abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102648648
}) :( en wij gaan door naar de volgende ronde...
volgende NOD zetten we maar op 2 november

Oksel vervelend die onzekerheid! Ik hoop natuurlijk voor jou nog op een 2e streepje!

Ik gebruik de davitamon fem fit, zit ook alles in!
pi_102649239
Hè stom Women86 !!:(
pi_102650587
Jammer Women86! :*
pi_102652735
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef sterrenmunt het volgende:
woei, ik ga hier weer heeeeel langzaamaan meeschrijven. En deze kloon deed het nog, handig.
Succes!

Ik ken je nog van toen, maar ben vergeten wiens kloon jij ook weer bent. :'(
Mag ik een pm. :)

Al gevonden.
Ik hoop dat je snel nog zo'n mooi exemplaar erbij hebt. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Kolonia op 03-10-2011 16:45:44 ]
pi_102653069
Wat leuk!
Ik dacht dat je nog niet wilde joh, maar snap je verhaal wel trouwens :D
Ben benieuwd!
pi_102656757
Hallo! Hier een kloon (ik doe nog even niet aan PM's)
Ik heb al een heerlijke dreumes en we gaan nu dus proberen voor een tweede kindje.
Ik ga me eens even verdiepen in dit topic
  maandag 3 oktober 2011 @ 18:34:05 #157
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102656876
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef sterrenmunt het volgende:
woei, ik ga hier weer heeeeel langzaamaan meeschrijven. En deze kloon deed het nog, handig.

We hebben een dochter, heel lief meisje, en we willen graag een tweede kindje mocht het lukken. We hadden in gedachten om ergens volgend jaar te stoppen met de pil maar ik voel me zo rot bij de pil dat ik, na gesprek met man, direct ben gestopt. Meer om beter in mijn vel te zitten maar mocht ik zwanger raken is het helemaaaal geen probleem.

Dit keer in eerste instantie zonder allerlei ovulatietesten en ook nog geen verplicht gesex op due dates etc.
Dus ik dacht, laat ik me hier eens melden, zit nog een beetje te twijfelen of ik nu ook meteen aan het foliumzuur moet.
Welkom terug! Leuk dat jullie er weer voor gaan...

Ik zou wel met foliumzuur beginnen vast....

@Brrompje, jij ook succes!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102658495
Leuk sterrenmunt dat jullie er weer voor gaan O+ , succes! Ik weet nog wie je bent

Brrompje, ben erg benieuwd wie jij dan bent! Ook succes gewenst
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:22:28 #159
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102658875
Hi meiden!

Ik heb al onwijs lang niet meer meegeschreven :@...wel meegelezen en meegeleefd :). Ik kom nu even onbeschoft binnenwalsen met een vraag. Morgen is mijn NOD en er zijn nog helemaal geen tekenen van een naderende menstruatie. Normaal gesproken zijn die er overduidelijk wel dus uit nieuwsgierigheid en ongeduld heb ik net een ovulatietest gedaan (geen idee waarom precies) en die is echt knallend positief. Zo donker heb ik 'm zeg maar nog nooit meegemaakt. Als ik google aanslinger kom ik op verschillende verhalen (uiteraard) maar heeft iemand hier dat al eens meegemaakt? En wat kwam daar uit? Morgenochtend ga ik écht testen maar pff, ik ben zo nieuwsgierig! Overigens heb ik helemaal geen kwaaltjes...heel gek. Vorige maand was ik enorm misselijk en had ik zere borsten en nu...helemaal niks!

* Tante_Soesa gaat proberen rustig te blijven tot morgen...
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:25:01 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102658994
Als ie echt zo enorm knalpositief is zou ik gewoon nu nog even een zwangerschapstest doen :) Dan heb je wel genoeg hormoon in je urine om ook 's avonds een positief resultaat te kunnen geven...
pi_102659298
Ooooh spannend! *O*
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:32:46 #162
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102659404
Jaaa, dat durf ik geloof ik nog niet helemaal :@ :'). Ik weet ook niet helemaal wat ik hiermee wilde bereiken haha! Morgen is pas m'n NOD dus ik moet van mezelf (en m'n vriend) nog even wachten. Pff...
pi_102659425
Tante_Soesa: ik! Het is zeker waar, testen jij!!
Heb even wat oude berichtjes gekopieeerd O+ O+ .Ik gebruikte ovulatietesten omdat ik al maanden aan het wachten was op een menstruatie en probeerde een eisprong te vinden

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
Nog steeds hetzelfde knalpositief hier hoor. Ik heb zaterdagavond pas voor het eerst getest, zou dan maandagmiddag de test weer lichter moeten kleuren?
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2009 22:34 schreef Poezebeest het volgende:
Kun je zwanger zijn poppejans??
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef Poppejans het volgende:
Ja, dat kan maar zo (maar dat dacht ik vorige maand ook :') , maar deze keer met knaltesten die ik echt nog nooit eerder gehad heb)
Nou, bij maandagmiddag en avond nog positief ga ik dinsdagochtend zwangerschapstest doen hoor
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Poppejans het volgende:
Vanmorgen met ochtendurine nog steeds echt een knalpositieve test hoor (maar begreep dat dat wel eens vals kon zijn als je t met ochtendurine doet), ik heb een mooi rijtje onder elkaar geplakt nu, en nergens zit verschil in.
Ik zou bijna mijn man vragen of hij eens zo'n testje wil doen om te zien dat ze niet nep zijn of dat ik een lichting gekregen heb met fabrieksfout..

Ik ga zo op naar een drogisterij :)
Morgenvroeg CB testen

Hoe is het bij de anderen hier?? Er zijn er toch meerdere die in spanning zitten?
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Poppejans het volgende:
Kom net met 2 CB testen thuis, zit er bij de post ook al de zwtesten van babyboomshop,
Ik kon de verleiding niet weerstaan om net even met zon goedkoop testje te testen

[ afbeelding ]

IK BEN ZWANGER!!!! na 9 maanden geen ongesteldheid, niks, voor het allereerst in mn leven
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :D :D :D :D
nu inmiddels meer opgedroogd is de testlijn even dik als de controle
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:34:51 #164
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102659527
Ooohh Poppejans O+! Wat lief dat je die berichtjes erbij hebt gezocht! Dit maakt mij nog nerveuzer haha! Ik twijfel nog even door :D
pi_102659565
Wat leuk om te lezen Poppejans! O+. Ik had vandaag al best veel afscheiding, dus dacht dat vandaag wel m'n eisprong moet zijn, maar test laat niks zien. Dus hopelijk morgen dan :).

Enne Soesa, waaaarom nou wachten tot morgen? ;)
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:35:31 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102659567
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ooohh Poppejans O+! Wat lief dat je die berichtjes erbij hebt gezocht! Dit maakt mij nog nerveuzer haha! Ik twijfel nog even door :D
Pies nou gewoon effe over die test heen, ben je meteen van de spanning af ook :D
pi_102659609
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Pies nou gewoon effe over die test heen, ben je meteen van de spanning af ook :D
Precies Tante_Soesa! Ik vind je PUPO hoor
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:41:10 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102659862
Haha, dat klinkt goed ;) . Maar...ik ben eigenlijk nog niet eens overtijd he. Ik zit mezelf volgens mij alleen maar gek te maken zo...De enige reden dat ik zo zit te hyperen is dat ik eigenlijk nooit een hele duidelijke ovulatietest heb gehad (PCOS) en nu ineens wel (2e ronde medicatie). Wat fijn dat ik dit allemaal hier kwijt kan O+ :D. Als ik weer naar het toilet moet doe ik denk ik een testje...(ooohh, wat ben ik bang voor een negatieve test)
pi_102659905
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat dus! :D

Welkom terug sterrenmunt! Veel plezier en succes!

Spannend ook bij jullie Oksel!

Ik ben ergens vorige week ongesteld geworden. Wel jammer maar ook wel verwacht hoor. Op naar de volgende ronde! *O*
pi_102661134
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha, dat klinkt goed ;) . Maar...ik ben eigenlijk nog niet eens overtijd he. Ik zit mezelf volgens mij alleen maar gek te maken zo...De enige reden dat ik zo zit te hyperen is dat ik eigenlijk nooit een hele duidelijke ovulatietest heb gehad (PCOS) en nu ineens wel (2e ronde medicatie). Wat fijn dat ik dit allemaal hier kwijt kan O+ :D. Als ik weer naar het toilet moet doe ik denk ik een testje...(ooohh, wat ben ik bang voor een negatieve test)
Ja maar al ie is negatief, dan weet je het maar. :) Ik heb goeie hoop *O*

Jammer regenboogjes, op naar volgende maand! :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:29:58 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102662597
drup drup drup

Moet je al plassen tante soeza?
pi_102662985
We zijn gelukkig niet dwingend hoor :@..
pi_102663638
Hoi sterrenmunt! Volgens mij weet ik ook nog wie je bent! ;) Leuk, en succes! :)

En Brrompje, ben benieuwd wie jij dan bent! Ook succes natuurlijk!

Tante _Soesa, ik ben wel erg benieuwd hoor!! Plassen!! :Y
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:51:56 #174
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102663884
Haha! Ik voel de druk ;) O+ ! M'n vriend is nu niet thuis dus sowieso wordt er het komende uur niet getest. Ik denk echt (hoop) dat ik het tot morgenochtend uitstel. Als ik heb getest laat ik het jullie sowieso weten!
pi_102664119
hee brrompje, ik ben ook nieuwsgierig, ben benieuwd wie jouw dreumes is.

thanx voor het warme welkom terug! Ik had wel verwacht dat er mensen waren die me zouden herkennen, is niet erg maar ik wil voorlopig niet met mijn eigen account alles op tafel gooien.

Ga woensdag maar weer foliumzuur oid aanschaffen. Baat het niet dan schaad het niet toch...
pi_102664679
Er komen inderdaad steeds meer dreumesmama's bij, gezellig! Hopelijk straks weer allemaal tegelijk zwanger! :)
pi_102666555
W86 op naar de volgende ronde!

LOL ik heb gisteraaf een beetje aan mijn ouders door laten schemeren dat we bezig zijn. Moeders deed gelijk *glunder*, vader deed gelijk ratio -> goed dat we door willen naar de volgende fase maar manlief kan beter eerst school afmaken etc.

Nou denk ik dat mijn ma mijn pa geschreeuwd heeft :')

Hij belde vanaaf wanneer ik een bakkie kwam doen, want mijn moeder (code voor vader) wil met mij praten over gister. Dus ik blijf stil. Over kinderen. Ik blijf nog steeds stil. Over de timing en dat wat hij zei niet zo handig was. Dus ik begin te lachen, hoor je mijn moeder op de achtergrond dat het goed was dat ik het tegen ze gezegd had. Waarop vaders zoiets had van ik zie je vrijdag wel.

Ouders :+ O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102669468
Women86, wat jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Echt balen! Maar nu kun je lekker een wijntje drinken en op naar de volgende ronde! :*

Welkom Brrompje, sterrenmunt, Tante_Soesa. Leuk dat jullie er zijn! T_S, laat je iets weten morgen???

Milka82, en weet je al iets meer? Al iets doorgebroken, of (hopelijk) juist niet?

Jammer aurum dat het deze ronde niet is gelukt. Heb je je lief al weer een beetje op kunnen vrolijken? Grappig hoe ouders kunnen reageren ja! Maar als ze eenmaal zo'n kleintje vast hebben smelten ook zij. :Y Worden ze dan voor het eerst opa en oma?

Oksel, jij al nieuws? Rot is dat als je die onzekerheid hebt, niet ongesteld en ook geen positieve test.. hopelijk snel duidelijkheid ^O^

Ikzelf ben in afwachting (ik wilde verwachting typen, waar het hart vol van is *zucht*) van mijn NOD, zaterdag. Ik ben al aan het aftellen. Heb met mijn vriend afgesproken dat ik maandag test als ik dan nog niet ongesteld ben, want hij is er het weekend niet. Ik weet niet of ik dat geduld op kan brengen! Maar testen als ik alleen thuis ben is ook saai lijkt me. Dan zou ik eventuele vreugde alleen met jullie kunnen delen :-P

Misschien ben ik wel weer schijnzwanger |:( maar ik voel allemaal vanalles aan mijn borsten. Vooral mijn tepels doen zeer. Krampjes vanaf vanmiddag. Maarja kan natuurlijk ook de aanloop voor de ongesteldheid zijn. Ik probeer me in elk geval niet te veel te verheugen, want dan is de teleurstelling zo groot als ik niet zwanger blijk te zijn.

Ok nog even geduld tot het weekend in ieder geval. Duim voor me dames!
pi_102673036
heej allen!!!

Women, ruk dat het niet gelukt is deze maand meid! Kus en knuffel jouw kant op! :*

Kwisted, haha, schijnzwanger! Erg he dat dat kan? En ik vroeger maar denken dat alleen konijnen daar last van hadden... Je nod is bijna, nog even volhouden!

Tante_: Jeutje, anders maak je het even spannend hier! Wow, ben benieuwd naar je test! Ik duim hoor!!!

De rest: :W :* :s)

Nog nieuws van mij:
ben vandaag bij gyn geweest, zijn nu officieel in 'traject' gestapt. Lekker snel en grondig, zeg maar! Niet getest omdat NOD ws wat later valt, dus kan zijn dat ik alsnog gewoon zanger ben nu, zal er woensdag een vroeg testje aan wagen :)

:W
pi_102676280
Welkom terug sterrenmunt, brrompje en tante_soesa :W.
Hopelijk kunnen jullie snel door.
Spannend tante_soesa nog een paar uur en dan kan je testen, ik duim vast ^O^ .

Jammer regenboogje en women86 :* s.

KatyM duurt ook wel lang voor je, kan je hem niet gemist hebben? Vorige week dacht je toch dat die al was? Of was je toen ook al aan het testen, dat weet ik even niet meer :?

Oksel vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent.

Kwisted hopelijk kan je dat snel typen ;). Hopelijk is het niet schijn, maar echt, ik zal ook voor jou duimen ^O^

aurum wat leuk dat je het een beetje verteld heb aan je ouders en hoe je moeder reageert. Ik heb zelf mijn mond nog dicht gehouden tegen iedereen, benieuwd hoelang ik dat volhoud. Ben soms nog wel een beetje een kwebbeltante :').

Designed ik duim voor je dat het traject niet nodig is en dat je woensdag een mooie tweede streep hebt ^O^ .

Voor allen laat het maar streepjes regenen nu het herfst is :* .
pi_102676506
Net getest,niet zwanger.....
pi_102676611
Jammer milka! :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:07:50 #183
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102676991
Same here....

Test bleef witter dan wit. Maar, er is ook nog steeds geen bloed te bekennen! Ik vind het raar...over paar dagen (bij uitblijven van menstruatie uiteraard) nog maar eens testen...

Bedankt voor het meeleven iedereen :*

Milka, balen -O-
pi_102677420
Ah, tante Soesa en Milka, nog geen streepjes! Maar jemig, wat was dat even spannend om te lezen na de lijst van comments van Poppejans. -O-

Welkom Sterrenmunt (ik lees later wel wat je niet kloon naam is ;) ) en Brommpje, succes met :7 en dat het maar snel raak is.

Spannend Kwisted, eens kijken of je het weekend kan volhouden om niet te testen. Ik zou er moeite met hebben eerlijk gezegd.

Designed, wat gaan ze nu dan doen? Zou wel fantastisch zijn als je ineens zwanger blijkt te zijn!

Aurum, wat grappig dat je ouders het nu al weten dat je bezig bent. Houd je het wel stil voor de rest en zij dan ook?

Hier zijn we weer aan het batsen gegaan met goede moed zonder druk of iets. Gewoon omdat het leuk is. :o Wat kan een maand lang duren overigens!

Voor de rest: :W :s) :W
pi_102678599
Jammer Milka en TS :*

@kwisted: lief is alweer opgevrolijkt :Y Pa en ma worden dan voor het eerst opa en oma dus dat maakt het extra spannend.

@Sopho: Ik houd het stil voor de rest inderdaad en mijn ouders houden hun mond wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door _aurum_ op 04-10-2011 09:53:27 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102678811
Balen Milka en tante_Soesa :*
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:12:26 #187
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102679377
Nog niets.. niets. Geen pijn, gewoon, niets. Overigens ook niet getest.

Ik denk dat de dame gewoon even moet bijkomen van 10 jaar de pil, en ze over 2 weken enorm ongesteld wordt.. :P
pi_102680368
Welkom (nieuwe) aanwas, veel succes!!!

Balen aurum en W86, het klonk zo hoopvol...
Milka, tante_soesa en oksel; zolang er nog geen bloed is, wie weet!

Voelen jullie je eisprong? Ik voelde zaterdag steekjes links onderin mn buik, ben benieuwd of dat mn eisprong was. Qua cyclus zou het goed kunnen. We hebben zaterdagmorgen nog gebatst, dus als het mn ei was, zitten we volgens mij goed...

Kwisted, knap dat je het kan volhouden tot na het weekend! En designed, hou ons op de hoogte he.. woensdag, spannend!
pi_102681269
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 03:20 schreef Sethiwe het volgende:

KatyM duurt ook wel lang voor je, kan je hem niet gemist hebben? Vorige week dacht je toch dat die al was? Of was je toen ook al aan het testen, dat weet ik even niet meer :?

Nou ik heb getest vanaf dag 8 en nog steeds elke dag een licht tweede streepje. En elke dag redelijk rond hetzelfde tijdstip dus denk niet dat ik hem gemist heb. Had vroeger veel cyclussen van 30/31 dagen, dus wie weet deze keer weer. Dan zou m'n eisprong echt wel vandaag moeten zijn. Zo niet is m'n cyclus misschien gewoon van slag (2e ronde na pilstop). Dan baal ik er echt van! Weet ook niet goed of ik dan doorga met testen. Afwachten dus.

Jammer Milka en Tante_Soesa! Maar misschien gewoon pas testen na je NOD dan :).
pi_102681350
Wat jammer, geen jompels nodig -O- . W86, Tante_S, aurum en milka... balen! En aurum, wat een schattige reactie van je ouders :D .

Oksel, frustrerend he? Maar het is op zich niet gek dat een cyclus de eerste maanden nog wat anders is. Niets om je (nu al) zorgen over te maken, maar vervelend is het wel.

Wekom sterremunt en brrompje! Geen idee wie jullie zijn, ik hoop dat jullie snel opheldering kunnen geven :7 . Veel succes dus!

Kwisted & designed, spannend voor jullie! Ik duim voor een mooi positieve test binnenkort!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:18:30 #191
58560 Oksel
Gezellig.
pi_102683777
quote:
Even daarop inhakend: ik heb meteen tijdens de eerste poging 2 streepjes geplast. Maar, ik ben inderdaad wel zo'n 8 maanden daarvoor al met de pil gestopt. Anders betwijfel ik ook of het zo snel 'gelukt' zou zijn.
pi_102684093
Idd best interessant Oksel.
Afgaande op mijn pilloze cycli sinds april, heb ik nu voor het eerst een langere (39 dg) ronde gehad. Eerste paar maanden waren nog regelmatig. Zou mijn lichaam dan nog aan het ontpillen zijn, en dat die eerdere bloedingen niet door een eisprong kwamen? Ik meende wèl te kunnen voelen wanneer de eisprong plaatsvindt...
Zekerheid heb je eigk alleen met ovutesten, maar daar heb ik nog geen zin in.

Wij gaan weer richting vruchtbare batsdagen! Nog even profiteren voordat mijn vent straks een paar dagen weg is...

Iedereen weer succes met klussen/ afwachten/ testen!
pi_102692844
zo evenstraks alles weer bij lezen :) Succes alle 'nieuwelingen'!

[ Bericht 11% gewijzigd door Women86 op 04-10-2011 21:58:38 ]
pi_102707331
nou ja, nog steeds niet ongesteld maar het kan nu echt niet meer ver weg zijn, echt alle symptomen... moet nog ontpillen denk ik, nu sinds juli gestopt.Succes maar weer voor iedereen!
pi_102710282
Balen Milka...! En ook Tante_Soesa een negatieve test!

Wij gaan als het goed is de vruchtbare dagen weer in, dus die gaan we goed benutten! ;)
pi_102710600
zo nu even helemaal bij gelezen...
bedankt voor alle lieve en warme reacties, doet me goed :Y
designed en kwisted ik duim voor jullie aankomende dagen... positieve testen willen we zien!
Balen Milka en tante soesa, voor jullie hopelijk een positieve volgende ronde!
de rest natuurlijk ook allemaal succes!
freubelot ik voelde mijn eisprong nooit tot de vorige keer. toen ook steken onderin de buik.
pi_102712607
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:24 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nou ik heb getest vanaf dag 8 en nog steeds elke dag een licht tweede streepje. En elke dag redelijk rond hetzelfde tijdstip dus denk niet dat ik hem gemist heb. Had vroeger veel cyclussen van 30/31 dagen, dus wie weet deze keer weer. Dan zou m'n eisprong echt wel vandaag moeten zijn. Zo niet is m'n cyclus misschien gewoon van slag (2e ronde na pilstop). Dan baal ik er echt van! Weet ook niet goed of ik dan doorga met testen. Afwachten dus.

Toch even mezelf quoten :@ maar ben zo blij.

Vandaag m'n eisprong gevonden met ovutest :) Heb afgelopen zaterdag gesext en vandaag ook. Dus ik hoop dat dat genoeg is. Wel fijn dat het nu gelijk zo'n normale cyclus is na het stoppen. Morgen eens kijken hoe snel het streepje weer lichter wordt.. :)
pi_102716184
STREEPALARM!!!

unbelievable, op twee testen!.......
Mijn god, ik ben zwanger*!!
Ik sta strak van de adrenaline! Jeeeeezzzz...

(*al blijf ik het nogal 'onder voorbehoud vinden' totdat ik een knaller van een test heb gezien. Ze zijn me nog iets te vaag, morgen meer!)
pi_102717307
GEFELICITEERD!!!! Oh wow wat geweldig meid!

En hoe voelt dat nou?? Geniet er van! echt super!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')