Vorige delen:quote:Bones is een Amerikaanse dramatelevisieserie, die sinds 2005 wordt uitgezonden door de Amerikaanse zender FOX. De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samenwerken om moorden op te lossen met slechts botresten van de slachtoffers. De serie heeft wat weg van CSI: Crime Scene Investigation. In Nederland werd de serie uitgezonden door RTL 5, later door RTL 4.In België word de serie uitgezonden door 2be. Op 31 december 2006 is daar de laatste aflevering van seizoen één uitgezonden. In de Verenigde Staten ging op 30 augustus 2006 het tweede seizoen van start.
De serie is licht gebaseerd op de boeken van schrijfster Kathy Reichs. Zij adviseert de makers van het programma altijd, en ze leest de scripts van de afleveringen door, om alle wetenschappelijke onmogelijkheden eruit te halen. Reichs zei ooit over CSI: "Ik kijk zelden naar CSI omdat ik me erger aan de wetenschappelijke onwaarheden."
dit vond ik idd ook leuk ja!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Bones is terug.
Het zou wel leuk zijn als ze nog eens wat met pagina 187 doen, want volgens mij wil iedereen nu weten wat daar staat.
Wel leuk trouwens dat ze de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam hebben gegeven als de bedenkster van Bones... de creatie schept haar schepper.
in amerika seizoen 5 nuquote:Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef StephanL het volgende:
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
Ook dat, ze hebben er een beetje een karikatuur van gemaakt. Al was een flirtende Bones op zich wel een verademing.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Die eerste case klopte sowieso voor geen meter. Maar ach. lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
En het einde![]()
![]()
Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
Ik vond Bones al irritant worden, het hele autistische gedoe begint een beetje te vervelen, deze aflevering hielp niet echt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad.Was echt een goede epi. Had het eigenlijk niet verwacht dat Booth het zou doen. Die blik van Booth op de bank nadat Bones zei "We're not in love with eachother"
![]()
Bones is een doos *boos*
Maar aan de andere kant is het mss ook beter voor de show. Die spanning enzo.
[..]
CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppenKijk het eigenlijk alleen nog maar uit automatisme en in de hoop dat er weer eens wat boeiends gaat gebeuren.
die van deze week was wel aardig, van csi... behalve dan dat afgrijselijk voorspelbare eindequote:Op zaterdag 10 april 2010 22:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik vond Bones al irritant worden, het hele autistische gedoe begint een beetje te vervelen, deze aflevering hielp niet echt.
Booth daarentegen
CSI ben ik mee gestopt, en ik mis het eigenlijk ook niet echt. Ik snap niet dat ze met zo veel schrijvers zo veel slechte afleveringen kunnen maken.
Ik ga zo eens kijken denk ik. Probeer me eigenlijk door vier afleveringen Private Practice heen te worstelen, maar dat wil niet zo lukken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
die van deze week was wel aardig, van csi... behalve dan dat afgrijselijk voorspelbare einde
In Hollywood is alles mogelijkquote:Op zondag 25 april 2010 01:56 schreef EvilMarc het volgende:
Even heel iets anders: Is er een kans dat Zack ooit nog terugkomt?
Mama Michellequote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel leuk, die conversatie tussen Cam en Michelle over die dokter
Ow gelukkig. Ik schrok al...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Het is geen Bones & Booth whaaaaaaa maar een andersoortige, als dat je enigszins geruststeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik vond het altijd al enorm oninteressant, ben blij dat het gezanik idd voorbij is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig zijn ze nu getrouwd, zijn we ook eindelijk van dat gezeur af.
Ik zei het toch!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Het ligt er nu wel heel dik bovenop dat Angela en Hodgins weer bij elkaar gaan komen.
Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Allemachtig. En dat grote-stappen-snel-thuisplot was ook om te janken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze doen ook niet al te moeilijk over het feit dat Toyota een aardige vinger in de pap heeft hè?.
Ahh, vandaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben hem nu aan het kijken, erg spannend tot nu toe!
Hij is op sidereel.com gewoon te bekijken al met megavideo.
Je zit in het US topic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
Heb ik iets gemist of zit ik in het verkeerde topic?Het wordt toch pas vanavond uitgezonden?
Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war wasquote:
Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war wasMaar het is me inmiddels duidelijk.
Ah vandaar....dacht dat het gewoon foutief op tvcountdown stond aangegevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde was ook erg goed met Angela en Hodgins die het huwelijk bekend maakten, en de scene tussen Booth en Brennan...
Iets zegt me ( geen spoiler, pure speculatie ), dat ze tijdelijk uit elkaar gaan als partners of iets dergelijks.
Bones, echt fantastisch, ben helemaal in mijn sas. Gewoon briljant : 9,9/10 wat ik niet vaak zeg
[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2010 21:11:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat
overigens, die cliffhanger van vorig seizoen kwam amper terug dit seizoen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Ernstig is dat he? Ik heb Dexter en True Blood nog op mn te kijken lijstje staan...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
ik heb er maar 12 ofzo, mee rkan ik echt niet bolwerken hahahaquote:Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.
Ik heb nu bijna 40 series op m'n lijst staan die ik volg of heb gevolgd. In de praktijk zijn dat zo'n 8 series die "draaien". Ik kan dus precies elke dag een half-uutje of een uurtje "TV" kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Suffe aflevering idd. Ze hadden het wel wat beter mogen opbouwen.Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.
Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..
Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.
Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.
Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.
Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.
Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..
Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.
Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.
Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
Heb even rondgekeken en dit gevondenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn
1) De serie begint weer bij de terugkomst van de laatste persoon, wss Bones, en dan wordt ze gelijk weer op een nieuwe zaak gezet. Wat er dan in hun reizen is gebeurd krijg je gaandeweg te horen. Een van de twee heeft ergens een love intereset opgedoken die hem/haar onverwachts komt opzoeken.
2) Iemand maakt tijdens de reis wat mee en trommelt de rest op om een moord op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |