Marjolijntje jij hoort er zeker wel blij! We vinden het juist hartstikke gezellig dat je mee kletst!
Jaantje en Mangostine, dan gaan jullie natuurlijk wel batsen vlak voordat de mannen gaan en zodra ze terug zijn? Sperma blijft toch iets van 3 dagen in je leven? Misschien is dat net genoeg!
Freubelot, gezellig dat je erbij bent! Ook voor jou natuurlijk veel succes. Hoe oud zijn jij en je partner? Vind ik altijd wel leuk om te weten. En hadden jullie al langer een kinderwens?
Aurum, ik denk dat wij het veel doen omdat wij in de 1e ronde zitten. Ik denk als ik dadelijk in de volgende ronde kom dat het al wat minder zou zijn.. We waren gewoon enthousiast denk ik haha. 1x per dag zou ik ook wel aankunnen, maar mijn vriend niet. Ik heb een hoger libido dan hij, en dat is niet altijd leuk
Ik had eigenlijk eerder een kinderwens dan mijn vriend. Ik zag steeds meer dames in mijn nabije omgeving zwanger worden. En toen ging ik er eigenlijk pas echt overna denken. Het lijkt me zo leuk om een jong gezinnetje te zijn!
Oh trouwens ik ben sinds we begonnen zijn echt verslaafd aan elk programma op tv wat gaat over bevallen en babys haha. Bevallingsverhalen, I didn't know I was pregnant, Oei ik groei! Ik kijk het gelijk, en daardoor ga ik nog harder rammelen!