abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 22:17:28 #1
42184 crew  DaMart
pi_79849139
quote:
Bones is een Amerikaanse dramatelevisieserie, die sinds 2005 wordt uitgezonden door de Amerikaanse zender FOX. De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samenwerken om moorden op te lossen met slechts botresten van de slachtoffers. De serie heeft wat weg van CSI: Crime Scene Investigation. In Nederland werd de serie uitgezonden door RTL 5, later door RTL 4.In België word de serie uitgezonden door 2be. Op 31 december 2006 is daar de laatste aflevering van seizoen één uitgezonden. In de Verenigde Staten ging op 30 augustus 2006 het tweede seizoen van start.

De serie is licht gebaseerd op de boeken van schrijfster Kathy Reichs. Zij adviseert de makers van het programma altijd, en ze leest de scripts van de afleveringen door, om alle wetenschappelijke onmogelijkheden eruit te halen. Reichs zei ooit over CSI: "Ik kijk zelden naar CSI omdat ik me erger aan de wetenschappelijke onwaarheden."
Vorige delen:

Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic)
Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic) #2

[ Bericht 5% gewijzigd door DaMart op 01-04-2010 22:25:05 ]
pi_79849180
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Bones is terug .

Het zou wel leuk zijn als ze nog eens wat met pagina 187 doen, want volgens mij wil iedereen nu weten wat daar staat .

Wel leuk trouwens dat ze de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam hebben gegeven als de bedenkster van Bones... de creatie schept haar schepper .
dit vond ik idd ook leuk ja!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79850033
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
pi_79851177
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef StephanL het volgende:
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
in amerika seizoen 5 nu Wat hier in nL op tv is dat weet ik niet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:17:28 #5
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_79856413
Eindelijk weer een nieuwe aflevering Ik vond hem erg leuk als was het wel vrij voorspelbaar dat die jongen aan het begin dood zou gaan.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_79879723
Moet toch nodig een bones marathon houden.....
pi_80097772
OMFG Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil dat ze samen eindigen waarom doet Bones dat nouuuuuu neeeeeeeee ze wees hem af!! Ze wees hem af!!! Neeeeeeeee ! Ik dacht dat het toch goed zou komen, buiten op het eind, zij samen, booohoooo. '30 yrs from now'

Wat een mooie aflevering !
Whatever I want.
  Redactie Frontpage donderdag 8 april 2010 @ 22:12:30 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80103117
Omg omg omg omg!!!! Wat een fantastische mooie aflevering En het einde Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_80121058
Ik heb hem net gezien, en wat vond ik het een mooie episode. Leuk onderwerp ook uitgekozen voor een 100e aflevering, hun eerste zaak.

Die kus in die flashback en Caroline, wat vind ik haar toch een leuk personage

En een fantastisch geacteerd einde, maakte me bijna aan het huilen. Heeft toch wel wat dat de maker Bones en Booth maar niet bij elkaar wil laten komen. Misschien komen ze einde van het seizoen toch bij elkaar of iets dergelijks? Hoop wel dat ze een keer bij elkaar komen..dit is soms beetje frustrerend voor de kijker, en nu dus ook voor Booth
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:42:17 #10
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_80148379
NOOOOO why did they killed it.. Booth
Het seizoen is nog niet afgelopen, ik hoop dat ze bij elkaar komen, misschien is ze alleen een beetje bang om die leap of faith te maken... Please voor Booth, en ons natuurlijk, aargh dat ze het in zo'n korte scene killen, die hoop. Die hoop!!..boom weg!!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_80149025
Prachtige aflevering. Echt hulde aan de schrijvers. Ik vond het allemaal een beetje langdradig worden maar dit was gewoon epic

Die laatste scene was echt geweldig, maar wel een beetje duf dat Booth dan lekker zelfdestructief blijft samenwerken.
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:36:39 #12
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_80150763
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_80153869
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:36 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
pi_80154139
Leuke aflevering, maar onbegrijpelijke redenatie van Bones om het niet te doen. Blabla scientist dus kan haar hart niet openstellen. Ze moet 's onderkennen dat ze gewoon een halve autist is.
pi_80155701
Ik vond het juist realistisch. Ik heb net op dvd de aflevering : The Girl in the Mask gezien uit seizoen 4. Daaruit, en uit andere afleveringen blijkt dat Bones gewoon niet wil erkennen dat ze van iemand houd, uit angst om die persoon te verliezen. Ze vraagt in die aflevering aan een jappaner of het de moeite waard is om van iemand te houden, en je gelukkigheid van een persoon af te laten hangen. Diep van binnen houd Bones van Booth, dat ziet iedereen, maar erkennen durft ze het niet uit angst hem kwijt te raken...hoe ze het nu gedaan hebben is juist realististisch. Zou raar zijn als alles wat haar personage voor staat, opeens veranderd en ze opeens veranderd.
pi_80155848
Ik vind het verder ook wel realistisch dat ze er niet in mee gat, maar dat hele afschuiven op science vind ik onzin. Erken gewoon dat het persoonlijke tekortkomingen zijn en doe niet alsof wetenschappers te slim zijn om te liefhebben.
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:26:10 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80155942
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Ik ga naar huis.
pi_80156093
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Ook dat, ze hebben er een beetje een karikatuur van gemaakt. Al was een flirtende Bones op zich wel een verademing.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 april 2010 @ 13:04:42 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80156859
Is het ook niet veel makkelijker om te flirten met iemand die je toch niet weer ziet, dan met iemand waarmee je altijd samenwerkt?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_80159257
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Die eerste case klopte sowieso voor geen meter. Maar ach. lekker belangrijk.
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:52:46 #21
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_80159700
Ik vond 't een briljante zet van de schrijvers. Zeker omdat er inderdaad nog twee seizoenen besteld zijn zou het veel te vroeg zijn om Bones en Booth nu al bij elkaar te brengen; het verdwijnen van de 'zullen ze/zullen ze niet'-spanning tussen twee hoofdrolspelers is al vaker de nekslag voor kijkcijfers van series gebleken. Op deze manier kunnen ze eigenlijk die spanning weer van het begin af aan opbouwen; iedereen weet toch wel dat Bones alleen zichzelf voor de gek houdt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:21:23 #22
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80170158
2 Seizoenen nog? Geweldig! Dan is het idd een goeie zet. Ohh ik heb er nu al zo'n zin in om te zien hoe ze dit gaan uitbuiten !
Whatever I want.
pi_80170312
Volgens mij nog maar 1,5 seizoen hoor...want eind seizoen 4 maakten ze het bekend, dus dan zouden seizoen 5 en 6 de 2 nieuw bestelde seizoenen zijn, waarvan seizoen 5 al half uitgezonden is. Weet niet of er nog meer seizoenen komen na seizoen 6. Persoonlijk mag het van mij dan wel stoppen, dan stoppen ze op het hoogtepunt in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
pi_80171472
ahwww lieve afleveing
pi_80172084
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
En het einde Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad. Was echt een goede epi. Had het eigenlijk niet verwacht dat Booth het zou doen. Die blik van Booth op de bank nadat Bones zei "We're not in love with eachother"

Bones is een doos *boos*

Maar aan de andere kant is het mss ook beter voor de show. Die spanning enzo.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppen Kijk het eigenlijk alleen nog maar uit automatisme en in de hoop dat er weer eens wat boeiends gaat gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')