abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102586584
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 00:48 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

katyM weet je het heel zeker dat het je eisprong was, of toch van het weekend nog een poging wagen?

[..]

Ik voelde echt steekjes, maar misschien waren het gewoon m'n darmen :@. Ik heb ovutesten gedaan gister en vandaag en nog steeds een standaard vaag streepje te zien, niets dikgedrukt.

Ik zit nu op dag 14 en hoop wel dat ik m'n eisprong een dezer dagen kan localiseren :D. Vorig jaar toen ik stopte met de pil, had ik ook eerste cyclus 22 dagen en daarna steeds 30/31. Ik heb de 22 dagen nu ook gehad, dus ik hoop dan nu op eentje van 30/31. Dat betekent dat de eisprong nog moet komen.

Nanadu, ik ken dat, zo'n kleine baby, zo lief en die geur O+. Hoop op 2012, dat wij dan ook zo'n schatje in ons armen mogen houden. :).

[ Bericht 2% gewijzigd door KatyM op 01-10-2011 18:13:39 ]
pi_102599315
Rijstebuiltje :* , ik gebruikte idd de nuvaring. "Fijn" dan weet ik dat het vaker kan gebeuren bij nuvaring.
Ik heb hem ooit een keer eerder een maand uitgehad toen ik een maand of wat niet ongesteld werd en toen was het dat ik al ongesteld werd na 3,5 week (en heb ik de nuvaring weer terug gedaan). Ik ben wel zo realistisch dat het niet elke keer hetzelfde hoeft te zijn. Maar wachten op de start van het productief klussen duurt lang :@ .

Jammer w86 hopelijk de volgende ronde meer geluk.

KatyM er is dus nog hoop dat je productief aan de klus kan en je man in de buurt is ;) .

Milka sterkte met je rugpijn :* , zou het geen kwaaltje kunnen zijn? Zwangerschap hoeft toch niet altijd dezelfde symptomen te geven? Of is jou persoonlijke ervaring anders, je hebt tenslotte veel meer ervaring dan mij.

Nanadu wat heerlijk zo'n kleintje van 2 weken O+ . Ik heb ook weer een aantal vriendinnen die zwanger zijn, dus kan eind dit jaar, begin volgend jaar ook weer kleine babies knuffelen.
pi_102603716
Nog geen streepjes helaas dus. W86, misschien kan het nog deze ronde, anders de volgende keer.
Nou KatyM dat wordt klussen binnenkort!
Ik vind het heerlijk weer zonder de pil. Veel stabieler en blijer, helaas wil man niet zijn leidingen laten knopen, dus na de tweede zoek ik een andere oplossing. Spiraal was geen succes de vorige keer, ik bleef bloeden. Na acht maanden er uit laten vissen door de ha.

Gisteren op een Bbq een hoogzwangere vriendin weer eens gezien. Het is dat ik zo lelijk zwanger ben, maar toch kriebelde het weer. Stuiter peuter kon er maar niet over uit dat er een baby in de buik zit en of die nu ook sliep. En vanochtend weer of de baby in de buik nu ook wakker was. Heerlijk idee dat er misschien volgend jaar zo'n gesprek thuis kan plaatsvinden over mijn bolle pens. Zwijmel, rammel!
pi_102603799
Sopho dat lijkt mij ook zo gezellig, dat soort gesprekken! Daar kan ik echt naar uitkijken. O+
pi_102608157
wie kan mij ff helpen, is je eerstvolgende menstruatie normaliter 28 dagen na de start van je periode of 28 dagen na het eindigen ervan. Ik weet het even niet meer en het internet zegt verschillende dingen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:19:41 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102608232
De eerste dag van je cyclus is de eerste dag dat je ongesteld wordt aurum, dus je volgende periode is ca 28 dagen na de eerste dag van je menstruatie.
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:23:08 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102608340
Hoe staat het ervoor eigenlijk? Nog geen tekenen?

Ik las in het voorbijgaan dat het bij Frummeltje eindelijk is doorgebroken? Balen meid :* maar laat het nu allemaal maar even goed stabiliseren terwijl jij je bezig gaat houden met je grote dag! ^)
pi_102608585
Nope nog niks, maar vandaar de twijfel.. ik las ergens dat het 28 dagen na het einde is, dan zou woensdag d-day moeten zijn.

Naja we houden de spanning er nog even in :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 2 oktober 2011 @ 13:34:28 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102608727
Nouja, die 28 dagen is natuurlijk per vrouw verschillend he. Als ik op dag 28 zit ben ik overtijd en waarschijnlijk zwanger ;) Frummeltje heeft 58 dagen moeten wachten...

Maargoed, als jij een cyclus van 28 dagen hebt, dan is dag 29 de dag dat je menstruatie weer doorbreekt. (en dus dag 1 van de volgende cyclus)
  Vis een optie? zondag 2 oktober 2011 @ 13:57:34 #135
70532 loveli
N
pi_102609506
28 dagen na het begin, 28 dg is de gemiddelde cyclusduur. Bij veel vrouwen wordt de cyclus korter naarmate ze ouder worden, maar dat is niet verplicht.
crap in = crap out
pi_102614756
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
Bij veel vrouwen wordt de cyclus korter naarmate ze ouder worden, maar dat is niet verplicht.
Is dat zo?
Bij mij juist langer, dus dan word ik misschien jonger ipv ouder. :D

Succes hier dames! ^O^
Laat ik jullie niet in het Als-topic tegenkomen. }:|
pi_102636958
Kolonia moet je nog oppassen dat je niet te jong wordt :P.
Ik ga mijn best doen om niet in het als-topic te komen, maar wens een ieder die daar helaas zit wel heel veel succes en hopelijk dat er daar voor iedereen tweede streepjes komt, lb en kolonia O+ .

Aurum spannend, het is maandag je kan testen O-). Of wacht je nog even af?
pi_102639757
Hier nog steeds rugpijn maar geen bloed geeft moed. Al denk ik dat morgen de hel losbreekt.....
Aurum,hoe staat het bij jullie?
pi_102640446
Spannend meiden, die NODs!
Ik zit vandaag op dag 8, ga vanaf nu ovutesten doen. Kijken wat daar uit komt. Heb nog wel 5 dagen antibiotica, ben benieuwd of dat nog invloed heeft op alles.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102641126
Frummeltje, wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Heel veel succes met alle bruiloftsvoorpret en daarna weer vol goede moed aan de klus ;) .

milka, ik duim nog even hoor!

aurum, hoe is het bij jou??
pi_102641890
Aurum, ik ben ook benieuwd! En Milka, wat jaantje al zei: ik duim ook nog even door :)
pi_102642174
Aurum, hoe gaat het daar? en Milka, geen bloed geeft moed, lol! *)

Ik begin aan het einde van de week met de ovutesten. Volgens al die internet cycles reken dingen ben ik aan het eispringen op 9 of 10 oktober.Eens kijken wanneer het nu echt plaatsvindt. :P Ik ben niet nieuwsgierig, wil het gewoon graag weten.

Bij mij was de }) sneller voorbij dan gedacht. Ik zat met vier dagen er al weer hoog en droog bij.
pi_102643755
geen bloed geeft moed ^O^ dat vind ik wel een hele goede haha! dat is hier ook aan de orde... 2 dagen na mijn NOD en negatieve test nog steeds geen bloed (dus dat geeft mij ook moed)
Milka ik duim voor ons allebei!

spannend alle aankomende NODjes!

Ik lees bij velen (op meerdere sites) dat ze gebruik maken van ovutesten. Wat is daar de precieze reden van? Ik lees nl. ook bijna bij iedereen dat ze in de klusweek om de dag klussen *; Waarom nog ovutesten dan? Ik heb zelf nl. ook een onregelmatige cyclus maar niet zo onregelmatig dat mijn eisprong niet in de klusweek zou vallen. Ik snap het overigens wel bij onregelmatige cyclussen die echt wel 10 dagen oid. met elkaar verschillen dus begrijp me niet verkeerd.
pi_102644863
Geen beeb deze maand, de rode draak ( :P ) is vanmorgen gearriveerd. Ik hield er al niet echt rekening mee. Was wel jammer dat mijn lief een beetje sip was, want die had wel goede hoop.

Volgende keer dan maar! *;

ik ben zo iemand met een klachtenvrije periode, dus ik voel het ook niet aankomen. Het is er ineens en na 3 dagen is het ook weer over. Heeft zo zijn voordelen, maar je zit tot het laatste moment in spanning :')
pi_102645266
Jammer Aurum :(
pi_102645356
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:33 schreef Women86 het volgende:
geen bloed geeft moed ^O^ dat vind ik wel een hele goede haha! dat is hier ook aan de orde... 2 dagen na mijn NOD en negatieve test nog steeds geen bloed (dus dat geeft mij ook moed)
Milka ik duim voor ons allebei!

spannend alle aankomende NODjes!

Ik lees bij velen (op meerdere sites) dat ze gebruik maken van ovutesten. Wat is daar de precieze reden van? Ik lees nl. ook bijna bij iedereen dat ze in de klusweek om de dag klussen *; Waarom nog ovutesten dan? Ik heb zelf nl. ook een onregelmatige cyclus maar niet zo onregelmatig dat mijn eisprong niet in de klusweek zou vallen. Ik snap het overigens wel bij onregelmatige cyclussen die echt wel 10 dagen oid. met elkaar verschillen dus begrijp me niet verkeerd.
Ik denk dat je met ovu-testen nog beter kunt 'richten'? :) Ik had me voorgenomen om die testen pas te overwegen als we minstens een half jaar bezig zouden zijn. Door die testen zou het voor mij persoonlijk allemaal wat meer 'geforceerd' gaan lijken en ik wilde het zo lang mogelijk 'leuk en luchtig' houden. Maar mijn schoonzusje, bijvoorbeeld, die is al sinds poging 1 al aan het temperaturen. Daar voelt zij zich het prettigst bij :)

Aurum, jammer! Volgende keer beter :) :*
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:49:16 #147
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102647640
4 dagen na NOD, geen bloed, geen 2e streepje, geen pijn. Gewoon, niets..
pi_102647811
woei, ik ga hier weer heeeeel langzaamaan meeschrijven. En deze kloon deed het nog, handig.

We hebben een dochter, heel lief meisje, en we willen graag een tweede kindje mocht het lukken. We hadden in gedachten om ergens volgend jaar te stoppen met de pil maar ik voel me zo rot bij de pil dat ik, na gesprek met man, direct ben gestopt. Meer om beter in mijn vel te zitten maar mocht ik zwanger raken is het helemaaaal geen probleem.

Dit keer in eerste instantie zonder allerlei ovulatietesten en ook nog geen verplicht gesex op due dates etc.
Dus ik dacht, laat ik me hier eens melden, zit nog een beetje te twijfelen of ik nu ook meteen aan het foliumzuur moet.
pi_102648016
Welkom sterrenmunt! Ik zou toch wel gelijk met foliumzuur beginnen ja :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102648351
Hoi sterrenmunt!
Wat ik neem is ''Etos zwanger worden'' pilletjes, zit foliumzuur in, maar ook gelijk alle vitaminen en mineralen die je nodig hebt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')