunt dat jullie er weer voor gaan O+ , succes! Ik weet nog wie je bent

Brrompje, ben erg benieuwd wie jij dan bent! Ook succes gewenst
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:22:28 #159
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102658875
Hi meiden!

Ik heb al onwijs lang niet meer meegeschreven :@...wel meegelezen en meegeleefd :). Ik kom nu even onbeschoft binnenwalsen met een vraag. Morgen is mijn NOD en er zijn nog helemaal geen tekenen van een naderende menstruatie. Normaal gesproken zijn die er overduidelijk wel dus uit nieuwsgierigheid en ongeduld heb ik net een ovulatietest gedaan (geen idee waarom precies) en die is echt knallend positief. Zo donker heb ik 'm zeg maar nog nooit meegemaakt. Als ik google aanslinger kom ik op verschillende verhalen (uiteraard) maar heeft iemand hier dat al eens meegemaakt? En wat kwam daar uit? Morgenochtend ga ik écht testen maar pff, ik ben zo nieuwsgierig! Overigens heb ik helemaal geen kwaaltjes...heel gek. Vorige maand was ik enorm misselijk en had ik zere borsten en nu...helemaal niks!

* Tante_Soesa gaat proberen rustig te blijven tot morgen...
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:25:01 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102658994
Als ie echt zo enorm knalpositief is zou ik gewoon nu nog even een zwangerschapstest doen :) Dan heb je wel genoeg hormoon in je urine om ook 's avonds een positief resultaat te kunnen geven...
pi_102659298
Ooooh spannend! *O*
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:32:46 #162
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102659404
Jaaa, dat durf ik geloof ik nog niet helemaal :@ :'). Ik weet ook niet helemaal wat ik hiermee wilde bereiken haha! Morgen is pas m'n NOD dus ik moet van mezelf (en m'n vriend) nog even wachten. Pff...
pi_102659425
Tante_Soesa: ik! Het is zeker waar, testen jij!!
Heb even wat oude berichtjes gekopieeerd O+ O+ .Ik gebruikte ovulatietesten omdat ik al maanden aan het wachten was op een menstruatie en probeerde een eisprong te vinden

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Nog steeds hetzelfde knalpositief hier hoor. Ik heb zaterdagavond pas voor het eerst getest, zou dan maandagmiddag de test weer lichter moeten kleuren?
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef Poezebeest het volgende:
Kun je zwanger zijn poppejans??
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook :') , maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..

Ik ga zo op naar een drogisterij :)
Morgenvroeg CB testen

Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen

[ afbeelding ]

IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :D :D :D :D
nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:34:51 #164
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102659527
Ooohh Poppejans O+! Wat lief dat je die berichtjes erbij hebt gezocht! Dit maakt mij nog nerveuzer haha! Ik twijfel nog even door :D
pi_102659565
Wat leuk om te lezen Poppejans! O+. Ik had vandaag al best veel afscheiding, dus dacht dat vandaag wel m'n eisprong moet zijn, maar test laat niks zien. Dus hopelijk morgen dan :).

Enne Soesa, waaaarom nou wachten tot morgen? ;)
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:35:31 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102659567
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ooohh Poppejans O+! Wat lief dat je die berichtjes erbij hebt gezocht! Dit maakt mij nog nerveuzer haha! Ik twijfel nog even door :D
Pies nou gewoon effe over die test heen, ben je meteen van de spanning af ook :D
pi_102659609
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Pies nou gewoon effe over die test heen, ben je meteen van de spanning af ook :D
Precies Tante_Soesa! Ik vind je PUPO hoor
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:41:10 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102659862
Haha, dat klinkt goed ;) . Maar...ik ben eigenlijk nog niet eens overtijd he. Ik zit mezelf volgens mij alleen maar gek te maken zo...De enige reden dat ik zo zit te hyperen is dat ik eigenlijk nooit een hele duidelijke ovulatietest heb gehad (PCOS) en nu ineens wel (2e ronde medicatie). Wat fijn dat ik dit allemaal hier kwijt kan O+ :D. Als ik weer naar het toilet moet doe ik denk ik een testje...(ooohh, wat ben ik bang voor een negatieve test)
pi_102659905
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat dus! :D

Welkom terug sterrenmunt! Veel plezier en succes!

Spannend ook bij jullie Oksel!

Ik ben ergens vorige week ongesteld geworden. Wel jammer maar ook wel verwacht hoor. Op naar de volgende ronde! *O*
pi_102661134
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha, dat klinkt goed ;) . Maar...ik ben eigenlijk nog niet eens overtijd he. Ik zit mezelf volgens mij alleen maar gek te maken zo...De enige reden dat ik zo zit te hyperen is dat ik eigenlijk nooit een hele duidelijke ovulatietest heb gehad (PCOS) en nu ineens wel (2e ronde medicatie). Wat fijn dat ik dit allemaal hier kwijt kan O+ :D. Als ik weer naar het toilet moet doe ik denk ik een testje...(ooohh, wat ben ik bang voor een negatieve test)
Ja maar al ie is negatief, dan weet je het maar. :) Ik heb goeie hoop *O*

Jammer regenboogjes, op naar volgende maand! :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:29:58 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102662597
drup drup drup

Moet je al plassen tante soeza?
pi_102662985
We zijn gelukkig niet dwingend hoor :@..
pi_102663638
Hoi sterrenmunt! Volgens mij weet ik ook nog wie je bent! ;) Leuk, en succes! :)

En Brrompje, ben benieuwd wie jij dan bent! Ook succes natuurlijk!

Tante _Soesa, ik ben wel erg benieuwd hoor!! Plassen!! :Y
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:51:56 #174
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102663884
Haha! Ik voel de druk ;) O+ ! M'n vriend is nu niet thuis dus sowieso wordt er het komende uur niet getest. Ik denk echt (hoop) dat ik het tot morgenochtend uitstel. Als ik heb getest laat ik het jullie sowieso weten!
pi_102664119
hee brrompje, ik ben ook nieuwsgierig, ben benieuwd wie jouw dreumes is.

thanx voor het warme welkom terug! Ik had wel verwacht dat er mensen waren die me zouden herkennen, is niet erg maar ik wil voorlopig niet met mijn eigen account alles op tafel gooien.

Ga woensdag maar weer foliumzuur oid aanschaffen. Baat het niet dan schaad het niet toch...
pi_102664679
Er komen inderdaad steeds meer dreumesmama's bij, gezellig! Hopelijk straks weer allemaal tegelijk zwanger! :)
pi_102666555
W86 op naar de volgende ronde!

LOL ik heb gisteraaf een beetje aan mijn ouders door laten schemeren dat we bezig zijn. Moeders deed gelijk *glunder*, vader deed gelijk ratio -> goed dat we door willen naar de volgende fase maar manlief kan beter eerst school afmaken etc.

Nou denk ik dat mijn ma mijn pa geschreeuwd heeft :')

Hij belde vanaaf wanneer ik een bakkie kwam doen, want mijn moeder (code voor vader) wil met mij praten over gister. Dus ik blijf stil. Over kinderen. Ik blijf nog steeds stil. Over de timing en dat wat hij zei niet zo handig was. Dus ik begin te lachen, hoor je mijn moeder op de achtergrond dat het goed was dat ik het tegen ze gezegd had. Waarop vaders zoiets had van ik zie je vrijdag wel.

Ouders :+ O+
pi_102669468
Women86, wat jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Echt balen! Maar nu kun je lekker een wijntje drinken en op naar de volgende ronde! :*

Welkom Brrompje, sterrenmunt, Tante_Soesa. Leuk dat jullie er zijn! T_S, laat je iets weten morgen???

Milka82, en weet je al iets meer? Al iets doorgebroken, of (hopelijk) juist niet?

Jammer aurum dat het deze ronde niet is gelukt. Heb je je lief al weer een beetje op kunnen vrolijken? Grappig hoe ouders kunnen reageren ja! Maar als ze eenmaal zo'n kleintje vast hebben smelten ook zij. :Y Worden ze dan voor het eerst opa en oma?

Oksel, jij al nieuws? Rot is dat als je die onzekerheid hebt, niet ongesteld en ook geen positieve test.. hopelijk snel duidelijkheid ^O^

Ikzelf ben in afwachting (ik wilde verwachting typen, waar het hart vol van is *zucht*) van mijn NOD, zaterdag. Ik ben al aan het aftellen. Heb met mijn vriend afgesproken dat ik maandag test als ik dan nog niet ongesteld ben, want hij is er het weekend niet. Ik weet niet of ik dat geduld op kan brengen! Maar testen als ik alleen thuis ben is ook saai lijkt me. Dan zou ik eventuele vreugde alleen met jullie kunnen delen :-P

Misschien ben ik wel weer schijnzwanger |:( maar ik voel allemaal vanalles aan mijn borsten. Vooral mijn tepels doen zeer. Krampjes vanaf vanmiddag. Maarja kan natuurlijk ook de aanloop voor de ongesteldheid zijn. Ik probeer me in elk geval niet te veel te verheugen, want dan is de teleurstelling zo groot als ik niet zwanger blijk te zijn.

Ok nog even geduld tot het weekend in ieder geval. Duim voor me dames!
pi_102673036
heej allen!!!

Women, ruk dat het niet gelukt is deze maand meid! Kus en knuffel jouw kant op! :*

Kwisted, haha, schijnzwanger! Erg he dat dat kan? En ik vroeger maar denken dat alleen konijnen daar last van hadden... Je nod is bijna, nog even volhouden!

Tante_: Jeutje, anders maak je het even spannend hier! Wow, ben benieuwd naar je test! Ik duim hoor!!!

De rest: :W :* :s)

Nog nieuws van mij:
ben vandaag bij gyn geweest, zijn nu officieel in 'traject' gestapt. Lekker snel en grondig, zeg maar! Niet getest omdat NOD ws wat later valt, dus kan zijn dat ik alsnog gewoon zanger ben nu, zal er woensdag een vroeg testje aan wagen :)

:W
pi_102676280
Welkom terug sterrenmunt, brrompje en tante_soesa :W.
Hopelijk kunnen jullie snel door.
Spannend tante_soesa nog een paar uur en dan kan je testen, ik duim vast ^O^ .

Jammer regenboogje en women86 :* s.

KatyM duurt ook wel lang voor je, kan je hem niet gemist hebben? Vorige week dacht je toch dat die al was? Of was je toen ook al aan het testen, dat weet ik even niet meer :?

Oksel vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.

Kwisted hopelijk kan je dat snel typen ;). Hopelijk is het niet schijn, maar echt, ik zal ook voor jou duimen ^O^

aurum wat leuk dat je het een beetje verteld heb aan je ouders en hoe je moeder reageert. Ik heb zelf mijn mond nog dicht gehouden tegen iedereen, benieuwd hoelang ik dat volhoud. Ben soms nog wel een beetje een kwebbeltante :').

Designed ik duim voor je dat het traject niet nodig is en dat je woensdag een mooie tweede streep hebt ^O^ .

Voor allen laat het maar streepjes regenen nu het herfst is :* .
pi_102676506
Net getest,niet zwanger.....
pi_102676611
Jammer milka! :*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:07:50 #183
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102676991
Same here....

Test bleef witter dan wit. Maar, er is ook nog steeds geen bloed te bekennen! Ik vind het raar...over paar dagen (bij uitblijven van menstruatie uiteraard) nog maar eens testen...

Bedankt voor het meeleven iedereen :*

Milka, balen -O-
pi_102677420
Ah, tante Soesa en Milka, nog geen streepjes! Maar jemig, wat was dat even spannend om te lezen na de lijst van comments van Poppejans. -O-

Welkom Sterrenmunt (ik lees later wel wat je niet kloon naam is ;) ) en Brommpje, succes met :7 en dat het maar snel raak is.

Spannend Kwisted, eens kijken of je het weekend kan volhouden om niet te testen. Ik zou er moeite met hebben eerlijk gezegd.

Designed, wat gaan ze nu dan doen? Zou wel fantastisch zijn als je ineens zwanger blijkt te zijn!

Aurum, wat grappig dat je ouders het nu al weten dat je bezig bent. Houd je het wel stil voor de rest en zij dan ook?

Hier zijn we weer aan het batsen gegaan met goede moed zonder druk of iets. Gewoon omdat het leuk is. :o Wat kan een maand lang duren overigens!

Voor de rest: :W :s) :W
pi_102678599
Jammer Milka en TS :*

@kwisted: lief is alweer opgevrolijkt :Y Pa en ma worden dan voor het eerst opa en oma dus dat maakt het extra spannend.

@Sopho: Ik houd het stil voor de rest inderdaad en mijn ouders houden hun mond wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door _aurum_ op 04-10-2011 09:53:27 ]
pi_102678811
Balen Milka en tante_Soesa :*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:12:26 #187
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102679377
Nog niets.. niets. Geen pijn, gewoon, niets. Overigens ook niet getest.

Ik denk dat de dame gewoon even moet bijkomen van 10 jaar de pil, en ze over 2 weken enorm ongesteld wordt.. :P
pi_102680368
Welkom (nieuwe) aanwas, veel succes!!!

Balen aurum en W86, het klonk zo hoopvol...
Milka, tante_soesa en oksel; zolang er nog geen bloed is, wie weet!

Voelen jullie je eisprong? Ik voelde zaterdag steekjes links onderin mn buik, ben benieuwd of dat mn eisprong was. Qua cyclus zou het goed kunnen. We hebben zaterdagmorgen nog gebatst, dus als het mn ei was, zitten we volgens mij goed...

Kwisted, knap dat je het kan volhouden tot na het weekend! En designed, hou ons op de hoogte he.. woensdag, spannend!
pi_102681269
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 03:20 schreef Sethiwe het volgende:

KatyM duurt ook wel lang voor je, kan je hem niet gemist hebben? Vorige week dacht je toch dat die al was? Of was je toen ook al aan het testen, dat weet ik even niet meer :?

Nou ik heb getest vanaf dag 8 en nog steeds elke dag een licht tweede streepje. En elke dag redelijk rond hetzelfde tijdstip dus denk niet dat ik hem gemist heb. Had vroeger veel cyclussen van 30/31 dagen, dus wie weet deze keer weer. Dan zou m'n eisprong echt wel vandaag moeten zijn. Zo niet is m'n cyclus misschien gewoon van slag (2e ronde na pilstop). Dan baal ik er echt van! Weet ook niet goed of ik dan doorga met testen. Afwachten dus.

Jammer Milka en Tante_Soesa! Maar misschien gewoon pas testen na je NOD dan :).
pi_102681350
Wat jammer, geen jompels nodig -O- . W86, Tante_S, aurum en milka... balen! En aurum, wat een schattige reactie van je ouders :D .

Oksel, frustrerend he? Maar het is op zich niet gek dat een cyclus de eerste maanden nog wat anders is. Niets om je (nu al) zorgen over te maken, maar vervelend is het wel.

Wekom sterremunt en brrompje! Geen idee wie jullie zijn, ik hoop dat jullie snel opheldering kunnen geven :7 . Veel succes dus!

Kwisted & designed, spannend voor jullie! Ik duim voor een mooi positieve test binnenkort!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:18:30 #191
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102683777
quote:
Even daarop inhakend: ik heb meteen tijdens de eerste poging 2 streepjes geplast. Maar, ik ben inderdaad wel zo'n 8 maanden daarvoor al met de pil gestopt. Anders betwijfel ik ook of het zo snel 'gelukt' zou zijn.
pi_102684093
Idd best interessant Oksel.
Afgaande op mijn pilloze cycli sinds april, heb ik nu voor het eerst een langere (39 dg) ronde gehad. Eerste paar maanden waren nog regelmatig. Zou mijn lichaam dan nog aan het ontpillen zijn, en dat die eerdere bloedingen niet door een eisprong kwamen? Ik meende wèl te kunnen voelen wanneer de eisprong plaatsvindt...
Zekerheid heb je eigk alleen met ovutesten, maar daar heb ik nog geen zin in.

Wij gaan weer richting vruchtbare batsdagen! Nog even profiteren voordat mijn vent straks een paar dagen weg is...

Iedereen weer succes met klussen/ afwachten/ testen!
pi_102692844
zo evenstraks alles weer bij lezen :) Succes alle 'nieuwelingen'!

[ Bericht 11% gewijzigd door Women86 op 04-10-2011 21:58:38 ]
pi_102707331
nou ja, nog steeds niet ongesteld maar het kan nu echt niet meer ver weg zijn, echt alle symptomen... moet nog ontpillen denk ik, nu sinds juli gestopt.Succes maar weer voor iedereen!
pi_102710282
Balen Milka...! En ook Tante_Soesa een negatieve test!

Wij gaan als het goed is de vruchtbare dagen weer in, dus die gaan we goed benutten! ;)
pi_102710600
zo nu even helemaal bij gelezen...
bedankt voor alle lieve en warme reacties, doet me goed :Y
designed en kwisted ik duim voor jullie aankomende dagen... positieve testen willen we zien!
Balen Milka en tante soesa, voor jullie hopelijk een positieve volgende ronde!
de rest natuurlijk ook allemaal succes!
freubelot ik voelde mijn eisprong nooit tot de vorige keer. toen ook steken onderin de buik.
pi_102712607
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:24 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nou ik heb getest vanaf dag 8 en nog steeds elke dag een licht tweede streepje. En elke dag redelijk rond hetzelfde tijdstip dus denk niet dat ik hem gemist heb. Had vroeger veel cyclussen van 30/31 dagen, dus wie weet deze keer weer. Dan zou m'n eisprong echt wel vandaag moeten zijn. Zo niet is m'n cyclus misschien gewoon van slag (2e ronde na pilstop). Dan baal ik er echt van! Weet ook niet goed of ik dan doorga met testen. Afwachten dus.

Toch even mezelf quoten :@ maar ben zo blij.

Vandaag m'n eisprong gevonden met ovutest :) Heb afgelopen zaterdag gesext en vandaag ook. Dus ik hoop dat dat genoeg is. Wel fijn dat het nu gelijk zo'n normale cyclus is na het stoppen. Morgen eens kijken hoe snel het streepje weer lichter wordt.. :)
pi_102716184
STREEPALARM!!!

unbelievable, op twee testen!.......
Mijn god, ik ben zwanger*!!
Ik sta strak van de adrenaline! Jeeeeezzzz...

(*al blijf ik het nogal 'onder voorbehoud vinden' totdat ik een knaller van een test heb gezien. Ze zijn me nog iets te vaag, morgen meer!)
pi_102717307
GEFELICITEERD!!!! Oh wow wat geweldig meid!

En hoe voelt dat nou?? Geniet er van! echt super!
pi_102717579
KatyM Super dat je je eisprong hebt gevonden :s) en dat je er ook al gebruikt van hebt kunnen maken, nu weer even twee weken duimen ^O^ en dan 9 maanden oO<.

Designed laat de streepjesregen beginnen, gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Als 2 testen het zeggen hoeft het echt niet onder voorbehoud!!!! Laat je ons nog meegenieten van de testfoto's?

Oksel dank je voor de link, ik denk dat het ook voor mij geldt dag 47 inmiddels, ik zal wel goed aan het ontpillen ehh ontringen zijn.

Freubelot spannend ^O^ .

Mangostine en labelloo succes met batsen *; .

En voor alle anderen wachtende, klussende of }) balende dames die ik vergeten ben :*
pi_102717905
Kwisted, voelt eigenlijk heel eng! Ben zo bang dat het misgaat, of dat ik iets verkeerds
eet/ doe.... Ben er nogal van ondersteboven dat het zo snel is gegaan :) Mijn god, volgens de gyn zou het allemaal moeilijk,moeilijk gaan.... Jeetje!

Sethiwe, I know, twee testen zeggen genoeg natuurlijk... Maar ik wil gewoon duidelijkere streepjes zien! Hier de laatste test van vanmiddag, eentje gewoon en eentje met bewerkt contrast :) Krijg er maar 1 als afbeelding op, de ander staat onder de link...

http://i1102.photobucket.(...)eal/streep5010-1.jpg

pi_102717927
dubbel...
pi_102718392
Designed snap dat je erg onzeker bent :* en ook heel blij :).
Maar een streep is een streep en die zie je :Y
Volgens mij heb je de test uitelkaar gehaald of niet?
Heb nog niet zoveel ervaring met testen.
Ga je morgen met ochtendurine nog testen, dan is het toch beter te zien heb ik hier gelezen.
Welterusten voor vannacht of stuiter je nog de hele nacht door :+ *O*
pi_102718625
Sethiwe, haha, stuiter hopelijk toch wel m'n bed in vanaaf, maar geeft idd een kick dit!
En ja, heb de test gesloopt (heb er nog 1) nadat ik op internet had gelezen dat je het dan beter kunt zien. Zat ook zo'n irritant glazen plaatje voor, dus werkt beter als ze open zijn!

Morgenochtend gaat er zeker nog een test tegenaan! Ik zal 'm zodra ik tijd heb ook hier posten :)

Slaap lekker!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 04:22:13 #206
279894 winka
There is no place like home..
pi_102721867
Designed gefeliciteerd *O* En natuurlijk ook voor alle dames die de laatste tijd een tweede streepje hebben geplast :*

Ik heb lang getwijfeld of ik het zou posten, maar ik doe het toch maar. Misschien komen er wel goede tips, want ik begin een beetje wanhopig te worden ;(
Nu het zwanger worden maar uit blijft, beginnen mijn vriend en ik een erg gefrustreerd te raken. De sex is al niet leuk meer en mijn vriend komt nu ook niet meer klaar in mij.

Voordat we hieraan begonnen waren we al niet van die sexbeesten, hooguit éen keer per week en we waren ook nooit gericht op het klaarkomen. Het interesseerde ons niet of dat gebeurde of niet, alshet maar fijn was. MIjn vriend is wel altijd onzeker geweest over zijn prestaties, maar daar was (en is) natuurlijk helemaal niets mis mee *;

Maar nu we gefocused zijn op zwanger worden en het wel handig is dat ik om de dag zaadjes in me heb (of minimaal een paar keer) in mijn vruchtbare week, gaat het helemaal mis. Hij wordt onzekerder en ik ga me ook afvragen of het niet allemaal aan mij ligt, dat ik niet teveel push etc. etc.

Ik weet dat het 't beste is als we het allebei loslaten en eerst eens gaan proberen om het weer leuk tussen de lakens te hebben. Maar ik heb het gevoel dat we daar niet zo heel veel tijd voor hebben. Over een half jaar wordt ik 34, mijn vriend is 38. Okee, we zijn niet hoogbejaard, maar ik heb het gevoel dat we niet de luxe hebben om te denken van : 'we zien wel'.

Nu heb ik zelf ook al eens onderzoek gedaan en ik lees ook over bepaalde erectiepillen. Ik heb dit voorzichtig aan mijn vriend voorgesteld en die was er niet zo heel happig op. En dat kan ik me ook wel voorstellen. Mij maakt het geen bal uit, ik zie het gewoon als een hulpmiddeltje (net als sexspeeltjes), maar ik kan me voorstellen dat een man dit als een regelrechte afgang ziet..

Ik hoop dat jullie nog tips voor ons hebben :) Het lucht in ieder geval op om dit op te schrijven. Ik ga maar weer eens een poging doen om te slapen :z
pi_102722065
Wow, designed!!! *O* *O* *O* Wat super! Gefeliciteerd, ontzettend fijn dat jullie de verdere medische molen bespaard blijft :Y.

Toch maar 2x per dag batsen dus? :D
pi_102722133
Winka, wat lastig... En dapper dat je het openlijk durft te zeggen. Ik merk hier ook wel dat het wat minder vrijblijvend is idd. Lichamelijk zit het (nog) wel goed, maar ik merk dat ik tijdens sex steeds meer bezig ben met zwanger worden. Maar ook de frequentie. Ik geloof niet dat mijn lief er echt last van heeft, maar hiervoor was sex meestal iets voor het weekend. Dan heb je lekker uitgebreid de tijd voor alles, zeg maar. Maar nu is een doordeweekse avond toch ook wel nodig, anders gaat het zeker een paar jaar duren ;) .

Hoe lang zijn jullie nu bezig? Als het al echt lang duurt, zou ik de stap naar de huisarts zetten. Ik heb vaak gehoord dat de medische molen een opluchting kan zijn, omdat de sex dan voor 'erbij' is (niet meer nodig om zwanger te worden).

Of ovulatietesten gaan gebruiken. Dan spreken jullie af dat je maximaal twee keer gericht 'klust', dan kunnen jullie de rest van de maand op jullie manier sexen.

Verder heb ik geen tips ben ik bang. :*
pi_102722286
Designed, ik snap dat je nog voorzichtig bent, maar ik gooi er vast een felicitatie-jompel in: *O* Van harte!!! *O*
pi_102722484
Gefeliciteerd Designed, dat zijn heus echt wel twee streepjes en je bent gewoon hartstikke zwanger!!

Hier begint de klusweek ook eraan te komen, de eerste ronde met ovutesten. Ik hoop dat ik een eisprong kan vinden. Ik weet niet, op een of andere manier zit er toch nog steeds in mn hoofd dat het zwanger worden bij mij niet zal lukken.
pi_102722850
woehoeeeee! net nog een testje gedaan, en weer streep :) ^O^
nu kan ik er niet meer onderuit denk ik ;)

Hahahaha, jaantje, 2x batsen it is indeed! :Y

thanks voor de felicitaties allemaal!!!!!!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:36:12 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102723084
designed, tof! Super! Van harte gefeliciteerd! *O*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:41:15 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102723164
Designed, van harte gefeliciteerd!!! *O* *O* Fijn dat je net aan de mmm "ontsnapt" bent.
pi_102723263
Designed!! *O* *O* Gefeliciteerd!! Supercool!!

Winka, wat goed dat je je verhaal even van je afschrijft. Lastig hoor! De meeste mensen zeggen dat je je er niet teveel mee bezig moet houden als je zwanger wilt worden, maar in de praktijk is dat een stuk lastiger! Ik vind de tips van Jaantje wel goed! Verder heb ik helaas ook geen tips voor je. Het enige wat mij op dit moment wel helpt om er niet teveel door geobsedeerd te worden is wat langer termijn denken. Dus in plaats van ik wil NU zwanger zijn denk ik nu ach over een jaar zal het vast gelukt zijn (dat hoop ik natuurlijk wel!!).
pi_102723629
*O* *O* *O* Designed *O* *O* Gefeliciteerd!!!!!!!!
Hopelijk is dit het begin van de streepjesregen in oktober!!

KatyM, gelukkig heb je je ei gespot, nu de (lange) wachtweken...

Marjolijntje :* Ik hoop dat de ovutesten jullie geluk brengen..

Winka, ik heb eigenlijk ook geen verdere tips voor je anders dan die van Jaantje. Ik hoop dat ovulatietesten inderdaad wat meer rust kunnen brengen, omdat je dan gericht seks kunt hebben. Op ie manier hoef je inderdaad niet héél vaak te seksen. Ik hoop dat er dan niet teveel druk op ligt..
pi_102723662
Omg designed! Goed gemikt! :o
Gefeliciteerd! *O*

winka, altijd vervelend als de sex niet meer alleen maar voor de leuk is. Ik herken wel dat het een verplicht nummertje wordt (letterlijk). Killing voor je libido...
Geen idee wat ik zou doen. Lijkt me erg frustrerend als je daardoor je vruchtbare momenten misloopt... verleiden die hap! (ik weet dat dat makkelijk gezegd is)
:*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:09:01 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102723670
designed *O* *O*

Van harte!
pi_102724084
Nou jongens, wat een felicitaties! Word er helemaal vrolijk van, bedankt!!!!

en ik gun alle niet-zwangeren net zoveel geluk als ik heb gehad, holy mozes, echt niet normaal!

ga me vandaag even verdiepen in de wereld ná de streep, geen idee wat ik nu moet doen eigenlijk... Hahahaha!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:34:33 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102724227
Stap 1 is je gyn op de hoogte brengen. Dan wordt er een echo ingepland rond 7/8 weken en als die goed is, wordt je weer doorgestuurd naar een verloskundige.

(zo ging dat bij mij tenminste en ik ben ongeveer op hetzelfde moment zwanger geraakt: tijdens de 1e stapjes in de mmm maar wel op een natuurlijk manier)
pi_102724268
*O* Designed! *O*

Streepjes! Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2011 @ 09:36:04 #221
309370 Nanadu
pi_102724272
Designed gefeliciteerd!!!

Winka lastige situatie. Ik begrijp heel goed dat als je al langer bezig bent het je sexleven kan beinvloeden. Ik vind het wel moeilijk om tips te geven, maar ik denk dat er goed over praten belangrijk is. In ieder geval sterkte ermee :*

KatyM wat goed dat je je eisprong hebt gespot. Als het bij ons deze ronde niet lukt dan wil ik ook met ovutesten gaan beginnen. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, dus ik moet nog wel even wachten :{

Verder niet zo goed bijgelezen, want ik ben een beetje druk hier.
pi_102724280
Kyara, thanks! Ga maar eens bellen dan :) Jeez, ben er helemaal nerveus voor!
pi_102724428
designed! Hurrah, wat goed :D Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_102724625
Designed, van harte gefeliciteerd, wat fijn zeg! *O* *O* *O*!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Nanadu het volgende:
Designed gefeliciteerd!!!

KatyM wat goed dat je je eisprong hebt gespot. Als het bij ons deze ronde niet lukt dan wil ik ook met ovutesten gaan beginnen. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, dus ik moet nog wel even wachten :{

Thanks iedereen voor de reacties :). Ik heb die ovutesten nu gelijk de eerste ronde gebruikt, omdat ik eigenlijk geen idee had. Maar het kwam precies overeen met de dag dat ik veel afscheiding had, dus als dat altijd zo is moet ik hem kunnen herkennen. Ik heb wel van dag 8 t/m dag 18 getest dus het vergt wel wat discipline. :).

Winka, wat een nare situatie. Ik kan je niet echt helpen, ik heb nu ik gestopt ben een hoger libido dan ooit, waar m'n man ook af en toe wel gek van wordt hoor. Maar misschien eens goed over praten en afspreken dat er de komende drie maanden alleen gesext wordt als jullie écht allebei zin hebben? Als het niet moet wordt het misschien wat minder beladen? Het lijkt me ook lastig om dat zwanger-willen-worden los te laten, maar deze situatie is ook niks. Kortom ik kan je ook niet echt helpen helaas..
pi_102726176
Winka, wat knap van je dat je hier je verhaal durft te doen. Wat een moeilijke situatie ook. Ik begrijp wel dat het voorheen niet zoveel uitmaakte dat je vriend niet klaar kwam, of dat je het niet zo vaak deed. Maar nu je er een doel mee hebt wil je natuurlijk wel regelmatig vrijen in je vruchtbare periode. Ik vind de tip van de ovulatietest een goede, en daarbij zou je natuurlijk ook kunnen gaan temperaturen. Ik zou denk ik je vriend niet teveel onder druk zetten.. En lief voor hem zijn en inderdaad misschien wat verleiding erin gooien ;)

Als het echt niet lukt zou ik eens naar de huisarts bellen, of er niet zoiets bestaat als een libido verhogend pilletje ofzo :9
pi_102726314
oh en ik was er haast zeker van dat het gelukt was, met de gevoelige borsten enzo. Maar nu zie ik het weer somber in :N Mijn borsten zijn toch niet zo gevoelig als ik zou willen. En ik voel ook helemaal niets aan mijn baarmoeder. Ik heb al 2dagen een heel slecht humeur, en dat voorspelt voor mij eerder dat ik ongesteld moet worden.

Omdat ik natuurlijk toch heel erg ongeduldig ben (en een beetje aangestoken door designed :@ ) heb ik vanmorgen een vroege test gedaan die al 4dgn voor de NOD kan worden afgenomen, en die was negatief ;( Nou stond er wel op de verpakking dat het 4dgn van tevoren maar 55% zeker is. Dus ik heb nog een beetje hoop. Maar ik ga er nu zeker niet meer vanuit.

*zucht* wachten duurt zo lang *klaag* }:|
pi_102727082
Kwisted, ik snap hoe je je voelt. Ik moet nog een week wachten en het lijkt wel een eeuwigheid. Ik denk dat het komt doordat het de eerste ronde is..

Eigenlijk zouden ze die vroege testen moeten verbieden. Als je vroeg test en het is negatief, weet je eigenlijk nog niets. Als je positief test, volgens mij ook niet, ik heb gelezen dat er dan nog dames zijn die ongesteld worden, omdat de vrucht dan niet goed is ingenesteld...
Ik hoop dat ik dit in mn hoofd kan houden als volgende week mn NOD nadert. Ik wil eigenlijk pas 1 of 2 dagen na NOD testen, als er dan nog geen bloed is...

Ik duim in ieder geval hard met je mee!!!
pi_102727224
Nu in ronde 6 duurt het wachten hier ook een eeuwigheid hoor, nog steeds ;)
Eerst wachten op de vruchtbare dagen, die dagen goed benutten en dan weer (langgg) wachten op de NOD.. Pfff!

Kwisted, ik duim nog even door voor je, dat je met je NOD wel twee mooie streepjes mag plassen!
pi_102727436
Bedankt meiden :*

Ik wacht het gewoon nog even af, en probeer niet te doemdenken. Ben altijd bang dat ik net degene ben die onvruchtbaar is ofzo..

Marjolijntje ik dacht dat het na een tijdje makkelijker zou worden, maar dat valt dan toch vies tegen begrijp ik. Jammer is dat :{

Freubelot, ja dat innestelen is ook nog ooit n probleem. Maar volgens mij kun je nooit vals positief testen. Tenminste dat stond in mijn gebruiksaanwijzing van de test. Wel vals negatief, maar nooit vals positief. Dus een 2e streepje is en blijft een 2e streepje :)
pi_102727503
Voor mij valt het wel vies tegen ja ;) Ook het 'zwanger denken' de dagen voor de NOD wordt bij mij niet minder (helaas) maar ook hier de angst onvruchtbaar te zijn, "je zal net zien dat ik die ene ben.."
Stom eigenlijk hoe je eigen hoofd en lichaam je soms zo voor de gek kan houden.
:*
pi_102727931
Designed gefeliciteerd *O*

Winka wat een lastige situatie :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102729268
Designed!! Yaaayy! :)
pi_102730195
Wachten! :{w Het zou verboden moeten worden! Het duurt allemaal zo lang he!

Kwisted, blijf positief, ik duim in ieder geval voor je! :*

Hier ook de gedachten hoor, van zal wel iets niet goed zijn! Het is mij toch al een keer gelukt, maar soms denk ik dat dat wel een enorm lucky shot was, of dat er daarna iets verandert is. Maar dat heeft ook geen zin om te denken, dus probeer positief te blijven! :)
pi_102730908
gefeli Designed!! *O* w/ w/ *O*
pi_102732111
*O* voor Designed!
pi_102732148
Designed *O* Wat supersnel zeg!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:54:13 #237
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102732789
Even snel zonder verder bij te lezen:

Design, gefeliciteerd! Wat snel :-).

Hier nog steeds positieve ovu testen en negatieve zwangerschapstesten...geen spoor van een menstruatie. Vaag!
pi_102732803
Designed gefeliciteerd! *O*
Winka :*
En ik zie Klumsje ook voorbij komen. Jij dappere dame :*!!

Meiden toch...vervelend hè dat je niet even mee kan spieken in je lichaam. Ik kom hier rond mijn NOD het meest, daarbuiten zo weinig mogelijk. Niet omdat ik jullie niet lief vind ;), maar meer uit zelfbescherming. Ik blijf er nuchter door. Ik baal heel erg als het (weer) niet gelukt is, maar ik kan nu nog vrij snel de knop omzetten. We zitten nog maar in de zevende ronde, en dat is erg normaal. En ik hou mezelf ook steeds voor dat ik er voor nu (buiten netjes foliumzuur en gezond leven) nog weinig invloed op heb.

Het steekt nog het meest dat er echt veel meiden in mijn omgeving (snel) zwanger zijn en ik niet.
pi_102732811
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even snel zonder verder bij te lezen:

Design, gefeliciteerd! Wat snel :-).

Hier nog steeds positieve ovu testen en negatieve zwangerschapstesten...geen spoor van een menstruatie. Vaag!
Je hebt ze niet verwisseld? ;)
pi_102733038
Vreemd Tante_Soesa!! Je hebt nu toch al een paar dagen een positieve ovutest? Bij mij is dit maar 1 dag knalposi. Wellicht toch nog een hele prille zwangerschap?? Wel raar hoor!

Clauwheee :*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:20:27 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102733613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:55 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je hebt ze niet verwisseld? ;)
Haha, was dat maar waar ;)
pi_102735360
hier ook nog steeds geen rood spoor, maar wel buikpijn.... Ik heb zoiets van: breek maar door, dan kunnen we weer verder, ik had verdikkie al weer halverwege mijn nieuwe cyclus kunnen zitten, dit is tijd verknoeien ;)
pi_102738664
woehoe designed, gefeliciteerd!!!! *O*

Winka, wat goed dat je je verhaal hier durft op te schrijven. Het is dat jullie de tijd niet hebben maar anders zou ik zeggen, probeer het los te laten en eerst weer eens gewoon zonder druk het fijn proberen te hebben! De enige tip die ik nu heb is proberen er niet teveel aan te denken en dus niet te geforceerd er mee bezig te zijn! Misschien toch niet zo verkeerd om, als het echt niet lukt, eens langs de huisarts te gaan.

Marjolijntje, succes komende week! Hoe lang zijn jullie bezig?

Kwisted, balen van de negatieve test maar er is nog hoop! Ik duim voor je dat er toch nog een positieve test is over een paar dagen! :*

Het is zo raar hoe je lichaam je voor de gek kan houden, ik had het zelf ook. Allerlei symptomen die ik normaal niet heb voor mijn menstruatie maar dus toch negatieve test en ongesteld geworden. Het gekke vind ik dat mn lichaam me nu nog steeds voor de gek lijkt te houden (of ik krijg een griepje oid.) Vervelend hoe onzeker je inderdaad kan worden door je eigen gedachten als wat als het niet lukt (wat als dat net bij ons zo is dat het niet lukt.....)
En dan kijk ik naar 16 and pregnant en zie je 3 jonge meiden die abortus hebben gepleegd omdat ze zo ineens ongewenst zwanger waren. Het is toch oneerlijk...

clauwhee, ik snap die zelfbescherming wel! wens je heel veel succes en ik duim ook voor jou!
milka, vervelende onzekerheid! :*
pi_102740273
milka, op hoeveel dagen zit je nu dan al? En je bent zeker niet zwanger?

T_S bij mij was de ovu test ook echt maar 1 dag een dikke streep, de dagen ervoor en erna een dun streepje.

Ik heb vanmiddag weer een nieuwe test gekocht, maar deze ga ik wel echt bewaren! Ze zijn ook eigenlijk te duur om zomaar er doorheen te plassen :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:31:41 #245
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102740669
Zooo, nu eindelijk een beetje tijd om bij te lezen :). Bedankt nog allemaal voor al jullie lieve reacties op mijn gehyper :@ . Het was helaas een storm in een glas water...

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Kwisted het volgende:
milka, op hoeveel dagen zit je nu dan al? En je bent zeker niet zwanger?

T_S bij mij was de ovu test ook echt maar 1 dag een dikke streep, de dagen ervoor en erna een dun streepje.

Ik heb vanmiddag weer een nieuwe test gekocht, maar deze ga ik wel echt bewaren! Ze zijn ook eigenlijk te duur om zomaar er doorheen te plassen :P
Ik heb eigenlijk nooit een hele dikke positieve ovu test (PCOS, dan heb je geen pieken in het LH hormoon, heel ingewikkeld verhaal...) en nu 3 dagen achter elkaar. Heel vreemd vind ik het! Zojuist nog een ovu testje gedaan en dat was weer een licht streepje. Ik verwacht ook gewoon ieder moment ongesteld te worden.
Mijn cyclus (eisprong) wordt geregeld door medicatie dus het is erg apart om over tijd te lopen!

Winka, ik denk dat er al goede tips gegeven zijn. Het is moeilijk om het leuk en ontspannen te houden maar dat zijn wel 2 belangrijke ingredienten :). :*

Kwisted, balen van je negatieve test...dat blijft toch maar een rotgezicht he, dat er maar geen 2e streepje in beeld komt!

Clauwhee, ik snap die zelfbescherming helemaal. Ik maak mezelf er ook schuldig aan. Wachten duurt ook zo lang en je wil het zo graag en en en...

Milka, ik heb hetzelfde! Laat die menstruatie nu maar doorkomen dan kunnen we weer verder. Helaas heb ik nog geen enkel teken aan de wand dat het er aan zit te komen maar het kan vast niet lang meer duren...

Meiden, ik duim voor jullie allemaal!
pi_102741111
designed, wat goed! gefeliciteerd zeg!

Gek bij jou Tante soesa!

Sorry, maar ik moet er echt even inkomen, ook met de meiden die hier schrijven.
Heb vandaag toch maar foliumzuur gehaald en ben ook ongesteld geworden, dus nu wordt het wel weer echt. De vorige keer heeft het met intensief cyclus volgen en uiteindelijk ovulatietesten 9 maanden geduurd dus ik verwacht met onze vrijblijvendheid dat het wel wat langer gaat duren. Hoewel er bij die ovulatietesten toen niets geks uit kwam dus een gewone cyclus.
pi_102741580
Alle hens aan dek,de trossen zijn hier dan ein de lijk los! Ik zat intussen op dag 41,nog van mijn leven niet zo'n lange cyclus gehad
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:24:18 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102742359
Designed, gefeliciteerd! Fijn dat je endometriose geen probleem is gebleken en dat je gewoon snel zwanger bent *O*

En Winka, jeetje..... al erg genoeg dat het zwanger worden nog niet lukt, maar met dit probleem wordt het wel makkelijk een vicieuze cirkel natuurlijk :{ Het lijkt me eigenlijk wel echt iets om mee naar de huisarts te gaan. Ik neem toch aan dat jullie zelf al hebben geprobeerd om hieruit te komen. Als dat niet lukt, is je huisarts een logische volgende stap. Succes :*

Milka, wat balen dat het zo lang heeft geduurd :{ Ik ben er heilig van overtuigd dat als het eenmalig zoveel langer duurt, dat er dan wel iets is geweest. De ene keer dat ik een cyclus van 28 dagen had, heb ik ook een tweede streepje geplast. Ik werd alsnog ongesteld, maar normaalgesproken is dat op dag 26 of 27 al. Dus probeer het maar als een goed teken te zien,het kán dus :Y
pi_102749919
Gister een ovutest gedaan, dikke teststreep (bijna zo dik als controlestreeo), gesext. Vandaag nog dikkere streep, dus wil weer sexen, wil m'n man niet :{ . Damn, ik doe echt m'n best. Ik denk ook heel gemeen, hoezo maak je niet even zin, het is maar 10 min }:| .

Dat ik dit ook opschrijf :@.
pi_102750508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 07:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik weet niet, op een of andere manier zit er toch nog steeds in mn hoofd dat het zwanger worden bij mij niet zal lukken.
Hier ben ik ook nog steeds erg bang voor... Ook de reden waarom ik niet veel meepost.

We zitten nu in ronde 4, ben al meer dan een week overtijd maar geen positieve test. Vanmiddag dacht ik ongesteld geworden te zijn, maar blijkbaar toch niet.

Echt irritant vind ik dat ik nu al voor de 2e keer rond mn NOD een schimmelinfectie heb, echt vervelend!
pi_102750924
@ Fenne: ik had (en heb het soms nog wel eens) altijd een blaasonsteking en schimmelinfectie tussen mijn eisprong en NOD in, dat was de reden waarom ik een jaar geleden weer aan de pil ging (na 8 jaar pilloos te zijn geweest)
pi_102751668
Fenne, dat vind ik ook heel begrijpelijk. Maar toch leuk dat je nu wel post. T geeft mij, en misschien de rest, ook steun om te lezen dat er meer vrouwen zijn die zich zo voelen.

Hopelijk heb je geluk dit keer! Laat je het ons dan wel weten?

KatyM, ik heb op momenten ook echt zitten zeuren en jengelen dat mijn vriend zich niet zo moet aanstellen en gewoon hup er ff overheen moet :@

Sinds vanmiddag heb ik kramp in mijn baarmoeder. Zelfde gevoel dat ik normaal heb als ik ongesteld ben. De vorige cyclus duurde 31 dagen, als dat nu weer is heb ik mijn NOD zaterdag. Ik hoop eigenlijk op een kortere cyclus deze maand, dus morgen ongesteld worden ofzo. Dan heb ik mooi een cyclus van 28 dgn.

als ik tenminste ongesteld word :7
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:35:51 #253
279894 winka
pi_102754253
Jee, wat een reacties op mijn verhaal! Het doet me echt enorm goed dat jullie zo meedenken en meeleven.. Echt superlief van jullie! Het heeft me sowieso enorm opgelucht om het allemaal op te schrijven. Ik ben daarna dan ook als een blok in slaap gevallen :Z

@Jaantje: oktober 2010 zijn we bezig, maar eigenlijk januari dit jaar echt gericht. De tip van twee keer gericht klussen klinkt goed. Ik heb altijd een cyclus van 27/28 dagen dus dat komt mooi uit.

@Labelloo Het op lange termijn denken heb ik tot nu toe altijd gebruikt. Eens gaat het lukken! En als ik ongesteld werd, dacht ik ach volgende maand beter. Ik heb nog steeds het gevoel dat het gaat lukken en dat er met onze vruchtbaarheid niets mis is, maar het lange termijn denken lukt niet meer zo.

En wat betreft het loslaten: dat vind ik een hele moeilijke. We hebben wel maanden gehad dat we het ‘op de bonnefooi’ deden maar ja dan deden we het weer te weinig om zwanger te worden. Loslaten is het moeilijkste wat er is en ik denk dat ik pas echt zou kunnen loslaten als er geen enkele kans meer is op een zwangerschap . De wens zit zo diep dat ik eerst alle mogelijkheden wil proberen.

@Mangostine: tsja er is niks romantisch meer aan en wie weet moet ik er eens een hele andere draai aan geven * winka gaat naar verpleegsterspakje op zoek ;)

@KLumsy: wat Clauwhee zegt! :*

@LB: je slaat de spijker op z'n kop: we hebben inderdaad wel van alles geprobeerd ja en ik heb niet het idee dat we een stap verder komen :{

Tsja.. de huisarts is nog een aantal stappen te ver voor mijn vriend. Ik heb wel een keer geopperd om daar een pil te halen voor extra stimulans maar dat vond hij helemaal niks. En ja ik kan me wel voorstellen als man zijnde dat je niet staat te springen om dit bij de huisarts te bespreken. Hij zit zelf trouwens nog in de overtuiging dat het vanzelf wel goed komt en we moeten geduld hebben blablabla. Ik vind het ook heel moeilijk om hem te overtuigen dat het zo niet verder gaat, alsof ik hem dan teleurstel ofzo. Terwijl het iets van ons samen is...

Nu heb ik op internet iets anders gevonden wat we kunnen proberen: zelfsinseminatie. In het kort: hij produceert het spul en we spuiten het dan in mij. Klinkt natuurlijk heel plastisch maar ja, je kan het zo gezellig maken als je wilt. En het kan ook een hoop lol opleveren als ik zo lees wat je moet doen. Mijn vriend was hier ook wel voor te porren dus wie weet gaat dit wat opleveren :)

Zo, ik ga nu lekker naar bed. Ik ga dromen over O+ tweedestreepjesregens O+ , succes allemaal! Ik heb de laatste tijd niet mee gepost maar half mee gelezen. En dat is me eigenlijk wel bevallen. Maar ik blijf jullie volgen!
pi_102757352
winka, wat goed van die zelfinseminatie! Had ik nooit aan gedacht, maar zo kun je toch samen een kind maken zonder telkens verplicht te seksen! Ik hoop voor je dat je vriend er ook zo enthousiast over is!!

Kwisted, wordt gewoon lekker niet ongesteld ;) Sla 9 maanden over! (= nieuwe mantra) ik duim voo je meid!

Zwaai naar de rest, ik ben kapot! Lijkt wel alsof de vermoeidheid hier al toeslaat.. Morgen reageer ik op de rest!
pi_102767314
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef Kwisted het volgende:

KatyM, ik heb op momenten ook echt zitten zeuren en jengelen dat mijn vriend zich niet zo moet aanstellen en gewoon hup er ff overheen moet :@
Oh fijn dat meer mensen dit hebben, ik word dan ineens een hele slechte versie van mezelf :o.

Nu weer 2 weken wachten! Duim voor iedereen *O*.
pi_102767796
Maar werkt dat zeuren en jengelen dan? Want mijn lief zou echt zoiets hebben van je zout maar op met je labiele gedrag.

Het werkt contra productief bij ons. Maar misschien bij jullie niet? :?
pi_102768046
Zeuren werkt hier ook enorm averechts hoor! Ik wil zelf ook niet terug denken aan dat het kindje gemaakt is omdat het moest en eigenlijk tegen een van iemands zin in, zegmaar. Als het hier niet kan in een ronde om wat voor reden dan ook, jammer. Volgende keer beter.

Hier nu bezig met ovu testen. Nog niks gevonden, maar had ik ook niet verwacht. Ik verwacht mn eisprong zo rond dinsdag. Nu eens kijken of mijn verwachting ook klopt ;)
pi_102768191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef _aurum_ het volgende:
Maar werkt dat zeuren en jengelen dan? Want mijn lief zou echt zoiets hebben van je zout maar op met je labiele gedrag.

Het werkt contra productief bij ons. Maar misschien bij jullie niet? :?
Bij mij ook hoor. Hij zei ook zoiets over 'als het op deze manier moet kan je het wel vergeten' . Daar heeft hij ook absoluut gelijk in. Zie ik dan in als het al te laat is. :+.

Ik heb me nu ook voorgenomen dit echt niet meer te doen. Jullie hebben helemaal gelijk :@. Ik schaamde me ook echt achteraf.
pi_102769518
Hier werkt het eigenlijk wel. Maar dan zeur en jengel ik wel op een manier dat hij er juist om moet lachen en zoiets heeft van vooruit dan maar. Hij heeft gewoon n zetje nodig :P

Hij vindt het volgens mij wel irritant dat ik om de haverklap denk dat ik al zwanger ben en dan toch weer niet en dan toch weer wel :+ Hij vond het ook een beetje stom dat ik gisteren al een test heb gedaan ipv dit weekend pas. Want tja eigenlijk weten we nu nog niks en die test kostte wel weer 12 euro (clearblue). Daar moet ik hem dan ook wel weer gelijk in geven.

ondertussen gaat de kramp in mijn buik nog altijd door..
pi_102769849
Spannend Kwisted, hoop echt dat het dit weekend zomaar ineens raak blijkt te zijn! :)
pi_102769960
ik heb mezelf al beloofd dat als ik ongesteld word ik het er maar weer eens lekker van neem. Dan trek ik een fles wijn open en dan ga ik sushi eten en mozzarella etc etc :)
pi_102770348
Groot gelijk Kwisted ;) Maar ik hoop dat je die fles wijn nog een paar maanden moet laten staan...
Zaterdag weer testen?
pi_102770781
Meuh. Even van me afschrijven: ik heb twee collega's die ongeveer tegelijkertijd zwanger zijn geraakt, nu 10-11 weken.
Ik gun het ze van harte hoor. Maar ik wil ook! Waarom gaat het bij anderen wel zo snel en probleemloos?

En ik werk in een organisatie waar het eerder als een probleem wordt gezien als alwéér iemand zwanger raakt. (Overdracht! 4 maanden afwezig! Parttime terugkeer!) Dus ik voel de bui al hangen.
Zal me tzt niet in dank afgenomen worden. Mocht het een keer gebeuren.
pi_102771545
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef Mangostine het volgende:
Meuh. Even van me afschrijven: ik heb twee collega's die ongeveer tegelijkertijd zwanger zijn geraakt, nu 10-11 weken.
Ik gun het ze van harte hoor. Maar ik wil ook! Waarom gaat het bij anderen wel zo snel en probleemloos?
Je bent een half jaar bezig toch?
Dat is heel normaal hoor. :)
pi_102773172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef Mangostine het volgende:

En ik werk in een organisatie waar het eerder als een probleem wordt gezien als alwéér iemand zwanger raakt. (Overdracht! 4 maanden afwezig! Parttime terugkeer!) Dus ik voel de bui al hangen.
Zal me tzt niet in dank afgenomen worden. Mocht het een keer gebeuren.
Heb ik hetzelfde hoor, het hoort in het rijtje "en dan heeft die weer een burn-out, dan die weer zwanger, altijd wat" . Jammer dan, ik moet nu constant klappen opvangen als anderen met verlof zijn, dan mogen ze dat strak voor mij doen :).
pi_102777239
ohh dat lijkt me heel vervelend als ze zo reageren op je zwangerschap.
Dat zou bij mij gelukkig niet zo zijn. Grote organisatie, genoeg mensen. Veel jonge collega's, ook veel die zelf jonge kindjes hebben. Iedereen steunt elkaar daar zoveel mogelijk in. Hele goede sfeer wat dat betreft.

Iemand nog nieuwtjes? Doorbraken, eisprongen, 2e streepjes??
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:35:15 #267
279894 winka
pi_102777481
Op mijn werk gaat het heel makkelijk.. misschien omdat ik voor de overheid werk? Het gaat er allemaal relaxed aan toe. En omdat de gemiddelde leeftijd erg hoog ligt, zijn er weinig zwangeren. Er was één collega en zijn was zeg maar twee keer achter elkaar dé zwangere :)

quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef KatyM het volgende:

[..]

Oh fijn dat meer mensen dit hebben, ik word dan ineens een hele slechte versie van mezelf :o.

Nu weer 2 weken wachten! Duim voor iedereen *O*.
Ik ook hoor :Y Dus je hoeft je niet te schamen ;) In het begin had ik mooie fantasieën dat we een spetterende vrijpartij hadden en dat ik dan zwanger werd. Alles zou dan perfect zijn....
Nu ik maar niet zwanger word, neem ik het niet meer zo nauw :')

Als ik zelf echt geen zin heb, zorg ik er wel voor dat ik écht zin heb :) Werkt niet altijd hoor..
pi_102783761
Hier geen nieuws, ik wacht gewoon nog op }).
Ik geloof niet dat ze er bij mijn werk op zitten te wachten, afdelingshoofd gaf laatst aan dat als ik kinderen wilde ik eerst toestemming moet vragen, weliswaar als een grap, maar toch...

Winka knap dat je je verhaal hier neer durft te schrijven, goed dat je nu een beetje een oplossing hebt gevonden die hopelijk voor jullie lijkt te werken. :*

quote:
Hij vindt het volgens mij wel irritant dat ik om de haverklap denk dat ik al zwanger ben en dan toch weer niet en dan toch weer wel Hij vond het ook een beetje stom dat ik gisteren al een test heb gedaan ipv dit weekend pas. Want tja eigenlijk weten we nu nog niks en die test kostte wel weer 12 euro (clearblue). Daar moet ik hem dan ook wel weer gelijk in geven.
Haha kwisted dat had mijn vriend ook kunnen zeggen. Hij vond het ook stom dat ik 2 weken geleden een test had gedaan, ik had afgesproken om nog een week langer te wachten, maar mijn geduld was toen al op 8)7 en ik voelde ook vanalles, maar helaas.

Magostine, nooit leuk om te horen als anderen zwanger zijn terwijl je zelf ook zo graag wilt :*

Marjolijntje ben benieuwd of je gevoel klopt met de ovutesten.

Fenne hoe is het bij jou al ongesteld geworden? Sterkte met je schimmelinfectie, hopelijk is die snel weer over.

Tante Soesa is het bij jou al losgebarsten?

Milka sterkte met de "losse trossen".

Voor alle anderen, hoe gaat het bij jullie en :*
pi_102783974
Bij mij op het werk zijn ze ook makkelijk. Veel jonge mensen en meiden die zwanger zijn. Geen probleem. Vind het nu alleen lastig dat iedereen weet dat we bezig zijn en sommigen er al rekening mee houden qua werk en dat buikloeren...daar baal ik van en vind ik soms irritant.
pi_102784132
Dat lijkt mij ook vervelend Clauwheee!! Alhoewel ik ook het idee heb dat ze aan het afwachten zijn wanneer ik met goed nieuws kom. Ik krijg al af en toe de vraag, mensen denken toch dat je na een bepaalde tijd na je eerste toch wel aan een tweede begint!
pi_102784803
Clauwheee het lijkt me idd erg vervelend dat mensen het weten en daardoor al zo'n verwachting hebben. :*

Labelloo volgens mij is het bij een tweede nog erger als bij een eerste :*

Al heb ik nu al weleens mensen die aan mij vragen wanneer we aan kinderen beginnen 8)7. Want je bent vrouw, je hebt de leeftijd, een vriend, een huis en werk, dus is het volgens anderen al tijd voor kinderen, laat ons dat lekker zelf beslissen denk ik dan.
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2011 @ 20:58:02 #272
309370 Nanadu
pi_102786199
Winka wat fijn dat je misschien een oplossing voor jullie ' probleem' hebben gevonden.

Op mijn werk vragen ze ook wel regelmatig of wij een tweede willen en wanneer. Ik vind het best moeilijk om dit voor mij te houden en zeg meestal dat we wel een tweede willen, maar nog even niet.

Bij ons is het juist andersom wat betreft zin in sex, mijn man moet mij vaker verleiden dan ik hem :P

Verder is het hier rustig, dag 23 nu.
pi_102788121
Nanadu, lastig is dat inderdaad he!? Ik zeg tegenwoordig alleen dat we inderdaad wel graag een tweede willen, en ben dan stil. Meestal komt er dan ook een vraag verder. :)
pi_102798267
Ik denk dat ze bij mij ook wel zullen schrikken op werk. Ik werk in een mannenwereld en ben een half jaar bezig om een nieuwe business unit op te starten, voordeel is wel dat ik al bekend ben in de industrie. Als ik zwanger ben dan zal iemand mij moeten vervangen én ik denk dat ik niet fulltime terug wil komen. Ik wil denk ik ouderschapsverlof opnemen en een dag minder per week gaan werken of een dag extra thuis gaan werken. Maar ik zie wel als het zover is :Y

Het zal iig wel even schrikken worden :P
pi_102803708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Sethiwe het volgende:

Al heb ik nu al weleens mensen die aan mij vragen wanneer we aan kinderen beginnen 8)7. Want je bent vrouw, je hebt de leeftijd, een vriend, een huis en werk, dus is het volgens anderen al tijd voor kinderen, laat ons dat lekker zelf beslissen denk ik dan.
Waar halen ze het lef vandaan denk ik dan? Want wat wil je dan horen? Ja, ben bezig - heb je geen fuck mee te maken. Ja, maar het lukt niet - pijnlijke stilte. Nee, ik hoef ze niet - einde gesprek. Ik kan daar zó agressief van worden!
pi_102804025
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:27 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Waar halen ze het lef vandaan denk ik dan? Want wat wil je dan horen? Ja, ben bezig - heb je geen fuck mee te maken. Ja, maar het lukt niet - pijnlijke stilte. Nee, ik hoef ze niet - einde gesprek. Ik kan daar zó agressief van worden!
De meeste mensen zullen het gewoon geïnteresseerd bedoelen.
pi_102804130
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

het wordt irritant als meer mensen het vragen, en de vraag wordt vaak zo nonchalant gesteld, meer als opmerking: "goh wordt het niet eens tijd?" :{
pi_102804131
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

