abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102726314
oh en ik was er haast zeker van dat het gelukt was, met de gevoelige borsten enzo. Maar nu zie ik het weer somber in :N Mijn borsten zijn toch niet zo gevoelig als ik zou willen. En ik voel ook helemaal niets aan mijn baarmoeder. Ik heb al 2dagen een heel slecht humeur, en dat voorspelt voor mij eerder dat ik ongesteld moet worden.

Omdat ik natuurlijk toch heel erg ongeduldig ben (en een beetje aangestoken door designed :@ ) heb ik vanmorgen een vroege test gedaan die al 4dgn voor de NOD kan worden afgenomen, en die was negatief ;( Nou stond er wel op de verpakking dat het 4dgn van tevoren maar 55% zeker is. Dus ik heb nog een beetje hoop. Maar ik ga er nu zeker niet meer vanuit.

*zucht* wachten duurt zo lang *klaag* }:|
pi_102727082
Kwisted, ik snap hoe je je voelt. Ik moet nog een week wachten en het lijkt wel een eeuwigheid. Ik denk dat het komt doordat het de eerste ronde is..

Eigenlijk zouden ze die vroege testen moeten verbieden. Als je vroeg test en het is negatief, weet je eigenlijk nog niets. Als je positief test, volgens mij ook niet, ik heb gelezen dat er dan nog dames zijn die ongesteld worden, omdat de vrucht dan niet goed is ingenesteld...
Ik hoop dat ik dit in mn hoofd kan houden als volgende week mn NOD nadert. Ik wil eigenlijk pas 1 of 2 dagen na NOD testen, als er dan nog geen bloed is...

Ik duim in ieder geval hard met je mee!!!
pi_102727224
Nu in ronde 6 duurt het wachten hier ook een eeuwigheid hoor, nog steeds ;)
Eerst wachten op de vruchtbare dagen, die dagen goed benutten en dan weer (langgg) wachten op de NOD.. Pfff!

Kwisted, ik duim nog even door voor je, dat je met je NOD wel twee mooie streepjes mag plassen!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102727436
Bedankt meiden :*

Ik wacht het gewoon nog even af, en probeer niet te doemdenken. Ben altijd bang dat ik net degene ben die onvruchtbaar is ofzo..

Marjolijntje ik dacht dat het na een tijdje makkelijker zou worden, maar dat valt dan toch vies tegen begrijp ik. Jammer is dat :{

Freubelot, ja dat innestelen is ook nog ooit n probleem. Maar volgens mij kun je nooit vals positief testen. Tenminste dat stond in mijn gebruiksaanwijzing van de test. Wel vals negatief, maar nooit vals positief. Dus een 2e streepje is en blijft een 2e streepje :)
pi_102727503
Voor mij valt het wel vies tegen ja ;) Ook het 'zwanger denken' de dagen voor de NOD wordt bij mij niet minder (helaas) maar ook hier de angst onvruchtbaar te zijn, "je zal net zien dat ik die ene ben.."
Stom eigenlijk hoe je eigen hoofd en lichaam je soms zo voor de gek kan houden.
:*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102727931
Designed gefeliciteerd *O*

Winka wat een lastige situatie :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_102729268
Designed!! Yaaayy! :)
pi_102730195
Wachten! :{w Het zou verboden moeten worden! Het duurt allemaal zo lang he!

Kwisted, blijf positief, ik duim in ieder geval voor je! :*

Hier ook de gedachten hoor, van zal wel iets niet goed zijn! Het is mij toch al een keer gelukt, maar soms denk ik dat dat wel een enorm lucky shot was, of dat er daarna iets verandert is. Maar dat heeft ook geen zin om te denken, dus probeer positief te blijven! :)
pi_102730908
gefeli Designed!! *O* w/ w/ *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102732111
*O* voor Designed!
pi_102732148
Designed *O* Wat supersnel zeg!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:54:13 #237
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102732789
Even snel zonder verder bij te lezen:

Design, gefeliciteerd! Wat snel :-).

Hier nog steeds positieve ovu testen en negatieve zwangerschapstesten...geen spoor van een menstruatie. Vaag!
pi_102732803
Designed gefeliciteerd! *O*
Winka :*
En ik zie Klumsje ook voorbij komen. Jij dappere dame :*!!

Meiden toch...vervelend hè dat je niet even mee kan spieken in je lichaam. Ik kom hier rond mijn NOD het meest, daarbuiten zo weinig mogelijk. Niet omdat ik jullie niet lief vind ;), maar meer uit zelfbescherming. Ik blijf er nuchter door. Ik baal heel erg als het (weer) niet gelukt is, maar ik kan nu nog vrij snel de knop omzetten. We zitten nog maar in de zevende ronde, en dat is erg normaal. En ik hou mezelf ook steeds voor dat ik er voor nu (buiten netjes foliumzuur en gezond leven) nog weinig invloed op heb.

Het steekt nog het meest dat er echt veel meiden in mijn omgeving (snel) zwanger zijn en ik niet.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102732811
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Even snel zonder verder bij te lezen:

Design, gefeliciteerd! Wat snel :-).

Hier nog steeds positieve ovu testen en negatieve zwangerschapstesten...geen spoor van een menstruatie. Vaag!
Je hebt ze niet verwisseld? ;)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102733038
Vreemd Tante_Soesa!! Je hebt nu toch al een paar dagen een positieve ovutest? Bij mij is dit maar 1 dag knalposi. Wellicht toch nog een hele prille zwangerschap?? Wel raar hoor!

Clauwheee :*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:20:27 #241
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102733613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:55 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je hebt ze niet verwisseld? ;)
Haha, was dat maar waar ;)
pi_102735360
hier ook nog steeds geen rood spoor, maar wel buikpijn.... Ik heb zoiets van: breek maar door, dan kunnen we weer verder, ik had verdikkie al weer halverwege mijn nieuwe cyclus kunnen zitten, dit is tijd verknoeien ;)
pi_102738664
woehoe designed, gefeliciteerd!!!! *O*

Winka, wat goed dat je je verhaal hier durft op te schrijven. Het is dat jullie de tijd niet hebben maar anders zou ik zeggen, probeer het los te laten en eerst weer eens gewoon zonder druk het fijn proberen te hebben! De enige tip die ik nu heb is proberen er niet teveel aan te denken en dus niet te geforceerd er mee bezig te zijn! Misschien toch niet zo verkeerd om, als het echt niet lukt, eens langs de huisarts te gaan.

Marjolijntje, succes komende week! Hoe lang zijn jullie bezig?

Kwisted, balen van de negatieve test maar er is nog hoop! Ik duim voor je dat er toch nog een positieve test is over een paar dagen! :*

Het is zo raar hoe je lichaam je voor de gek kan houden, ik had het zelf ook. Allerlei symptomen die ik normaal niet heb voor mijn menstruatie maar dus toch negatieve test en ongesteld geworden. Het gekke vind ik dat mn lichaam me nu nog steeds voor de gek lijkt te houden (of ik krijg een griepje oid.) Vervelend hoe onzeker je inderdaad kan worden door je eigen gedachten als wat als het niet lukt (wat als dat net bij ons zo is dat het niet lukt.....)
En dan kijk ik naar 16 and pregnant en zie je 3 jonge meiden die abortus hebben gepleegd omdat ze zo ineens ongewenst zwanger waren. Het is toch oneerlijk...

clauwhee, ik snap die zelfbescherming wel! wens je heel veel succes en ik duim ook voor jou!
milka, vervelende onzekerheid! :*
pi_102740273
milka, op hoeveel dagen zit je nu dan al? En je bent zeker niet zwanger?

T_S bij mij was de ovu test ook echt maar 1 dag een dikke streep, de dagen ervoor en erna een dun streepje.

Ik heb vanmiddag weer een nieuwe test gekocht, maar deze ga ik wel echt bewaren! Ze zijn ook eigenlijk te duur om zomaar er doorheen te plassen :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:31:41 #245
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_102740669
Zooo, nu eindelijk een beetje tijd om bij te lezen :). Bedankt nog allemaal voor al jullie lieve reacties op mijn gehyper :@ . Het was helaas een storm in een glas water...

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Kwisted het volgende:
milka, op hoeveel dagen zit je nu dan al? En je bent zeker niet zwanger?

T_S bij mij was de ovu test ook echt maar 1 dag een dikke streep, de dagen ervoor en erna een dun streepje.

Ik heb vanmiddag weer een nieuwe test gekocht, maar deze ga ik wel echt bewaren! Ze zijn ook eigenlijk te duur om zomaar er doorheen te plassen :P
Ik heb eigenlijk nooit een hele dikke positieve ovu test (PCOS, dan heb je geen pieken in het LH hormoon, heel ingewikkeld verhaal...) en nu 3 dagen achter elkaar. Heel vreemd vind ik het! Zojuist nog een ovu testje gedaan en dat was weer een licht streepje. Ik verwacht ook gewoon ieder moment ongesteld te worden.
Mijn cyclus (eisprong) wordt geregeld door medicatie dus het is erg apart om over tijd te lopen!

Winka, ik denk dat er al goede tips gegeven zijn. Het is moeilijk om het leuk en ontspannen te houden maar dat zijn wel 2 belangrijke ingredienten :). :*

Kwisted, balen van je negatieve test...dat blijft toch maar een rotgezicht he, dat er maar geen 2e streepje in beeld komt!

Clauwhee, ik snap die zelfbescherming helemaal. Ik maak mezelf er ook schuldig aan. Wachten duurt ook zo lang en je wil het zo graag en en en...

Milka, ik heb hetzelfde! Laat die menstruatie nu maar doorkomen dan kunnen we weer verder. Helaas heb ik nog geen enkel teken aan de wand dat het er aan zit te komen maar het kan vast niet lang meer duren...

Meiden, ik duim voor jullie allemaal!
pi_102741111
designed, wat goed! gefeliciteerd zeg!

Gek bij jou Tante soesa!

Sorry, maar ik moet er echt even inkomen, ook met de meiden die hier schrijven.
Heb vandaag toch maar foliumzuur gehaald en ben ook ongesteld geworden, dus nu wordt het wel weer echt. De vorige keer heeft het met intensief cyclus volgen en uiteindelijk ovulatietesten 9 maanden geduurd dus ik verwacht met onze vrijblijvendheid dat het wel wat langer gaat duren. Hoewel er bij die ovulatietesten toen niets geks uit kwam dus een gewone cyclus.
pi_102741580
Alle hens aan dek,de trossen zijn hier dan ein de lijk los! Ik zat intussen op dag 41,nog van mijn leven niet zo'n lange cyclus gehad
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:24:18 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102742359
Designed, gefeliciteerd! Fijn dat je endometriose geen probleem is gebleken en dat je gewoon snel zwanger bent *O*

En Winka, jeetje..... al erg genoeg dat het zwanger worden nog niet lukt, maar met dit probleem wordt het wel makkelijk een vicieuze cirkel natuurlijk :{ Het lijkt me eigenlijk wel echt iets om mee naar de huisarts te gaan. Ik neem toch aan dat jullie zelf al hebben geprobeerd om hieruit te komen. Als dat niet lukt, is je huisarts een logische volgende stap. Succes :*

Milka, wat balen dat het zo lang heeft geduurd :{ Ik ben er heilig van overtuigd dat als het eenmalig zoveel langer duurt, dat er dan wel iets is geweest. De ene keer dat ik een cyclus van 28 dagen had, heb ik ook een tweede streepje geplast. Ik werd alsnog ongesteld, maar normaalgesproken is dat op dag 26 of 27 al. Dus probeer het maar als een goed teken te zien,het kán dus :Y
pi_102749919
Gister een ovutest gedaan, dikke teststreep (bijna zo dik als controlestreeo), gesext. Vandaag nog dikkere streep, dus wil weer sexen, wil m'n man niet :{ . Damn, ik doe echt m'n best. Ik denk ook heel gemeen, hoezo maak je niet even zin, het is maar 10 min }:| .

Dat ik dit ook opschrijf :@.
pi_102750508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 07:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik weet niet, op een of andere manier zit er toch nog steeds in mn hoofd dat het zwanger worden bij mij niet zal lukken.
Hier ben ik ook nog steeds erg bang voor... Ook de reden waarom ik niet veel meepost.

We zitten nu in ronde 4, ben al meer dan een week overtijd maar geen positieve test. Vanmiddag dacht ik ongesteld geworden te zijn, maar blijkbaar toch niet.

Echt irritant vind ik dat ik nu al voor de 2e keer rond mn NOD een schimmelinfectie heb, echt vervelend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')