dit seizoen is nog jongquote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef vincerusso het volgende:
Sneijder ophemelen terwijl die bij Inter geen flikker heeft gepresteerd dit seizoen
Duurde wel heel lang. Jammer dat zoveel mensen moeten wachten op jouw gebrek aan creativiteit.quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat er 1 te verzinnen. Blijkbaar wou iemand hem sneller openen...
quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duurde wel heel lang. Jammer dat zoveel mensen moeten wachten op jouw gebrek aan creativiteit.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duurde wel heel lang. Jammer dat zoveel mensen moeten wachten op jouw gebrek aan creativiteit.
Nogal zielig idd. Zelfs modjes doen aan topic kapingquote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat er 1 te verzinnen. Blijkbaar wou iemand hem sneller openen...
Hij zegt toch ook dat jij een gebrek aan creativiteit hebt.quote:
Als je Sneijder tegen de Van Hanegem van vroeger zet ,is zijn carriere ten eindequote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef tong80 het volgende:
Sneijder
Fenomeen.
Te vergelijken idd met van Hanegem.
Ah hebben we hem weer die in het PSV topic op zijn plaatst gezet is...quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat jij een gebrek aan creativiteit hebt.
Oja, waar dan?quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah hebben we hem weer die in het PSV topic op zijn plaatst gezet is...
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef tong80 het volgende:
Het introduceren van A B en C landen en daar de poels op baseren door de FIFA is onzin.
Ik heb een legendarisch boek uit eind jaren 60. Daarin was Nederland 18e op de UEFA ranglijst en was gewoon zelf een B land.
als je dat al belachelijk noemt xdquote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
Huh krijg nou wat, maakt hij nou Cruijff een beetje belachelijk?
Dat heeft Van Breukelen bedacht.quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Caland het volgende:
Ja, plezier is altijd je kracht als je wedstrijden blijft winnen
Van Hanegem brak de kaak van Neeskens en zocht hem op in het ziekenhuis.quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als je Sneijder tegen de Van Hanegem van vroeger zet ,is zijn carriere ten einde
quote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Van Persie praat echt als een mongool Marokkaan
Jalousy is a bitchquote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Van Persie praat echt als een mongool
quote:Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand jaloers hoeft te zijn op de manier waarop Van Persie praat.
Hij heeft een kankerkoppiequote:Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef Caland het volgende:
Kijk die Simon toch eens glimlachen als hij voor de foto een GSM aan z'n oor houdt.
Sowieso, wat doet die dorpsidioot nog op TV joh? Dat was vroeger wel leuk met de regenjas.quote:Op maandag 5 september 2011 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze voelen zich te groot voor Harry
1 Dennis Bier, 2 Dennie Bier.quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, wat doet die dorpsidioot nog op TV joh? Dat was vroeger wel leuk met de regenjas.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Van Persie's chick is een marokkaanse toch?
Je weet tog zelluf!quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Ja! Bouchra.quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Smoofie het volgende:
Ja en hij voetbalde vroeger met z'n mocro homeboysquote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Smoofie het volgende:
altijd beter dan ooijerquote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Van Persie praat echt als een mongool
Ooijer is inderdaad de overtreffende trap van praten als een mongoolquote:
Oh je bedoelt Jealousyquote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
Jaloezie is een hoer.
Je bent een beetje jaloers op Robin.
en De Boerquote:
Dat is bijna hetzelfde ja.quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
en De Boer
ja uhhhh ja uhhhhhhhhhhh ja uhhhhhhhh
quote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Die chick ziet er wel goed uit voor een marokkaanse.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je haar leren pijpen.
pedoquote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat zoontje oefent mee?quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen landen als Letland, Noorwegen, San Marino.quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef GGMM het volgende:
Knap dat Huntelaar zo vaak scoort in het Nederlands elftal.
dat kind?quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Type-R het volgende:
Emile heeft een verschrikkelijk tic dat hij na elk zinnetje even naar lucht moet happen. Cannot un-hear
Spanje heeft Boskets en overrated Poejol...quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Smoofie het volgende:
Duitsland heeft geen betere verdediging/
Lahm , Hummels, Mertasacker en Schmelzer is beter dan een paar afgekeurde spelers van oa HSV en Evertonquote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Smoofie het volgende:
Duitsland heeft geen betere verdediging/
Uh ik bedoel Piquequote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spanje heeft Boskets en overrated Poejol...
Salaris wel.quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef ZuidGrens het volgende:
FF gemist omdat ik gebeld werd, was PSV van plan om De Jong te halen????
Met die nieuw aangekochte aanval van PSV, snap ik het van de spits luuk wel dat ie het in eindhoven had willen proberen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mja Twente naar PSV is nou niet echt hoger...
Alleen was hij 7 miljoenquote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef kanslooz het volgende:
Meer dan 10 miljoen voor de Jong! Dat is echt te veel. Dan liever matavz voor 5.5
quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mja Twente naar PSV is nou niet echt hoger...
quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Met die nieuw aangekochte aanval van PSV, snap ik het van de spits luuk wel dat ie het in eindhoven had willen proberen.
Wordt het dubbel en dwars waard!quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef kanslooz het volgende:
Meer dan 10 miljoen voor de Jong! Dat is echt te weinig. Dan liever matavz voor 5.5
? Is toch gewoon zoquote:
Was sowieso een veel en veel betere keuze geweest in dat team dan Matavz inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Met die nieuw aangekochte aanval van PSV, snap ik het van de spits luuk wel dat ie het in eindhoven had willen proberen.
Ja idd luuk de jong, blijkbaar hadden ze 10 miljoen gebodenquote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef ZuidGrens het volgende:
FF gemist omdat ik gebeld werd, was PSV van plan om De Jong te halen????
5.5 a 6 miljoen excl bonussen.quote:
Mwa Hummels speelt erg goed hoorquote:
Jammer idd. Van Geel heeft het uitstekend gedaan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verrassend standpunt van Derksen over Van Geel.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer idd. Van Geel heeft het uitstekend gedaan. een groot risico genomen, en gelukkig geworden.
Het is totaal niet verrassend, gezien Derksen's standpunten. Als die iemand niet mag gaat dat ook niet veranderen. Daar issie veel te trots voor.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer idd. Van Geel heeft het uitstekend gedaan.
6 inlc bonussenquote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat waar?
http://www.transfermarkt.(...)s/spieler_50303.html
Toch vreemd. Daar waar hij zijn ongelijk doorgaans makkelijk toegeeftquote:Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef Caland het volgende:
Derksen kan het niet over z'n tong krijgen
Ik las ergens anders 5,5, maar dat kan ik nergens meer vinden, maar 6 miljoen wordt bevestigd door Thijs Slegers, die bijna altijd ingevoerd is.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat waar?
http://www.transfermarkt.(...)s/spieler_50303.html
http://www.fcgroningen.nl(...)vz-bij-fc-groningen/quote:Op maandag 5 september 2011 20:58 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ik las ergens anders 5,5, maar dat kan ik nergens meer vinden, maar 6 miljoen wordt bevestigd door Thijs Slegers, die meestal goed ingevoerd is
http://twitter.com/#!/thijsslegers/status/108926262562660353
quote:FC Groningen ontvangt inclusief redelijk haalbare bonussen netto 6 miljoen euro van PSV.
Hem jij ook posts gemaakt die niet iemand afkraken?quote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dom boertje uit Enspijk die niks bijzonders toevoegt
tis toch zo ? dat het een boertje is ?quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hem jij ook posts gemaakt die niet iemand afkraken?
Hé kutboertje. Waar ben ik nou op m'n plaats gezet?quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso dat hele Oranje is een drama. Van der Vaart, Van Persie, Van Bommel, Robben, Sneijder, Kuijt e.d. het is helemaal nietsquote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dom boertje uit Enspijk die niks bijzonders toevoegt
Schelvis is wel een goede toevoeging.quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Jivis het volgende:
Emile leeft wel op bij afwezigheid van René. Hele verhalen zeg sjongejonge.
Gelukkig wel, anders werd het anderhalf uur monoloog van Derksen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het idee dat Emile René ook maar vervelend vind.quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Jivis het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hé kutboertje. Waar ben ik nou op m'n plaats gezet?
Je bent nu wel lekker stil daarquote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.
je ziet ger verkeerdquote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch gewoon een strafschop. Of zie ik ger verkeerd ?
Klootzak, nu hoor ik het ook!quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Type-R het volgende:
Emile heeft een verschrikkelijk tic dat hij na elk zinnetje even naar lucht moet happen. Cannot un-hear
hij slist meer nadat ie een zinnetje heeft uitgesproken..quote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Klootzak, nu hoor ik het ook!
Oh, ging het daaromquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je bent nu wel lekker stil daar
De columnnist van VI, zo omschreef JD het.quote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft er een column over Hans geschreven?
Je komt niet meer terug op mijn bewijs dat het maar 6 miljoen was. Wel bedankt voor die site trouwens, die is wel erg handig (zelfs al is het een duitse site).quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, beste beslissing ooit was dat hij stopte. Wat een kutscheidsrechter was dat zeg.quote:
Inderdaad, ik zie wekelijks Webb vreselijk stunten maar alsnog krijgt hij de toppers in Engeland en Europa.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
Alsof de scheidsrechters in het buitenland zo goed is.
En dan VI opbellen, en in de uitzending huilie huilie doen tegen Keslerquote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beste beslissing ooit was dat hij stopte. Wat een kutscheidsrechter was dat zeg.
Je moet eens voor de gein een weekendje Spaans voetbal gaan kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
Alsof de scheidsrechters in het buitenland zo goed zijn.
Hou er maar over op. Nu is het lekker rustig en hij snapt het nog steeds nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je bent nu wel lekker stil daar
Dijkshoorn snapt nog net wat een voetbal is. Lijkt me sterk dat hij een column heeft weten te schrijven waaraan Hans zich echt kan storen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
De columnnist van VI, zo omschreef JD het.
Ik denk Nico Dijkshoorn...of JD zelf.
alles is al opgenomenquote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Leven als een prof
Vermeegen zal wel balen dat het bij een eenmalige aflevering blijft vanwege de 'pers code' van oranje. Ik zal er geen traan om laten!
sorryquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou er maar over op. Nu is het lekker rustig en hij snapt het nog steeds niet
tranen worden gelaten!quote:
Ook zo handig om iemand aan tafel uit te nodigen wiens broodheer erbij zitquote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Genee betrekt Iwan er weinig bij zeg.
Wat moet De Jong bij PSV? Laat 'm lekker nog even bij FC Twente blijven, en daarna naar een buitenlandse topclub verkassen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
Lekker sensatieverhaal trouwens weer van Knipping en Van Duuren over De Jong. Storm in een glas water
Rare naam voor een voetballer. Welk ziekenhuis ligt ie ?quote:
Dj Davyquote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen ze ook een vervanger voor van der gijp vinden die niet licht autistisch is?
Alleen het Oostfront.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
Duitsland ownt ons helaas op alle fronten.
Jep.quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik kom pas net binnenvallen, maar waarom is vd Gijp nog niet terug? Nog steeds ziek?
En dan nog, PSV heeft geďnformeerd maar hij was te duur. Vervolgens al die onzin van makelaars eromheen dat ze zwaar ontstemd zijn over de werkwijze van Brandsquote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat moet De Jong bij PSV? Laat 'm lekker nog even bij FC Twente blijven, en daarna naar een buitenlandse topclub verkassen.
Ja maar in Rusland functioneerde hun eerste fronten niet zo een tijd geleden.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
Hij is dood.quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik kom pas net binnenvallen, maar waarom is vd Gijp nog niet terug? Nog steeds ziek?
Onder een steen gelegen toevallig?quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Frenk van der Lindenquote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen ze ook een vervanger voor van der gijp vinden die niet licht autistisch is?
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:09:36Wilfred vroeg in vi van welke scheidsrechters word je nu warm ? Dat zijn toch mannen ? Ik word alleen maar warm van vrouwnnnnn reageer retweet
En dat zal nog wel even duren ook.quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Die Duitsers schijten zeven kleuren stront voor ons.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
ik moest lachenquote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar in Rusland functioneerde hun eerste fronten niet zo een tijd geleden.
Hij tweette onlangs wel dit over Kraaij (na de wedstrijd tegen San Marino):quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dijkshoorn snapt nog net wat een voetbal is. Lijkt me sterk dat hij een column heeft weten te schrijven waaraan Hans zich echt kan storen.
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 00:32:04Maar het ergst was toch weer Hans Kraaij Jr. die het voor elkaar kreeg in ieder interview over zichzelf te lullen. reageer retweet
Baasje die Jakobs. Ze moeten hem een keer uitnodigen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:09:36Wilfred vroeg in vi van welke scheidsrechters word je nu warm ? Dat zijn toch mannen ? Ik word alleen maar warm van vrouwnnnnn reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jij komt ook net uit de isoleercel?quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Die heeft nog nooit een voetbalwedstrijd in z'n leven gezien johquote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Baasje die Jakobs. Ze moeten hem een keer uitnodigen.
"Wat is de favoriete club van Koos Stompé?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gelul zeg. Je moet niet over het kampioenschap beginnen als je het nog niet binnen hebt.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Goede reclame.
Oranje gaat Europa veroveren
quote:Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Wat is de favoriete club van Koos Stompé?"Gaan we dartsen Koosie? We gaan dartsen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
"Wat is de favoriete club van Koos Stompé?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[..]
"Wat is de favoriete club van Koos Stompé?"Is dat familie van Co Stompé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Heldquote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel man. Goede reclame, gewoon bluffen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Je moet niet over het kampioenschap beginnen als je het nog niet binnen hebt.
JD heeft zich zeker laten ompraten door Ariël Jacbos, trainer van Anderlecht.quote:
Lothar Matthäus heeft goed gehandeld.quote:
[..]
"Wat is de favoriete club van Koos Stompé?"Baas was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
deze baas MOET gewoon 1x bij vi aanschuiven!quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
deze baas MOET gewoon 1x bij vi aanschuiven!
Inderdaad, nu begint VI steeds meer op Zomergasten te lijken...quote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
sowieso nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Polen en Oekraine zijn ook poulehoofdquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zou Duitsland geen poulehoofd zijn? Net of er maar één is.
Polen, Oekraine, Spanje, Nederland/Duitslandquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
jijquote:
Naast Polen Oekraďne en Spanje is er een ander groepshoofd ja?quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
4 poules. 2 organiseerende landen, 1 regerend europees kampioen,... nog 1 poule over.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Spanje NL en de twee gastlanden zijn groepshoofdquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Bron?quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Spanje NL en de twee gastlanden zijn groepshoofd
Ik ook...quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef Jivis het volgende:
Welke lul in dit topic zei dat Emile altijd naar adem hapt na elke zin, nu hoor ik het ook steeds.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Polen en Oekraine zijn ook poulehoofd
Waarom Nederland ook ? Vanwege nr 1? en spanje WK gewonnen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Spanje NL en de twee gastlanden zijn groepshoofd
Nee.quote:
Omdat Erik Pieters, blijkbaar..quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom Nederland ook ? Vanwege nr 1? en spanje WK gewonnen?
Nog steeds over moffen pratenquote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongen die moffen zijn écht bang voor ons.
Geloof me, zelfs die Spanjolen vrezen ons
Klinsmann heeft de toon gezet, Löw zet de successen voort.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
Hoi VI.twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:20:21Hallo vi ik vind nederland veelllllll beter dan de duitsers al was het maar omdat ik het oranje gevoel heb kom op jongens #huporanje reageer retweet
Oekraďne kan wel verrassen, Polen heeft een groot probleem als ze de eerste ronde niet overleven...quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Polen en Oekraine zijn ook poulehoofd
Ok nu komt het echt dom en childish over....quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
Hoi VI.twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:20:21Hallo vi ik vind nederland veelllllll beter dan de duitsers al was het maar omdat ik het oranje gevoel heb kom op jongens #huporanje reageer retweet
Ik denk het.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen toevallig?
In Oranje is dat nu voor het eerst een keer nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Duitsland is echt multi-culti elftal ja, bijna Frankrijk stijl. Van hun selectie op het WK kon zowat de helft ook voor een andere land spelen
als hij het zegt gaat het mis, zie de tourquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ok nu komt het echt dom en childish over....
Laat die arme man is met rust, hij kan het ook niet helpen dat Epo de hersenen aantastquote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
Wanneer wel dan?quote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Oranje is dat nu voor het eerst een keer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |