De meeste mensen zullen het gewoon geïnteresseerd bedoelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:27 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Waar halen ze het lef vandaan denk ik dan? Want wat wil je dan horen? Ja, ben bezig - heb je geen fuck mee te maken. Ja, maar het lukt niet - pijnlijke stilte. Nee, ik hoef ze niet - einde gesprek. Ik kan daar zó agressief van worden!
het wordt irritant als meer mensen het vragen, en de vraag wordt vaak zo nonchalant gesteld, meer als opmerking: "goh wordt het niet eens tijd?"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen het gewoon geïnteresseerd bedoelen.
^^quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen het gewoon geïnteresseerd bedoelen.
maar als het gevoelig ligt bij jou, dat kunnen die mensen toch ook niet aan je neus zien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:39 schreef Mangostine het volgende:
[..]
het wordt irritant als meer mensen het vragen, en de vraag wordt vaak zo nonchalant gesteld, meer als opmerking: "goh wordt het niet eens tijd?"
Dit ^^quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:27 schreef Women86 het volgende:
Bij ons weet niemand dat we bezig zijn juist omdat ik niet steeds de vragen wil van en en en?
Plus het lijkt me zo leuk om iedereen straks te verrassen! Ben echt benieuwd naar de reacties.
Ik heb al wel de vragen gehad in de omgeving (goh word het niets eens tijd, of gewoon goh ben je zwanger?) Dat was dan zelfs in periodes dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat het geïnteresseerd bedoeld is maar toch vind ik het wel een vraag waar je wel een beetje lef voor nodig hebt. Ik heb toen ook gezegd dat ik de vraag niet handig vond gezien zo'n vraag bij sommige mensen heel pijnlijk kan overkomen. Stel dat ik onvruchtbaar was (en dat schreeuw je niet van de daken, althans ik niet) en iemand vraagt me of ik zwanger ben dan zou ik die vraag behoorlijk pijnlijk vinden. Ik zou me ook afvragen waar ze het lef vandaan halen om dat te vragen. Ik vind dat sommige mensen wel is na mogen denken bij het feit dat zwanger worden of zijn niet zo vanzelfsprekend is. En dat sommige mensen rekening houden met dat feit voordat ze iemand gaan vragen.
Dat wordt feest dit weekend voor julliequote:Ik heb vandaag een bijna-positieve ovutest geplast *vind het toch wel spannend*
Dat is voor iedereen verschillend, maar de ovulatietesten van Sensitest bevielen hier wel erg goed. Enneh, welkom!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |