Designed gefeliciteerd

En natuurlijk ook voor alle dames die de laatste tijd een tweede streepje hebben geplast
Ik heb lang getwijfeld of ik het zou posten, maar ik doe het toch maar. Misschien komen er wel goede tips, want ik begin een beetje wanhopig te worden
Nu het zwanger worden maar uit blijft, beginnen mijn vriend en ik een erg gefrustreerd te raken. De sex is al niet leuk meer en mijn vriend komt nu ook niet meer klaar in mij.
Voordat we hieraan begonnen waren we al niet van die sexbeesten, hooguit éen keer per week en we waren ook nooit gericht op het klaarkomen. Het interesseerde ons niet of dat gebeurde of niet, alshet maar fijn was. MIjn vriend is wel altijd onzeker geweest over zijn prestaties, maar daar was (en is) natuurlijk helemaal niets mis mee
Maar nu we gefocused zijn op zwanger worden en het wel handig is dat ik om de dag zaadjes in me heb (of minimaal een paar keer) in mijn vruchtbare week, gaat het helemaal mis. Hij wordt onzekerder en ik ga me ook afvragen of het niet allemaal aan mij ligt, dat ik niet teveel push etc. etc.
Ik weet dat het 't beste is als we het allebei loslaten en eerst eens gaan proberen om het weer leuk tussen de lakens te hebben. Maar ik heb het gevoel dat we daar niet zo heel veel tijd voor hebben. Over een half jaar wordt ik 34, mijn vriend is 38. Okee, we zijn niet hoogbejaard, maar ik heb het gevoel dat we niet de luxe hebben om te denken van : 'we zien wel'.
Nu heb ik zelf ook al eens onderzoek gedaan en ik lees ook over bepaalde erectiepillen. Ik heb dit voorzichtig aan mijn vriend voorgesteld en die was er niet zo heel happig op. En dat kan ik me ook wel voorstellen. Mij maakt het geen bal uit, ik zie het gewoon als een hulpmiddeltje (net als sexspeeltjes), maar ik kan me voorstellen dat een man dit als een regelrechte afgang ziet..
Ik hoop dat jullie nog tips voor ons hebben

Het lucht in ieder geval op om dit op te schrijven. Ik ga maar weer eens een poging doen om te slapen