deze baas MOET gewoon 1x bij vi aanschuiven!quote:Op maandag 5 september 2011 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 05-09-2011 om 21:09:36Wilfred vroeg in vi van welke scheidsrechters word je nu warm ? Dat zijn toch mannen ? Ik word alleen maar warm van vrouwnnnnn reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neequote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
deze baas MOET gewoon 1x bij vi aanschuiven!
Inderdaad, nu begint VI steeds meer op Zomergasten te lijken...quote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
sowieso nietquote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Polen en Oekraine zijn ook poulehoofdquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zou Duitsland geen poulehoofd zijn? Net of er maar één is.
Polen, Oekraine, Spanje, Nederland/Duitslandquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
jijquote:
Naast Polen Oekraïne en Spanje is er een ander groepshoofd ja?quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
4 poules. 2 organiseerende landen, 1 regerend europees kampioen,... nog 1 poule over.quote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Spanje NL en de twee gastlanden zijn groepshoofdquote:Op maandag 5 september 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Bron?quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Spanje NL en de twee gastlanden zijn groepshoofd
Ik ook...quote:Op maandag 5 september 2011 21:20 schreef Jivis het volgende:
Welke lul in dit topic zei dat Emile altijd naar adem hapt na elke zin, nu hoor ik het ook steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |