Ik loldequote:Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Sopho het volgende:
@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.
Hij is wel leuk dubbelzinnigquote:@Sethiwe, bel echt even je huisarts, als is het maar voor geruststelling en je ei kwijt kunnen.
Hier heb ik nog niet overnagedacht. Al neig ik er nu nog na om te zeggen dat de ring er na die tijd weer ingaat. Maar als het nog lang duurt , dan blijft die daarna misschien wel even uitquote:Al dat gedoe met hormonen na de pil enzo... Mochten jullie een kindje hebben, gaat iedereen dan weer aan de hormonen?
hoe groot is de kans dat je je precieze cyclus nog weet voor je aan de pil begon?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:36 schreef Oksel het volgende:
Hoe groot is de kans dat je cyclus hetzelfde blijft nadat je stopt met de pil? En hoe groot is de kans dat je cyclus (veel) langer wordt na stoppen met de pil? Wat is de maximum cyclus?
Ik begrijp hieruit dat je Nuvaring hebt gebruikt?quote:[b]Op vrijdag 30 september 2011 01:41 schreef Sethiwe het volgende:[/b
Klaagpost: Hier is het nu al 6 weken geleden toen ik de ring heb uitgehaald en nog steeds niets.
Ik voelde echt steekjes, maar misschien waren het gewoon m'n darmenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:48 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
katyM weet je het heel zeker dat het je eisprong was, of toch van het weekend nog een poging wagen?
[..]
Is dat zo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:57 schreef loveli het volgende:
Bij veel vrouwen wordt de cyclus korter naarmate ze ouder worden, maar dat is niet verplicht.
Ik denk dat je met ovu-testen nog beter kunt 'richten'?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:33 schreef Women86 het volgende:
geen bloed geeft moeddat vind ik wel een hele goede haha! dat is hier ook aan de orde... 2 dagen na mijn NOD en negatieve test nog steeds geen bloed (dus dat geeft mij ook moed)
Milka ik duim voor ons allebei!
spannend alle aankomende NODjes!
Ik lees bij velen (op meerdere sites) dat ze gebruik maken van ovutesten. Wat is daar de precieze reden van? Ik lees nl. ook bijna bij iedereen dat ze in de klusweek om de dag klussenWaarom nog ovutesten dan? Ik heb zelf nl. ook een onregelmatige cyclus maar niet zo onregelmatig dat mijn eisprong niet in de klusweek zou vallen. Ik snap het overigens wel bij onregelmatige cyclussen die echt wel 10 dagen oid. met elkaar verschillen dus begrijp me niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |