Zooo, nu eindelijk een beetje tijd om bij te lezen

. Bedankt nog allemaal voor al jullie lieve reacties op mijn gehyper

. Het was helaas een storm in een glas water...
quote:
Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Kwisted het volgende:milka, op hoeveel dagen zit je nu dan al? En je bent zeker niet zwanger?
T_S bij mij was de ovu test ook echt maar 1 dag een dikke streep, de dagen ervoor en erna een dun streepje.
Ik heb vanmiddag weer een nieuwe test gekocht, maar deze ga ik wel echt bewaren! Ze zijn ook eigenlijk te duur om zomaar er doorheen te plassen

Ik heb eigenlijk nooit een hele dikke positieve ovu test (PCOS, dan heb je geen pieken in het LH hormoon, heel ingewikkeld verhaal...) en nu 3 dagen achter elkaar. Heel vreemd vind ik het! Zojuist nog een ovu testje gedaan en dat was weer een licht streepje. Ik verwacht ook gewoon ieder moment ongesteld te worden.
Mijn cyclus (eisprong) wordt geregeld door medicatie dus het is erg apart om over tijd te lopen!
Winka, ik denk dat er al goede tips gegeven zijn. Het is moeilijk om het leuk en ontspannen te houden maar dat zijn wel 2 belangrijke ingredienten

.
Kwisted, balen van je negatieve test...dat blijft toch maar een rotgezicht he, dat er maar geen 2e streepje in beeld komt!
Clauwhee, ik snap die zelfbescherming helemaal. Ik maak mezelf er ook schuldig aan. Wachten duurt ook zo lang en je wil het zo graag en en en...
Milka, ik heb hetzelfde! Laat die menstruatie nu maar doorkomen dan kunnen we weer verder. Helaas heb ik nog geen enkel teken aan de wand dat het er aan zit te komen maar het kan vast niet lang meer duren...
Meiden, ik duim voor jullie allemaal!