quote:
Ik hoor niet wat ik zou moeten horen volgens mij? Herken het niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:08 schreef mstx het volgende:
Kom er ook eindelijk achter waar NC - Astral van is![]()
Heb even op de gok een youtube filmpje gezocht (geen geluid) dus zou kunnen dat het de verkeerde is.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik hoor niet wat ik zou moeten horen volgens mij? Herken het niet.
Ain't that the truth!quote:
Deze is wat duidelijkerquote:Op donderdag 22 september 2011 14:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb even op de gok een youtube filmpje gezocht (geen geluid) dus zou kunnen dat het de verkeerde is.![]()
Het gaat in ieder geval om deze release.
Heeft ie het nou zelf fout of hebben J&W ook een nummer met deze melodie?quote:I don't know who in here listens to hardstyle, but for me it is a bit disapointing to see that Josh and Wesz stole another melody for their tracks just like My Bitch... I'm starting to lose my faith in good producers...
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bijna al die oude trancenummers hebben hele vette melodieën vind ik![]()
Uhuhquote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bijna al die oude trancenummers hebben hele vette melodieën vind ik![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
deze ook al lang niet meer gehoord, was vet man vroeger
* schuldigquote:Op donderdag 22 september 2011 15:00 schreef mstx het volgende:
Ik ga het maar niet wagen om oude trance nummertje op te zoeken op youtube, dan ben ik daar weer de hele middag mee bezig.
Ik doe er nog eentje als afsluiter, omdat dat gewoon de beste isquote:Op donderdag 22 september 2011 15:00 schreef mstx het volgende:
Ik ga het maar niet wagen om oude trance nummertje op te zoeken op youtube, dan ben ik daar weer de hele middag mee bezig.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje als afsluiter, omdat dat gewoon de beste is![]()
kippenvel![]()
Cern, die hebben mij gemaakt!quote:
Als je wist hoe bizar druk ik het heb... heb al amper tijd om soms een wyfyb op te nemen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:19 schreef eQuaL het volgende:
[..]
![]()
Wanneer doe je weer een Trance/Hardtrance mixje?
Deze en alle bazenplaten die hier neergezet zijn, kom maar!quote:
Te laatquote:Op donderdag 22 september 2011 15:08 schreef 16meter het volgende:
ieder z'n ding, maar laat Bartman het maar niet horen
Check post 3 van dit topicquote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Te laatmaar zulke nonsens verdient geen respons
ik vind die pattern 1,2 - bionicle style van the rebellen echt vet
Haha, thnx, vind 'm ook de beste van de 2.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:21 schreef eQuaL het volgende:
Oja deze vergat ik nog:
[..]
Bij deze draag ik dit nummer op aan Boy![]()
I know, maar ik benadruk geniale dingen graag evenquote:
Vertel?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb morgen ff al jullie support nodig leute!![]()
Ik dacht dat het idee was dat T-Force en ElDani er beide 1 gingen maken? Als 1 vd 2 niet kan/wil, wil ik wel een poging wagen met m'n midicontrollerquote:Op donderdag 22 september 2011 17:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wie gaat trouwens de mixjes maken?
We hebben 2 mixjes dus misschien ook leuk dat deze door 2 aparte users gemaakt worden...?
deze?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mag ik in principe nog niet vertellen, maar kan een booking in denemarken winnen...
uiteraard ook vanaf deze kantquote:
die is zo vet hè?!quote:
old version of new version?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Onbekend: B-Front & Jones - Volumez
Is er een nieuwere versie van Volumez dan? Bedoel deze:quote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteraard ook vanaf deze kant
[..]
die is zo vet hè?!![]()
[..]
old version of new version?
ik heb 2 versies in mijn map staan, volgens mij ooit een keer door Bob of Wouter zelf vrijgegevenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Is er een nieuwere versie van Volumez dan? Bedoel deze:
Wat een gruwelijk nummer is dit zegJammer dat ik hem zelfs nog nooit in een discotheek heb mogen horen.
Hij gaat hier voor de tiende keer op repeat
Ken Volumez ook dankzij die set van D&Squote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ooit gedraaid op Q-Base 2007, door DBSTF zie ik
http://lsdb.nl/set/1049/D(...)_2007__08-09-07.html
Old en New Version zijn tegelijk vrijgegeven als download, in 1 pack, dus gok dat het ook gewoon Jones & B-Front isquote:Op donderdag 22 september 2011 19:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ken Volumez ook dankzij die set van D&S
En twijfel of die nieuwere versie wel door hun "geproduceerd" is want het lijkt echt nergens op, lijkt eerder door een paar amateurs gemaakt.
Take on My Bootlegquote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Lekkere set man!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
http://lsdb.nl/set/1049/D(...)_2007__08-09-07.html
Toen bootlegs nog wel gewoon erop knalden ipv slappe house editsquote:
Organ Donors is dan ook geen Hardstyle, wel ok remix trouwens. Inderdaad beter als het brakke origineel...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
Net geupload op Isaac's youtube kanaal:
Klinkt raar, niet echt hardstyle achtig, maar toch beter dan origineel
Ik was al fan voordat je bestond manquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.facebook.com/DJMind.Illusion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |