Vorige delen:quote:Bones is een Amerikaanse dramatelevisieserie, die sinds 2005 wordt uitgezonden door de Amerikaanse zender FOX. De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samenwerken om moorden op te lossen met slechts botresten van de slachtoffers. De serie heeft wat weg van CSI: Crime Scene Investigation. In Nederland werd de serie uitgezonden door RTL 5, later door RTL 4.In België word de serie uitgezonden door 2be. Op 31 december 2006 is daar de laatste aflevering van seizoen één uitgezonden. In de Verenigde Staten ging op 30 augustus 2006 het tweede seizoen van start.
De serie is licht gebaseerd op de boeken van schrijfster Kathy Reichs. Zij adviseert de makers van het programma altijd, en ze leest de scripts van de afleveringen door, om alle wetenschappelijke onmogelijkheden eruit te halen. Reichs zei ooit over CSI: "Ik kijk zelden naar CSI omdat ik me erger aan de wetenschappelijke onwaarheden."
dit vond ik idd ook leuk ja!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Bones is terug.
Het zou wel leuk zijn als ze nog eens wat met pagina 187 doen, want volgens mij wil iedereen nu weten wat daar staat.
Wel leuk trouwens dat ze de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam hebben gegeven als de bedenkster van Bones... de creatie schept haar schepper.
in amerika seizoen 5 nuquote:Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef StephanL het volgende:
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
Ook dat, ze hebben er een beetje een karikatuur van gemaakt. Al was een flirtende Bones op zich wel een verademing.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Die eerste case klopte sowieso voor geen meter. Maar ach. lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
En het einde![]()
![]()
Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |