als dat geen hoax is ga ik t uiteraard kijken. kansloze kinderen in amerika uitlachen moet ongeveer het tofste zijn wat er mogelijk op een tv uitgezonden kan worden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:14 schreef LompeHork het volgende:
Vergeet 8 september ook "Holland in da Hood" niet, er zijn vast ook veel FOK!kers die daar naar gaan kijken
Ik geloof, pin me er niet op vast, alleen herhalingen deze week.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef henkiedegekste het volgende:
Goeie tijden slechte tijden begint vd week weer toch
Nu al een topshow.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:14 schreef LompeHork het volgende:
Vergeet 8 september ook "Holland in da Hood" niet, er zijn vast ook veel FOK!kers die daar naar gaan kijken
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik wil een nieuw seizoen van The Event..
Je was me net voor, kan niet wachten.quote:
maar wel leuk voor de mensen die dus niet TED downloaden of niet via torrents .quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
Als je nou gewoon ff TED download, krijg je automagisch de nieuwe torrents binnen en staat er een datum bij voor de volgende ep.
En epguides.com heeft bijna alle series, dus dit topic is kut met peren.
Er bestaat geen reden om TED niet te downloaden. Wat de neuk heb je aan dit lijstje als je niet via torrents (....).quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef tuintegel het volgende:
maar wel leuk voor de mensen die dus niet TED downloaden of niet via torrents .
Heb je daar ook linkjes van FOK!-reeksen bij? Het zijn er nogal watquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik wacht vooral op Grey's Anatomy ( 22 september 2 hour premiere ), Desperate Housewives ( final season ) en op guilty pleasures ''Gossip Girl'' en ''90210''.
Bovendien wacht ik nog op ( kan meteen bij overzichtje ) :
- The Good Wife ( 25 september ) Season 3
- Bones ( 3 november ) Season 7
- One Tree Hill ( mid-season ) Season 9 ( final season )
- Private Practice ( 29 september ) Season 5
The Closer ( S7 - final season ) en Rizzoli and Isles ( S 2 ) zijn al bezig gelukkig dus die volg ik al. Criminal Minds, Fringe, Big Bang Theory, How I Met Your Mother en nog wat anderen kijk ik zodra het hele seizoen is uitgezonden.
Grey's Anatomy topic: Grey's Anatomy [USA] #33 - Preparing for S8 with Contract issues....quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je daar ook linkjes van FOK!-reeksen bij? Het zijn er nogal wat.
Yes, die had ik netquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Grey's Anatomy topic: Grey's Anatomy [USA] #33 - Preparing for S8 with Contract issues....
Seksualiteit: Homoquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik wacht vooral op Grey's Anatomy ( 22 september 2 hour premiere ), Desperate Housewives ( final season ) en op guilty pleasures ''Gossip Girl'' en ''90210''.
Bovendien wacht ik nog op ( kan meteen bij overzichtje ) :
- The Good Wife ( 25 september ) Season 3
- Bones ( 3 november ) Season 7
- One Tree Hill ( mid-season ) Season 9 ( final season )
- Private Practice ( 29 september ) Season 5
The Closer ( S7 - final season ) en Rizzoli and Isles ( S 2 ) zijn al bezig gelukkig dus die volg ik al. Criminal Minds, Fringe, Big Bang Theory, How I Met Your Mother en nog wat anderen kijk ik zodra het hele seizoen is uitgezonden.
Fijn voor je en het zal vast handig zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er bestaat geen reden om TED niet te downloaden. Wat de neuk heb je aan dit lijstje als je niet via torrents (....).
Epguides.com is ook onvervangbaar.
Groetjes,
God.
Meest recente topic van Bones : Bones (USA) #3 - Met extra spanning op pagina 187!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je daar ook linkjes van FOK!-reeksen bij? Het zijn er nogal wat.
Fijn voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:04 schreef tuintegel het volgende:
Ik houd in ieder geval dit topic wel aan als guide
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Fijn voor je en het zal vast handig zijn
Ik houd in ieder geval dit topic wel aan als guide
quote:
Kleine opmerking ; Private Practice start niet 30 oktober maar 29 septemberquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef PiRANiA het volgende:
Alles waar ik FOK!-linkjes van heb zou er bij moeten staan.
Private Praktice start om 2011-09-30 om 04:00 Nederlandse tijd. Despreate Housewives 2011-09-26 om 03:00.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kleine opmerking ; Private Practice start niet 30 oktober maar 29 septemberEn Desperate Housewives start op 25 september net als The Good Wife
Maar da's niet echt een datum, dus kan hij niet zo makkelijk in het lijstjequote:Oh, en nog het topic van One Tree Hill dat mid-season start : One Tree Hill [Amerika] #11 Happiness is a mood, not a destination!
Staat erbij. Alles Nederlandse tijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef Erik1991 het volgende:
Seizoen 2 van How To Make It In America. Begint 2 oktober.
Archer staat erbijquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:49 schreef fwokker het volgende:
30 Rock en Archer en Justified staan er nog niet bij.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb weer een lijstje samengesteld met series die binnenkort weer gaan beginnen:
• 6 september - Sons of Anarchy
• 20 september - Castle
• 21 september - NCIS
• 21 september - NCIS: LA
• 22 september - The Mentalist
• 24 september - Blue Bloods
• 24 september - Fringe
• 3 oktober - Dexter
• 4 oktober - House
• 22 oktober - Chuck
• 4 november - Bones
Ik kan niet wachten. Waar wachten jullie op?
top!quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:47 schreef Koningin het volgende:
The Vampire Diaries 16 september
The Vampire Diaries [USA] #8 Vampire Barbie on Werewolf Duty
nou op heeeeeel weinig eerlijk gezegd want 3/4 is echt zoals gewoonlijk BAGGER!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb weer een lijstje samengesteld met series die binnenkort weer gaan beginnen:
[knip= winterprogrammering]
• donderdag 8 september - Holland In Da Hood
• vrijdag 9 september - QI
• vrijdag 16 september - It's Always Sunny in Philadelphia
• dinsdag 20 september - How I Met Your Mother
• dinsdag 20 september - Two And A Half Men
• donderdag 22 september - Blue Mountain State.
• vrijdag 23 september - Big Bang Theory
• vrijdag 23 september - The Office (US)
• maandag 26 september - American Dad
• maandag 26 september - The Simpsons![]()
• maandag 26 september - Family Guy
• maandag 3 oktober - Dexter![]()
• maandag 3 oktober - South Park
• dinsdag 4 oktober - House
• zondag 9 januari - Californication³
Datum (NL tijd) Naam en link
• donderdag 22 september - Modern Family
• maandag 3 oktober - Dexter
• maandag 17 oktober - The Walking Dead
• zondag 9 januari - Californication
Waar wachten jullie op?
• donderdag 1 september - Expeditie Robbinson
• dinsdag 6 september - Sons of Anarchy
• dinsdag 20 september - Two And A Half Men
• maandag 26 september - Boardwalk Empire
En dan nog Shameless US en Bob's burgersquote:Datum (NL tijd) Naam en link
• donderdag 8 september - Holland In Da Hood
• donderdag 22 september - Modern Family
• vrijdag 23 september - Community
• maandag 26 september - American Dad
• maandag 26 september - The Simpsons
• maandag 26 september - Family Guy
Nee, daar moet ik nog een x mee beginnenquote:
Maar in de OP heb je staan dat Private Practice* 30 oktober 2011 begint..wat dus niet zo isquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Private Praktice start om 2011-09-30 om 04:00 Nederlandse tijd. Despreate Housewives 2011-09-26 om 03:00.
Grey's Anatomy aangepastquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar in de OP heb je staan dat Private Practice* 30 oktober 2011 begint..wat dus niet zo isDesperate Housewives heb je in de OP staan op donderdag 29 september wat niet klopt want het word op een zondag uitgezonden in Amerika ( de 25e ) net als The Good Wife die je in de OP weer hebt staan op maandag 26 september wat klopt als je NL tijd bedoelt ; maar dan moet je Grey's Anatomy weer aanpassen naar 23 september want dat seizoen begint op 22 september in Amerika
Manmanman, je zal wel balen dat je dit topic volgt zeg! Je hebt het er zwaar mee! Meerdere mensen geven aan het een leuk/handig topic te vinden en jij moet VIJF posts maken hoe kut het is en hoe het allemaal beter kan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:28 schreef Kreator het volgende:
Misschien kunnen we ook wel zoiets maken met films die uitkomen!!! IMDB is maar kut.
Staat erbijquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Saavedra het volgende:
22 september begint The Mentalist weer
14 Sep: Survivor (de Amerikaanse Expeditie Robinson)quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Staat erbij.
Ik denk dat we inmiddels alles wel hebben.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
14 Sep: Survivor (de Amerikaanse Expeditie Robinson)
Ik wil niet zeuren of iets dergelijks want wat je doet kan ik enorm waarderen, zo'n overzicht ; maar je hebt ''Desperate Housewives'' en ''Private Practice'' nog niet aangepast. Die beginnen namelijk niet op de datums die je hebt genoteerd in de OPquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Grey's Anatomy aangepast. Scherp. Ik vertrouwde volledit hier op
Het is soms moeilijk te verkroppen dat er mensen zijn met een beperkte intelligentie, die je niets aan het verstand kunt peuteren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef PiRANiA het volgende:
Manmanman, je zal wel balen dat je dit topic volgt zeg! Je hebt het er zwaar mee! Meerdere mensen geven aan het een leuk/handig topic te vinden en jij moet VIJF posts maken hoe kut het is en hoe het allemaal beter kan.
Was er voor jou maar een knop op te kunnen stoppen met het volgen van dit topic, zou goed voor je zijn.
Kusje.no homo
Ik zie hem er nog niet bijstaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Staat erbij.
Ik denk dat we inmiddels alles wel hebben.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Saavedra het volgende:
22 september begint The Mentalist weer
Die moet ook nog in mijn lijstje danquote:
Ik gebruik Series Guide op de phone, werkt ook goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
Als je nou gewoon ff TED download, krijg je automagisch de nieuwe torrents binnen en staat er een datum bij voor de volgende ep.
Dan kijk je best weinigquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef AchJa het volgende:
Ik zit uit het lijstje maar op 1 te wachten... "Sons of Anarchy".
En Spartacus, maar dat duurt nog wat langer.
Ben nog met een hoop "oudere" series bezig, The Wire, XIII moet ik nog aan beginnen, The Protectors moet ook nog. En zo heb ik nog een aantal op de plank liggen.quote:
Dat TED ziet er goed uit. Vanavond eens installeren!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
En mocht je een Mac hebben, dan kan je deze widget van TV Forecast op je dashboard zetten, en heb je zo een handig overzicht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik gebruik Series Guide op de phone, werkt ook goed.
• donderdag 1 september - Expeditie Robbinson
• donderdag 15 september - Survivor
• zaterdag 24 september - Fringe
Ein-de-lijk...quote:Op donderdag 1 september 2011 09:47 schreef PiRANiA het volgende:
28 september de nieuwe Mythbusters in Amerika.
quote:Het Amerikaanse tv-station FX heeft het eindelijk voor elkaar gekregen om de 66-jarige Danny Trejo in te lijven voor het nieuwe seizoen van de bikerserie Sons of Anarchy. De acteur zal de rol van Romero 'Romeo' Parada gaan spelen, een voormalige commando van het Mexicaanse leger die omschreven wordt als charismatisch en gevaarlijk.
Romeo wordt de nieuwe partner van de bikergang SAMCRO. Het vierde seizoen van Sons of Anarchy begint in september dit jaar.
Kijk jíj in NL?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
Tof lijstje... Jammer dat het veelal om de start in Amerika gaat. Ik was al helemaal blij dat Grey's weer begon.
1. Meestal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef computerprobleem het volgende:
Vraagje trouwens:
Hoeveel seizoenen komen er voor elke serie elk jaar uit? Dit weet ik niet echt, want meestal loop ik toch achter
Is het 1 seizoen per jaar, of 2?
1 en soms anderhalfquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef computerprobleem het volgende:
Vraagje trouwens:
Hoeveel seizoenen komen er voor elke serie elk jaar uit? Dit weet ik niet echt, want meestal loop ik toch achter
1 meestal. Sommige series lopen in de zomer maar de meeste lopen tussen september en mei met af en toe een paar weken rust ( kerst enzo ).quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:44 schreef computerprobleem het volgende:
Vraagje trouwens:
O.. ik dacht altijd dat ze een paar weken lang alle series voor een bepaald seizoen schieten (dus b.v. 24 afleveringen worden allemaal achterelkaar opgenomen, verhalen worden geschreven tussen de opnames en het volgend seizoen) en dat ze dan alles achterelkaar uitzenden. Dus b.v. 2 nieuwe afleveringen per week of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
1 meestal. Sommige series lopen in de zomer maar de meeste lopen tussen september en mei met af en toe een paar weken rust ( kerst enzo ).
Bij de meeste series beginnen ze in juli/augustus met de productie. In september word dan vaak de 1e aflevering van het seizoen uitgezonden. Dan zijn er vaak 4-6 nieuwe afleveringen en na zoveel afleveringen zend het netwerk even een paar herhalingen uit of iets dergelijks. Bij kerst volgt er een paar weken rust ( wat door veel series ''gevierd'' word door de mid-season cliffhanger ; dat is vaak aflevering 10-12 ), en rond februari komt het dan weer terug t/m mei. En in Mei krijgen de meeste series te horen of ze nog een seizoen mogen schieten. En dan heb je dus nog zomerseries die weer een ander schema hebben maar daar weet ik niet alles vanquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O.. ik dacht altijd dat ze een paar weken lang alle series voor een bepaald seizoen schieten (dus b.v. 24 afleveringen worden allemaal achterelkaar opgenomen, verhalen worden geschreven tussen de opnames en het volgend seizoen) en dat ze dan alles achterelkaar uitzenden. Dus b.v. 2 nieuwe afleveringen per week of zo.
Maar blijkbaar moeten ze dus nog heel wat opnemen
Het is toch ook zo dat ze soms speciale kerst afleveringen uitbrengen? Die zijn soms ook wat langer dan normaal (b.v. lengte van 2 series zonder reclame).quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bij de meeste series beginnen ze in juli/augustus met de productie. In september word dan vaak de 1e aflevering van het seizoen uitgezonden. Dan zijn er vaak 4-6 nieuwe afleveringen en na zoveel afleveringen zend het netwerk even een paar herhalingen uit of iets dergelijks. Bij kerst volgt er een paar weken rust ( wat door veel series ''gevierd'' word door de mid-season cliffhanger ; dat is vaak aflevering 10-12 ), en rond februari komt het dan weer terug t/m mei. En in Mei krijgen de meeste series te horen of ze nog een seizoen mogen schieten. En dan heb je dus nog zomerseries die weer een ander schema hebben maar daar weet ik niet alles van
Kan bestquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is toch ook zo dat ze soms speciale kerst afleveringen uitbrengen? Die zijn soms ook wat langer dan normaal (b.v. lengte van 2 series zonder reclame).
Met southpark volgens mij een keer. Met Mister Hankeyquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kan bestNiet bij de series die ik volg in ieder geval. Zit vaak wel 1 aflevering in ( vaak de mid-season cliffhanger, dus de laatste die word uitgezonden voor de paar weken rust van kerst ) waar je ziet dat het in de serie ook kerst is, maar een twee-delige met kerst? Misschien heel af en toe
Ja, Doctor Who heeft dat meestalquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is toch ook zo dat ze soms speciale kerst afleveringen uitbrengen? Die zijn soms ook wat langer dan normaal (b.v. lengte van 2 series zonder reclame).
Zou echt fantastisch zijn, maar ik betwijfel het.quote:
Net als Towely een van de meest slechte characters van SP.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:34 schreef computerprobleem het volgende:
Mr. Hankey, the Christmas Poo
[ afbeelding ]
qftquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als Towely een van de meest slechte characters van SP.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:23 schreef loezzzje het volgende:
Nog 4 dagen 90210
Nog 6 dagen Vampire Diaries
In de startpost mag ook best deze nieuwe series worden toegevoegd al zijn het nieuwe series en niet series die al bezig waren:quote:Op maandag 5 september 2011 13:39 schreef Daskaar het volgende:
oh en best wel belangrijk: Terra Nova 26 September 2011
TOPquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:32 schreef Om_nomnom het volgende:
Dexter seizoen 6 afl. 1 uitgelekt.
Soms beginnen ze met een dubbele afleveringquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom staan er van bepaalde series meteen 2 afleveringen online?
Heb ik iets gemist?
ik denk dat het komt omdat seizoensopeners altijd betere ratings krijgen dan gewone afleveringen. Dat momentum willen ze gebruiken voor de tweede ep.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Soms beginnen ze met een dubbele afleveringIk weet eerlijk gezegd niet waarom, misschien iemand anders hier wel. Maar je ziet het in ieder geval wel vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |