Jee, wat een reacties op mijn verhaal! Het doet me echt enorm goed dat jullie zo meedenken en meeleven.. Echt superlief van jullie! Het heeft me sowieso enorm opgelucht om het allemaal op te schrijven. Ik ben daarna dan ook als een blok in slaap gevallen
@Jaantje: oktober 2010 zijn we bezig, maar eigenlijk januari dit jaar echt gericht. De tip van twee keer gericht klussen klinkt goed. Ik heb altijd een cyclus van 27/28 dagen dus dat komt mooi uit.
@Labelloo Het op lange termijn denken heb ik tot nu toe altijd gebruikt. Eens gaat het lukken! En als ik ongesteld werd, dacht ik ach volgende maand beter. Ik heb nog steeds het gevoel dat het gaat lukken en dat er met onze vruchtbaarheid niets mis is, maar het lange termijn denken lukt niet meer zo.
En wat betreft het loslaten: dat vind ik een hele moeilijke. We hebben wel maanden gehad dat we het ‘op de bonnefooi’ deden maar ja dan deden we het weer te weinig om zwanger te worden. Loslaten is het moeilijkste wat er is en ik denk dat ik pas echt zou kunnen loslaten als er geen enkele kans meer is op een zwangerschap . De wens zit zo diep dat ik eerst alle mogelijkheden wil proberen.
@Mangostine: tsja er is niks romantisch meer aan en wie weet moet ik er eens een hele andere draai aan geven
* winka gaat naar verpleegsterspakje op zoek
@KLumsy: wat Clauwhee zegt!
@LB: je slaat de spijker op z'n kop: we hebben inderdaad wel van alles geprobeerd ja en ik heb niet het idee dat we een stap verder komen
Tsja.. de huisarts is nog een aantal stappen te ver voor mijn vriend. Ik heb wel een keer geopperd om daar een pil te halen voor extra stimulans maar dat vond hij helemaal niks. En ja ik kan me wel voorstellen als man zijnde dat je niet staat te springen om dit bij de huisarts te bespreken. Hij zit zelf trouwens nog in de overtuiging dat het vanzelf wel goed komt en we moeten geduld hebben blablabla. Ik vind het ook heel moeilijk om hem te overtuigen dat het zo niet verder gaat, alsof ik hem dan teleurstel ofzo. Terwijl het iets van ons samen is...
Nu heb ik op internet iets anders gevonden wat we kunnen proberen: zelfsinseminatie. In het kort: hij produceert het spul en we spuiten het dan in mij. Klinkt natuurlijk heel plastisch maar ja, je kan het zo gezellig maken als je wilt. En het kan ook een hoop lol opleveren als ik zo lees wat je moet doen. Mijn vriend was hier ook wel voor te porren dus wie weet gaat dit wat opleveren
Zo, ik ga nu lekker naar bed. Ik ga dromen over

tweedestreepjesregens

, succes allemaal! Ik heb de laatste tijd niet mee gepost maar half mee gelezen. En dat is me eigenlijk wel bevallen. Maar ik blijf jullie volgen!