quote:From executive producers Barry Josephson and Hart Hanson comes the darkly amusing drama Bones, inspired by real-life forensic anthropologist and novelist Kathy Reichs.
Forensic anthropologist Dr. Temperence Brennan, who works at the Jeffersonian Institution and writes novels as a sideline, has an uncanny ability to read clues left behind in a victim's bones. Consequently, law enforcement calls her in to assist with murder investigations when the remains are so badly decomposed, burned, or destroyed that the standard identification methods are useless.
Brennan's equally brilliant colleagues at the Jeffersonian's Medico-Legal Lab include earthy and bawdy Angela Montenegro, who's created a unique way to render an original crime scene in a three-dimensional computer image; Brennan's assistant, Zack Addy, a young prodigy whose genius IQ actually gets in the way of his finishing the several doctorates he's begun; "the bug guy", Dr. Jack Hodgins, who's an expert on insects, spores and minerals, but conspiracy is his hobby; and Brennan's boss, imposing lab director Dr. Daniel Goodman.
Brennan often finds herself teamed with Special Agent Seely Booth, a former Army sniper who mistrusts science and scientists when it comes to solving crimes. Brennan and Booth clash both professionally and personally, but so far the chemistry between them has only played out in a fictionalized account in Brennan's lastest mystery novel.
Verzin maar wat en vraag mike evenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:06 schreef Rekkie het volgende:
TT had wel aangepast mogen worden...... .
Verder Hodgins
Ja, het feit dat Booth een kogel vrij dicht bij het hart ontving werd ook wel heel simpeltjes weg verklaard. All-round, beroerde finale.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet het ook niet man. Sloeg nergens op idd. Dit is een van de slechtste seizoen afsluiter van alle series die ik volg.. en dat zijn er veel.
Hadden ze het beter vorige week kunnen afsluiten en even goed en lang nadenken wat ze verder met verhaal doen ipv een wazige begravenis, en dan zack die blijkbaar blabla is.
Het probleem is dat het uit het niets kwam, en dat er geen goede verklaring is voor de 180 graden 'twist' van Zach.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:13 schreef LeNeHe het volgende:
Vond het juist wel een goeie ep, misschien wat te veel in korte tijd gestopt.
Ik dacht echt even dat die begrafenis van Booth echt was, ik was best schocked.
Booth in bad![]()
En dat Zack de leerling van Gormagon was had ik niet verwacht. Ik dacht steeds Sweets eigenlijk... Wel jammer hoor dat hij er nu uit is.
Ik vond Zach altijd een leuke character, maar ik kan hier dus niet mee zitten omdat het zulke totale onzin is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:23 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht heel even dat Booth echt dood was! Maar dat kon gewoon niet, want het was veel te weird zo.
Booth in dat bad,
.
Zach! Why!
Begin van de laatste ep jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
begin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |