abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 22:17:28 #1
42184 crew  DaMart
pi_79849139
quote:
Bones is een Amerikaanse dramatelevisieserie, die sinds 2005 wordt uitgezonden door de Amerikaanse zender FOX. De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samenwerken om moorden op te lossen met slechts botresten van de slachtoffers. De serie heeft wat weg van CSI: Crime Scene Investigation. In Nederland werd de serie uitgezonden door RTL 5, later door RTL 4.In België word de serie uitgezonden door 2be. Op 31 december 2006 is daar de laatste aflevering van seizoen één uitgezonden. In de Verenigde Staten ging op 30 augustus 2006 het tweede seizoen van start.

De serie is licht gebaseerd op de boeken van schrijfster Kathy Reichs. Zij adviseert de makers van het programma altijd, en ze leest de scripts van de afleveringen door, om alle wetenschappelijke onmogelijkheden eruit te halen. Reichs zei ooit over CSI: "Ik kijk zelden naar CSI omdat ik me erger aan de wetenschappelijke onwaarheden."
Vorige delen:

Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic)
Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic) #2

[ Bericht 5% gewijzigd door DaMart op 01-04-2010 22:25:05 ]
pi_79849180
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Bones is terug .

Het zou wel leuk zijn als ze nog eens wat met pagina 187 doen, want volgens mij wil iedereen nu weten wat daar staat .

Wel leuk trouwens dat ze de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam hebben gegeven als de bedenkster van Bones... de creatie schept haar schepper .
dit vond ik idd ook leuk ja!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79850033
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
pi_79851177
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef StephanL het volgende:
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
in amerika seizoen 5 nu Wat hier in nL op tv is dat weet ik niet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:17:28 #5
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_79856413
Eindelijk weer een nieuwe aflevering Ik vond hem erg leuk als was het wel vrij voorspelbaar dat die jongen aan het begin dood zou gaan.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_79879723
Moet toch nodig een bones marathon houden.....
pi_80097772
OMFG Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil dat ze samen eindigen waarom doet Bones dat nouuuuuu neeeeeeeee ze wees hem af!! Ze wees hem af!!! Neeeeeeeee ! Ik dacht dat het toch goed zou komen, buiten op het eind, zij samen, booohoooo. '30 yrs from now'

Wat een mooie aflevering !
Whatever I want.
  Redactie Frontpage donderdag 8 april 2010 @ 22:12:30 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80103117
Omg omg omg omg!!!! Wat een fantastische mooie aflevering En het einde Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_80121058
Ik heb hem net gezien, en wat vond ik het een mooie episode. Leuk onderwerp ook uitgekozen voor een 100e aflevering, hun eerste zaak.

Die kus in die flashback en Caroline, wat vind ik haar toch een leuk personage

En een fantastisch geacteerd einde, maakte me bijna aan het huilen. Heeft toch wel wat dat de maker Bones en Booth maar niet bij elkaar wil laten komen. Misschien komen ze einde van het seizoen toch bij elkaar of iets dergelijks? Hoop wel dat ze een keer bij elkaar komen..dit is soms beetje frustrerend voor de kijker, en nu dus ook voor Booth
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:42:17 #10
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_80148379
NOOOOO why did they killed it.. Booth
Het seizoen is nog niet afgelopen, ik hoop dat ze bij elkaar komen, misschien is ze alleen een beetje bang om die leap of faith te maken... Please voor Booth, en ons natuurlijk, aargh dat ze het in zo'n korte scene killen, die hoop. Die hoop!!..boom weg!!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_80149025
Prachtige aflevering. Echt hulde aan de schrijvers. Ik vond het allemaal een beetje langdradig worden maar dit was gewoon epic

Die laatste scene was echt geweldig, maar wel een beetje duf dat Booth dan lekker zelfdestructief blijft samenwerken.
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:36:39 #12
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_80150763
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_80153869
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:36 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
pi_80154139
Leuke aflevering, maar onbegrijpelijke redenatie van Bones om het niet te doen. Blabla scientist dus kan haar hart niet openstellen. Ze moet 's onderkennen dat ze gewoon een halve autist is.
pi_80155701
Ik vond het juist realistisch. Ik heb net op dvd de aflevering : The Girl in the Mask gezien uit seizoen 4. Daaruit, en uit andere afleveringen blijkt dat Bones gewoon niet wil erkennen dat ze van iemand houd, uit angst om die persoon te verliezen. Ze vraagt in die aflevering aan een jappaner of het de moeite waard is om van iemand te houden, en je gelukkigheid van een persoon af te laten hangen. Diep van binnen houd Bones van Booth, dat ziet iedereen, maar erkennen durft ze het niet uit angst hem kwijt te raken...hoe ze het nu gedaan hebben is juist realististisch. Zou raar zijn als alles wat haar personage voor staat, opeens veranderd en ze opeens veranderd.
pi_80155848
Ik vind het verder ook wel realistisch dat ze er niet in mee gat, maar dat hele afschuiven op science vind ik onzin. Erken gewoon dat het persoonlijke tekortkomingen zijn en doe niet alsof wetenschappers te slim zijn om te liefhebben.
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:26:10 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80155942
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Ik ga naar huis.
pi_80156093
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Ook dat, ze hebben er een beetje een karikatuur van gemaakt. Al was een flirtende Bones op zich wel een verademing.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 april 2010 @ 13:04:42 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80156859
Is het ook niet veel makkelijker om te flirten met iemand die je toch niet weer ziet, dan met iemand waarmee je altijd samenwerkt?
With four other people
And aliens
pi_80159257
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Die eerste case klopte sowieso voor geen meter. Maar ach. lekker belangrijk.
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:52:46 #21
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_80159700
Ik vond 't een briljante zet van de schrijvers. Zeker omdat er inderdaad nog twee seizoenen besteld zijn zou het veel te vroeg zijn om Bones en Booth nu al bij elkaar te brengen; het verdwijnen van de 'zullen ze/zullen ze niet'-spanning tussen twee hoofdrolspelers is al vaker de nekslag voor kijkcijfers van series gebleken. Op deze manier kunnen ze eigenlijk die spanning weer van het begin af aan opbouwen; iedereen weet toch wel dat Bones alleen zichzelf voor de gek houdt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:21:23 #22
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80170158
2 Seizoenen nog? Geweldig! Dan is het idd een goeie zet. Ohh ik heb er nu al zo'n zin in om te zien hoe ze dit gaan uitbuiten !
Whatever I want.
pi_80170312
Volgens mij nog maar 1,5 seizoen hoor...want eind seizoen 4 maakten ze het bekend, dus dan zouden seizoen 5 en 6 de 2 nieuw bestelde seizoenen zijn, waarvan seizoen 5 al half uitgezonden is. Weet niet of er nog meer seizoenen komen na seizoen 6. Persoonlijk mag het van mij dan wel stoppen, dan stoppen ze op het hoogtepunt in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
pi_80171472
ahwww lieve afleveing
pi_80172084
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
En het einde Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad. Was echt een goede epi. Had het eigenlijk niet verwacht dat Booth het zou doen. Die blik van Booth op de bank nadat Bones zei "We're not in love with eachother"

Bones is een doos *boos*

Maar aan de andere kant is het mss ook beter voor de show. Die spanning enzo.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppen Kijk het eigenlijk alleen nog maar uit automatisme en in de hoop dat er weer eens wat boeiends gaat gebeuren.
pi_80172201
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad. Was echt een goede epi. Had het eigenlijk niet verwacht dat Booth het zou doen. Die blik van Booth op de bank nadat Bones zei "We're not in love with eachother"

Bones is een doos *boos*

Maar aan de andere kant is het mss ook beter voor de show. Die spanning enzo.
[..]

CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppen Kijk het eigenlijk alleen nog maar uit automatisme en in de hoop dat er weer eens wat boeiends gaat gebeuren.
Ik vond Bones al irritant worden, het hele autistische gedoe begint een beetje te vervelen, deze aflevering hielp niet echt.
Booth daarentegen

CSI ben ik mee gestopt, en ik mis het eigenlijk ook niet echt. Ik snap niet dat ze met zo veel schrijvers zo veel slechte afleveringen kunnen maken.
pi_80172730
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik vond Bones al irritant worden, het hele autistische gedoe begint een beetje te vervelen, deze aflevering hielp niet echt.
Booth daarentegen

CSI ben ik mee gestopt, en ik mis het eigenlijk ook niet echt. Ik snap niet dat ze met zo veel schrijvers zo veel slechte afleveringen kunnen maken.
die van deze week was wel aardig, van csi... behalve dan dat afgrijselijk voorspelbare einde
pi_80172925
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:58 schreef sbientje het volgende:

[..]

die van deze week was wel aardig, van csi... behalve dan dat afgrijselijk voorspelbare einde
Ik ga zo eens kijken denk ik. Probeer me eigenlijk door vier afleveringen Private Practice heen te worstelen, maar dat wil niet zo lukken.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 april 2010 @ 23:32:32 #29
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80173788
CSI kijk ik al heel lang niet meer, doe mij maar NCIS (da's CSI als je dyslectisch bent )
With four other people
And aliens
  Moderator zondag 11 april 2010 @ 11:19:43 #30
42184 crew  DaMart
pi_80180220
Ik vond het een mooie aflevering, ook leuk om te zien hoe Bones en Booth elkaar leerden kennen en hoe ze hun eerste zaak oplosten, en hoe de personages elkaar hebben leren kennen. En zo komt Zack ook ieder seizoen nog wel even langs.

Het einde was aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant wel weer typisch voor Bones. Ze gaf min of meer toe dat ze ook gevoelens had voor Booth, maar ze rationaliseert haar gevoelens (vandaar dat ze zegt 'I'm a scientist') en daarom durft ze niet de gok te wagen die Booth wel nam.
pi_80359362
Grappige epi. Kon de Freddy-references waarderen.
En weer een mega Aaaaww voor Booth op de prom.
pi_80360002
Ik vond het een matige aflevering. Allemaal veel te overdreven.
pi_80360772
Vond dat juist wel leuk gedaan....btje zo'n Adams Family film.
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 20:15:30 #34
42184 crew  DaMart
pi_80397471
Het ligt er nu wel heel dik bovenop dat Angela en Hodgins weer bij elkaar gaan komen .

Verder wel leuke aflevering, leuke conciërge ook .
pi_80400118
Vond t een goede aflevering. Leuke reunie. Die concierge ook..creepy

Vond de scenes tussen Angela en Wendell mooi gedaan en mooi afgesloten

Mooi einde en de slow dance van Booth en Brennan mooi gedaan...alleen de dansmoves van Brennan op gewone muziek...dat is wel erg triest Bovendien leek het feest een beetje saai / erg leeg.
pi_80425482
Ik vond het een beetje cliché eigenlijk. Had stiekem ook nog wel een beetje fallout verwacht van de vorige ep.
Niet echt een tegenvaller maar zeker geen topper.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:11:03 #37
42184 crew  DaMart
pi_80648335
En nu gaan ze gewoon anderen daten .

Ik dacht trouwens dat Bones de baas van Booth al had afgewezen een tijdje terug?

Verder wel leuke aflevering .
  Redactie Frontpage vrijdag 23 april 2010 @ 22:11:38 #38
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80651255
Het was wel lekker awkward toen ze het daarover hadden
With four other people
And aliens
pi_80652849
En de blikken van beide wanneer de 'andere date' erbij was.....heerlijk.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 april 2010 @ 22:52:45 #40
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80653140
Jaaaa echt zo van 'kut dit is eigenlijk toch niet zo tof'
With four other people
And aliens
pi_80669939
Wat is Bones toch een verschrikkelijk goede show De Chemie was er weer vanaf te eten deze aflevering en de zaak zat goed in elkaar. Vind het wel leuk dat ze allebei daten nu..jaloezie for the win

Hoop dat Caroline weer keertje meespeelt, vind haar rol zo geestig
pi_80685438
Angela moet het weten van die laatste kus tussen Bones en Booth. Die zorgt er wel voor dat Temperance zich bedenkt
Ik wil nog meer zien van Bones en Booth samen. Na het kijken van die flashback aflevering van hoe ze elkaar ontmoeten heeft me laten inzien dat dat de reden is waarom de hele serie volg

Even heel iets anders: Is er een kans dat Zack ooit nog terugkomt?

[ Bericht 5% gewijzigd door EvilMarc op 25-04-2010 02:03:51 ]
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zondag 25 april 2010 @ 03:44:01 #43
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_80686287
quote:
Op zondag 25 april 2010 01:56 schreef EvilMarc het volgende:
Even heel iets anders: Is er een kans dat Zack ooit nog terugkomt?
In Hollywood is alles mogelijk
Neil Degrasse Tyson
pi_80692898
Ik vind al die interns ook wel tof alleen dat het elke aflevering een ander is begint me een beetje te irriteren. Ik heb liever dat er gewoon een vaste is. En dan bij voorkeur Zack en dan vooral omdat hij zo tof is in combinatie met Hodgins.
King of the lab!
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_80693076
zack is wel tof.. ik vind die irakees/pakistaan niet echt wat toevoegen, en die neger.. heet ie clarke?.. ook niet echt.. Daisy vind ik wel grappig, en Nigel en die andere depri-dude vind ik wel tof Wendell is cute, maar verder ook niet zo boeiend
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 18:48:45 #46
42184 crew  DaMart
pi_80879329
Leuke aflevering. Bones die ineens gitaar kan spelen .

En het einde:

Booth:'There was a Led Zeppelin concert in '07, and I'd have killed to go there.'
Bones:'My publisher offered me tickets, but when I heard Zeppelin, I thought it was for some kind of air show.'
.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 april 2010 @ 18:49:57 #47
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80879356
Hot Blooded is wel echt hun nummer he
With four other people
And aliens
pi_80879889
Vond t een ietwat saaie aflevering. De dialogen waren wel leuk, en de laatste scene was mooi tussen Bones en Brennan in dat cafe ; maar de zaak vond ik niks, en al dat baseball gedoe. Maar ik hou niet van Rock N Roll en Baseball dus was te verklaren.

Wel leuk, die conversatie tussen Cam en Michelle over die dokter
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:56:53 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80881175
Beste aflevering ooit wat mij betreft .

Voor mij als Led Zeppelin fan dan .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80903640
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

Wel leuk, die conversatie tussen Cam en Michelle over die dokter
Mama Michelle
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 20:06:40 #51
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81101009
Whaaaaaaa
With four other people
And aliens
pi_81102085
Dammit ik krijg m niet "geleend", iedere keer een tracker error

En nu ben ik ernstig nieuwsgierig!
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 20:37:43 #53
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81102489
Het is geen Bones & Booth whaaaaaaa maar een andersoortige, als dat je enigszins geruststeld
With four other people
And aliens
pi_81102888
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Het is geen Bones & Booth whaaaaaaa maar een andersoortige, als dat je enigszins geruststeld
Ow gelukkig. Ik schrok al...
pi_81107838
* ChatGirl leest vanaf nu ook hier mee

Ik ben helemaal up to date met Bones! Vond deze ep een beetje mwoah. De case vond ik an sich wel goed, maar ook maar half uitgewerkt.

En Etcetera: jouw Whaaaaa, inderdaad! Maar aan de andere kant ook weer . Ik hink nog een beetje op twee gedachten daarbij.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 22:11:21 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81107935
Ik moet zeggen dat ze enigszins retesnel gingen met de stappen die ze namen, maar ik vond het wel heul tof en leuk gedaan
With four other people
And aliens
pi_81108044
Inderdaad. Ze slaan weet ik veel hoeveel stappen over. Van het ene naar het andere in een middag.

Die politieagent vond ik wel komisch doen, ik heb er wel een aantal keer hard om moeten lachen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 22:24:15 #58
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81108627
Hahaha ja dat was best epic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With four other people
And aliens
pi_81109264
Nouhou....ben uit frustratie maar de 1gb variant aan het downen....die doet het wel....al duurt het nu dus wel 3x zo lang
pi_81110688
Leuke ep, die sheriff was gaaf en ik hoop dat ie nog een beetje terug gaat komen.
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:05:04 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81110724
Gelukkig zijn ze nu getrouwd, zijn we ook eindelijk van dat gezeur af.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81120985
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig zijn ze nu getrouwd, zijn we ook eindelijk van dat gezeur af.
Ik vond het altijd al enorm oninteressant, ben blij dat het gezanik idd voorbij is.
pi_81121351
Vanavond lekker de nieuwe eps kijken van Bones en Grey's Anatomy. Preview gezien van Bones, ziet er leuk uit
pi_81151082
Heb m net gezien, vond me erg leuk Angela en Hodgins
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:02:15 #65
101884 PeRi
Allons-y!
pi_81152379
Ik moest een traantje wegpinken om Angie en Hodgins. Eindelijk!! Wat heb ik daar lang naar uit gekeken zeg, net zo erg als naar het moment dat Booth en Bones ook eindelijk samen zullen zijn. Want dat laatste komt ook, echt wel. .
Whatever I want.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 21:16:03 #66
42184 crew  DaMart
pi_81153181
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Het ligt er nu wel heel dik bovenop dat Angela en Hodgins weer bij elkaar gaan komen .
Ik zei het toch!
pi_81153379
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zei het toch!
Wie die niet aan zag komen...
pi_81156554
Ze doen ook niet al te moeilijk over het feit dat Toyota een aardige vinger in de pap heeft hè? .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:17:38 #69
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_81157038
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze doen ook niet al te moeilijk over het feit dat Toyota een aardige vinger in de pap heeft hè? .
Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Allemachtig. En dat grote-stappen-snel-thuisplot was ook om te janken.

Bones is een karikatuur van zichzelf geworden Ik kijk vooral voor de ranzige lijken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator donderdag 13 mei 2010 @ 19:25:32 #70
42184 crew  DaMart
pi_81390355
Goede aflevering. Leuk dat ze op deze manier dat gravediggerverhaal afsluiten. Alleen had ik op een gegeven moment het gevoel dat ze de zaak niet zouden winnen.

Het einde leek trouwens wel een beetje op een seizoenseinde, met de twijfels van Brennan. Maar dat einde is volgende week pas, ben benieuwd of we weer ene cliffhanger krijgen, net als vorig jaar .
pi_81392438
Ik haat dit soort rechtbank-afleveringen met zo'n ondoorgrondelijke jury. De reacties zijn steeds heel onlogisch, omdat de schrijvers een overduidelijke zaak nog spannend proberen te maken.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:25:56 #72
71919 wonderer
pi_81393139
Heb ik iets gemist of zit ik in het verkeerde topic? Het wordt toch pas vanavond uitgezonden?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_81393192
Ben hem nu aan het kijken, erg spannend tot nu toe!

Hij is op sidereel.com gewoon te bekijken al met megavideo.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:28:19 #74
71919 wonderer
pi_81393249
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben hem nu aan het kijken, erg spannend tot nu toe!

Hij is op sidereel.com gewoon te bekijken al met megavideo.
Ahh, vandaar

Nou, ik kijk hem vanavond wel op tv, samen. Dan maar met reclame
pi_81393339
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
Heb ik iets gemist of zit ik in het verkeerde topic? Het wordt toch pas vanavond uitgezonden?
Je zit in het US topic.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:32:51 #76
71919 wonderer
pi_81393450
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Je zit in het US topic.
Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war was Maar het is me inmiddels duidelijk.
pi_81393579
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war was Maar het is me inmiddels duidelijk.
Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.
pi_81393735
Goede epi wel deze week. Die gravedigger was echt evil....zo bloed onder de nagel vandaan aan het halen. Mss moeten ze Max nog een kansje geven met zn geweer, dan is het echt helemaal over
pi_81393821
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.
Ah vandaar....dacht dat het gewoon foutief op tvcountdown stond aangegeven Check gewoon iedere ochtend de site van EZTV en pak de dingen die ik kijk eruit.
pi_81394007
''I Dont want you to kill people for me dad' , ' Buy me a sweater instead, like a regular dad ( of iets dergelijks )

Geniale tekst van Brennan naar Max

EDIT :

Wat een vreselijk goede ep! Echt een van de beste ooit van Bones. Het had alles ; spanning, humor, drama en bruisende chemie Plus Patricia Belcher als Coraline speelde weer mee, en deed dat weer met fleur

De scene dat
SPOILER
Het einde was ook erg goed met Angela en Hodgins die het huwelijk bekend maakten, en de scene tussen Booth en Brennan...

Iets zegt me ( geen spoiler, pure speculatie ), dat ze tijdelijk uit elkaar gaan als partners of iets dergelijks.

Bones, echt fantastisch, ben helemaal in mijn sas. Gewoon briljant : 9,9/10 wat ik niet vaak zeg

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2010 21:11:41 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 07:03:51 #81
71919 wonderer
pi_81406657
Vond het wel tof, ja. Ik kende de voorgeschiedenis verder helemaal niet (ik kijk pas sinds dit seizoen en vind het niet leuk genoeg om al die andere seizoenen ook te kijken) maar die valse bitch alleen al was leuk om naar te kijken
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:12:28 #82
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_81414689
Ooow wonderer de vorige seizoenen zijn veel beter! Zack Addy! vind dit seizoen juist iets minder. De cases zijn iets minder dan voorgaande seizoenen en de mulder en scully vibes zijn ook zo fustri.
Maar eindelijk gravedigger case afgesloten, ik ben benieuwd of ze haar vanuit de gevangenis laten terug komen. Zoals Howard Epps
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_81475950
ik vond het wel een raar einde omdat het niet het seizoenseinde is.. Maar heb gehoord dat de laatste aflevering van het seizoen over
SPOILER
gaat

overigens, die cliffhanger van vorig seizoen kwam amper terug dit seizoen
pi_81476241
Is aankomende epi de seasonfinale?

Echt volgende week megadip...ineens niets meer te kijken

Nouja ook niet helemaal waar...heb nog een seizoen Heroes en Dollhouse staan, beide gecancelled dus ook niet echt een sterke behoefte om nog te kijken eigenlijk...maar mocht ik me erg gaan vervelen
pi_81480052
Volgende week is de finale ja ; net als de meeste andere series. Jammer om weer tot september te wachten
pi_81486902
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
pi_81488480
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
Ernstig is dat he? Ik heb Dexter en True Blood nog op mn te kijken lijstje staan...
pi_81488762
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.
Ik heb nu bijna 40 series op m'n lijst staan die ik volg of heb gevolgd. In de praktijk zijn dat zo'n 8 series die "draaien". Ik kan dus precies elke dag een half-uutje of een uurtje "TV" kijken
pi_81488890
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.
Ik heb nu bijna 40 series op m'n lijst staan die ik volg of heb gevolgd. In de praktijk zijn dat zo'n 8 series die "draaien". Ik kan dus precies elke dag een half-uutje of een uurtje "TV" kijken
ik heb er maar 12 ofzo, mee rkan ik echt niet bolwerken hahaha
  Redactie Frontpage zondag 16 mei 2010 @ 15:19:09 #90
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81490583
Eindelijk gezien. Had geen promo's gezien of gelezen, dus wist niet dat dit over de Gravedigger zou gaan Toffe ep maar wel een raar einde

Overigens vind ik de huidige afleveringen veeeel beter dan die van eerdere seizoenen, maar dat komt deels doordat Brennan wat menselijker is geworden
With four other people
And aliens
pi_81622758
Vanavond is de season finale te downloaden...jippie ahoy!
SPOILER
pi_81624730
Oh foutje, morgenavond pas
pi_81627128
wel grappig, finale van vorig seizoen heette The end in the beginning... die van vanaaf heet the beginning in the end...
pi_81661375
Damn, nu blijkt dat we alsnog tot morgen moeten wachten ; want Bones word in Canada deze week ook pas aankomende nacht uitgezonden. Achja, kan ik morgen in een keer de nieuwe kijken van Lost ( TV ) , Grey's en Bones
  vrijdag 21 mei 2010 @ 03:37:21 #95
71919 wonderer
pi_81704930
Suffe aflevering... House was ook al zo zoetsappig. Wat heeft Fox dit jaar?
pi_81705794
Suffe aflevering idd. Ze hadden het wel wat beter mogen opbouwen.
SPOILER
pi_81715089
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Suffe aflevering idd. Ze hadden het wel wat beter mogen opbouwen.
SPOILER
Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.

Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.

Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..

Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.

Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.

Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
pi_81715621
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.

Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.

Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..

Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.

Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.

Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn
1) De serie begint weer bij de terugkomst van de laatste persoon, wss Bones, en dan wordt ze gelijk weer op een nieuwe zaak gezet. Wat er dan in hun reizen is gebeurd krijg je gaandeweg te horen. Een van de twee heeft ergens een love intereset opgedoken die hem/haar onverwachts komt opzoeken.

2) Iemand maakt tijdens de reis wat mee en trommelt de rest op om een moord op te lossen.
pi_81715817
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn
1) De serie begint weer bij de terugkomst van de laatste persoon, wss Bones, en dan wordt ze gelijk weer op een nieuwe zaak gezet. Wat er dan in hun reizen is gebeurd krijg je gaandeweg te horen. Een van de twee heeft ergens een love intereset opgedoken die hem/haar onverwachts komt opzoeken.

2) Iemand maakt tijdens de reis wat mee en trommelt de rest op om een moord op te lossen.
Heb even rondgekeken en dit gevonden

Next Season plans

Dus toch de 1 jaar forward, en ze brengen wat nieuwe recuring spelers mee...jammer..gaan ze het verhaal nog langer uitstellen.

Ik begrijp de producers best, dat ze bang zijn dat ze kijkers verliezen als Bones en Booth samenkomen, echt waar ; maar op dit punt moeten ze toch wel een keer...als ze nu weer potientele love interest voorstellen blijft de saga voor altijd duren. Jammer. Ze moeten gewoon een keer durfen! Al die chemistrie is leuk, maar die is er ook nog wel als ze samen komen.

Ze willen zo graag verandering ; nou, als hun bij elkaar komen heb je verandering. Ze mogen dan niet meer samen werken volgens mij...laat dan zien hoe ze daar dan mee omgaan..

Maarja ik ben Hart Hanson niet helaas
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2010 @ 21:12:36 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81738053
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij deze aflevering

En waarom is er verdorie nog aan toe nog niet een serie geweest die afsloot met een steamy zoenscene Gewoon omdat het kan!

* Etcetera gaat Grey's Anatomy kijken.
Daar gebeurd op dat gebied in elk geval voldoende
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')