abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58779783
Een nieuwe topic voor het nieuwe seizoen in september ergens
quote:
From executive producers Barry Josephson and Hart Hanson comes the darkly amusing drama Bones, inspired by real-life forensic anthropologist and novelist Kathy Reichs.

Forensic anthropologist Dr. Temperence Brennan, who works at the Jeffersonian Institution and writes novels as a sideline, has an uncanny ability to read clues left behind in a victim's bones. Consequently, law enforcement calls her in to assist with murder investigations when the remains are so badly decomposed, burned, or destroyed that the standard identification methods are useless.

Brennan's equally brilliant colleagues at the Jeffersonian's Medico-Legal Lab include earthy and bawdy Angela Montenegro, who's created a unique way to render an original crime scene in a three-dimensional computer image; Brennan's assistant, Zack Addy, a young prodigy whose genius IQ actually gets in the way of his finishing the several doctorates he's begun; "the bug guy", Dr. Jack Hodgins, who's an expert on insects, spores and minerals, but conspiracy is his hobby; and Brennan's boss, imposing lab director Dr. Daniel Goodman.

Brennan often finds herself teamed with Special Agent Seely Booth, a former Army sniper who mistrusts science and scientists when it comes to solving crimes. Brennan and Booth clash both professionally and personally, but so far the chemistry between them has only played out in a fictionalized account in Brennan's lastest mystery novel.
A little bit hateful
pi_58780662
TT had wel aangepast mogen worden...... .
Verder Hodgins
pi_58780785
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:06 schreef Rekkie het volgende:
TT had wel aangepast mogen worden...... .
Verder Hodgins
Verzin maar wat en vraag mike even
Ik kijk namelijk altijd maar met een half oog naar bones.
A little bit hateful
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 14:19:03 #4
42184 crew  DaMart
pi_58780902
Vanavond seizoensafsluiter kijken!

...daarna kom ik hier wel weer ivm mogelijke spoilers .
pi_58782878
Dit sloeg nergens op. Waarom deed Zack dit nou?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_58782968
Ik weet het ook niet man. Sloeg nergens op idd. Dit is een van de slechtste seizoen afsluiter van alle series die ik volg.. en dat zijn er veel.

Hadden ze het beter vorige week kunnen afsluiten en even goed en lang nadenken wat ze verder met verhaal doen ipv een wazige begravenis, en dan zack die blijkbaar blabla is.
A little bit hateful
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:39:52 #7
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_58784547
Wel jammer dat Zack er niet meer is. Ben benieuwd wie er dan in zijn plaats komt. Ik had alleen wel verwacht dat de Gormagon iemand bijzonders was en oud.
pi_58784659
Ik denk die neger toen hij weg was op combat.
A little bit hateful
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 19:13:11 #9
42184 crew  DaMart
pi_58786409
Ok, dit zag ik dus niet aankomen! Had niet verwacht dat Zack betrokken was bij die moordenaar.
pi_58788924
Nogmaals, dit is BS. Wat beweegt een ultiem rationeel en toch vrij zachtaardig type als Zack om opeens iemand te vermoorden. Het slaat gewoon nergens op, punt uit.
pi_58789230
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet het ook niet man. Sloeg nergens op idd. Dit is een van de slechtste seizoen afsluiter van alle series die ik volg.. en dat zijn er veel.

Hadden ze het beter vorige week kunnen afsluiten en even goed en lang nadenken wat ze verder met verhaal doen ipv een wazige begravenis, en dan zack die blijkbaar blabla is.
Ja, het feit dat Booth een kogel vrij dicht bij het hart ontving werd ook wel heel simpeltjes weg verklaard. All-round, beroerde finale.
pi_58790576
Vond het juist wel een goeie ep, misschien wat te veel in korte tijd gestopt.
Ik dacht echt even dat die begrafenis van Booth echt was, ik was best schocked.

Booth in bad
En dat Zack de leerling van Gormagon was had ik niet verwacht. Ik dacht steeds Sweets eigenlijk... Wel jammer hoor dat hij er nu uit is.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_58791510
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:13 schreef LeNeHe het volgende:
Vond het juist wel een goeie ep, misschien wat te veel in korte tijd gestopt.
Ik dacht echt even dat die begrafenis van Booth echt was, ik was best schocked.

Booth in bad
En dat Zack de leerling van Gormagon was had ik niet verwacht. Ik dacht steeds Sweets eigenlijk... Wel jammer hoor dat hij er nu uit is.
Het probleem is dat het uit het niets kwam, en dat er geen goede verklaring is voor de 180 graden 'twist' van Zach.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:15:21 #14
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_58792381
For fucks sake, wat roken de schrijvers. .

Wat Richardfun zegt verder.
Ik ga naar huis.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:23:14 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58828954
Ik dacht heel even dat Booth echt dood was! Maar dat kon gewoon niet, want het was veel te weird zo.

Booth in dat bad , .

Zach! Why !
Whatever I want.
pi_58829360
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:23 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht heel even dat Booth echt dood was! Maar dat kon gewoon niet, want het was veel te weird zo.

Booth in dat bad , .

Zach! Why !
Ik vond Zach altijd een leuke character, maar ik kan hier dus niet mee zitten omdat het zulke totale onzin is.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:41:39 #17
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58829404
Ik vind het zo jammer dat ie zich dan niet in de afgelopen vorige afleveringen ineens raar ging gedragen, of iig dingen deed terwijl het niet opviel en dat dan nu het kwartje zou moeten vallen van "oh nu snap ik waarom hij dit en dat deed" ofzo. Nu kwam het echt idd uit het niets, is te hopen dat we nog te horen krijgen van echt waarom ofzo, want ook nu was het toch ietwat onlogisch. Zach deed altijd alles wat goed was, en peinsde er nooit over om iets verkeerds te doen, om Temperance pijn te doen of haar teleur te stellen. Het klopt niet en dat is gewoon jammer.
Whatever I want.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:45:41 #18
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_58829492
Zo de finale kijken *doorscroll*
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:21:18 #19
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_58835400
bah wat een klote begin
pi_58835425
begin?
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:00:24 #21
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_58837199
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
begin?
Begin van de laatste ep ja
pi_58837862
Zach als moordernaar niet geloofwaardig, kwam me erg geforceerd over jammer genoeg. En Booth in bad ia altijd goed
pi_60400519
Zach was alleen de moordenaar door die lompe writers strike, hij wist zelf ook pas op het einde dat die er een soort van uit moest. Ze hadden waarschijnlijk een heel ander script, maar ze moesten abrupt inkorten Wel jammer!

Seizoen 4 wordt wel tof weer, die doodgraver komt weer terug!
pi_61341349
Vanavond de season-premiere .
pi_61359380
O echt? Ik dacht dat het nog een tijdje duurde! Beter! Morgen maar eens even kijken...
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')