abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102784803
Clauwheee het lijkt me idd erg vervelend dat mensen het weten en daardoor al zo'n verwachting hebben. :*

Labelloo volgens mij is het bij een tweede nog erger als bij een eerste :*

Al heb ik nu al weleens mensen die aan mij vragen wanneer we aan kinderen beginnen 8)7. Want je bent vrouw, je hebt de leeftijd, een vriend, een huis en werk, dus is het volgens anderen al tijd voor kinderen, laat ons dat lekker zelf beslissen denk ik dan.
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2011 @ 20:58:02 #272
309370 Nanadu
pi_102786199
Winka wat fijn dat je misschien een oplossing voor jullie ' probleem' hebben gevonden.

Op mijn werk vragen ze ook wel regelmatig of wij een tweede willen en wanneer. Ik vind het best moeilijk om dit voor mij te houden en zeg meestal dat we wel een tweede willen, maar nog even niet.

Bij ons is het juist andersom wat betreft zin in sex, mijn man moet mij vaker verleiden dan ik hem :P

Verder is het hier rustig, dag 23 nu.
pi_102788121
Nanadu, lastig is dat inderdaad he!? Ik zeg tegenwoordig alleen dat we inderdaad wel graag een tweede willen, en ben dan stil. Meestal komt er dan ook een vraag verder. :)
pi_102798267
Ik denk dat ze bij mij ook wel zullen schrikken op werk. Ik werk in een mannenwereld en ben een half jaar bezig om een nieuwe business unit op te starten, voordeel is wel dat ik al bekend ben in de industrie. Als ik zwanger ben dan zal iemand mij moeten vervangen én ik denk dat ik niet fulltime terug wil komen. Ik wil denk ik ouderschapsverlof opnemen en een dag minder per week gaan werken of een dag extra thuis gaan werken. Maar ik zie wel als het zover is :Y

Het zal iig wel even schrikken worden :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102803708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Sethiwe het volgende:

Al heb ik nu al weleens mensen die aan mij vragen wanneer we aan kinderen beginnen 8)7. Want je bent vrouw, je hebt de leeftijd, een vriend, een huis en werk, dus is het volgens anderen al tijd voor kinderen, laat ons dat lekker zelf beslissen denk ik dan.
Waar halen ze het lef vandaan denk ik dan? Want wat wil je dan horen? Ja, ben bezig - heb je geen fuck mee te maken. Ja, maar het lukt niet - pijnlijke stilte. Nee, ik hoef ze niet - einde gesprek. Ik kan daar zó agressief van worden!
pi_102804025
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:27 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Waar halen ze het lef vandaan denk ik dan? Want wat wil je dan horen? Ja, ben bezig - heb je geen fuck mee te maken. Ja, maar het lukt niet - pijnlijke stilte. Nee, ik hoef ze niet - einde gesprek. Ik kan daar zó agressief van worden!
De meeste mensen zullen het gewoon geïnteresseerd bedoelen.
pi_102804130
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

het wordt irritant als meer mensen het vragen, en de vraag wordt vaak zo nonchalant gesteld, meer als opmerking: "goh wordt het niet eens tijd?" :{
pi_102804131
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

^^

Of je vraagt ze gewoon vriendelijk waarom ze het willen weten, dan hoor je het vanzelf wel :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102804152
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef Mangostine het volgende:

[..]

het wordt irritant als meer mensen het vragen, en de vraag wordt vaak zo nonchalant gesteld, meer als opmerking: "goh wordt het niet eens tijd?" :{
maar als het gevoelig ligt bij jou, dat kunnen die mensen toch ook niet aan je neus zien?
pi_102804348
Ik bedoelde irritant meer in de zin van dat de leukigheid eraf is, het onverwachte. Dat heb ik nu dus bij mijn werk. En familie ook, alleen zij laten me wat meer met rust en horen het wel als het weer zover is. Ik vind het nu juist leuk als mensen, die wel wat verder van me af staan, vragen of het al zover is. Want voor die mensen gaat het nog wel een verrassing zijn :).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102805721
Bij ons weet niemand dat we bezig zijn juist omdat ik niet steeds de vragen wil van en en en?
Plus het lijkt me zo leuk om iedereen straks te verrassen! Ben echt benieuwd naar de reacties.

Ik heb al wel de vragen gehad in de omgeving (goh word het niets eens tijd, of gewoon goh ben je zwanger?) Dat was dan zelfs in periodes dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat het geïnteresseerd bedoeld is maar toch vind ik het wel een vraag waar je wel een beetje lef voor nodig hebt. Ik heb toen ook gezegd dat ik de vraag niet handig vond gezien zo'n vraag bij sommige mensen heel pijnlijk kan overkomen. Stel dat ik onvruchtbaar was (en dat schreeuw je niet van de daken, althans ik niet) en iemand vraagt me of ik zwanger ben dan zou ik die vraag behoorlijk pijnlijk vinden. Ik zou me ook afvragen waar ze het lef vandaan halen om dat te vragen. Ik vind dat sommige mensen wel is na mogen denken bij het feit dat zwanger worden of zijn niet zo vanzelfsprekend is. En dat sommige mensen rekening houden met dat feit voordat ze iemand gaan vragen.
pi_102805900
Ik denk dat ik zo iemand ben die er dan onhandig naar vraagt. Gewoon uit interesse hoor.
pi_102806545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Women86 het volgende:
Bij ons weet niemand dat we bezig zijn juist omdat ik niet steeds de vragen wil van en en en?
Plus het lijkt me zo leuk om iedereen straks te verrassen! Ben echt benieuwd naar de reacties.

Ik heb al wel de vragen gehad in de omgeving (goh word het niets eens tijd, of gewoon goh ben je zwanger?) Dat was dan zelfs in periodes dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat het geïnteresseerd bedoeld is maar toch vind ik het wel een vraag waar je wel een beetje lef voor nodig hebt. Ik heb toen ook gezegd dat ik de vraag niet handig vond gezien zo'n vraag bij sommige mensen heel pijnlijk kan overkomen. Stel dat ik onvruchtbaar was (en dat schreeuw je niet van de daken, althans ik niet) en iemand vraagt me of ik zwanger ben dan zou ik die vraag behoorlijk pijnlijk vinden. Ik zou me ook afvragen waar ze het lef vandaan halen om dat te vragen. Ik vind dat sommige mensen wel is na mogen denken bij het feit dat zwanger worden of zijn niet zo vanzelfsprekend is. En dat sommige mensen rekening houden met dat feit voordat ze iemand gaan vragen.
Dit ^^
pi_102808911
Ik snap dat zo'n vraag uit interesse komt, althans daar ga ik vanuit.
Maar ik antwoord gewoon ontkennend, dan is de verassing later groter, hoop ik...
Toen ik de vragen kreeg was ik er nog niet bewust meebezig.
Al verwachten toch een heleboel mensen om ons heen dat het niet zo lang duurt.

Ik heb een aantal meiden in de omgeving gehad bij wie het niet vanzelf ging en het jaren heeft geduurd, en ook hun kregen regelmatig zo'n vraag. Later vertelde ze ook dat het erg pijnlijk was als mensen je dit vragen. Ze gingen er allemaal heel verschillend mee om, de was er heel open over en de andere vertelde het pas later.

Ik zou zelf niet weten waar ik de voorkeur aan zou geven, op dit moment nog voor ons zelf houden, maar mocht het niet lukken wanneer is dan het moment dat je het gaat delen met anderen? Daar heb ik nu zelf nog niet over nagedacht en waarschijnlijk ervaar je dit pas als het zover is, dan merk je zelf dat je het op een gegeven moment wil delen met anderen, juist ook om vragen te voorkomen.
pi_102811924
Ik heb vandaag een bijna-positieve ovutest geplast :P *vind het toch wel spannend*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102814503
quote:
Ik heb vandaag een bijna-positieve ovutest geplast *vind het toch wel spannend*
Dat wordt feest dit weekend voor jullie *; :9
pi_102815699
Ik denk dat we vooral na het weekend feest moeten hebben :P Maar voor de zekerheid toch maar vast beginnen met batsen _O- :')
pi_102816277
ik meld me weer. Ik heb deze week een super hectische week gehad op mijn werk, namelijk een nieuwe baan! En tegelijkertijd een positieve ovulatietest (deze maand dus toch weer 28 dagen cyclus). als het eindelijk goed gaat op mijn werk, gaat mijn lijf toch niet ook ineens meewerken?

Maar nog aan designed: gefeliciteeeerd!
pi_102820583
Dan gaan we tegelijk op Marjolijntje en Vitapientje! Ik had gisteren een ovulatietest met een licht streepje. Ik gok dat deze vandaag knalpositief zou zijn, maar heb geen testjes meer! Dus hier wordt ook hard gewerkt! ;)
pi_102836627
En ik sluit me ook aan. Licht streepje op de ovutest. Zodadelijk weer testen en knallen dit weekend!
pi_102836873
Ohh, spannend al die positieve testen!! Ik ben benieuwd wanneer mijn test echt positief aangeeft :)
pi_102837303
Ik ben nieuw hier en mijn NOD is op 28 oktober

Kan het zo zijn dat je ondanks een cyclus van 32 dagen, mijn eisprong op dag 12 valt? Voelde net iets in mijn zij steken. We hebben wel eergister gebatst (zo heet dat hier toch :D).
pi_102837311
Welke ovutesten zijn aan te raden?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:48:26 #294
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102838704
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:32 schreef Diesje het volgende:
Welke ovutesten zijn aan te raden?
Dat is voor iedereen verschillend, maar de ovulatietesten van Sensitest bevielen hier wel erg goed. Enneh, welkom! :)
pi_102841176
Welkom diesje!
Voor velen een vruchtbaar weekend dus ;) Succes met klussen allen! :D

Mijn nieuwe NOD mag op 2 november
pi_102841213
Welkom Diesje! Ik heb zelf ook goede ervaringen met Sensitest. Daarvoor ook de testen van Clearblue gedaan, maar die zijn behoorlijk prijzig.
pi_102841369
Ah ik heb zojuist een ovulatietest gekocht. En direct twee streepjes! Dat betekent dat we vanavond aan de slag moeten toch? Ik voelde gisteravond namelijk al steken in mijn zij en vanochtend ook. Klopt het dat je dan nog 24 uur de tijd hebt?

Wat eigenlijk wel frappant is want berekeningen zeggen dat mijn eisprong pas 14 oktober is. Mijn eerste menstruatiedag was op 26 september. Mijn vorige cyclus was 32 dagen.
pi_102841423
En ondanks een positieve ovulatietest kan het ook zijn dat mijn ovulatie al geweest is, dus gister al?
pi_102841489
Heb sensitesten gekocht, de extra gevoelige omdat de gewone echt maar 1 dag een extra streepje gaf.
Nu heb ik al twee dagen een extra streepje en heb geen idee of deze nu nog donker wordt. Dit weekend hier dus ook druk :D maandag, dinsdag en woensdag ben ik weg dus hoop dat het voldoende is.
pi_102841581
Diesje, volgens mij geeft de ovulatietest direct al geen streepje meer na de eisprong. Dus dan zou die van jou er nog aan zitten te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')