Women86, wat jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Echt balen! Maar nu kun je lekker een wijntje drinken en op naar de volgende ronde!
Welkom Brrompje, sterrenmunt, Tante_Soesa. Leuk dat jullie er zijn! T_S, laat je iets weten morgen???
Milka82, en weet je al iets meer? Al iets doorgebroken, of (hopelijk) juist niet?
Jammer aurum dat het deze ronde niet is gelukt. Heb je je lief al weer een beetje op kunnen vrolijken? Grappig hoe ouders kunnen reageren ja! Maar als ze eenmaal zo'n kleintje vast hebben smelten ook zij.

Worden ze dan voor het eerst opa en oma?
Oksel, jij al nieuws? Rot is dat als je die onzekerheid hebt, niet ongesteld en ook geen positieve test.. hopelijk snel duidelijkheid
Ikzelf ben in afwachting (ik wilde verwachting typen, waar het hart vol van is *zucht*) van mijn NOD, zaterdag. Ik ben al aan het aftellen. Heb met mijn vriend afgesproken dat ik maandag test als ik dan nog niet ongesteld ben, want hij is er het weekend niet. Ik weet niet of ik dat geduld op kan brengen! Maar testen als ik alleen thuis ben is ook saai lijkt me. Dan zou ik eventuele vreugde alleen met jullie kunnen delen :-P
Misschien ben ik wel weer schijnzwanger

maar ik voel allemaal vanalles aan mijn borsten. Vooral mijn tepels doen zeer. Krampjes vanaf vanmiddag. Maarja kan natuurlijk ook de aanloop voor de ongesteldheid zijn. Ik probeer me in elk geval niet te veel te verheugen, want dan is de teleurstelling zo groot als ik niet zwanger blijk te zijn.
Ok nog even geduld tot het weekend in ieder geval. Duim voor me dames!