deze baas MOET gewoon 1x bij vi aanschuiven!quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:09:36Wilfred vroeg in vi van welke scheidsrechters word je nu warm ? Dat zijn toch mannen ? Ik word alleen maar warm van vrouwnnnnn reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
deze baas MOET gewoon 1x bij vi aanschuiven!
Inderdaad, nu begint VI steeds meer op Zomergasten te lijken...quote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
sowieso nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Polen en Oekraine zijn ook poulehoofdquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zou Duitsland geen poulehoofd zijn? Net of er maar één is.
Polen, Oekraine, Spanje, Nederland/Duitslandquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
jijquote:
Naast Polen Oekraïne en Spanje is er een ander groepshoofd ja?quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
4 poules. 2 organiseerende landen, 1 regerend europees kampioen,... nog 1 poule over.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Spanje NL en de twee gastlanden zijn groepshoofdquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Bron?quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Spanje NL en de twee gastlanden zijn groepshoofd
Ik ook...quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef Jivis het volgende:
Welke lul in dit topic zei dat Emile altijd naar adem hapt na elke zin, nu hoor ik het ook steeds.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Polen en Oekraine zijn ook poulehoofd
Waarom Nederland ook ? Vanwege nr 1? en spanje WK gewonnen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Spanje NL en de twee gastlanden zijn groepshoofd
Nee.quote:
Omdat Erik Pieters, blijkbaar..quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom Nederland ook ? Vanwege nr 1? en spanje WK gewonnen?
Nog steeds over moffen pratenquote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongen die moffen zijn écht bang voor ons.
Geloof me, zelfs die Spanjolen vrezen ons
Klinsmann heeft de toon gezet, Löw zet de successen voort.quote:Op maandag 5 september 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
Duitsland ownt ons helaas op alle fronten.
Hoi VI.twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:20:21Hallo vi ik vind nederland veelllllll beter dan de duitsers al was het maar omdat ik het oranje gevoel heb kom op jongens #huporanje reageer retweet
Oekraïne kan wel verrassen, Polen heeft een groot probleem als ze de eerste ronde niet overleven...quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Polen en Oekraine zijn ook poulehoofd
Ok nu komt het echt dom en childish over....quote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
Hoi VI.twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:20:21Hallo vi ik vind nederland veelllllll beter dan de duitsers al was het maar omdat ik het oranje gevoel heb kom op jongens #huporanje reageer retweet
Ik denk het.quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen toevallig?
In Oranje is dat nu voor het eerst een keer nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Duitsland is echt multi-culti elftal ja, bijna Frankrijk stijl. Van hun selectie op het WK kon zowat de helft ook voor een andere land spelen
als hij het zegt gaat het mis, zie de tourquote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ok nu komt het echt dom en childish over....
Laat die arme man is met rust, hij kan het ook niet helpen dat Epo de hersenen aantastquote:Op maandag 5 september 2011 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
Wanneer wel dan?quote:Op maandag 5 september 2011 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Oranje is dat nu voor het eerst een keer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |