Te gek! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 september 2011 08:14 schreef Thistleweed het volgende:
Dag dames,
Ik heb hier al heel lang niet gepost. Toen we het medisch traject in gingen had ik behoefte aan wat afstand. Ik zag dat ik hier nog steeds in het lijstje sta, maar.....
Ik heb vorige week een positieve test geplast, ik mag er dus uit
Iedereen succes hierzo.
Ik doe het ook niet heel streng, maar het is voor mij een richtlijn in de variatie van eten en drinken. Juist omdat ik nu even niet zwanger wil worden ivm mijn trouwen, leek het me handig nu wat kg af te vallen. Zodra we er weer voor gaan, komt dieet hier niet meer ter sprakequote:Op zondag 25 september 2011 10:06 schreef Vitapientje het volgende:
frummel, als je probeert zwanger te worden kan je beter niet teveel lijnen. Het kan je hormoonhuishouding in de war gooien en je hebt wat vet op je botten nodig. Daarnaast is sonja niet de manier om af te vallen. Het sonja bakker-dieet kan meer fout dan goed doen aan je lijf. Als je echt wat kilo's kwijt wilt en zwanger wil worden, kan je dat het best onder begeleiding doen.
Hier is vannacht mijn menstruatie echt doorgebroken,kortom; dag 1 van de nieuwe cyclus is een feit!
Ik heb nog geen dikgedrukte teksten gezien. Jij wel?quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Thistleweed!
Kan iemand die OP bijwerken, want de NOD lijst klopt volgens mij voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |