Salaris wel.quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef ZuidGrens het volgende:
FF gemist omdat ik gebeld werd, was PSV van plan om De Jong te halen????
Met die nieuw aangekochte aanval van PSV, snap ik het van de spits luuk wel dat ie het in eindhoven had willen proberen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mja Twente naar PSV is nou niet echt hoger...
Alleen was hij 7 miljoenquote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef kanslooz het volgende:
Meer dan 10 miljoen voor de Jong! Dat is echt te veel. Dan liever matavz voor 5.5
quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mja Twente naar PSV is nou niet echt hoger...
quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Met die nieuw aangekochte aanval van PSV, snap ik het van de spits luuk wel dat ie het in eindhoven had willen proberen.
Wordt het dubbel en dwars waard!quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef kanslooz het volgende:
Meer dan 10 miljoen voor de Jong! Dat is echt te weinig. Dan liever matavz voor 5.5
? Is toch gewoon zoquote:
Was sowieso een veel en veel betere keuze geweest in dat team dan Matavz inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Met die nieuw aangekochte aanval van PSV, snap ik het van de spits luuk wel dat ie het in eindhoven had willen proberen.
Ja idd luuk de jong, blijkbaar hadden ze 10 miljoen gebodenquote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef ZuidGrens het volgende:
FF gemist omdat ik gebeld werd, was PSV van plan om De Jong te halen????
5.5 a 6 miljoen excl bonussen.quote:
Mwa Hummels speelt erg goed hoorquote:
Jammer idd. Van Geel heeft het uitstekend gedaan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verrassend standpunt van Derksen over Van Geel.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer idd. Van Geel heeft het uitstekend gedaan. een groot risico genomen, en gelukkig geworden.
Het is totaal niet verrassend, gezien Derksen's standpunten. Als die iemand niet mag gaat dat ook niet veranderen. Daar issie veel te trots voor.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer idd. Van Geel heeft het uitstekend gedaan.
6 inlc bonussenquote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat waar?
http://www.transfermarkt.(...)s/spieler_50303.html
Toch vreemd. Daar waar hij zijn ongelijk doorgaans makkelijk toegeeftquote:Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef Caland het volgende:
Derksen kan het niet over z'n tong krijgen
Ik las ergens anders 5,5, maar dat kan ik nergens meer vinden, maar 6 miljoen wordt bevestigd door Thijs Slegers, die bijna altijd ingevoerd is.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat waar?
http://www.transfermarkt.(...)s/spieler_50303.html
http://www.fcgroningen.nl(...)vz-bij-fc-groningen/quote:Op maandag 5 september 2011 20:58 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ik las ergens anders 5,5, maar dat kan ik nergens meer vinden, maar 6 miljoen wordt bevestigd door Thijs Slegers, die meestal goed ingevoerd is
http://twitter.com/#!/thijsslegers/status/108926262562660353
quote:FC Groningen ontvangt inclusief redelijk haalbare bonussen netto 6 miljoen euro van PSV.
Hem jij ook posts gemaakt die niet iemand afkraken?quote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dom boertje uit Enspijk die niks bijzonders toevoegt
tis toch zo ? dat het een boertje is ?quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hem jij ook posts gemaakt die niet iemand afkraken?
Hé kutboertje. Waar ben ik nou op m'n plaats gezet?quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso dat hele Oranje is een drama. Van der Vaart, Van Persie, Van Bommel, Robben, Sneijder, Kuijt e.d. het is helemaal nietsquote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dom boertje uit Enspijk die niks bijzonders toevoegt
Schelvis is wel een goede toevoeging.quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Jivis het volgende:
Emile leeft wel op bij afwezigheid van René. Hele verhalen zeg sjongejonge.
Gelukkig wel, anders werd het anderhalf uur monoloog van Derksen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het idee dat Emile René ook maar vervelend vind.quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Jivis het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hé kutboertje. Waar ben ik nou op m'n plaats gezet?
Je bent nu wel lekker stil daarquote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure troll. Bovendien een fan van Feyenoord. Lijkt me dat hij zich eerst eens bij zijn eigen club moet houden. Hebben genoeg sores daar. PSV is geen concurrent meer (eerder NEC ofzo) voor Feyenoord, dus de enige reden waarom hij zich zo druk maakt is trollerij.
je ziet ger verkeerdquote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
Dit is toch gewoon een strafschop. Of zie ik ger verkeerd ?
Klootzak, nu hoor ik het ook!quote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Type-R het volgende:
Emile heeft een verschrikkelijk tic dat hij na elk zinnetje even naar lucht moet happen. Cannot un-hear
hij slist meer nadat ie een zinnetje heeft uitgesproken..quote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Klootzak, nu hoor ik het ook!
Oh, ging het daaromquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je bent nu wel lekker stil daar
De columnnist van VI, zo omschreef JD het.quote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft er een column over Hans geschreven?
Je komt niet meer terug op mijn bewijs dat het maar 6 miljoen was. Wel bedankt voor die site trouwens, die is wel erg handig (zelfs al is het een duitse site).quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, beste beslissing ooit was dat hij stopte. Wat een kutscheidsrechter was dat zeg.quote:
Inderdaad, ik zie wekelijks Webb vreselijk stunten maar alsnog krijgt hij de toppers in Engeland en Europa.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
Alsof de scheidsrechters in het buitenland zo goed is.
En dan VI opbellen, en in de uitzending huilie huilie doen tegen Keslerquote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beste beslissing ooit was dat hij stopte. Wat een kutscheidsrechter was dat zeg.
Je moet eens voor de gein een weekendje Spaans voetbal gaan kijken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
Alsof de scheidsrechters in het buitenland zo goed zijn.
Hou er maar over op. Nu is het lekker rustig en hij snapt het nog steeds nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Je bent nu wel lekker stil daar
Dijkshoorn snapt nog net wat een voetbal is. Lijkt me sterk dat hij een column heeft weten te schrijven waaraan Hans zich echt kan storen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
De columnnist van VI, zo omschreef JD het.
Ik denk Nico Dijkshoorn...of JD zelf.
alles is al opgenomenquote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Leven als een prof
Vermeegen zal wel balen dat het bij een eenmalige aflevering blijft vanwege de 'pers code' van oranje. Ik zal er geen traan om laten!
sorryquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou er maar over op. Nu is het lekker rustig en hij snapt het nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |