dit seizoen is nog jongquote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef vincerusso het volgende:
Sneijder ophemelen terwijl die bij Inter geen flikker heeft gepresteerd dit seizoen
Duurde wel heel lang. Jammer dat zoveel mensen moeten wachten op jouw gebrek aan creativiteit.quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat er 1 te verzinnen. Blijkbaar wou iemand hem sneller openen...
quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duurde wel heel lang. Jammer dat zoveel mensen moeten wachten op jouw gebrek aan creativiteit.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duurde wel heel lang. Jammer dat zoveel mensen moeten wachten op jouw gebrek aan creativiteit.
Nogal zielig idd. Zelfs modjes doen aan topic kapingquote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat er 1 te verzinnen. Blijkbaar wou iemand hem sneller openen...
Hij zegt toch ook dat jij een gebrek aan creativiteit hebt.quote:
Als je Sneijder tegen de Van Hanegem van vroeger zet ,is zijn carriere ten eindequote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef tong80 het volgende:
Sneijder
Fenomeen.
Te vergelijken idd met van Hanegem.
Ah hebben we hem weer die in het PSV topic op zijn plaatst gezet is...quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat jij een gebrek aan creativiteit hebt.
Oja, waar dan?quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah hebben we hem weer die in het PSV topic op zijn plaatst gezet is...
quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef tong80 het volgende:
Het introduceren van A B en C landen en daar de poels op baseren door de FIFA is onzin.
Ik heb een legendarisch boek uit eind jaren 60. Daarin was Nederland 18e op de UEFA ranglijst en was gewoon zelf een B land.
als je dat al belachelijk noemt xdquote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
Huh krijg nou wat, maakt hij nou Cruijff een beetje belachelijk?
Dat heeft Van Breukelen bedacht.quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Caland het volgende:
Ja, plezier is altijd je kracht als je wedstrijden blijft winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |