abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102344485
Ik kon toch niet wachten en heb gistermiddag een test gedaan, negatief.
Ik sluit me aan bij de andere dames in dit topic met de lange wachttijd deze maand... dag 36 inmiddels. De vorige keer toen ik een maandje gestopt was, was ik na drie weken al flink ongesteld. Maar de ene keer is de andere keer niet, dat weet ik. Maar soms wil ik dat even vergeten :@ .
Ik vind het een goed idee van je papillion om een reep chocolade en een set tests te kopen, dank je voor de tip ^O^
Clauwheee en vitapientje, sterkte en hopelijk zet het snel door dat jullie aan de slag kunnen voor de volgende ronde :* .
LB en papillion jullie geduld wordt wel erg op de proef gesteld :*.
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:25:09 #277
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102346554
Ik lees bij sommigen van jullie een lange cyclus... Hoe frustrerend is dat, he meiden?! Hier ook nog steeds niet ongesteld hoor. Inmiddels dag 53 aangetikt. Heb al even geen testje meer gedaan, maar er zijn ook totaal geen signalen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik ben inmiddels tien maanden van de pil af en heb al normale cycli gehad, dus ik snap hier niks van. Wel sinds vijf weken op dieet, zou dat van invloed kunnen zijn...?
pi_102349310
Sethiwe, :(. Dat je nu maar gewoon snel ongesteld mag worden. Dat is gewoon het fijnst, dan kun je iig weer vooruit. Hopelijk geeft het testen stiekem toch het zetje wat je lichaam nodig heeft.

Bah zeg frummel, dat is weer heel lang. Een dieet kan wel invloed hebben, al werken veel dieeten juist cyclus stimulerend. Veel weet ik er niet van, maar je leest het ook wel in combinatie met pcos bv hier: http://pcos-solutions.nl/blog/pcos-dieet/.
pi_102349426
Maar Frummel, ben je dan héél dun? Dan kan ik me er iets bij voorstellen. Anders lijkt me dat niet echt van invloed?
pi_102352682
Dag dames,

Ik heb hier al heel lang niet gepost. Toen we het medisch traject in gingen had ik behoefte aan wat afstand. Ik zag dat ik hier nog steeds in het lijstje sta, maar.....

Ik heb vorige week een positieve test geplast, ik mag er dus uit :D

Iedereen succes hierzo.
  zondag 25 september 2011 @ 08:36:35 #281
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102352770
Thistleweed, gefeliciteerd!!

Nee, ik ben niet extreem dun. Ik was de laatste jaren gegroeid van 54 naar 75 kg met een lengte van 1.81. Wil nu terug naar 65. Ik lees op internet dat andere vrouwen met dit dieet (sonja) ook problemen kregen met hun menstruatie; en anderen weer niet. Ik hoop dat als ik straks weer wat normaler eet, het gewoon weer terugkomt.
pi_102353043
Thistleweed gefeliciteerd!

Clauwheee :* Dat het maar snel echt door mag zetten en je door kunt voor de volgende ronde.

Frummeltje, ik hoop dat je cyclus snel weer normaal is!

Hier nu wat bruin bloedverlies, maar het is nog niet veel. Ik vermoed wel dat het de inleiding is van })
Nouja, nog maar even afwachten.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102353182
Thistleweed: gefeliciteerd :)

Sethiwe, wat vervelend, zo'n lange wachttijd :{ :*

Frummel, wat balen. Geen idee of dat met een dieet te maken kan hebben. Maar volgens mij krijg je minder Kc binnen dan je onderhoud, met Sonja. Weet alleen niet of dat ook echt al zo snel invloed heeft.

Marjolijntje, ik ben benieuwd. Even afwachten inderdaad. Ik duim in ieder geval.
pi_102353486
frummel, als je probeert zwanger te worden kan je beter niet teveel lijnen. Het kan je hormoonhuishouding in de war gooien en je hebt wat vet op je botten nodig. Daarnaast is sonja niet de manier om af te vallen. Het sonja bakker-dieet kan meer fout dan goed doen aan je lijf. Als je echt wat kilo's kwijt wilt en zwanger wil worden, kan je dat het best onder begeleiding doen.

Hier is vannacht mijn menstruatie echt doorgebroken,kortom; dag 1 van de nieuwe cyclus is een feit!
pi_102353770
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 08:14 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames,

Ik heb hier al heel lang niet gepost. Toen we het medisch traject in gingen had ik behoefte aan wat afstand. Ik zag dat ik hier nog steeds in het lijstje sta, maar.....

Ik heb vorige week een positieve test geplast, ik mag er dus uit :D

Iedereen succes hierzo.
Te gek! Gefeliciteerd! *O*
pi_102353947
Gefeliciteerd Thistleweed! Komt er ook even tussen neus en lippen door! *O* *O*
  zondag 25 september 2011 @ 10:37:41 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102353996
Thistleweed van harte!! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102354628
Gefeliciteerd Thistleweed!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 25 september 2011 @ 11:12:31 #289
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_102354635
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 10:06 schreef Vitapientje het volgende:
frummel, als je probeert zwanger te worden kan je beter niet teveel lijnen. Het kan je hormoonhuishouding in de war gooien en je hebt wat vet op je botten nodig. Daarnaast is sonja niet de manier om af te vallen. Het sonja bakker-dieet kan meer fout dan goed doen aan je lijf. Als je echt wat kilo's kwijt wilt en zwanger wil worden, kan je dat het best onder begeleiding doen.

Hier is vannacht mijn menstruatie echt doorgebroken,kortom; dag 1 van de nieuwe cyclus is een feit!
Ik doe het ook niet heel streng, maar het is voor mij een richtlijn in de variatie van eten en drinken. Juist omdat ik nu even niet zwanger wil worden ivm mijn trouwen, leek het me handig nu wat kg af te vallen. Zodra we er weer voor gaan, komt dieet hier niet meer ter sprake ;)

Nieuwe cyclus, nieuwe kans voor jou!
pi_102354647
Thistleweed gefeliciteerd! *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 25 september 2011 @ 12:04:14 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102355791
Thislteweed, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_102355827
Proficiat Thistleweed!! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102356227
Gefeliciteerd Thistleweed! Van harte!
pi_102356901
Allemaal super bedankt voor de felicitaties, ben er lang bang voor geweest hier nooit te kunnen posten dat ik eindelijk twee streepjes heb. :D
pi_102357030
Thistleweed, ik heb helemaal over je post heen gelezen. Gefeliciteerd!!!
pi_102360416
Thistleweed gefeliciteerd!!
pi_102371683
Gefeli Thistleweed! :)

Kan iemand die OP bijwerken, want de NOD lijst klopt volgens mij voor geen meter :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 25 september 2011 @ 20:04:56 #298
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102371805
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Thistleweed! :)

Kan iemand die OP bijwerken, want de NOD lijst klopt volgens mij voor geen meter :P
Ik heb nog geen dikgedrukte teksten gezien. Jij wel?
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zondag 25 september 2011 @ 20:08:35 #299
309370 Nanadu
pi_102372013
Thistleweed gefeliciteerd!!!!!!

Ik vind het toch wel knap van iedereen die er relax in staat om zwanger te worden, lijkt mij zoveel rust geven. Ik heb mij van tevoren ook voorgenomen om er rustig in te staan, helemaal omdat ik al een dochter heb. Helaas lukt dit mij toch niet zo goed. Ik ben er toch meer mee bezig dan ik dacht. Het overheerst niet mijn leven, maar ik wil zo graag weer zwanger zijn :o Ik zit nu op dag 12 van mijn cyclus, dus de klusperiode komt eraan. We zullen ons best dus maar weer doen :P

Ik hoop op veel streepjes deze maand vooral voor LB en Papillion en natuurlijk ook voor de anderen.
pi_102372063
da's de eerste die ik zo zie:

nieuwe NOD is 25 oktober.

Wachten op het tweede streepje deel 201

Lijnloos staat volgens mij on hold? En Skoapje weet ik niet, ze is iig niet zwanger....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')