abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102473431
Veel Noddjes aan het begin van de maand zeg!

Ik ben dus aan het wachten op 8 oktober. Ik heb wel gevoelige tepels als 2 dagen! Joepie goede symptomen! Haha

aurum, spannend! Zondag is al heel snel. Je weet maar nooit he. Sommige vrouwen hebben pas weken na hu ovulatie zwangerschapsklachten. Dus sluit het niet uit :)

W86, wat voel jij dan? Ook je borsten? Ik heb zelf ook allemaal het idee dat het snel raak zou zijn. Vanmorgen in bed met mijn vriend over gehad wat we zouden doen als we zelf geen kindjes kunnen krijgen. Dan zouden we wel willen adopteren :Y Al is dat natuurlijk ook makkelijker gezegd als gedaan.

designed, het liefst zou ik ook elke dag een test doen. Het is ook hartstikke spannend om dan te wachten op de uitslag, en te hopen op 2 streepjes!

freubelot, wat lief dat je vriend dan ineens zegt dat je kunt stoppen met de pil! Zo is het hier ook gegaan. Ik wilde al een paar maanden eerder beginnen, maar hij was er nog niet klaar voor. En toen ineens zei hij dat hij het ook wilde. Ohh dat was zooo fijn *O*

trouwens ik lees ook wel eens mee op babybytes, Jullie ook? Maar dat is lang niet zo leuk als hier zeg. Niemand reageert echt op elkaar. Het zijn alleen losse opmerkingen steeds. :N Verder is die site natuurlijk wel helemaal geweldig! _O_
pi_102474792
Kwisted, ik heb het idee dat 90% van babybytesposters van die ontzettende mutsen zijn en dat als je daar zegt dat je met je vriend geneukt hebt er zo'n golf van verontwaardiging volgt... Want daar is het 'ik heb gemeenschap met mijn man gehad' of 'mijn partner en ik hebben het bed met elkaar gedeeld'. En dan staat er bij leeftijd 22 :N
Krijg er nu al de kriebels van!

Lurk er wel alle info van af overigens... :9
Ze hebben daar ook hele makkelijke calculators staan, die zijn ideaal.

W86, kwaaltjesbeschrijving! Nu! :P
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2011 @ 13:20:43 #78
309370 Nanadu
pi_102475081
Mijn nod ligt als het goed is op 12 oktober (afgaande op vorige cyclus van 29 dagen), maar het zou ook zomaar een week later kunnen zijn (afgaande op eerste cyclus van 36 dagen). Ik weet het dus nog niet zo goed. Ik waag mij niet zo snel aan zwangerschapstesten, omdat ik ook zo'n onregelmatige cyclus heb. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik wel veel testen gedaan iedere maand en dat was iedere keer weer drama als het niet raak was :'( :@ . Ik wacht dus liever iets langer, tot na 36 dagen, voordat ik test.

Wel weer veel nieuwelingen hier, wat fijn *O* en hopen dat we snel door kunnen!

Babybytes ken ik ook van mijn vorige zwangerschap, maar gebruikte het eigenlijk alleen voor alle info over de ontwikkelingen in de buik.
pi_102475634
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:12 schreef designed... het volgende:
[..]
W86, kwaaltjesbeschrijving! Nu! :P
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:28 schreef Kwisted het volgende:
[..]

W86, wat voel jij dan? Ook je borsten? Ik heb zelf ook allemaal het idee dat het snel raak zou zijn. Vanmorgen in bed met mijn vriend over gehad wat we zouden doen als we zelf geen kindjes kunnen krijgen. Dan zouden we wel willen adopteren :Y Al is dat natuurlijk ook makkelijker gezegd als gedaan.

ik heb sinds een paar dagen ineens allemaal pukkeltjes in mijn gezicht (en heb ik anders echt nooit, ook niet voor mn menstruatie aan), moet vaak plassen (mn vriend noemt me al zeikerd :D ),
heb last van mijn rug (onderin) en af en toe is buik pijn/kramp (kan het niet echt benoemen wat het nu is). Allemaal voor mijn onbekende lichamelijke klachten voor mijn menstruatie aan...
Mijn borsten daar heb ik niet echt last van, zijn niet gevoeliger dan normaal :P
pi_102476069
kwisted, jullie zijn ook net bezig las ik? We hebben dezelfde leeftijd, ben ook 25.

Ik herken veel uit jou post(s).
Ook ik zie overal zwanger vrouwen, veel in eigen omgeving ook. En ik kijk ook naar alles wat met baby's te maken heeft (tv, internet, reclamefolders). Het is echt heel erg! Stiekem zou ik in elke kledingwinkel wel naar de baby afdeling willen lopen en neuzen tussen babykleertjes. Hoezo rammel de rammel? haha

nanadu: erg lastig als je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Die van mij is ook onregelmatig maar met een max van 5 dagen (en dat is maar 1 keer voorgekomen). Ik weet hoe dat voelt want je denkt direct dat het raak is maar dan blijkt je cyclus weer onregelmatig te zijn...
wij zijn nl. vorig jr al gestopt met de pil (om te ontpillen haha) en pas nu serieus bezig met klussen!

[ Bericht 30% gewijzigd door Women86 op 28-09-2011 13:58:52 ]
pi_102476247
Spannend W86!!! Klinkt hoopvol, nu hopen dat je lichaam je niet voor de gek houdt!!
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:04 schreef _aurum_ het volgende:

Als het goed is word ik dit weekend niet ongesteld :P

Maar ik weet niet of ik me dingen zit in te beelden :') Mijn borsten zijn wat meer gespannen dan normaal.
Geen gespannen borsten meer aurum?

Ik denk dat ik het heel moeilijk ga vinden om niet bij elke steekje te hopen dat ik zwanger ben... Maar ja, ik moet nog minimaal 2 weken geduld hebben.
pi_102476382
freubelot: dat kan ook nog hé, dat je lichaam je voor de gek houdt, dat lees ik inderdaad her en der maar dat vind ik zo maf! maar hopen dat mn lichaam geen spelletje speelt dan!
en dat kan ik me voorstellen dat het moeilijk zal zijn om niet bij elk steekje te hopen dat je zwanger bent. Dat had ik nl ook alleen kan ik dat nu gelukkig een beetje loslaten na de negatieve vroege test (toch hoop ik nog stiekem op mijn nod dag positief te testen!)
pi_102480793
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:58 schreef Freubelot het volgende:
Spannend W86!!! Klinkt hoopvol, nu hopen dat je lichaam je niet voor de gek houdt!!

[..]

Geen gespannen borsten meer aurum?

Ik denk dat ik het heel moeilijk ga vinden om niet bij elke steekje te hopen dat ik zwanger ben... Maar ja, ik moet nog minimaal 2 weken geduld hebben.
nope, zhe bewbs are back to normal. Wel jammer altijd mooi als het wat meer lijkt :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102481108
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nope, zhe bewbs are back to normal. Wel jammer altijd mooi als het wat meer lijkt :P
Alsof jij meer boob nodig hebt :{w

Overigens blijf ik toch nog even doorduimen, spannend :) O+
pi_102481706
Je hebt nooit genoeg bewbs :D :P

Ik ben er nog wel redelijk relaxed onder, maar dat kan zondag anders zijn :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102484922
nooit genoeg bewbs? ik heb al E laat staan wat er gebeurd als ik zwanger ben.... pffffffffff!
pi_102505626
hier ook in ernstige afwachting, ik denk as dinsdag mijn NOD (twee weken na mijn eisprong)....
pi_102506595
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:45 schreef Women86 het volgende:
nooit genoeg bewbs? ik heb al E laat staan wat er gebeurd als ik zwanger ben.... pffffffffff!
Hier tijdens de zwangerschap van een cup C naar een cup E gegaan. En ik ben er nog niet vanaf :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_102506722
Oh, ik heb een klein uitgevallen B-tje, dus laat de boobs maar komen tzt :p
pi_102506741
Ik heb net allemaal nieuwe BH's gekocht, ik vind mn boobs prima zo :P Ik wil er niet meer bij! :')
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102507252
Omg Tally!!! van C naar E?? ik kan nu al niet lekker op m'n buik slapen :(
big boobs suck! Soms..... :)

Milka, spannend dinsdag! Ik zal voor je duimen!

Zijn er nog mensen die vandaag of morgen testen?
  donderdag 29 september 2011 @ 11:40:16 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102507752
Marjolijntje, het is aangepast!
En Freubelot, ik heb je erbij gezet! :Y
pi_102511172
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:11 schreef Mangostine het volgende:
Oh, ik heb een klein uitgevallen B-tje, dus laat de boobs maar komen tzt :p
Ik heb een A-cupje ;(

@Aurum: ik schat je in als iemand die zondag ook nog wel redelijk relaxed is. Ben benieuwd of dat klopt :) Maar spannend in het natuurlijk sowieso.

@Milka: dinsdag! Dat is ook al bijna :D Spannend, spannend!
pi_102518849
Volgens mij doe ik een Coco: Ik ben _niet_ zwanger tot het tegendeel bewezen is :P

Dus ik test op zijn vroegst maandag pas :Y

Zou wel cool zijn als het raak zou zijn though, mijn Vati en Mutti komen zondagaaf terug....heb ik maandag een verassing voor ze :P
pi_102531483
Ik duim natuurlijk voor iedereen dat het raak is de komende dagen/ komende week. Er zijn volgens mij heel veel NODjes! ^O^
ik moet nog 2 dagen wachten... en nog steeds enkele kwaaltjes! Ben erg benieuwd.
pi_102537986
Spannend aurum en women86, ik zal het weekend gaan duimen.

Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets :{ .
Vind dit erg irritant, want weet nu niet waar ik aan toe ben. Kan me ook niet voorstellen dat ik eerder zulke lange cyclussen had. Het was wel onregelmatig, maar wel heel vaak (voor mijn gevoel dan) :P . Vind het ook wel spannend om naar mijn nod toe te leven (alleen de eerste paar keer, daarna heb ik al snel de lol eraf O-) ) en wil ik graag een tweede streepje zien. Net als alle anderen hier in dit topic. Maar op dit moment zit ik in zo'n niemandsland voor mij gevoel, heb ook totaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden, dus ook niet het idee dat ik naar een nod toeleef. Waar ik dat twee weken geleden wel had.
Maar goed ik houd de moed erin, maar moest even mijn verhaal kwijt.
pi_102539045
Sethiwe :*
Afwachten is ruk, zeker als het zo lang duurt. Helaas kun je weinig anders...
  vrijdag 30 september 2011 @ 09:26:14 #98
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102540503
Ik ga voor jullie allemaal duimen, dames! Zoveel NOD's, daar zouden er toch echt een paar tussen kunnen zitten. Als ik de symptomen zo lees, gaat het de goede kant op!

Hier is de }) eindelijk doorgebroken gisteren, na een cyclus van 58 dagen. We zijn dus weer gerustgesteld :). Geen grootse wijzigingen nodig in onze trouwplannen dus, al had ik dat helemaal niet erg gevonden. Vond het toch wel een klein beetje jammer... Veel baby's gezien de afgelopen maanden, dus het knettert aan alle kanten in mijn eierstokken!

Maar nu lekker focussen op mijn bruiloft dus. Waarschijnlijk gaan we pas in maart/april weer echt voor het tweede streepje. Voorlopig dus even veilig seksen, maar dit voelt gewoon wel goed. Ik moet ook niet te veel tegelijk willen en als we na ons trouwen nog op huwelijksreis willen, is het wel handig dat ik nog mag vliegen... ;)
pi_102541651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:41 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend aurum en women86, ik zal het weekend gaan duimen.

Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets :{ .
Vind dit erg irritant, want weet nu niet waar ik aan toe ben. Kan me ook niet voorstellen dat ik eerder zulke lange cyclussen had. Het was wel onregelmatig, maar wel heel vaak (voor mijn gevoel dan) :P . Vind het ook wel spannend om naar mijn nod toe te leven (alleen de eerste paar keer, daarna heb ik al snel de lol eraf O-) ) en wil ik graag een tweede streepje zien. Net als alle anderen hier in dit topic. Maar op dit moment zit ik in zo'n niemandsland voor mij gevoel, heb ook totaal niet het idee dat ik ongesteld moet worden, dus ook niet het idee dat ik naar een nod toeleef. Waar ik dat twee weken geleden wel had.
Maar goed ik houd de moed erin, maar moest even mijn verhaal kwijt.
bel anders je huisarts even, ze kunnen je een goedje geven wat je cyclus een reboot geeft :)

@ Frum: Zijn je cyclussen altijd zo lang?
pi_102542648
Zo, na het kennismaken nu gelijk de boobies vergelijken. Ik ben van een kleine B naar een flinke D gegaan tijdens de zwangerschap. En dus gewoon niet kwijtraken! :o

@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.

wat gaan er weer veel dames spannende dagen tegemoet! Streepjes willen we zien!

@Frummeltje, begrijp ik nu dat je even pauze neemt? Toch geen bastaardje maken voor je huwelijk 8-) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')