abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102717579
KatyM Super dat je je eisprong hebt gevonden :s) en dat je er ook al gebruikt van hebt kunnen maken, nu weer even twee weken duimen ^O^ en dan 9 maanden oO<.

Designed laat de streepjesregen beginnen, gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Als 2 testen het zeggen hoeft het echt niet onder voorbehoud!!!! Laat je ons nog meegenieten van de testfoto's?

Oksel dank je voor de link, ik denk dat het ook voor mij geldt dag 47 inmiddels, ik zal wel goed aan het ontpillen ehh ontringen zijn.

Freubelot spannend ^O^ .

Mangostine en labelloo succes met batsen *; .

En voor alle anderen wachtende, klussende of }) balende dames die ik vergeten ben :*
pi_102717905
Kwisted, voelt eigenlijk heel eng! Ben zo bang dat het misgaat, of dat ik iets verkeerds
eet/ doe.... Ben er nogal van ondersteboven dat het zo snel is gegaan :) Mijn god, volgens de gyn zou het allemaal moeilijk,moeilijk gaan.... Jeetje!

Sethiwe, I know, twee testen zeggen genoeg natuurlijk... Maar ik wil gewoon duidelijkere streepjes zien! Hier de laatste test van vanmiddag, eentje gewoon en eentje met bewerkt contrast :) Krijg er maar 1 als afbeelding op, de ander staat onder de link...

http://i1102.photobucket.(...)eal/streep5010-1.jpg

pi_102717927
dubbel...
pi_102718392
Designed snap dat je erg onzeker bent :* en ook heel blij :).
Maar een streep is een streep en die zie je :Y
Volgens mij heb je de test uitelkaar gehaald of niet?
Heb nog niet zoveel ervaring met testen.
Ga je morgen met ochtendurine nog testen, dan is het toch beter te zien heb ik hier gelezen.
Welterusten voor vannacht of stuiter je nog de hele nacht door :+ *O*
pi_102718625
Sethiwe, haha, stuiter hopelijk toch wel m'n bed in vanaaf, maar geeft idd een kick dit!
En ja, heb de test gesloopt (heb er nog 1) nadat ik op internet had gelezen dat je het dan beter kunt zien. Zat ook zo'n irritant glazen plaatje voor, dus werkt beter als ze open zijn!

Morgenochtend gaat er zeker nog een test tegenaan! Ik zal 'm zodra ik tijd heb ook hier posten :)

Slaap lekker!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 04:22:13 #206
279894 winka
There is no place like home..
pi_102721867
Designed gefeliciteerd *O* En natuurlijk ook voor alle dames die de laatste tijd een tweede streepje hebben geplast :*

Ik heb lang getwijfeld of ik het zou posten, maar ik doe het toch maar. Misschien komen er wel goede tips, want ik begin een beetje wanhopig te worden ;(
Nu het zwanger worden maar uit blijft, beginnen mijn vriend en ik een erg gefrustreerd te raken. De sex is al niet leuk meer en mijn vriend komt nu ook niet meer klaar in mij.

Voordat we hieraan begonnen waren we al niet van die sexbeesten, hooguit éen keer per week en we waren ook nooit gericht op het klaarkomen. Het interesseerde ons niet of dat gebeurde of niet, alshet maar fijn was. MIjn vriend is wel altijd onzeker geweest over zijn prestaties, maar daar was (en is) natuurlijk helemaal niets mis mee *;

Maar nu we gefocused zijn op zwanger worden en het wel handig is dat ik om de dag zaadjes in me heb (of minimaal een paar keer) in mijn vruchtbare week, gaat het helemaal mis. Hij wordt onzekerder en ik ga me ook afvragen of het niet allemaal aan mij ligt, dat ik niet teveel push etc. etc.

Ik weet dat het 't beste is als we het allebei loslaten en eerst eens gaan proberen om het weer leuk tussen de lakens te hebben. Maar ik heb het gevoel dat we daar niet zo heel veel tijd voor hebben. Over een half jaar wordt ik 34, mijn vriend is 38. Okee, we zijn niet hoogbejaard, maar ik heb het gevoel dat we niet de luxe hebben om te denken van : 'we zien wel'.

Nu heb ik zelf ook al eens onderzoek gedaan en ik lees ook over bepaalde erectiepillen. Ik heb dit voorzichtig aan mijn vriend voorgesteld en die was er niet zo heel happig op. En dat kan ik me ook wel voorstellen. Mij maakt het geen bal uit, ik zie het gewoon als een hulpmiddeltje (net als sexspeeltjes), maar ik kan me voorstellen dat een man dit als een regelrechte afgang ziet..

Ik hoop dat jullie nog tips voor ons hebben :) Het lucht in ieder geval op om dit op te schrijven. Ik ga maar weer eens een poging doen om te slapen :z
pi_102722065
Wow, designed!!! *O* *O* *O* Wat super! Gefeliciteerd, ontzettend fijn dat jullie de verdere medische molen bespaard blijft :Y.

Toch maar 2x per dag batsen dus? :D
pi_102722133
Winka, wat lastig... En dapper dat je het openlijk durft te zeggen. Ik merk hier ook wel dat het wat minder vrijblijvend is idd. Lichamelijk zit het (nog) wel goed, maar ik merk dat ik tijdens sex steeds meer bezig ben met zwanger worden. Maar ook de frequentie. Ik geloof niet dat mijn lief er echt last van heeft, maar hiervoor was sex meestal iets voor het weekend. Dan heb je lekker uitgebreid de tijd voor alles, zeg maar. Maar nu is een doordeweekse avond toch ook wel nodig, anders gaat het zeker een paar jaar duren ;) .

Hoe lang zijn jullie nu bezig? Als het al echt lang duurt, zou ik de stap naar de huisarts zetten. Ik heb vaak gehoord dat de medische molen een opluchting kan zijn, omdat de sex dan voor 'erbij' is (niet meer nodig om zwanger te worden).

Of ovulatietesten gaan gebruiken. Dan spreken jullie af dat je maximaal twee keer gericht 'klust', dan kunnen jullie de rest van de maand op jullie manier sexen.

Verder heb ik geen tips ben ik bang. :*
pi_102722286
Designed, ik snap dat je nog voorzichtig bent, maar ik gooi er vast een felicitatie-jompel in: *O* Van harte!!! *O*
pi_102722484
Gefeliciteerd Designed, dat zijn heus echt wel twee streepjes en je bent gewoon hartstikke zwanger!!

Hier begint de klusweek ook eraan te komen, de eerste ronde met ovutesten. Ik hoop dat ik een eisprong kan vinden. Ik weet niet, op een of andere manier zit er toch nog steeds in mn hoofd dat het zwanger worden bij mij niet zal lukken.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102722850
woehoeeeee! net nog een testje gedaan, en weer streep :) ^O^
nu kan ik er niet meer onderuit denk ik ;)

Hahahaha, jaantje, 2x batsen it is indeed! :Y

thanks voor de felicitaties allemaal!!!!!!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:36:12 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102723084
designed, tof! Super! Van harte gefeliciteerd! *O*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:41:15 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102723164
Designed, van harte gefeliciteerd!!! *O* *O* Fijn dat je net aan de mmm "ontsnapt" bent.
pi_102723263
Designed!! *O* *O* Gefeliciteerd!! Supercool!!

Winka, wat goed dat je je verhaal even van je afschrijft. Lastig hoor! De meeste mensen zeggen dat je je er niet teveel mee bezig moet houden als je zwanger wilt worden, maar in de praktijk is dat een stuk lastiger! Ik vind de tips van Jaantje wel goed! Verder heb ik helaas ook geen tips voor je. Het enige wat mij op dit moment wel helpt om er niet teveel door geobsedeerd te worden is wat langer termijn denken. Dus in plaats van ik wil NU zwanger zijn denk ik nu ach over een jaar zal het vast gelukt zijn (dat hoop ik natuurlijk wel!!).
pi_102723629
*O* *O* *O* Designed *O* *O* Gefeliciteerd!!!!!!!!
Hopelijk is dit het begin van de streepjesregen in oktober!!

KatyM, gelukkig heb je je ei gespot, nu de (lange) wachtweken...

Marjolijntje :* Ik hoop dat de ovutesten jullie geluk brengen..

Winka, ik heb eigenlijk ook geen verdere tips voor je anders dan die van Jaantje. Ik hoop dat ovulatietesten inderdaad wat meer rust kunnen brengen, omdat je dan gericht seks kunt hebben. Op ie manier hoef je inderdaad niet héél vaak te seksen. Ik hoop dat er dan niet teveel druk op ligt..
pi_102723662
Omg designed! Goed gemikt! :o
Gefeliciteerd! *O*

winka, altijd vervelend als de sex niet meer alleen maar voor de leuk is. Ik herken wel dat het een verplicht nummertje wordt (letterlijk). Killing voor je libido...
Geen idee wat ik zou doen. Lijkt me erg frustrerend als je daardoor je vruchtbare momenten misloopt... verleiden die hap! (ik weet dat dat makkelijk gezegd is)
:*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:09:01 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102723670
designed *O* *O*

Van harte!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102724084
Nou jongens, wat een felicitaties! Word er helemaal vrolijk van, bedankt!!!!

en ik gun alle niet-zwangeren net zoveel geluk als ik heb gehad, holy mozes, echt niet normaal!

ga me vandaag even verdiepen in de wereld ná de streep, geen idee wat ik nu moet doen eigenlijk... Hahahaha!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:34:33 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102724227
Stap 1 is je gyn op de hoogte brengen. Dan wordt er een echo ingepland rond 7/8 weken en als die goed is, wordt je weer doorgestuurd naar een verloskundige.

(zo ging dat bij mij tenminste en ik ben ongeveer op hetzelfde moment zwanger geraakt: tijdens de 1e stapjes in de mmm maar wel op een natuurlijk manier)
pi_102724268
*O* Designed! *O*

Streepjes! Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2011 @ 09:36:04 #221
309370 Nanadu
pi_102724272
Designed gefeliciteerd!!!

Winka lastige situatie. Ik begrijp heel goed dat als je al langer bezig bent het je sexleven kan beinvloeden. Ik vind het wel moeilijk om tips te geven, maar ik denk dat er goed over praten belangrijk is. In ieder geval sterkte ermee :*

KatyM wat goed dat je je eisprong hebt gespot. Als het bij ons deze ronde niet lukt dan wil ik ook met ovutesten gaan beginnen. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, dus ik moet nog wel even wachten :{

Verder niet zo goed bijgelezen, want ik ben een beetje druk hier.
pi_102724280
Kyara, thanks! Ga maar eens bellen dan :) Jeez, ben er helemaal nerveus voor!
pi_102724428
designed! Hurrah, wat goed :D Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_102724625
Designed, van harte gefeliciteerd, wat fijn zeg! *O* *O* *O*!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Nanadu het volgende:
Designed gefeliciteerd!!!

KatyM wat goed dat je je eisprong hebt gespot. Als het bij ons deze ronde niet lukt dan wil ik ook met ovutesten gaan beginnen. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, dus ik moet nog wel even wachten :{

Thanks iedereen voor de reacties :). Ik heb die ovutesten nu gelijk de eerste ronde gebruikt, omdat ik eigenlijk geen idee had. Maar het kwam precies overeen met de dag dat ik veel afscheiding had, dus als dat altijd zo is moet ik hem kunnen herkennen. Ik heb wel van dag 8 t/m dag 18 getest dus het vergt wel wat discipline. :).

Winka, wat een nare situatie. Ik kan je niet echt helpen, ik heb nu ik gestopt ben een hoger libido dan ooit, waar m'n man ook af en toe wel gek van wordt hoor. Maar misschien eens goed over praten en afspreken dat er de komende drie maanden alleen gesext wordt als jullie écht allebei zin hebben? Als het niet moet wordt het misschien wat minder beladen? Het lijkt me ook lastig om dat zwanger-willen-worden los te laten, maar deze situatie is ook niks. Kortom ik kan je ook niet echt helpen helaas..
pi_102726176
Winka, wat knap van je dat je hier je verhaal durft te doen. Wat een moeilijke situatie ook. Ik begrijp wel dat het voorheen niet zoveel uitmaakte dat je vriend niet klaar kwam, of dat je het niet zo vaak deed. Maar nu je er een doel mee hebt wil je natuurlijk wel regelmatig vrijen in je vruchtbare periode. Ik vind de tip van de ovulatietest een goede, en daarbij zou je natuurlijk ook kunnen gaan temperaturen. Ik zou denk ik je vriend niet teveel onder druk zetten.. En lief voor hem zijn en inderdaad misschien wat verleiding erin gooien ;)

Als het echt niet lukt zou ik eens naar de huisarts bellen, of er niet zoiets bestaat als een libido verhogend pilletje ofzo :9
pi_102726314
oh en ik was er haast zeker van dat het gelukt was, met de gevoelige borsten enzo. Maar nu zie ik het weer somber in :N Mijn borsten zijn toch niet zo gevoelig als ik zou willen. En ik voel ook helemaal niets aan mijn baarmoeder. Ik heb al 2dagen een heel slecht humeur, en dat voorspelt voor mij eerder dat ik ongesteld moet worden.

Omdat ik natuurlijk toch heel erg ongeduldig ben (en een beetje aangestoken door designed :@ ) heb ik vanmorgen een vroege test gedaan die al 4dgn voor de NOD kan worden afgenomen, en die was negatief ;( Nou stond er wel op de verpakking dat het 4dgn van tevoren maar 55% zeker is. Dus ik heb nog een beetje hoop. Maar ik ga er nu zeker niet meer vanuit.

*zucht* wachten duurt zo lang *klaag* }:|
pi_102727082
Kwisted, ik snap hoe je je voelt. Ik moet nog een week wachten en het lijkt wel een eeuwigheid. Ik denk dat het komt doordat het de eerste ronde is..

Eigenlijk zouden ze die vroege testen moeten verbieden. Als je vroeg test en het is negatief, weet je eigenlijk nog niets. Als je positief test, volgens mij ook niet, ik heb gelezen dat er dan nog dames zijn die ongesteld worden, omdat de vrucht dan niet goed is ingenesteld...
Ik hoop dat ik dit in mn hoofd kan houden als volgende week mn NOD nadert. Ik wil eigenlijk pas 1 of 2 dagen na NOD testen, als er dan nog geen bloed is...

Ik duim in ieder geval hard met je mee!!!
pi_102727224
Nu in ronde 6 duurt het wachten hier ook een eeuwigheid hoor, nog steeds ;)
Eerst wachten op de vruchtbare dagen, die dagen goed benutten en dan weer (langgg) wachten op de NOD.. Pfff!

Kwisted, ik duim nog even door voor je, dat je met je NOD wel twee mooie streepjes mag plassen!
pi_102727436
Bedankt meiden :*

Ik wacht het gewoon nog even af, en probeer niet te doemdenken. Ben altijd bang dat ik net degene ben die onvruchtbaar is ofzo..

Marjolijntje ik dacht dat het na een tijdje makkelijker zou worden, maar dat valt dan toch vies tegen begrijp ik. Jammer is dat :{

Freubelot, ja dat innestelen is ook nog ooit n probleem. Maar volgens mij kun je nooit vals positief testen. Tenminste dat stond in mijn gebruiksaanwijzing van de test. Wel vals negatief, maar nooit vals positief. Dus een 2e streepje is en blijft een 2e streepje :)
pi_102727503
Voor mij valt het wel vies tegen ja ;) Ook het 'zwanger denken' de dagen voor de NOD wordt bij mij niet minder (helaas) maar ook hier de angst onvruchtbaar te zijn, "je zal net zien dat ik die ene ben.."
Stom eigenlijk hoe je eigen hoofd en lichaam je soms zo voor de gek kan houden.
:*
pi_102727931
Designed gefeliciteerd *O*

Winka wat een lastige situatie :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102729268
Designed!! Yaaayy! :)
pi_102730195
Wachten! :{w Het zou verboden moeten worden! Het duurt allemaal zo lang he!

Kwisted, blijf positief, ik duim in ieder geval voor je! :*

Hier ook de gedachten hoor, van zal wel iets niet goed zijn! Het is mij toch al een keer gelukt, maar soms denk ik dat dat wel een enorm lucky shot was, of dat er daarna iets verandert is. Maar dat heeft ook geen zin om te denken, dus probeer positief te blijven! :)
pi_102730908
gefeli Designed!! *O* w/ w/ *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102732111
*O* voor Designed!
pi_102732148
Designed *O* Wat supersnel zeg!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:54:13 #237
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102732789
Even snel zonder verder bij te lezen:

Design, gefeliciteerd! Wat snel :-).

Hier nog steeds positieve ovu testen en negatieve zwangerschapstesten...geen spoor van een menstruatie. Vaag!
pi_102732803
Designed gefeliciteerd! *O*
Winka :*
En ik zie Klumsje ook voorbij komen. Jij dappere dame :*!!

Meiden toch...vervelend hè dat je niet even mee kan spieken in je lichaam. Ik kom hier rond mijn NOD het meest, daarbuiten zo weinig mogelijk. Niet omdat ik jullie niet lief vind ;), maar meer uit zelfbescherming. Ik blijf er nuchter door. Ik baal heel erg als het (weer) niet gelukt is, maar ik kan nu nog vrij snel de knop omzetten. We zitten nog maar in de zevende ronde, en dat is erg normaal. En ik hou mezelf ook steeds voor dat ik er voor nu (buiten netjes foliumzuur en gezond leven) nog weinig invloed op heb.

Het steekt nog het meest dat er echt veel meiden in mijn omgeving (snel) zwanger zijn en ik niet.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102732811
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even snel zonder verder bij te lezen:

Design, gefeliciteerd! Wat snel :-).

Hier nog steeds positieve ovu testen en negatieve zwangerschapstesten...geen spoor van een menstruatie. Vaag!
Je hebt ze niet verwisseld? ;)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102733038
Vreemd Tante_Soesa!! Je hebt nu toch al een paar dagen een positieve ovutest? Bij mij is dit maar 1 dag knalposi. Wellicht toch nog een hele prille zwangerschap?? Wel raar hoor!

Clauwheee :*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:20:27 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102733613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:55 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je hebt ze niet verwisseld? ;)
Haha, was dat maar waar ;)
pi_102735360
hier ook nog steeds geen rood spoor, maar wel buikpijn.... Ik heb zoiets van: breek maar door, dan kunnen we weer verder, ik had verdikkie al weer halverwege mijn nieuwe cyclus kunnen zitten, dit is tijd verknoeien ;)
pi_102738664
woehoe designed, gefeliciteerd!!!! *O*

Winka, wat goed dat je je verhaal hier durft op te schrijven. Het is dat jullie de tijd niet hebben maar anders zou ik zeggen, probeer het los te laten en eerst weer eens gewoon zonder druk het fijn proberen te hebben! De enige tip die ik nu heb is proberen er niet teveel aan te denken en dus niet te geforceerd er mee bezig te zijn! Misschien toch niet zo verkeerd om, als het echt niet lukt, eens langs de huisarts te gaan.

Marjolijntje, succes komende week! Hoe lang zijn jullie bezig?

Kwisted, balen van de negatieve test maar er is nog hoop! Ik duim voor je dat er toch nog een positieve test is over een paar dagen! :*

Het is zo raar hoe je lichaam je voor de gek kan houden, ik had het zelf ook. Allerlei symptomen die ik normaal niet heb voor mijn menstruatie maar dus toch negatieve test en ongesteld geworden. Het gekke vind ik dat mn lichaam me nu nog steeds voor de gek lijkt te houden (of ik krijg een griepje oid.) Vervelend hoe onzeker je inderdaad kan worden door je eigen gedachten als wat als het niet lukt (wat als dat net bij ons zo is dat het niet lukt.....)
En dan kijk ik naar 16 and pregnant en zie je 3 jonge meiden die abortus hebben gepleegd omdat ze zo ineens ongewenst zwanger waren. Het is toch oneerlijk...

clauwhee, ik snap die zelfbescherming wel! wens je heel veel succes en ik duim ook voor jou!
milka, vervelende onzekerheid! :*
pi_102740273
milka, op hoeveel dagen zit je nu dan al? En je bent zeker niet zwanger?

T_S bij mij was de ovu test ook echt maar 1 dag een dikke streep, de dagen ervoor en erna een dun streepje.

Ik heb vanmiddag weer een nieuwe test gekocht, maar deze ga ik wel echt bewaren! Ze zijn ook eigenlijk te duur om zomaar er doorheen te plassen :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:31:41 #245
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102740669
Zooo, nu eindelijk een beetje tijd om bij te lezen :). Bedankt nog allemaal voor al jullie lieve reacties op mijn gehyper :@ . Het was helaas een storm in een glas water...

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Kwisted het volgende:
milka, op hoeveel dagen zit je nu dan al? En je bent zeker niet zwanger?

T_S bij mij was de ovu test ook echt maar 1 dag een dikke streep, de dagen ervoor en erna een dun streepje.

Ik heb vanmiddag weer een nieuwe test gekocht, maar deze ga ik wel echt bewaren! Ze zijn ook eigenlijk te duur om zomaar er doorheen te plassen :P
Ik heb eigenlijk nooit een hele dikke positieve ovu test (PCOS, dan heb je geen pieken in het LH hormoon, heel ingewikkeld verhaal...) en nu 3 dagen achter elkaar. Heel vreemd vind ik het! Zojuist nog een ovu testje gedaan en dat was weer een licht streepje. Ik verwacht ook gewoon ieder moment ongesteld te worden.
Mijn cyclus (eisprong) wordt geregeld door medicatie dus het is erg apart om over tijd te lopen!

Winka, ik denk dat er al goede tips gegeven zijn. Het is moeilijk om het leuk en ontspannen te houden maar dat zijn wel 2 belangrijke ingredienten :). :*

Kwisted, balen van je negatieve test...dat blijft toch maar een rotgezicht he, dat er maar geen 2e streepje in beeld komt!

Clauwhee, ik snap die zelfbescherming helemaal. Ik maak mezelf er ook schuldig aan. Wachten duurt ook zo lang en je wil het zo graag en en en...

Milka, ik heb hetzelfde! Laat die menstruatie nu maar doorkomen dan kunnen we weer verder. Helaas heb ik nog geen enkel teken aan de wand dat het er aan zit te komen maar het kan vast niet lang meer duren...

Meiden, ik duim voor jullie allemaal!
pi_102741111
designed, wat goed! gefeliciteerd zeg!

Gek bij jou Tante soesa!

Sorry, maar ik moet er echt even inkomen, ook met de meiden die hier schrijven.
Heb vandaag toch maar foliumzuur gehaald en ben ook ongesteld geworden, dus nu wordt het wel weer echt. De vorige keer heeft het met intensief cyclus volgen en uiteindelijk ovulatietesten 9 maanden geduurd dus ik verwacht met onze vrijblijvendheid dat het wel wat langer gaat duren. Hoewel er bij die ovulatietesten toen niets geks uit kwam dus een gewone cyclus.
pi_102741580
Alle hens aan dek,de trossen zijn hier dan ein de lijk los! Ik zat intussen op dag 41,nog van mijn leven niet zo'n lange cyclus gehad
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:24:18 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102742359
Designed, gefeliciteerd! Fijn dat je endometriose geen probleem is gebleken en dat je gewoon snel zwanger bent *O*

En Winka, jeetje..... al erg genoeg dat het zwanger worden nog niet lukt, maar met dit probleem wordt het wel makkelijk een vicieuze cirkel natuurlijk :{ Het lijkt me eigenlijk wel echt iets om mee naar de huisarts te gaan. Ik neem toch aan dat jullie zelf al hebben geprobeerd om hieruit te komen. Als dat niet lukt, is je huisarts een logische volgende stap. Succes :*

Milka, wat balen dat het zo lang heeft geduurd :{ Ik ben er heilig van overtuigd dat als het eenmalig zoveel langer duurt, dat er dan wel iets is geweest. De ene keer dat ik een cyclus van 28 dagen had, heb ik ook een tweede streepje geplast. Ik werd alsnog ongesteld, maar normaalgesproken is dat op dag 26 of 27 al. Dus probeer het maar als een goed teken te zien,het kán dus :Y
pi_102749919
Gister een ovutest gedaan, dikke teststreep (bijna zo dik als controlestreeo), gesext. Vandaag nog dikkere streep, dus wil weer sexen, wil m'n man niet :{ . Damn, ik doe echt m'n best. Ik denk ook heel gemeen, hoezo maak je niet even zin, het is maar 10 min }:| .

Dat ik dit ook opschrijf :@.
pi_102750508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 07:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik weet niet, op een of andere manier zit er toch nog steeds in mn hoofd dat het zwanger worden bij mij niet zal lukken.
Hier ben ik ook nog steeds erg bang voor... Ook de reden waarom ik niet veel meepost.

We zitten nu in ronde 4, ben al meer dan een week overtijd maar geen positieve test. Vanmiddag dacht ik ongesteld geworden te zijn, maar blijkbaar toch niet.

Echt irritant vind ik dat ik nu al voor de 2e keer rond mn NOD een schimmelinfectie heb, echt vervelend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')