Ow gelukkig. Ik schrok al...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Het is geen Bones & Booth whaaaaaaa maar een andersoortige, als dat je enigszins geruststeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik vond het altijd al enorm oninteressant, ben blij dat het gezanik idd voorbij is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig zijn ze nu getrouwd, zijn we ook eindelijk van dat gezeur af.
Ik zei het toch!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Het ligt er nu wel heel dik bovenop dat Angela en Hodgins weer bij elkaar gaan komen.
Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Allemachtig. En dat grote-stappen-snel-thuisplot was ook om te janken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze doen ook niet al te moeilijk over het feit dat Toyota een aardige vinger in de pap heeft hè?.
Ahh, vandaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben hem nu aan het kijken, erg spannend tot nu toe!
Hij is op sidereel.com gewoon te bekijken al met megavideo.
Je zit in het US topic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
Heb ik iets gemist of zit ik in het verkeerde topic?Het wordt toch pas vanavond uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |