Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 september 2011 08:14 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames,
Ik heb hier al heel lang niet gepost. Toen we het medisch traject in gingen had ik behoefte aan wat afstand. Ik zag dat ik hier nog steeds in het lijstje sta, maar.....
Ik heb vorige week een positieve test geplast, ik mag er dus uit
Iedereen succes hierzo.
Heel herkenbaar! De ene dag ben ik er helemaal niet zoveel mee bezig, maar de andere dag weer heel erg!!quote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef Nanadu het volgende:
Thistleweed gefeliciteerd!!!!!!
Ik vind het toch wel knap van iedereen die er relax in staat om zwanger te worden, lijkt mij zoveel rust geven. Ik heb mij van tevoren ook voorgenomen om er rustig in te staan, helemaal omdat ik al een dochter heb. Helaas lukt dit mij toch niet zo goed. Ik ben er toch meer mee bezig dan ik dacht. Het overheerst niet mijn leven, maar ik wil zo graag weer zwanger zijnIk zit nu op dag 12 van mijn cyclus, dus de klusperiode komt eraan. We zullen ons best dus maar weer doen
![]()
Ik hoop op veel streepjes deze maand vooral voor LB en Papillion en natuurlijk ook voor de anderen.
Ja wij doen ook om de dag. En ik ben er heel veel mee bezigquote:Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef KatyM het volgende:
Ik ga aankomende week hard klussen om de oktober maand succesvol te laten zijn, ik ga voor om de dag batsen. Verder ben ik er heeeul niet mee bezig hoor.
Dat was ik denk ik ... Sorry!!quote:Op zondag 25 september 2011 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
wie heeft er in godsnaam die OP zo vernaggeld? could have guessed
Ik ga fixen
Fixed!
Noes, ik lees dit en vervolgens besef ik me dat dat hier ook het geval is deze maandquote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef Mangostine het volgende:
Argh! Mijn vriend is komende maand een paar dagen naar het buitenland en jawel hoor, het is weer exact tijdens mijn vruchtbare dagen gepland![]()
Irritant hè! Die van mij is 4 dagen weg. Vier! Hele dagen!quote:Op maandag 26 september 2011 13:52 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Noes, ik lees dit en vervolgens besef ik me dat dat hier ook het geval is deze maand![]()
. Plotseling moet m'n lief 2 dagen weg, maar ik had me nog niet gerealiseerd dat ik dan ook ongeveer m'n eisprong heb.
4 dagen is wel erg lang ja... Kan 'ie geen rietjes achterlaten?quote:Op maandag 26 september 2011 13:57 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Irritant hè! Die van mij is 4 dagen weg. Vier! Hele dagen!
Wij ook niet hoorquote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Freubelot!Wat batsen jullie hier veel af. Zo veel doen wij het niet
Gelukkig nog iemand, wij batsen ook niet zo vaak! Ik begon al bijna aan onze relatie te twijfelenquote:Op maandag 26 september 2011 14:42 schreef _aurum_ het volgende:
Wat batsen jullie hier veel af. Zo veel doen wij het niet
Vind het ook leukquote:Op maandag 26 september 2011 15:15 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er zoveel in augustus gestart zijn voor het echie, gaan we met zijn allen een beetje gelijk op.
Da's wel de planningquote:Op maandag 26 september 2011 16:18 schreef Kwisted het volgende:
Jaantje en Mangostine, dan gaan jullie natuurlijk wel batsen vlak voordat de mannen gaan en zodra ze terug zijn? Sperma blijft toch iets van 3 dagen in je leven? Misschien is dat net genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |