quote:Op woensdag 28 september 2011 13:12 schreef designed... het volgende:
[..]
W86, kwaaltjesbeschrijving! Nu!
ik heb sinds een paar dagen ineens allemaal pukkeltjes in mijn gezicht (en heb ik anders echt nooit, ook niet voor mn menstruatie aan), moet vaak plassen (mn vriend noemt me al zeikerdquote:Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Kwisted het volgende:
[..]
W86, wat voel jij dan? Ook je borsten? Ik heb zelf ook allemaal het idee dat het snel raak zou zijn. Vanmorgen in bed met mijn vriend over gehad wat we zouden doen als we zelf geen kindjes kunnen krijgen. Dan zouden we wel willen adopterenAl is dat natuurlijk ook makkelijker gezegd als gedaan.
Geen gespannen borsten meer aurum?quote:Op maandag 26 september 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
Als het goed is word ik dit weekend niet ongesteld
Maar ik weet niet of ik me dingen zit in te beeldenMijn borsten zijn wat meer gespannen dan normaal.
nope, zhe bewbs are back to normal. Wel jammer altijd mooi als het wat meer lijktquote:Op woensdag 28 september 2011 13:58 schreef Freubelot het volgende:
Spannend W86!!! Klinkt hoopvol, nu hopen dat je lichaam je niet voor de gek houdt!!
[..]
Geen gespannen borsten meer aurum?
Ik denk dat ik het heel moeilijk ga vinden om niet bij elke steekje te hopen dat ik zwanger ben... Maar ja, ik moet nog minimaal 2 weken geduld hebben.
Alsof jij meer boob nodig hebtquote:Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nope, zhe bewbs are back to normal. Wel jammer altijd mooi als het wat meer lijkt
Hier tijdens de zwangerschap van een cup C naar een cup E gegaan. En ik ben er nog niet vanafquote:Op woensdag 28 september 2011 18:45 schreef Women86 het volgende:
nooit genoeg bewbs? ik heb al E laat staan wat er gebeurd als ik zwanger ben.... pffffffffff!
Ik heb een A-cupjequote:Op donderdag 29 september 2011 11:11 schreef Mangostine het volgende:
Oh, ik heb een klein uitgevallen B-tje, dus laat de boobs maar komen tzt :p
bel anders je huisarts even, ze kunnen je een goedje geven wat je cyclus een reboot geeftquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:41 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend aurum en women86, ik zal het weekend gaan duimen.
Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets.
Vind dit erg irritant, want weet nu niet waar ik aan toe ben. Kan me ook niet voorstellen dat ik eerder zulke lange cyclussen had. Het was wel onregelmatig, maar wel heel vaak (voor mijn gevoel dan). Vind het ook wel spannend om naar mijn nod toe te leven (alleen de eerste paar keer, daarna heb ik al snel de lol eraf
) en wil ik graag een tweede streepje zien. Net als alle anderen hier in dit topic. Maar op dit moment zit ik in zo'n niemandsland voor mij gevoel, heb ook totaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden, dus ook niet het idee dat ik naar een nod toeleef. Waar ik dat twee weken geleden wel had.
Maar goed ik houd de moed erin, maar moest even mijn verhaal kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |