sorryquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou er maar over op. Nu is het lekker rustig en hij snapt het nog steeds niet
tranen worden gelaten!quote:
Ook zo handig om iemand aan tafel uit te nodigen wiens broodheer erbij zitquote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Genee betrekt Iwan er weinig bij zeg.
Wat moet De Jong bij PSV? Laat 'm lekker nog even bij FC Twente blijven, en daarna naar een buitenlandse topclub verkassen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
Lekker sensatieverhaal trouwens weer van Knipping en Van Duuren over De Jong. Storm in een glas water
Rare naam voor een voetballer. Welk ziekenhuis ligt ie ?quote:
Dj Davyquote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen ze ook een vervanger voor van der gijp vinden die niet licht autistisch is?
Alleen het Oostfront.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
Duitsland ownt ons helaas op alle fronten.
Jep.quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik kom pas net binnenvallen, maar waarom is vd Gijp nog niet terug? Nog steeds ziek?
En dan nog, PSV heeft geïnformeerd maar hij was te duur. Vervolgens al die onzin van makelaars eromheen dat ze zwaar ontstemd zijn over de werkwijze van Brandsquote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat moet De Jong bij PSV? Laat 'm lekker nog even bij FC Twente blijven, en daarna naar een buitenlandse topclub verkassen.
Ja maar in Rusland functioneerde hun eerste fronten niet zo een tijd geleden.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
Hij is dood.quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik kom pas net binnenvallen, maar waarom is vd Gijp nog niet terug? Nog steeds ziek?
Onder een steen gelegen toevallig?quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Frenk van der Lindenquote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kunnen ze ook een vervanger voor van der gijp vinden die niet licht autistisch is?
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:09:36Wilfred vroeg in vi van welke scheidsrechters word je nu warm ? Dat zijn toch mannen ? Ik word alleen maar warm van vrouwnnnnn reageer retweet
En dat zal nog wel even duren ook.quote:Op maandag 5 september 2011 21:10 schreef Rodawa het volgende:
Die Duitsers schijten zeven kleuren stront voor ons.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
ik moest lachenquote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar in Rusland functioneerde hun eerste fronten niet zo een tijd geleden.
Hij tweette onlangs wel dit over Kraaij (na de wedstrijd tegen San Marino):quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dijkshoorn snapt nog net wat een voetbal is. Lijkt me sterk dat hij een column heeft weten te schrijven waaraan Hans zich echt kan storen.
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 00:32:04Maar het ergst was toch weer Hans Kraaij Jr. die het voor elkaar kreeg in ieder interview over zichzelf te lullen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |