Ik dacht dat het idee was dat T-Force en ElDani er beide 1 gingen maken? Als 1 vd 2 niet kan/wil, wil ik wel een poging wagen met m'n midicontrollerquote:Op donderdag 22 september 2011 17:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wie gaat trouwens de mixjes maken?
We hebben 2 mixjes dus misschien ook leuk dat deze door 2 aparte users gemaakt worden...?
deze?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Mag ik in principe nog niet vertellen, maar kan een booking in denemarken winnen...
uiteraard ook vanaf deze kantquote:
die is zo vet hè?!quote:
old version of new version?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Onbekend: B-Front & Jones - Volumez
Is er een nieuwere versie van Volumez dan? Bedoel deze:quote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteraard ook vanaf deze kant
[..]
die is zo vet hè?!![]()
[..]
old version of new version?
ik heb 2 versies in mijn map staan, volgens mij ooit een keer door Bob of Wouter zelf vrijgegevenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Is er een nieuwere versie van Volumez dan? Bedoel deze:
Wat een gruwelijk nummer is dit zegJammer dat ik hem zelfs nog nooit in een discotheek heb mogen horen.
Hij gaat hier voor de tiende keer op repeat
Ken Volumez ook dankzij die set van D&Squote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ooit gedraaid op Q-Base 2007, door DBSTF zie ik
http://lsdb.nl/set/1049/D(...)_2007__08-09-07.html
Old en New Version zijn tegelijk vrijgegeven als download, in 1 pack, dus gok dat het ook gewoon Jones & B-Front isquote:Op donderdag 22 september 2011 19:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ken Volumez ook dankzij die set van D&S
En twijfel of die nieuwere versie wel door hun "geproduceerd" is want het lijkt echt nergens op, lijkt eerder door een paar amateurs gemaakt.
Take on My Bootlegquote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Lekkere set man!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
http://lsdb.nl/set/1049/D(...)_2007__08-09-07.html
Toen bootlegs nog wel gewoon erop knalden ipv slappe house editsquote:
Organ Donors is dan ook geen Hardstyle, wel ok remix trouwens. Inderdaad beter als het brakke origineel...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
Net geupload op Isaac's youtube kanaal:
Klinkt raar, niet echt hardstyle achtig, maar toch beter dan origineel
Ik was al fan voordat je bestond manquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.facebook.com/DJMind.Illusion
Doen!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef T-Force het volgende:
D-Block & S-Te-Fan @ Q-Base 2007, briljante platenkeuze alleen dat mixwerk![]()
![]()
Misschien dat ik die set ooit nog eens ge re-mixen ofzo![]()
Alleen deze zijn nooit gereleased:
07. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
Congrats!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.facebook.com/DJMind.Illusion
Ik zou eventueel wel wat kunnen mixen, alleen heb ik niet heel erg veel muziek in 2004-2008, zou daar dus even op moeten uitbreiden. Als iemand daar meer in heeft laat ik hem die mix makenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik dacht dat het idee was dat T-Force en ElDani er beide 1 gingen maken? Als 1 vd 2 niet kan/wil, wil ik wel een poging wagen met m'n midicontroller
Het lijkt me dat iedere user ten minste zijn eigen keuzes in goede kwaliteit moet kunnen aanleveren aan degenen die de mix maken...quote:Op donderdag 22 september 2011 21:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
Congrats!
[..]
Ik zou eventueel wel wat kunnen mixen, alleen heb ik niet heel erg veel muziek in 2004-2008, zou daar dus even op moeten uitbreiden. Als iemand daar meer in heeft laat ik hem die mix maken.\
Ik wil ook alle nummers op een legale manier hebben, dus dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef StM het volgende:
Mocht je een nummer missen kan er via DM uiteraard veel geregeld worden, maar alles uploaden en opzoeken gaat me eigenlijk iets te ver
En er komt meer aanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Levitas het volgende:
Hmm, ik wil wel proberen om m`n plaat bij Omegatypez los te peuteren. Hoewel, zij gaan binnen nu en 2 weken op een groot label signen (Gold, Fusion ofzo). Kan natuurlijk zijn dat deze plaat hun eerste release gaat worden, en dan zullen ze hem niet zomaar geven I guess...
Btw, één van de updates van PartyReviews: Het logo
Mid is heel erg vet, die melo is echt te random..quote:Op donderdag 22 september 2011 15:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Check post 3 van dit topic
Deze ging zo hard op Q-Base
Hmm, doet me denken aan een bestaand nummer.. Is het niet dezelfde kick als Crypsis - Gangsta shit??quote:Op donderdag 22 september 2011 22:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Mid is heel erg vet, die melo is echt te random..
Ik heb D-Block & S-Te-Fan nog nooit ontmoet ofzo, en om nou naar ze toe te stappen van: 'Ik ga jullie Q-Base 2007-set overdoen omdat die zo slecht gemixt was maar ik mis 2 nummers' lijkt me geen geslaagd ideequote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef StM het volgende:
Vet, 100k downloads! Gefeliciteerd
Om die 2 nummers moet je gewoon eens vragen, wie weet kan je ze wel lospeuteren
quote:
Staat in mijn muziek map. Maar DBSTF @ Q-Base 2007 is idd echt een pareltje.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef T-Force het volgende:
![]()
http://www.discogs.com/Chaps-Rolay-Family-Affairs/release/1163053quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef T-Force het volgende:
![]()
wie of wat zijn omegatypezquote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Levitas het volgende:
Hmm, ik wil wel proberen om m`n plaat bij Omegatypez los te peuteren. Hoewel, zij gaan binnen nu en 2 weken op een groot label signen (Gold, Fusion ofzo). Kan natuurlijk zijn dat deze plaat hun eerste release gaat worden, en dan zullen ze hem niet zomaar geven I guess...
Btw, één van de updates van PartyReviews (en relatief(!) de minst interessante denk ik): Het logo
Thx 2 M-D-M-A
Omegatypez is/zijn 2 Duitse producers. Hun track "Dirty style" is opgevallen door Toneshifterz. TS heeft op hun facebook gevraagd of ze contact met hen op wilde nemen, omdat TS hun tracks wilde supporteren. Vervolgens stond er een paar uur later op diezelfde Facebook pagina een berichtje van Max Enforcer dat hij hen wilde signen op Gold Records.quote:
SPOILER: Omegatypez trackzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt bovenstaand is al een keer voorbij gekomen. Laat Ripper maar eens zijn magische zoekfunctie gebruikenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Niet verkeerdHeb alleen afgelopen maanden 't idee... same shit, different day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |