abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102542882
Sethiwe :* Wat frustrerend; hebben jullie besloten om voor een tweede streepje te gaan, moet je hier zo lang op wachten...

Frummeltje: Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk!!

Okay, boobies vergelijken.. Ik zit nu al op een D-cup, ben benieuwd wat het gaat worden ;)
Ik heb volgens mij mn ei gespot, voor de zekerheid gaan we het er vandaag en morgen ook nog lekker van nemen...
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:18:40 #102
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102543553
@Aurum: Nee, ik heb al een paar mooie cyclussen gehad van rond de 33 dagen. Ik ben alleen in de afgelopen weken anders gaan eten en aan het sporten, dus dat zal wel van invloed geweest zijn.

@ Sopho en Freubelot: inderdaad een pauze ingelast in verband met ons trouwen volgend jaar. Vanaf augustus gestopt met proberen zwanger te raken, omdat de mogelijke bevalling anders te dicht bij de trouwdatum zou komen. Het duurde nu alleen ineens zo lang voordat ik ongesteld werd, dat ik me bijna zorgen maakte ;). Nu dus voorlopig geen NOD's van mij, maar ik blijf gezellig meeposten en jullie allemaal lekker naar het zwangerschapstopic wensen! :)
pi_102543723
Oh ik heb nu ook al een cup D, hoop niet dat er teveel bijkomt hoor.

Ik heb nu klusweek, wilde gister m'n man verleiden, maar hij was zo moe, is niet gelukt. Ik hoop nu echt niet dat vandaag m'n eisprong is, aangezien we vanavond allebei laat thuis zijn. Ik ben wel aan de ovutesten dus ik kan het gelukkig een beetje zien. Begrijp dat sommige zeggen dat je er dan juist extra mee bezig bent, maar ik ervaar juist dat het veel rust geeft omdat ik nu zeker weet dat ik echt nog niet zwanger kan zijn. Ik ga uit van een cyclus van 30 dagen dus dan zou zondag m'n eisprong zijn, ik hoop dat ik hem kan vinden :).

Nou veel plezier met verheugen op de bruiloft Freubelot. En ik hoop op snel veel streepjes! *O*
pi_102545959
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Sopho het volgende:
@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.
Ik lolde :D :')

Even ontopic: Sethiwe, bij een aantal vriendinnen van mij heeft het ook een hele tijd geduurd voordat alles weer een beetje normaal liep. Maar inderdaad, als je je er niet lekker bij voelt, gewoon even contact opnemen met de ha :)
pi_102547589
Mwah, ik denk dat het niets wordt deze maand, begin al weer aan de schoonmaak en opruim manie (kortom, ik mut ongesteld worden). He jammer, mijn cyclus is ook een beetje van de wappie trouwens, nu ineens bijna twee weken langer
pi_102547657
Ik heb het idee dat ik vandaag m'n eisprong heb en nu zie ik m'n man de hele dag niet. En gister hebben we niet gesext. Ik baaaaal! :o

[ Bericht 27% gewijzigd door KatyM op 30-09-2011 14:33:46 ]
pi_102551178
ik lees een paar dagen niet mee en ik heb het idee dat ik al heel veel heb gemist. Dit weekend ff goed bijlezen over NODjes :)
En dit weekend weer ff flink van bil gaan. Poging nr 2!

hier een F-cup. Ik maak me nu al zorgen over het vervolg en vooral na een zwangerschap, straks kan ze op mn rug knopen...

Al dat gedoe met hormonen na de pil enzo... Mochten jullie een kindje hebben, gaat iedereen dan weer aan de hormonen?
pi_102554456
Dus je moet 2 streepjes hebben, ofzo?
pi_102565657
Huh?
pi_102565831
Pffff,laat me maar gewoon ongi worden,dan kunnen we weer een ronde verder. Dit afwachten duurt me te lang,ik heb verder alle symptomen dus ik twijfel er geen moment aan dat ik het NIET ga worden.
pi_102568710
ahh ja milka, wachten is echt vervelend! Hopelijk breekt het snel door. Heb je voor de zekerheid wel een test gedaan?

Vitapientje, ik denk wel dat ik weer aan de pil ga. Nooit geen problemen mee gehad. Ik vergat hem ook nooit. En heerlijk dat je hem kan doorslikken als je niet ongesteld wil worden, en ik wist altijd op de dag af wanneer ik het zou worden. Jij niet dan?

Wm86, voor jou morgen je NOD. Heb je al getest? Of heb je je in kunnen houden? Laat je meteen iets weten als je test? Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!

Ik ben mezelf (en mijn vriend) helemaal gek aan het maken weer he. Ik moet nog een week wachten, en ik twijfel de hele tijd over wat ik voel in mijn lijf. Ik lees overal dat je borsten gevoelig worden, maar alleen mijn tepels zijn gevoelig. Ik zit ook de hele tijd op te letten of ze van kleur/grootte veranderen
pi_102568852
Oh en trouwens verder nog geen kramp of iets. Maar ik lag dan ook weer dat het zeker een week duurt voordat je bebe innesteld etc. Ik hoop dus dit weekend op een klein beetje bloed bij het afvegen :@

Aaah ik moet echt proberen er minder mee bezig te zijn, maar dat lukt gewoon niet. Ben dan ook bang dat de teleurstelling groot is als ik gewoon ongesteld word.

oh en het helpt trouwens ook niet dat mijn vriend met een lief ingepakt kadootje thuis kwam, 'Pluk van de Petteflat' O+ Om voor te lezen als we een kindje hebben *; *zucht*
pi_102570325
kwisted: ik heb nog niet getest nee! Ik heb me in kunnen houden. Ik heb echt van die symptomen nu die ook bij menstruatie horen dus ik wacht morgen even af. Word wel gek van de onzekerheid. Ene moment voel ik van alles en denk/hoop ik dat ik zwanger ben en andere moment denk ik juist weer helemaal van niet. Ik ken dat gek maak gevoel maar al te goed! Ben er ook heel erg mee bezig. Dat boek is wel heel erg lief van je vriend!
Ik snap dat je hoopt op een beetje bloed bij het afvegen komend weekend maar vestig daar nou niet al je hoop op want dat hoeft niet altijd hé!

ik weet eigenlijk nog niet hoe ik me ga voelen als ik negatief test / wel ongesteld word. Wat ik dan wel zeker weet is dat je lichaam je dan echt behoorlijk voor de gek kan houden! Nou ja we zien wel... nog 1 dagje wachten.

[ Bericht 28% gewijzigd door Women86 op 30-09-2011 23:47:49 ]
pi_102570575
vitapientje: ik weet trouwens niet of ik weer aan de pil ga... wij zijn bewust al vorig jr gestopt om te 'ontpillen' maar wat een rommel is dat eigenlijk in je lijf. Dat merk je pas wanneer je ermee gestopt bent.
Veel plezier trouwens met poging nr 2 ;)

KatyM dat is inderdaad balen :{ ik hoop voor je dat er eventueel toch nog kansen zijn in deze klusperiode.

he bah vervelende onzekerheid Milka, dat is niet leuk!
pi_102570649
ik ga op zeker weer aan de Mirena als we klaar zijn. Ik heb nooit klachten gehad en ik voelde me 10 keer beter dan ik nu doe. Voor mijn gevoel stuiter ik alle kanten op zo die laatste dagen van mijn cyclus.

Ik vind mezelf al irritant :') Dus ik vraag maar niks aan mijn man O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102573140
quote:
@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.
Hij is wel leuk dubbelzinnig :).

Dames dank jullie voor het advies :* .Maar ik ga voorlopig niet naar de huisarts, vind 6 weken daar nog te kort voor, misschien heb ik een cyclus overgeslagen of zo. Ik probeer nog maar geduldig te wachten. Krijg nu ook zere borsten en dat is met een F-cup echt niet fijn (met een andere cup ook niet, maar dacht ik noem de cup in een ander zinsverband ofzoiets). Eerder had ik ook zere borsten twee weken voor de nod, dus er is hoop 8)7 .

Milka82 sterkte met wachten :*

Kwisted wat lief van je man om een boek te kopen.

Freubelot en Vitapientje veel plezier met klussen het weekend.

katyM weet je het heel zeker dat het je eisprong was, of toch van het weekend nog een poging wagen?

quote:
Al dat gedoe met hormonen na de pil enzo... Mochten jullie een kindje hebben, gaat iedereen dan weer aan de hormonen?
Hier heb ik nog niet overnagedacht. Al neig ik er nu nog na om te zeggen dat de ring er na die tijd weer ingaat. Maar als het nog lang duurt , dan blijft die daarna misschien wel even uit O-).

Women86 spannend morgen, ehh vandaag.

Aurum sterkte met je gestuiter :* .
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 07:36:27 #117
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102575965
Hoe groot is de kans dat je cyclus hetzelfde blijft nadat je stopt met de pil? En hoe groot is de kans dat je cyclus (veel) langer wordt na stoppen met de pil? Wat is de maximum cyclus?
pi_102576257
Thanks Setiwe :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 07:36 schreef Oksel het volgende:
Hoe groot is de kans dat je cyclus hetzelfde blijft nadat je stopt met de pil? En hoe groot is de kans dat je cyclus (veel) langer wordt na stoppen met de pil? Wat is de maximum cyclus?
hoe groot is de kans dat je je precieze cyclus nog weet voor je aan de pil begon?

Wat wil je bereiken met deze vragen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102579289
ik menstrueer nog niet maar heb al wel een test gedaan en die zegt maar 1 streepje :{ dus ik denk dat wij nu door gaan naar de derde ronde...
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:24:42 #120
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_102579717
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 30 september 2011 01:41 schreef Sethiwe het volgende:[/b

Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets :{ .
Ik begrijp hieruit dat je Nuvaring hebt gebruikt?

Toen ik hem eruit haalde duurde het 54 dagen totdat ik ongesteld werd..
De volgende duurde 39 dagen ..

Dat stelde me enigszins gerust.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_102580026
W86, hoe lang duurt je cyclus nu? Succes met afwachten!
pi_102580542
mijn cyclus is soms iets onregelmatig, maar mijn vorige was 29 dagen. Ik zit nu op dag 29 maar nog steeds geen }) . Nu ga ik natuurlijk ook weer allerlei dingen lezen over dat bij sommige mensen de test pas na een week over tijd positief was enz. Dat moet ik ook helemaal niet lezen maak ik mijzelf alleen maar onzeker van! Ga er vanuit dat ik dus weer een iets onregelmatige cyclus heb en dat ik gewoon vandaag nog of een van de komende dagen menstrueer.
* women86 geeft zichzelf een nuchtere schop onder dr kont en gaat zo richting drogist voorraadje tampons halen (hoopte ze niet meer nodig te zijn dus niets meer in huis :P) beetje vervelend als ik toch morgen menstrueer en de winkels zijn dicht :+
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:18:26 #123
309370 Nanadu
pi_102583598
W86 lastig is dat he het afwachten tot je ongesteld wordt (of niet).

Ik ben vandaag op kraambezoek geweest bij een 2 weken oude baby en hierdoor is het gevoel dat ik zwanger wil worden nog eens extra versterkt. Helaas moeten we geduldig afwachten tot er raak wordt geschoten ;)
pi_102584756
Hier nu lage rugpijn -O- Wel jammer, ik had zo gehoopt dat het ook deze keer bij ronde drie raak zou zijn.
Over de anticonceptie na de bevalling, ik 'mag' niet meer (drie keer keizersnede is de max) dus waarschijnlijk laat ik me steriliseren tijdens de ks van deze.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:22:58 #125
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102585854
rijstebuiltje zijn jullie ook aan het wachten op een 2e streepje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')