abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102717579
KatyM Super dat je je eisprong hebt gevonden :s) en dat je er ook al gebruikt van hebt kunnen maken, nu weer even twee weken duimen ^O^ en dan 9 maanden oO<.

Designed laat de streepjesregen beginnen, gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Als 2 testen het zeggen hoeft het echt niet onder voorbehoud!!!! Laat je ons nog meegenieten van de testfoto's?

Oksel dank je voor de link, ik denk dat het ook voor mij geldt dag 47 inmiddels, ik zal wel goed aan het ontpillen ehh ontringen zijn.

Freubelot spannend ^O^ .

Mangostine en labelloo succes met batsen *; .

En voor alle anderen wachtende, klussende of }) balende dames die ik vergeten ben :*
pi_102717905
Kwisted, voelt eigenlijk heel eng! Ben zo bang dat het misgaat, of dat ik iets verkeerds
eet/ doe.... Ben er nogal van ondersteboven dat het zo snel is gegaan :) Mijn god, volgens de gyn zou het allemaal moeilijk,moeilijk gaan.... Jeetje!

Sethiwe, I know, twee testen zeggen genoeg natuurlijk... Maar ik wil gewoon duidelijkere streepjes zien! Hier de laatste test van vanmiddag, eentje gewoon en eentje met bewerkt contrast :) Krijg er maar 1 als afbeelding op, de ander staat onder de link...

http://i1102.photobucket.(...)eal/streep5010-1.jpg

pi_102717927
dubbel...
pi_102718392
Designed snap dat je erg onzeker bent :* en ook heel blij :).
Maar een streep is een streep en die zie je :Y
Volgens mij heb je de test uitelkaar gehaald of niet?
Heb nog niet zoveel ervaring met testen.
Ga je morgen met ochtendurine nog testen, dan is het toch beter te zien heb ik hier gelezen.
Welterusten voor vannacht of stuiter je nog de hele nacht door :+ *O*
pi_102718625
Sethiwe, haha, stuiter hopelijk toch wel m'n bed in vanaaf, maar geeft idd een kick dit!
En ja, heb de test gesloopt (heb er nog 1) nadat ik op internet had gelezen dat je het dan beter kunt zien. Zat ook zo'n irritant glazen plaatje voor, dus werkt beter als ze open zijn!

Morgenochtend gaat er zeker nog een test tegenaan! Ik zal 'm zodra ik tijd heb ook hier posten :)

Slaap lekker!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 04:22:13 #206
279894 winka
There is no place like home..
pi_102721867
Designed gefeliciteerd *O* En natuurlijk ook voor alle dames die de laatste tijd een tweede streepje hebben geplast :*

Ik heb lang getwijfeld of ik het zou posten, maar ik doe het toch maar. Misschien komen er wel goede tips, want ik begin een beetje wanhopig te worden ;(
Nu het zwanger worden maar uit blijft, beginnen mijn vriend en ik een erg gefrustreerd te raken. De sex is al niet leuk meer en mijn vriend komt nu ook niet meer klaar in mij.

Voordat we hieraan begonnen waren we al niet van die sexbeesten, hooguit éen keer per week en we waren ook nooit gericht op het klaarkomen. Het interesseerde ons niet of dat gebeurde of niet, alshet maar fijn was. MIjn vriend is wel altijd onzeker geweest over zijn prestaties, maar daar was (en is) natuurlijk helemaal niets mis mee *;

Maar nu we gefocused zijn op zwanger worden en het wel handig is dat ik om de dag zaadjes in me heb (of minimaal een paar keer) in mijn vruchtbare week, gaat het helemaal mis. Hij wordt onzekerder en ik ga me ook afvragen of het niet allemaal aan mij ligt, dat ik niet teveel push etc. etc.

Ik weet dat het 't beste is als we het allebei loslaten en eerst eens gaan proberen om het weer leuk tussen de lakens te hebben. Maar ik heb het gevoel dat we daar niet zo heel veel tijd voor hebben. Over een half jaar wordt ik 34, mijn vriend is 38. Okee, we zijn niet hoogbejaard, maar ik heb het gevoel dat we niet de luxe hebben om te denken van : 'we zien wel'.

Nu heb ik zelf ook al eens onderzoek gedaan en ik lees ook over bepaalde erectiepillen. Ik heb dit voorzichtig aan mijn vriend voorgesteld en die was er niet zo heel happig op. En dat kan ik me ook wel voorstellen. Mij maakt het geen bal uit, ik zie het gewoon als een hulpmiddeltje (net als sexspeeltjes), maar ik kan me voorstellen dat een man dit als een regelrechte afgang ziet..

Ik hoop dat jullie nog tips voor ons hebben :) Het lucht in ieder geval op om dit op te schrijven. Ik ga maar weer eens een poging doen om te slapen :z
pi_102722065
Wow, designed!!! *O* *O* *O* Wat super! Gefeliciteerd, ontzettend fijn dat jullie de verdere medische molen bespaard blijft :Y.

Toch maar 2x per dag batsen dus? :D
pi_102722133
Winka, wat lastig... En dapper dat je het openlijk durft te zeggen. Ik merk hier ook wel dat het wat minder vrijblijvend is idd. Lichamelijk zit het (nog) wel goed, maar ik merk dat ik tijdens sex steeds meer bezig ben met zwanger worden. Maar ook de frequentie. Ik geloof niet dat mijn lief er echt last van heeft, maar hiervoor was sex meestal iets voor het weekend. Dan heb je lekker uitgebreid de tijd voor alles, zeg maar. Maar nu is een doordeweekse avond toch ook wel nodig, anders gaat het zeker een paar jaar duren ;) .

Hoe lang zijn jullie nu bezig? Als het al echt lang duurt, zou ik de stap naar de huisarts zetten. Ik heb vaak gehoord dat de medische molen een opluchting kan zijn, omdat de sex dan voor 'erbij' is (niet meer nodig om zwanger te worden).

Of ovulatietesten gaan gebruiken. Dan spreken jullie af dat je maximaal twee keer gericht 'klust', dan kunnen jullie de rest van de maand op jullie manier sexen.

Verder heb ik geen tips ben ik bang. :*
pi_102722286
Designed, ik snap dat je nog voorzichtig bent, maar ik gooi er vast een felicitatie-jompel in: *O* Van harte!!! *O*
pi_102722484
Gefeliciteerd Designed, dat zijn heus echt wel twee streepjes en je bent gewoon hartstikke zwanger!!

Hier begint de klusweek ook eraan te komen, de eerste ronde met ovutesten. Ik hoop dat ik een eisprong kan vinden. Ik weet niet, op een of andere manier zit er toch nog steeds in mn hoofd dat het zwanger worden bij mij niet zal lukken.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_102722850
woehoeeeee! net nog een testje gedaan, en weer streep :) ^O^
nu kan ik er niet meer onderuit denk ik ;)

Hahahaha, jaantje, 2x batsen it is indeed! :Y

thanks voor de felicitaties allemaal!!!!!!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:36:12 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102723084
designed, tof! Super! Van harte gefeliciteerd! *O*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:41:15 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102723164
Designed, van harte gefeliciteerd!!! *O* *O* Fijn dat je net aan de mmm "ontsnapt" bent.
pi_102723263
Designed!! *O* *O* Gefeliciteerd!! Supercool!!

Winka, wat goed dat je je verhaal even van je afschrijft. Lastig hoor! De meeste mensen zeggen dat je je er niet teveel mee bezig moet houden als je zwanger wilt worden, maar in de praktijk is dat een stuk lastiger! Ik vind de tips van Jaantje wel goed! Verder heb ik helaas ook geen tips voor je. Het enige wat mij op dit moment wel helpt om er niet teveel door geobsedeerd te worden is wat langer termijn denken. Dus in plaats van ik wil NU zwanger zijn denk ik nu ach over een jaar zal het vast gelukt zijn (dat hoop ik natuurlijk wel!!).
pi_102723629
*O* *O* *O* Designed *O* *O* Gefeliciteerd!!!!!!!!
Hopelijk is dit het begin van de streepjesregen in oktober!!

KatyM, gelukkig heb je je ei gespot, nu de (lange) wachtweken...

Marjolijntje :* Ik hoop dat de ovutesten jullie geluk brengen..

Winka, ik heb eigenlijk ook geen verdere tips voor je anders dan die van Jaantje. Ik hoop dat ovulatietesten inderdaad wat meer rust kunnen brengen, omdat je dan gericht seks kunt hebben. Op ie manier hoef je inderdaad niet héél vaak te seksen. Ik hoop dat er dan niet teveel druk op ligt..
pi_102723662
Omg designed! Goed gemikt! :o
Gefeliciteerd! *O*

winka, altijd vervelend als de sex niet meer alleen maar voor de leuk is. Ik herken wel dat het een verplicht nummertje wordt (letterlijk). Killing voor je libido...
Geen idee wat ik zou doen. Lijkt me erg frustrerend als je daardoor je vruchtbare momenten misloopt... verleiden die hap! (ik weet dat dat makkelijk gezegd is)
:*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:09:01 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102723670
designed *O* *O*

Van harte!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102724084
Nou jongens, wat een felicitaties! Word er helemaal vrolijk van, bedankt!!!!

en ik gun alle niet-zwangeren net zoveel geluk als ik heb gehad, holy mozes, echt niet normaal!

ga me vandaag even verdiepen in de wereld ná de streep, geen idee wat ik nu moet doen eigenlijk... Hahahaha!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:34:33 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102724227
Stap 1 is je gyn op de hoogte brengen. Dan wordt er een echo ingepland rond 7/8 weken en als die goed is, wordt je weer doorgestuurd naar een verloskundige.

(zo ging dat bij mij tenminste en ik ben ongeveer op hetzelfde moment zwanger geraakt: tijdens de 1e stapjes in de mmm maar wel op een natuurlijk manier)
pi_102724268
*O* Designed! *O*

Streepjes! Gefeliciteerd!
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2011 @ 09:36:04 #221
309370 Nanadu
pi_102724272
Designed gefeliciteerd!!!

Winka lastige situatie. Ik begrijp heel goed dat als je al langer bezig bent het je sexleven kan beinvloeden. Ik vind het wel moeilijk om tips te geven, maar ik denk dat er goed over praten belangrijk is. In ieder geval sterkte ermee :*

KatyM wat goed dat je je eisprong hebt gespot. Als het bij ons deze ronde niet lukt dan wil ik ook met ovutesten gaan beginnen. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, dus ik moet nog wel even wachten :{

Verder niet zo goed bijgelezen, want ik ben een beetje druk hier.
pi_102724280
Kyara, thanks! Ga maar eens bellen dan :) Jeez, ben er helemaal nerveus voor!
pi_102724428
designed! Hurrah, wat goed :D Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_102724625
Designed, van harte gefeliciteerd, wat fijn zeg! *O* *O* *O*!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Nanadu het volgende:
Designed gefeliciteerd!!!

KatyM wat goed dat je je eisprong hebt gespot. Als het bij ons deze ronde niet lukt dan wil ik ook met ovutesten gaan beginnen. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus, dus ik moet nog wel even wachten :{

Thanks iedereen voor de reacties :). Ik heb die ovutesten nu gelijk de eerste ronde gebruikt, omdat ik eigenlijk geen idee had. Maar het kwam precies overeen met de dag dat ik veel afscheiding had, dus als dat altijd zo is moet ik hem kunnen herkennen. Ik heb wel van dag 8 t/m dag 18 getest dus het vergt wel wat discipline. :).

Winka, wat een nare situatie. Ik kan je niet echt helpen, ik heb nu ik gestopt ben een hoger libido dan ooit, waar m'n man ook af en toe wel gek van wordt hoor. Maar misschien eens goed over praten en afspreken dat er de komende drie maanden alleen gesext wordt als jullie écht allebei zin hebben? Als het niet moet wordt het misschien wat minder beladen? Het lijkt me ook lastig om dat zwanger-willen-worden los te laten, maar deze situatie is ook niks. Kortom ik kan je ook niet echt helpen helaas..
pi_102726176
Winka, wat knap van je dat je hier je verhaal durft te doen. Wat een moeilijke situatie ook. Ik begrijp wel dat het voorheen niet zoveel uitmaakte dat je vriend niet klaar kwam, of dat je het niet zo vaak deed. Maar nu je er een doel mee hebt wil je natuurlijk wel regelmatig vrijen in je vruchtbare periode. Ik vind de tip van de ovulatietest een goede, en daarbij zou je natuurlijk ook kunnen gaan temperaturen. Ik zou denk ik je vriend niet teveel onder druk zetten.. En lief voor hem zijn en inderdaad misschien wat verleiding erin gooien ;)

Als het echt niet lukt zou ik eens naar de huisarts bellen, of er niet zoiets bestaat als een libido verhogend pilletje ofzo :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')