abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102750924
@ Fenne: ik had (en heb het soms nog wel eens) altijd een blaasonsteking en schimmelinfectie tussen mijn eisprong en NOD in, dat was de reden waarom ik een jaar geleden weer aan de pil ging (na 8 jaar pilloos te zijn geweest)
pi_102751668
Fenne, dat vind ik ook heel begrijpelijk. Maar toch leuk dat je nu wel post. T geeft mij, en misschien de rest, ook steun om te lezen dat er meer vrouwen zijn die zich zo voelen.

Hopelijk heb je geluk dit keer! Laat je het ons dan wel weten?

KatyM, ik heb op momenten ook echt zitten zeuren en jengelen dat mijn vriend zich niet zo moet aanstellen en gewoon hup er ff overheen moet :@

Sinds vanmiddag heb ik kramp in mijn baarmoeder. Zelfde gevoel dat ik normaal heb als ik ongesteld ben. De vorige cyclus duurde 31 dagen, als dat nu weer is heb ik mijn NOD zaterdag. Ik hoop eigenlijk op een kortere cyclus deze maand, dus morgen ongesteld worden ofzo. Dan heb ik mooi een cyclus van 28 dgn.

als ik tenminste ongesteld word :7
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:35:51 #253
279894 winka
There is no place like home..
pi_102754253
Jee, wat een reacties op mijn verhaal! Het doet me echt enorm goed dat jullie zo meedenken en meeleven.. Echt superlief van jullie! Het heeft me sowieso enorm opgelucht om het allemaal op te schrijven. Ik ben daarna dan ook als een blok in slaap gevallen :Z

@Jaantje: oktober 2010 zijn we bezig, maar eigenlijk januari dit jaar echt gericht. De tip van twee keer gericht klussen klinkt goed. Ik heb altijd een cyclus van 27/28 dagen dus dat komt mooi uit.

@Labelloo Het op lange termijn denken heb ik tot nu toe altijd gebruikt. Eens gaat het lukken! En als ik ongesteld werd, dacht ik ach volgende maand beter. Ik heb nog steeds het gevoel dat het gaat lukken en dat er met onze vruchtbaarheid niets mis is, maar het lange termijn denken lukt niet meer zo.

En wat betreft het loslaten: dat vind ik een hele moeilijke. We hebben wel maanden gehad dat we het ‘op de bonnefooi’ deden maar ja dan deden we het weer te weinig om zwanger te worden. Loslaten is het moeilijkste wat er is en ik denk dat ik pas echt zou kunnen loslaten als er geen enkele kans meer is op een zwangerschap . De wens zit zo diep dat ik eerst alle mogelijkheden wil proberen.

@Mangostine: tsja er is niks romantisch meer aan en wie weet moet ik er eens een hele andere draai aan geven * winka gaat naar verpleegsterspakje op zoek ;)

@KLumsy: wat Clauwhee zegt! :*

@LB: je slaat de spijker op z'n kop: we hebben inderdaad wel van alles geprobeerd ja en ik heb niet het idee dat we een stap verder komen :{

Tsja.. de huisarts is nog een aantal stappen te ver voor mijn vriend. Ik heb wel een keer geopperd om daar een pil te halen voor extra stimulans maar dat vond hij helemaal niks. En ja ik kan me wel voorstellen als man zijnde dat je niet staat te springen om dit bij de huisarts te bespreken. Hij zit zelf trouwens nog in de overtuiging dat het vanzelf wel goed komt en we moeten geduld hebben blablabla. Ik vind het ook heel moeilijk om hem te overtuigen dat het zo niet verder gaat, alsof ik hem dan teleurstel ofzo. Terwijl het iets van ons samen is...

Nu heb ik op internet iets anders gevonden wat we kunnen proberen: zelfsinseminatie. In het kort: hij produceert het spul en we spuiten het dan in mij. Klinkt natuurlijk heel plastisch maar ja, je kan het zo gezellig maken als je wilt. En het kan ook een hoop lol opleveren als ik zo lees wat je moet doen. Mijn vriend was hier ook wel voor te porren dus wie weet gaat dit wat opleveren :)

Zo, ik ga nu lekker naar bed. Ik ga dromen over O+ tweedestreepjesregens O+ , succes allemaal! Ik heb de laatste tijd niet mee gepost maar half mee gelezen. En dat is me eigenlijk wel bevallen. Maar ik blijf jullie volgen!
pi_102757352
winka, wat goed van die zelfinseminatie! Had ik nooit aan gedacht, maar zo kun je toch samen een kind maken zonder telkens verplicht te seksen! Ik hoop voor je dat je vriend er ook zo enthousiast over is!!

Kwisted, wordt gewoon lekker niet ongesteld ;) Sla 9 maanden over! (= nieuwe mantra) ik duim voo je meid!

Zwaai naar de rest, ik ben kapot! Lijkt wel alsof de vermoeidheid hier al toeslaat.. Morgen reageer ik op de rest!
pi_102767314
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:49 schreef Kwisted het volgende:

KatyM, ik heb op momenten ook echt zitten zeuren en jengelen dat mijn vriend zich niet zo moet aanstellen en gewoon hup er ff overheen moet :@
Oh fijn dat meer mensen dit hebben, ik word dan ineens een hele slechte versie van mezelf :o.

Nu weer 2 weken wachten! Duim voor iedereen *O*.
pi_102767796
Maar werkt dat zeuren en jengelen dan? Want mijn lief zou echt zoiets hebben van je zout maar op met je labiele gedrag.

Het werkt contra productief bij ons. Maar misschien bij jullie niet? :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102768046
Zeuren werkt hier ook enorm averechts hoor! Ik wil zelf ook niet terug denken aan dat het kindje gemaakt is omdat het moest en eigenlijk tegen een van iemands zin in, zegmaar. Als het hier niet kan in een ronde om wat voor reden dan ook, jammer. Volgende keer beter.

Hier nu bezig met ovu testen. Nog niks gevonden, maar had ik ook niet verwacht. Ik verwacht mn eisprong zo rond dinsdag. Nu eens kijken of mijn verwachting ook klopt ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102768191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef _aurum_ het volgende:
Maar werkt dat zeuren en jengelen dan? Want mijn lief zou echt zoiets hebben van je zout maar op met je labiele gedrag.

Het werkt contra productief bij ons. Maar misschien bij jullie niet? :?
Bij mij ook hoor. Hij zei ook zoiets over 'als het op deze manier moet kan je het wel vergeten' . Daar heeft hij ook absoluut gelijk in. Zie ik dan in als het al te laat is. :+.

Ik heb me nu ook voorgenomen dit echt niet meer te doen. Jullie hebben helemaal gelijk :@. Ik schaamde me ook echt achteraf.
pi_102769518
Hier werkt het eigenlijk wel. Maar dan zeur en jengel ik wel op een manier dat hij er juist om moet lachen en zoiets heeft van vooruit dan maar. Hij heeft gewoon n zetje nodig :P

Hij vindt het volgens mij wel irritant dat ik om de haverklap denk dat ik al zwanger ben en dan toch weer niet en dan toch weer wel :+ Hij vond het ook een beetje stom dat ik gisteren al een test heb gedaan ipv dit weekend pas. Want tja eigenlijk weten we nu nog niks en die test kostte wel weer 12 euro (clearblue). Daar moet ik hem dan ook wel weer gelijk in geven.

ondertussen gaat de kramp in mijn buik nog altijd door..
pi_102769849
Spannend Kwisted, hoop echt dat het dit weekend zomaar ineens raak blijkt te zijn! :)
pi_102769960
ik heb mezelf al beloofd dat als ik ongesteld word ik het er maar weer eens lekker van neem. Dan trek ik een fles wijn open en dan ga ik sushi eten en mozzarella etc etc :)
pi_102770348
Groot gelijk Kwisted ;) Maar ik hoop dat je die fles wijn nog een paar maanden moet laten staan...
Zaterdag weer testen?
pi_102770781
Meuh. Even van me afschrijven: ik heb twee collega's die ongeveer tegelijkertijd zwanger zijn geraakt, nu 10-11 weken.
Ik gun het ze van harte hoor. Maar ik wil ook! Waarom gaat het bij anderen wel zo snel en probleemloos?

En ik werk in een organisatie waar het eerder als een probleem wordt gezien als alwéér iemand zwanger raakt. (Overdracht! 4 maanden afwezig! Parttime terugkeer!) Dus ik voel de bui al hangen.
Zal me tzt niet in dank afgenomen worden. Mocht het een keer gebeuren.
pi_102771545
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef Mangostine het volgende:
Meuh. Even van me afschrijven: ik heb twee collega's die ongeveer tegelijkertijd zwanger zijn geraakt, nu 10-11 weken.
Ik gun het ze van harte hoor. Maar ik wil ook! Waarom gaat het bij anderen wel zo snel en probleemloos?
Je bent een half jaar bezig toch?
Dat is heel normaal hoor. :)
pi_102773172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:20 schreef Mangostine het volgende:

En ik werk in een organisatie waar het eerder als een probleem wordt gezien als alwéér iemand zwanger raakt. (Overdracht! 4 maanden afwezig! Parttime terugkeer!) Dus ik voel de bui al hangen.
Zal me tzt niet in dank afgenomen worden. Mocht het een keer gebeuren.
Heb ik hetzelfde hoor, het hoort in het rijtje "en dan heeft die weer een burn-out, dan die weer zwanger, altijd wat" . Jammer dan, ik moet nu constant klappen opvangen als anderen met verlof zijn, dan mogen ze dat strak voor mij doen :).
pi_102777239
ohh dat lijkt me heel vervelend als ze zo reageren op je zwangerschap.
Dat zou bij mij gelukkig niet zo zijn. Grote organisatie, genoeg mensen. Veel jonge collega's, ook veel die zelf jonge kindjes hebben. Iedereen steunt elkaar daar zoveel mogelijk in. Hele goede sfeer wat dat betreft.

Iemand nog nieuwtjes? Doorbraken, eisprongen, 2e streepjes??
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:35:15 #267
279894 winka
There is no place like home..
pi_102777481
Op mijn werk gaat het heel makkelijk.. misschien omdat ik voor de overheid werk? Het gaat er allemaal relaxed aan toe. En omdat de gemiddelde leeftijd erg hoog ligt, zijn er weinig zwangeren. Er was één collega en zijn was zeg maar twee keer achter elkaar dé zwangere :)

quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef KatyM het volgende:

[..]

Oh fijn dat meer mensen dit hebben, ik word dan ineens een hele slechte versie van mezelf :o.

Nu weer 2 weken wachten! Duim voor iedereen *O*.
Ik ook hoor :Y Dus je hoeft je niet te schamen ;) In het begin had ik mooie fantasieën dat we een spetterende vrijpartij hadden en dat ik dan zwanger werd. Alles zou dan perfect zijn....
Nu ik maar niet zwanger word, neem ik het niet meer zo nauw :')

Als ik zelf echt geen zin heb, zorg ik er wel voor dat ik écht zin heb :) Werkt niet altijd hoor..
pi_102783761
Hier geen nieuws, ik wacht gewoon nog op }).
Ik geloof niet dat ze er bij mijn werk op zitten te wachten, afdelingshoofd gaf laatst aan dat als ik kinderen wilde ik eerst toestemming moet vragen, weliswaar als een grap, maar toch...

Winka knap dat je je verhaal hier neer durft te schrijven, goed dat je nu een beetje een oplossing hebt gevonden die hopelijk voor jullie lijkt te werken. :*

quote:
Hij vindt het volgens mij wel irritant dat ik om de haverklap denk dat ik al zwanger ben en dan toch weer niet en dan toch weer wel Hij vond het ook een beetje stom dat ik gisteren al een test heb gedaan ipv dit weekend pas. Want tja eigenlijk weten we nu nog niks en die test kostte wel weer 12 euro (clearblue). Daar moet ik hem dan ook wel weer gelijk in geven.
Haha kwisted dat had mijn vriend ook kunnen zeggen. Hij vond het ook stom dat ik 2 weken geleden een test had gedaan, ik had afgesproken om nog een week langer te wachten, maar mijn geduld was toen al op 8)7 en ik voelde ook vanalles, maar helaas.

Magostine, nooit leuk om te horen als anderen zwanger zijn terwijl je zelf ook zo graag wilt :*

Marjolijntje ben benieuwd of je gevoel klopt met de ovutesten.

Fenne hoe is het bij jou al ongesteld geworden? Sterkte met je schimmelinfectie, hopelijk is die snel weer over.

Tante Soesa is het bij jou al losgebarsten?

Milka sterkte met de "losse trossen".

Voor alle anderen, hoe gaat het bij jullie en :*
pi_102783974
Bij mij op het werk zijn ze ook makkelijk. Veel jonge mensen en meiden die zwanger zijn. Geen probleem. Vind het nu alleen lastig dat iedereen weet dat we bezig zijn en sommigen er al rekening mee houden qua werk en dat buikloeren...daar baal ik van en vind ik soms irritant.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102784132
Dat lijkt mij ook vervelend Clauwheee!! Alhoewel ik ook het idee heb dat ze aan het afwachten zijn wanneer ik met goed nieuws kom. Ik krijg al af en toe de vraag, mensen denken toch dat je na een bepaalde tijd na je eerste toch wel aan een tweede begint!
pi_102784803
Clauwheee het lijkt me idd erg vervelend dat mensen het weten en daardoor al zo'n verwachting hebben. :*

Labelloo volgens mij is het bij een tweede nog erger als bij een eerste :*

Al heb ik nu al weleens mensen die aan mij vragen wanneer we aan kinderen beginnen 8)7. Want je bent vrouw, je hebt de leeftijd, een vriend, een huis en werk, dus is het volgens anderen al tijd voor kinderen, laat ons dat lekker zelf beslissen denk ik dan.
  † In Memoriam † donderdag 6 oktober 2011 @ 20:58:02 #272
309370 Nanadu
pi_102786199
Winka wat fijn dat je misschien een oplossing voor jullie ' probleem' hebben gevonden.

Op mijn werk vragen ze ook wel regelmatig of wij een tweede willen en wanneer. Ik vind het best moeilijk om dit voor mij te houden en zeg meestal dat we wel een tweede willen, maar nog even niet.

Bij ons is het juist andersom wat betreft zin in sex, mijn man moet mij vaker verleiden dan ik hem :P

Verder is het hier rustig, dag 23 nu.
pi_102788121
Nanadu, lastig is dat inderdaad he!? Ik zeg tegenwoordig alleen dat we inderdaad wel graag een tweede willen, en ben dan stil. Meestal komt er dan ook een vraag verder. :)
pi_102798267
Ik denk dat ze bij mij ook wel zullen schrikken op werk. Ik werk in een mannenwereld en ben een half jaar bezig om een nieuwe business unit op te starten, voordeel is wel dat ik al bekend ben in de industrie. Als ik zwanger ben dan zal iemand mij moeten vervangen én ik denk dat ik niet fulltime terug wil komen. Ik wil denk ik ouderschapsverlof opnemen en een dag minder per week gaan werken of een dag extra thuis gaan werken. Maar ik zie wel als het zover is :Y

Het zal iig wel even schrikken worden :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102803708
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Sethiwe het volgende:

Al heb ik nu al weleens mensen die aan mij vragen wanneer we aan kinderen beginnen 8)7. Want je bent vrouw, je hebt de leeftijd, een vriend, een huis en werk, dus is het volgens anderen al tijd voor kinderen, laat ons dat lekker zelf beslissen denk ik dan.
Waar halen ze het lef vandaan denk ik dan? Want wat wil je dan horen? Ja, ben bezig - heb je geen fuck mee te maken. Ja, maar het lukt niet - pijnlijke stilte. Nee, ik hoef ze niet - einde gesprek. Ik kan daar zó agressief van worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')