^^

Of je vraagt ze gewoon vriendelijk waarom ze het willen weten, dan hoor je het vanzelf wel :)
pi_102804152
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef Mangostine het volgende:

[..]

het wordt irritant als meer mensen het vragen, en de vraag wordt vaak zo nonchalant gesteld, meer als opmerking: "goh wordt het niet eens tijd?" :{
maar als het gevoelig ligt bij jou, dat kunnen die mensen toch ook niet aan je neus zien?
pi_102804348
Ik bedoelde irritant meer in de zin van dat de leukigheid eraf is, het onverwachte. Dat heb ik nu dus bij mijn werk. En familie ook, alleen zij laten me wat meer met rust en horen het wel als het weer zover is. Ik vind het nu juist leuk als mensen, die wel wat verder van me af staan, vragen of het al zover is. Want voor die mensen gaat het nog wel een verrassing zijn :).
pi_102805721
Bij ons weet niemand dat we bezig zijn juist omdat ik niet steeds de vragen wil van en en en?
Plus het lijkt me zo leuk om iedereen straks te verrassen! Ben echt benieuwd naar de reacties.

Ik heb al wel de vragen gehad in de omgeving (goh word het niets eens tijd, of gewoon goh ben je zwanger?) Dat was dan zelfs in periodes dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat het geïnteresseerd bedoeld is maar toch vind ik het wel een vraag waar je wel een beetje lef voor nodig hebt. Ik heb toen ook gezegd dat ik de vraag niet handig vond gezien zo'n vraag bij sommige mensen heel pijnlijk kan overkomen. Stel dat ik onvruchtbaar was (en dat schreeuw je niet van de daken, althans ik niet) en iemand vraagt me of ik zwanger ben dan zou ik die vraag behoorlijk pijnlijk vinden. Ik zou me ook afvragen waar ze het lef vandaan halen om dat te vragen. Ik vind dat sommige mensen wel is na mogen denken bij het feit dat zwanger worden of zijn niet zo vanzelfsprekend is. En dat sommige mensen rekening houden met dat feit voordat ze iemand gaan vragen.
pi_102805900
Ik denk dat ik zo iemand ben die er dan onhandig naar vraagt. Gewoon uit interesse hoor.
pi_102806545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Women86 het volgende:
Bij ons weet niemand dat we bezig zijn juist omdat ik niet steeds de vragen wil van en en en?
Plus het lijkt me zo leuk om iedereen straks te verrassen! Ben echt benieuwd naar de reacties.

Ik heb al wel de vragen gehad in de omgeving (goh word het niets eens tijd, of gewoon goh ben je zwanger?) Dat was dan zelfs in periodes dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat het geïnteresseerd bedoeld is maar toch vind ik het wel een vraag waar je wel een beetje lef voor nodig hebt. Ik heb toen ook gezegd dat ik de vraag niet handig vond gezien zo'n vraag bij sommige mensen heel pijnlijk kan overkomen. Stel dat ik onvruchtbaar was (en dat schreeuw je niet van de daken, althans ik niet) en iemand vraagt me of ik zwanger ben dan zou ik die vraag behoorlijk pijnlijk vinden. Ik zou me ook afvragen waar ze het lef vandaan halen om dat te vragen. Ik vind dat sommige mensen wel is na mogen denken bij het feit dat zwanger worden of zijn niet zo vanzelfsprekend is. En dat sommige mensen rekening houden met dat feit voordat ze iemand gaan vragen.
Dit ^^
pi_102808911
Ik snap dat zo'n vraag uit interesse komt, althans daar ga ik vanuit.
Maar ik antwoord gewoon ontkennend, dan is de verassing later groter, hoop ik...
Toen ik de vragen kreeg was ik er nog niet bewust meebezig.
Al verwachten toch een heleboel mensen om ons heen dat het niet zo lang duurt.

Ik heb een aantal meiden in de omgeving gehad bij wie het niet vanzelf ging en het jaren heeft geduurd, en ook hun kregen regelmatig zo'n vraag. Later vertelde ze ook dat het erg pijnlijk was als mensen je dit vragen. Ze gingen er allemaal heel verschillend mee om, de was er heel open over en de andere vertelde het pas later.

Ik zou zelf niet weten waar ik de voorkeur aan zou geven, op dit moment nog voor ons zelf houden, maar mocht het niet lukken wanneer is dan het moment dat je het gaat delen met anderen? Daar heb ik nu zelf nog niet over nagedacht en waarschijnlijk ervaar je dit pas als het zover is, dan merk je zelf dat je het op een gegeven moment wil delen met anderen, juist ook om vragen te voorkomen.
pi_102811924
Ik heb vandaag een bijna-positieve ovutest geplast :P *vind het toch wel spannend*
pi_102814503
quote:
Ik heb vandaag een bijna-positieve ovutest geplast *vind het toch wel spannend*
Dat wordt feest dit weekend voor jullie *; :9
pi_102815699
Ik denk dat we vooral na het weekend feest moeten hebben :P Maar voor de zekerheid toch maar vast beginnen met batsen _O- :')
pi_102816277
ik meld me weer. Ik heb deze week een super hectische week gehad op mijn werk, namelijk een nieuwe baan! En tegelijkertijd een positieve ovulatietest (deze maand dus toch weer 28 dagen cyclus). als het eindelijk goed gaat op mijn werk, gaat mijn lijf toch niet ook ineens meewerken?

Maar nog aan designed: gefeliciteeeerd!
pi_102820583
Dan gaan we tegelijk op Marjolijntje en Vitapientje! Ik had gisteren een ovulatietest met een licht streepje. Ik gok dat deze vandaag knalpositief zou zijn, maar heb geen testjes meer! Dus hier wordt ook hard gewerkt! ;)
pi_102836627
En ik sluit me ook aan. Licht streepje op de ovutest. Zodadelijk weer testen en knallen dit weekend!
pi_102836873
Ohh, spannend al die positieve testen!! Ik ben benieuwd wanneer mijn test echt positief aangeeft :)
pi_102837303
Ik ben nieuw hier en mijn NOD is op 28 oktober

Kan het zo zijn dat je ondanks een cyclus van 32 dagen, mijn eisprong op dag 12 valt? Voelde net iets in mijn zij steken. We hebben wel eergister gebatst (zo heet dat hier toch :D).
pi_102837311
Welke ovutesten zijn aan te raden?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:48:26 #294
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102838704
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:32 schreef Diesje het volgende:
Welke ovutesten zijn aan te raden?
Dat is voor iedereen verschillend, maar de ovulatietesten van Sensitest bevielen hier wel erg goed. Enneh, welkom! :)
pi_102841176
Welkom diesje!
Voor velen een vruchtbaar weekend dus ;) Succes met klussen allen! :D

Mijn nieuwe NOD mag op 2 november
pi_102841213
Welkom Diesje! Ik heb zelf ook goede ervaringen met Sensitest. Daarvoor ook de testen van Clearblue gedaan, maar die zijn behoorlijk prijzig.
pi_102841369
Ah ik heb zojuist een ovulatietest gekocht. En direct twee streepjes! Dat betekent dat we vanavond aan de slag moeten toch? Ik voelde gisteravond namelijk al steken in mijn zij en vanochtend ook. Klopt het dat je dan nog 24 uur de tijd hebt?

Wat eigenlijk wel frappant is want berekeningen zeggen dat mijn eisprong pas 14 oktober is. Mijn eerste menstruatiedag was op 26 september. Mijn vorige cyclus was 32 dagen.
pi_102841423
En ondanks een positieve ovulatietest kan het ook zijn dat mijn ovulatie al geweest is, dus gister al?
pi_102841489
Heb sensitesten gekocht, de extra gevoelige omdat de gewone echt maar 1 dag een extra streepje gaf.
Nu heb ik al twee dagen een extra streepje en heb geen idee of deze nu nog donker wordt. Dit weekend hier dus ook druk :D maandag, dinsdag en woensdag ben ik weg dus hoop dat het voldoende is.
pi_102841581
Diesje, volgens mij geeft de ovulatietest direct al geen streepje meer na de eisprong. Dus dan zou die van jou er nog aan zitten te komen.
pi_102841610
Ik heb nog geen ervaringen met de extra gevoelige testen Mereltje. Die andere geven bij mij inderdaad maar 1 dag een dikke streep. De andere dagen een lichte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')